Aktywność

  • Dzisiaj p. Joachim B. ogłosił scenopis aktu trzeciego międzyresortowej farsy sumujący niezdrowe ambicje zostania Wielkim Bratem Dobrej Zmiany. Brak słów.

    25 stycznia przedstawiciele rządu i prezydent skompr[…]

  • *Zmieniłam tytuł notki, poprzedni słusznie skrytykowano a ja zgodziłam się na zmianę:)

    Ostatnio wiele się pisze i mówi o lokalizacji Pomnika Ofiar Tragedii Smoleńskiej w Warszawie. Ja nie tylko o tym… prz[…]

    • @nagor
      Artystyczne, wielu dziedzin sztuki, pieszczochy władz wiedzą jak się nie napracować a zadowolić zleceniodawców.
      W razie cuś, to się poprawi 🙁
      Ci we filmie i teatrze też wiedzą, wystarczy pluć na Polaków, wiarę katolicką i dzieło gotowe.

    • @Cisza1
      #Wiem, że wielu się ze mną nie zgodzi.#
      /
      Ja się zgadzam.
      Podobne formy artystyczne długo plątały się w obejściu mojego domu po jego remoncie (takie nieumiejętnie przycięte pustaki).
      Nie wiedziałem wówczas, że są one na topie i nie wiedziałem, że jestem artystą.
      Pozdrawiam.
      **
      http://s2.dmcdn.net/eyA8.jpg
      M. Moderau

    • „Pomnik Świateł” robił wrażenie zarówno formą jak i przesłaniem. Uważam że to był świetny pomysł. Najlepszy. Niestety nie realizowany.
      Być może dlatego, że wystarczy wyłączyć prąd i już po efekcie, zostaną tylko pamiątkowe płyty w chodniku.
      Klasyczny pomnik ułatwia przeprowadzanie uroczystości (wieńce, warty honorowe, znicze).

      Postawienie zatwierdzonego pomnika ma być zamknięciem tematu Smoleńska. Napis na bocznej ścianie pomnika:

      „Pamięci ofiar katastrofy
      lotniczej pod Smoleńskiem
      10.04.2010”

      ps.
      Skwer Wołyński – kto wpadł na taki pomysł i kto to zatwierdził?
      Wyobrażam sobie jak dzieci pod okiem matek bawią się na skwerku wołyńskim wśród figur przedstawiających nabite na sztachety ofiary.

    • @nagor @piko

      Skwer…ponoć to miejsce gdzieś tam w Warszawie, nie bardzo po drodze turystom.
      Może bawiące się tam dzieci zapytają, dlaczego Pan Jezus nie ma rąk i komu ten pomnik poświęcony?
      Mamusie przystaną…może?

    • @piko

      „Pomnik świateł” był ciekawy a brak prądu w tym szacownym miejscu, to chyba mały armagedon.

      Postawienie pomnika zakończy miesięcznice a sam temat Smoleńska będzie pewnie „uruchamiany” w zależności od potrzeb.
      Wyobraz też sobie ciągłe awantury wokół pomnika, np. wspinaczy ścigających się po „trapie” ciemnej bryły…. pomnik będzie musiał być chroniony 24h.

    • @Tadeusz_K

      Jesteś prawdziwym artystą!
      Powiem więcej i głośno: wszyscy jesteśmy artystami!

    • @cisza1

      Przez brak prądu rozumiem możliwość wyłączenia samego „pomnika” a nie brak prądu w Pałacu Prezydenckim czy na Starym Mieście.

      Dla tych co argument oszczędności mają na uwadze – światła na pełną moc mogłyby być zapalane 10 dnia miesiąca i przy innych ważnych datach w pozostałe dni lekko by się tliły.

    • @Cisza1
      11-15
      **
      A cóż nam @Cisza1 pozostało skoro nie ma już w Polsce:
      -prawdziwych artystów (zostali nie umyci celebryci z łapanki),
      -nie ma historyków (historią zajmują się politycy),
      -nie ma matematyków statystyków (funkcję przejęli PRowcy),
      -nie ma socjologów (j/w),
      -nie ma filozofów (są tylko greccy domowego chowu).

      Pozostały po w/w jeno obciążenia finansowe (i rachunki bankowe), które społeczeństwo nadal na nich łoży.
      **
      Ps.
      Kiedy Gowin i Gliński zwolni nas z tych zbędnych i nieuzasadnionych obciążeń?
      Co ten pierwszy facet zrobił przez te dwa minione lata-czy wiadome coś komuś na ten temat?

    • @piko
      A podczas dni słonecznych i upalnych to co tam będzie z tych otworów tryskało?- ciepła woda z kranu?
      http://plfoto.com/zdjecia/746796.jpg

      #Przez brak prądu rozumiem możliwość wyłączenia samego „pomnika”#….za pomocą guzika.
      Trzeba będzie utworzyć stanowisko Guzikowego w randze ministra.

    • @piko

      Masz rację. Wyłączenie selektywne, np. ze względów bezpieczeństwa.
      A propos:

      „Polskie Sieci Elektroenergetyczne oraz izraelski operator sieci energetycznych Israel Electric Corp. Ltd. będą współpracować w zakresie cyberbezpieczeństwa w sektorze energetycznym. Jak podały PSE, obaj operatorzy podpisali odpowiednią umowę w Hajfie.”

      https://wpolityce.pl/gospodarka/379138-pse-bedzie-wspolpracowac-z-izraelem-w-zakresie-cyberbezpieczenstwa-zyskujemy-doswiadczonego-partnera

    • Sorki trochę mi komentarz nie wyszedł 🙂

      Stanowisko „guzikowego” może być ważne i jego funkcjonowanie zależne od opcji politycznej. W upalne dni na Podwalu mamy piękne apolityczne fontanny.

      Firmy strategiczne związane z energetyką, gazem, wodą, prądem, teletransmisją, komunikacją i pieniędzmi muszą być pod kontrolą państwa.

      W Warszawie komunikacją zarządza firma Mobilis. Proszę sobie wyguglać czyja ona.

    • Mój projekt za kilka groszy, czyli symboliczną kwotę 20 000zł:
      http://naszsalon24.org/wp-content/uploads/2018/02/Projekt3.png

    • @cisza1 @tadeusz_k

    • @Tadeusz_K

      -nie ma historyków (historią zajmują się politycy),
      Racja, większość na usługach.
      Są wspaniałe jednostki: L.Żebrowski, M.Chodakiewicz (USA, często nas odwiedza ), S.Cenckiewicz i kilku innych np. młody dzielny historyk Paweł Zyzak (polecam!)

      -nie ma socjologów (j/w), tych pełniących obowiązki PR – pełen ekran!

      Zgoda, co do artystów, filozofów – w przewadze lewackich propagandzistów NWO .
      Był filozof-tomista w Kościele Katolickim (KUL) ale już nie żyje ks.prof. M.Krąpiec.

      -nie ma matematyków statystyków (funkcję przejęli PRowcy)
      Pewnie masz rację, bo o „polskiej szkole matematycznej” się już nie mówi.

      Przypuszczam jednak, że w Polsce są wspaniali artyści, historycy, matematycy etc. ale skoro nie ma o nich w mediach to „nie istnieją”.
      Dwaj zapracowani panowie ministrowie G. dobierają sobie wykonawców ważnych dla kraju „projektów” np. panią Gawin. Zastępca pana G. od kultury i dziedzictwa J.Sellin też projektuje:

      https://wpolityce.pl/polityka/381222-minister-sellin-muzeum-getta-warszawskiego-powstanie-w-budynku-dawnego-szpitala-przy-ul-siennej

    • @piko
      #Firmy strategiczne związane z energetyką, gazem, wodą, prądem, teletransmisją, komunikacją i pieniędzmi muszą być pod kontrolą państwa.#…
      -teoretycznego?
      **
      „Europosłanka Platformy Obywatelskiej, Julia Pitera, podzieliła się w rozmowie z portalem naTemat.pl swoimi informacjami. Jak stwierdziła, w Brukseli już teraz spodziewają się, że rząd w Warszawie „się opamięta”.

      Pitera pracuje w Komisji Kontroli Budżetowej Parlamentu Europejskiej. W korytarzach brukselskich gmachów wymienia się rzekomo prognozy, jakoby już w marcu Polska miała wycofać się z reformy sądownictwa. Jak dodała, UE planuje też ścisłe powiązanie wypłat funduszy unijnych ze stanem praworządności w państwach członkowskich.
      Polityk Platformy Obywatelskiej nie ukrywa, że jest usatysfakcjonowana faktem, iż Brukseli udaje się blokować polskie reformy. Deklaruje też czynny udział w walce o wpływy instytucji unijnych na działania rządu RP. Wyborcy PO są taką postawą zachwyceni. Z kolei ci sympatyzujący z rządem, przywołują historię Targowicy.”
      Za: wRealu24
      **
      -czyżby radość udawana?

    • @tadeusz_k

      Kontrola państwa teoretycznego jest teoretyczna.

      W dziedzinie rozwoju biurokracji i pobierania podatków od szarego obywatela państwo teoretyczne jest zadziwiająco praktyczne.

    • @Cisza1
      #że w Polsce są wspaniali artyści, historycy, matematycy etc. ale skoro nie ma o nich w mediach to „nie istnieją”
      **
      Pewnie, że są.
      Wyraziłem się prowokacyjnie z irytacji.

      Jednych nie widać bo się boją, odważnych nie widać bo są na czarnej liście.
      Jedni jak drudzy mają dzisiaj szerokie możliwości, aby nauczać społeczeństwo w prawdzie.
      Choćby zaistnieć tu u nas na PT, lub stworzyć specjalny blok intelektualistów przynajmniej z dziedziny historii i socjologii..
      Ale chyba hamulcem jest znowu kasa…kasa?….kaska!
      Niektórzy gdzieś tam udzielają się, ale to wszytko jest rozproszone jak popiół na wietrze.
      Tu potrzebna jest systematyka i koncentracja sił intelektualnych
      Tak więc bądź co bądź obstaję jednak przy swoim ze swoją irytacją.

      Ps.
      O!
      Gdyby np. Gowin zrezygnował z funkcji szczurołapa to mógłby zainicjować taki blog.
      🙂

    • @piko
      13-25
      #Stanowisko „guzikowego” może być ważne…#
      **
      -Jasne.
      Najlepiej w randze wicka_Premiera-G1 & G2 +G3.
      No ewentualnie po targach może być minister.

  •  

     

    O trudnych relacjach polsko-izraelskich, o zatrzymaniu legendy wolności, Władysława Frasyniuka i o nierozwiązanych sprawach, które ciągną się latami.

    • Opublikowałam nowy Komentarz Tygodnia Witolda Gadowskiego.
      Anonsuję, bo możecie nie zauważyć.

    • Nowe wpisy kontrolować wedle jednopunktowej procedury:

      Kliknąć na napis „polskim tekstem”.
      **
      Ten pisany małymi literami.
      Jak na obrazku:
      http://naszsalon24.org/wp-content/uploads/2018/02/Napis.png

    • Udział Polaków w Holokauście polega na tym, że Polacy nie utworztli kordonu ze swoich ciał , oddzielających Niemców od Żydów -jak na n/p rysunku. A przecież….a przecież Polaków było ok. 29 mln i „powinni” to uczynić! To Polacy powinni wyginąć!
      Oto cała wina Polaków!, że nie wyginęli. Walczyli, co było obce Żydom!
      /
      http://naszsalon24.org/wp-content/uploads/2018/02/Kordon.png

    • @Tadeusz

      Ale sprawa jakoś przycichła. Połapali się, że posunęli się za daleko i może to być użyte przeciwko nim?
      Ktoś im zamknął buzie?
      Jakby nie było, Polacy już nie mają zahamowań, żeby mówić o nich otwartym tekstem i prawdę o ich stosunku do Polaków.
      Wyjątkowo paskudna nacja.

    • Nadchodzi marzec.
      A nadchodzi i rocznica 68.
      Pozwolę sobie wkleić tu geometryczną jej interpretację:
      http://naszsalon24.org/wp-content/uploads/2018/02/Grafika.png

    • @E.B
      #Polacy już nie mają zahamowań, żeby mówić o nich otwartym tekstem i prawdę o ich stosunku do Polaków.#
      Sami tego chcieli, dyndały..
      Polska posiada dokumenty stosowne w tym temacie.
      Posiada rownież jeszcze żyjących pamietających tamten czas-tak Polaków jak i Żydów (tych odważnych)..
      Myslę, że żydowska negacja prawdy nastapiła na granicy ostatecznego czasu żywych świadectw-ostatni moment.
      Pan Bóg czuwa nad Polska!
      Jeno nasi nie nadążają za Jego wskazówkami (vide Czputowicz co Jedwabne tworzy).

    • @E.B
      Pan Gadowski cytuje tu prawdopodobnie poetę żydowskiego z judenratu/getta łódzkiego.
      Z tegoż judenratu czytałem przejmująca relację jak to Żyd, z administracji tegoż judenratu, wieszał na rozkaz swojego syna.
      Zachowywał się ten ojciec jak bestia z najniższych pokładów piekła.
      Ale to nic, to zgodne z Talmudem jest!
      Prośba:
      Może ktoś znajdzie tę relację i wklei tutaj-to coś niesamowitego!, to coś horrendalnego!.
      Żadne zwierze na tym podłym świecie nie potrafiłoby postapić jak ten Żyd i ojciec.
      Makabraaaaaaaaaaaaaaa!.
      Mnie ta relacja zaginęła (nie mogę się do niej dogrzebać)..

    • @Tadeusz

      Marzec był odpowiedzią na Wojnę Sześciodniową (czerwiec 1967r.), w której Izrael pokonał Egipt i państwa arabskie poszerzając swoje terytoria. Związek Radziecki wspierał w tej wojnie państwa arabskie, więc Polska też.
      Czystki anty semickie w partii i wojsku, były odwetem za wojnę izraelsko-arabską.
      I dotknęło to zwykłych ludzi też. I pewnie chcieliby tu wrócić.
      Pytanie, czy my tego chcemy.

    • 7-48 min:
      Czystki 68 były skoordynowane ze ZSRR-to była wspólna, skoordynowana, zlecona akcja.
      Na moim wykresie to 1 & 2.

    • @E.B
      #były odwetem za wojnę izraelsko-arabską..#
      -Nie, po trzykroć NIE!.
      To pokrywka garnka.
      To było demograficzne zapotrzebowanie Izraela.
      Wartością dodaną (wielowiekową) tej operacji był antysemityzm.
      Takie narzędzie dwuostrzowe.
      Einstein nie potrafilby takowego zwymyslić.

    • @E.B
      ##były odwetem za wojnę izraelsko-arabską..#
      To Ewa było tylko „tłem pierwszoplanowym”.
      Ot taki polityczny oxymoron.
      Przemyśl to jeszcze.
      To co widać nie jest ważne.
      **
      Jedziemy dalej z WG… 🙂

    • @E.B
      Marzec 68 i jego echo:
      Generał gaz_rurka przedzierzgnął się…
      Olechowski także przedzierzgnął się…
      Moczulski bazyliszek..bazyliszkowskim okiem..
      **
      WG nie pokusił się o głebię tematu 68.
      „Marzec 68 i jego echo:
      Generał gaz_rurka przedzierzgnął się…
      Olechowski także przedzierzgnął się…
      Moczulski bazyliszek..bazyliszkowskim okiem..#
      To tylko szumowiny, gdy gotuje sie zupę.
      W owym czasie Izrael potzebował natychmiast: żołnierzy, naukowców, pedagogów (dzisiaj czarny PR).
      Na tym chyba skończę komentowanie produkcji WG.
      *
      Marzec 68 to nadal wielka tajemnica dla ludków jest, którym można wrzucić blotkę, że wojana izr_arabska to wielgaśna jest/była be..

    • @nagor
      18-38
      #Ewa ma po części rację .#
      /
      Nie bałamuć Ewy, @nagor.
      Nie przyjmuję Przyjacielu twojej interpretacji.
      Sorki.
      Jest to interpretacja z faktów powierzchniowych ludkowi przedstawianej.
      Ludek nigdy nie doświadzcy interpretacji prawdziwej.
      Izrael w owym czasie był w dołku demograficznym i nijak zbilansowanym wobec zaistniałych faktów.
      Ja nie przeczę, że nawet polskie władze nie potrafiły tego prawdziwie zdefiniować i przedstawiały to niby rzetelnie, niby jako prawdę.
      I tu pozwolę sobie Ciebie zapytać:
      A co Ty @nagor uczyniłbyś gdybyś znalażł się w położeniu GoldaMejer/Dajan?
      Nie zagrałbyś na starych, wielobrzmiacych cymbałach zwanych antysemityzmem?
      Ja bym zagrał.
      Nie miałbym wyjścia-chyba jeno nogami do przodu.

      ps.
      próbuję uderzyć w Twoje ulubione metafory.

    • @nagor
      c.d. 18-57

      1.Zanasz dokładnie ideę Holokaustu.
      2.Znasz dokładnie ideę antysemityzmu.
      Takie osobliwe wynaleziska- nie zaprzeczysz.

      Tak więc w myśl powyższego i aby nie naruszyć powyższego, jak można było Przyjacielu zorganizować inaczej Marzec’68?
      Tak, aby zaspokoić potrzeby demograficzne państwa Izrael, a jednocześnie nie naruszyć fundamentów ad.1 &2?
      Ci co organizowali to w ZSRR i w Polsce jednocześnie (synowie i corki) dzisiaj hulają i skaczą po chodnikach w W-wie i Izraelu. „Kto nie skacze ten…itd.
      I ci sami będą wrzeszczeć w rocznicę 68’ na tychże samych wyszlifowanych chodnikach.
      Zobaczysz jaki będzie cyrk!.

    • Fatamorganie

      Dziękuję za wiadomość. Przeczytałam. Zobaczymy jak się rozwinie sytuacja :).
      A u nas mała awaria, ale w weekend ma się naprawić.

    • Witek jest Odważnym Wśród Skneblowanych Świata.

      Bardzo dobry komentarz tygodnia.

    • @nagor
      #Widzę , ze czytasz Swoimi myślami ….. #-15 LUTEGO 2018 O 20:55
      **
      Witaj @nagor.
      Istotnie, taka to prawda.
      Rok 68 i pytanie komu onże przysporzył korzyści?

      1.przedłużył kwestię Holokaustu?- przedłużył,
      2.naostrzył narzędzie zw. antysemityzmem?- naostrzył,
      3.uzupełnił deficyt demograficzny?- uzupełnił,
      4.pozostawił istotne kadry tam, gdzie trzeba?- pozostawił.

      A oficjalna narracja okołotematyczna rozwijać się będzie zależnie od aktualnych uwarunkowań.

    • Gowin i jego logo:
      miękkie podbrzusze PiS, a z jabłka Polska coraz to mniej zostaje miąższu.
      **
      http://1.bp.blogspot.com/_LgF7ePXTRlA/TTXdqhZLHcI/AAAAAAAAAEg/M2ya6KBz61E/s1600/apple_logo_rainbow.gif
      **
      Kruk i lis z Ezopa

      Bywa często zwiedzionym,
      Kto lubi być chwalonym.
      Kruk miał w pysku ser ogromny;
      Lis, niby skromny,
      Przyszedł do niego i rzekł: „Miły bracie,
      Nie mogę się nacieszyć, kiedy patrzę na cię!
      Cóż to za oczy!
      Ich blask aż mroczy!
      Czyż można dostać
      Takową postać?
      A pióra jakie!
      Szklniące, jednakie.
      A jeśli nie jestem w błędzie,
      Pewnie i głos śliczny będzie”.
      Więc kruk w kantaty; skoro pysk rozdziawił,
      Ser wypadł, lis go porwał i kruka zostawił.

    • A propos rozliczeń grabieży dokonanej przez PO & psel.
      W trybie pilnym trzeba anulować peowską nowelizację kodeksu karnego (na odchodne przed wyborami) zmniejszającą okres przedawnienia grabieżczych czynów z lat 10 do lat 5.

    • @nagor
      #Postać lisa to raczej nie prezes , #
      Też tak myślę wklejając tę bajkę..

  • Można odnieść wrażenie, że nowy Motyw=Sydney niczym wiele się nie różni od poprzedniego Hueman.

    Ale…. może  różnie się zdarzyć.

    Dlatego też tu, w tym miejscu, każdy może w sposób nieograniczony  testować nowy Motyw.

  • moi drodzy właśnie odebrałem wiadomość, że moduł obsługujący komentarze się nie załadował.

    zaczynam próbę odtworzenia ustawień motywu.

    jeśli się nie uda ustawimy motyw pochodny heuman child.

    jeśli i[…]

    • koment test

    • wszystko mamy. musiałem zmienić motyw aby komentarze zaczęły się wyświetlać. to co widzimy jest rozwiązaniem doraźnym. w sobotę przysiądziemy, żeby ustawić wszystko na miejscu. pozdrawiam

    • wygląda na to, że wszystko działa.
      linki do waszych blogów i pozostałych miejsc ustawimy do końca tygodnia.
      usterka modułu komentarzy wystąpiła nie z naszej winy.
      wpisy i komentarze są bezpieczne.

      mięliśmy mały skok ciśnienia.
      lecimy dalej.

      wszystkich serdecznie pozdrawiam

    • Lecimy dalej i dalej:
      **

  • Ostatnie lata Republiki Waimarskiej. Babylon Berlin. Niemiecki serial telewizyjny, którego premiera miała miejsce 13 10 2017, w kanale Sky-1. Koszt produkcji – $ 40 000 000. Obecnie do obejrzenia na Netflix.

    ” T[…]

  • nie pamiętam kiedy ostatnio w środę popielcową przypadał dzień świętego walentego.

    zapewne w czasach, gdy prawie nikt w polsce nie kojarzył miłości z pop-kulturą.

    do polski zwyczaj przywędrował z wielkiej bryt[…]

    • Świetny komentarz Kaczmarskiego do naszej rzeczywistości…

      Pozdrawiam, Nohoodzie.

    • witaj @aleksandro.

      wiem jak zadziwiające dla osoby wrażliwej na piękno mowy ojczystej mogło być przeczytanie nieregularnych myśli nad paradoksem dnia dzisiejszego.
      przepraszam i poprawiam w te pędy

      kaczmarski i bruegel ponadczasowo

      serdeczności

    • zastanawiający jest fenomen niedzieli w trakcie postu.
      w tym roku po raz pierwszy zaczęło do mnie docierać, że niedziela jest zawsze dniem radosnym.
      nawet w trakcie długotrwałych praktyk pokutnych…

  • zaostrza się konflikt w syrii.

    po niedawnym ataku lotnictwa na pozycje sił irańskich, zakończonym strąceniem izraelskiego f-16 w sieci robi się coraz głośniej o próbach przejęcia przez rosjan miasta haszszama[…]

  • Tekst FŻP na ten temat na Salon24 (https://www.salon24.pl/u/fzp/843830,ostrzegam-walka-z-antysemityzmem-jest-polityczna-koniecznoscia ) i ostre słowa J.Kaczyńskiego podczas 94 Miesięcznicy nie pojawiły się przyp[…]

    • https://wiadomosci.robertbrzoza.pl/wp-content/uploads/2014/08/judeo.jpg

      JUDEOPOLONIA – ŻYDOWSKIE PAŃSTWO W PAŃSTWIE POLSKIM – Andrzej Leszek Szcześniak
      „ W każdym narodzie musi się wy robić ponad masy jakaś inteligencja i rodzaj arystokracji. My (żydzi) jesteśmy materiałem gotowym, my zawładniemy krajem, a panujemy już przez giełdy i przez wielką część prasy nad polową Europy. Ale naszym właściwym królestwem, naszą stolicą, naszym Jeruzalem będzie Polska. My będziemy jej arystokracją, my tu rządzić będziemy. Kraj ten należy do nas, jest nasz ”
      **
      Gdyby mi dawano wszystkie kraje, kosztownemi kamieniami napełnione, nie wyszedłbym z Polski, bo to jest sukcesja Boga i sukcesja ojców naszych.
      (Jakub Frank, Księga Słów Pańskich, fragment 904)
      **
      Trzecia próba zniewolenia i zniszczenia Polski narodowej została podjęta od roku 1989, gdy pod pretekstem transformacji zaczęto jawnie propagować likwidację państw narodowych (nie wszystkich!!!) i stworzenie globalistycznego kibucu, składającego się z kosmopolitycznych euroregionów, sterowanych przez międzynarodowy kapitał. Miejmy nadzieję, że i tym razem Polakom nie zabraknie siły i chęci aby walczyć o zachowanie wartości, o które walczyli i za które ginęli nasi Ojcowie.

      http://janusz.neon24.pl/post/116346,z-wami-zydami-nie-ujedzie-sie-bez-bata

  • Kiedy pierwszy raz usłyszałem o tytule „Sprawiedliwy Wśród Narodów Świata” byłem zachwycony. Samą ideą oraz nazwą. Poetyckim brzmieniem zwrotu: „wśród narodów świata”. Do tego to motto, które jest wygrawerowane na[…]

    • @wawel24

      Wspaniała notka 😉 Dziekuję @Wawelu.

      Jakże trudno nam, szczególnie katolikom zrozumieć dziś cokolwiek z tego, co głoszą Żydzi i niemal wszystkie media od nich zależne.
      Znam trochę Izrael…wizyty w Yad Vashem są dla wszystkich (turystów, pielgrzymów) obowiązkowe.
      Dlaczego aż tak?
      Myślę, że Holocaust to dla nich konieczne i jedyne spoiwo łączące ich w naród, poza tym uzasadnia wszystko a szczególnie ich „nietykalność” ( wrażliwość). Oni nie mogą być o nic obwiniani a ścigani są przez Izrael chronieni.( vide szefowie ArtB ).
      Uważają się natomiast za sędziów obywateli innych narodów i ten status pozwala im wybiórczo nagradzać (lub ganić za „antysemityzm”) według elastycznych kryteriów, quasi-religijnych.
      Religia- judaizm dostarcza im użytecznych haseł.

      Żydami są dziś wierzący żydzi (przeróżne denominacje) oraz dziś coraz częściej …ateiści!

      Wspaniale opisałeś podział na goim (dziś non-Jews albo Nie-Żydzi) i Żydów i tego konsekwencje.

      Dziś w Izraelu Żydów-żydów powoli ubywa…wszędzie słyszy się język rosyjski a ci po swej „aliji” raczej nie wyznają judaizmu. Judaizm nie jest już powszechnym spoiwem tego narodu mimo, że jest religią państwową.
      Żydzi- ateiści otrzymują obywatelstwo Izraela bez przeszkód.

      Coraz więcej jest też tzw. Żydów Mesjanistycznych – wierzących, że Yeshua ha-Masziach czyli że Jezus jest Mesjaszem ( zachowujących przy tym Prawo i tradycje ).
      Szczególnie po wielkiej aferze ze 108-letnim sławnym i wielce szanowanym rabinem Yitzak’iem Kaduri, którego testament rozsierdził ortodoksów liczba wierzących w Jeshua wzrosła.Napisał on przed śmiercią ( 2006 r.), że „Mesjaszem, który przyjdzie jest Yehoshua, zwany także Yeshua, nam wszystkim znany jako Jezus.” (Israel Today, inne media przemilczały)
      Żyd Mesjanistyczny, wierzący w Jezusa Chrystusa jest jak goim. Bywa, że w gradacji goim, najgorszy.

      Samo Imię Jezusa – Yeshua jest w Izraelu rzadko używane. Na Jezusa mówi się „Jeszu”, zamiast właściwego imienia Jeszua. „Jeszu” jest czymś w rodzaju przekleństwa i oznacza życzenie, by Jego imię i pamięć o Nim znikła na zawsze.
      Kiedyś Żydzi mają się nawrócić!

      Rozpisałam się…
      Pozdrawiam

    • Powielę komentarz z S24:

      Cóż tu powiedzieć …

      Jestem pod wrażeniem sprawności działania żydów (jak kto woli to Żydów).

      Opanować światowy przekaz swoją narracją, wpisać na stałe „religię holokaustu” i żydowski punk widzenia w świadomość społeczeństw, mieć wpływ na rządy państw niepoważnych jak RP oraz poważnych jak US. Finanse i holokaust industry pominę.

      Wiele osób w tym i blogerzy z szanownym Autorem na czele wiedzą co jest grane ale to tak jakby mówić do mikrofonu skręconego na minimum.

      Jednak jest szansa, że jak żydzi będą tak dalej pogrywać, to się mogą doigrać i nie wiem czy wówczas znajdą się „sprawiedliwi” którzy będą ich po piwnicach chować?

    • Słyszy się krzyki i wrzaski pod polską ambasadą w Izraelu: Polacy zbyt mało uratowali Żydów, biernie patrzyli na zbrojne niemieckie kordony odprowadzające Żydów do obozów, zbyt mało było heroizmu Polaków w obronie Żydów.

      Wynika z tego, że podstawowym obowiązkiem Polaka (a nie bohaterstwem) było bronić swoim ciałem Żyda będącego w niebezpieczeństwie.
      Jakiż to problem był dla Polaków (wedle mentalności żydowskiej), aby Polacy utworzyli szczelny kordon ze swoich ciał nie dopuszczając Niemców do Żydów?
      Przecież Polaków było ok. 29 mln i mogli (a nawet „powinni”) poświęcić się w całej swojej masie jak na poniższym obrazku.
      **
      http://naszsalon24.org/wp-content/uploads/2018/02/Kordon.png
      **
      Tak więc nasuwa się pytanie:
      Dlaczego Żydzi nie uczestniczyli zbrojnie w walce z okupantem ?
      Odpowiedź daje Autor oraz podpowiada i daje historia.
      Dobrze byłoby jednak , aby opracowanie takiej odpowiedzi zaistniało dzisiaj w publicznej przestrzeni.

  • Gawęda Betacool’a nt. niezrównanego Kołłątaja przypomniała mi mój stary tekst, który daje nieco szersze tło dla wyczynów tego jegomościa, i wart jest myślę przytoczenia poniżej. Z drugiej strony, ta pierwsza rewolu[…]

  • Pamięci Żołnierzy Armii Krajowej i całego Polskiego Podziemia.

     

     

    14 lutego 1942 roku Związek Walki Zbrojnej został przekształcony w Armię Krajową, która scalała różne organizacje bojowe.

    Armia[…]

    • @Nagor

      Witaj

      Odkąd pamiętam, robię w podziemiu :).

      Historia to dziś, tylko trochę wcześniej. Warto o tym pamiętać.

      Żołnierze Podziemia, Armii Krajowej, Wyklęci, są mi bardzo bliscy. Nie potrafię przechodzić obok rocznic, dni pamięci. Takie skrzywienie, albo może taki klimat, sorry.

    • @Nagor

      Tym razem obejdzie się bez Syberii. Będą nas tylko obszczekiwać.
      Tu będzie w miarę spokojnie, ale co świat sobie naszykuje……
      Izrael na Bliskim Wschodzie w końcu się doigra. Nie wszyscy w Ameryce chcą umierać za Żydów w Erec Israel. Może więc znów Polska będzie dla nich schronieniem. Ale nie będą tu mile widziani.
      To co te Żydy wyprawiają nie jest bez związku z tym co się dzieje na Bliskim Wschodzie, w Syrii, w Iranie.

      Uciekam od bieżączki w historię, po to by znaleźć siłę na polityczną i nie tylko, codzienność.

    • @E.B.

      To wszystko, co polskie, co piękne i szlachetne jest przez „możnych” opluwane. Musimy się z tego tłumaczyć. O tempora…
      Bywa gorzej….co nasze i zwycięskie bywa przemilczane!
      Moją Ojczyzną, którą proponuję jako wzór dla Polaków jest Powstanie Wielkopolskie – wygrany łomot, klęska szkopów, nasza wygrana bez „spalonej ziemi”.
      Pozdrawiam serdecznie

    • @Cisza1

      Witaj

      Powstanie Wielkopolskie, jedyne wygrane, było ukoronowaniem całej „najdłuższej wojny nowoczesnej Europy”, jaką prowadzili Polacy pod zaborem pruskim.
      Nauczyli się skutecznie walczyć z zaborcą, przede wszystkim ekonomicznie, co owocuje jeszcze do dzisiaj.
      Armia Krajowa i całe Polskie Państwo Podziemne byli w czasie wojny w trudniejszej sytuacji, ale mimo tego, potrafili się zjednoczyć i zorganizować.
      Fenomen PPP jest nierozpoznany jeszcze do końca, a powinien być pokazywany nie tylko w Polsce. Żadne państwo w Europie nie potrafiło tak się zorganizować.

      Możemy być dumni ze swoich umiejętności. Ale jesteśmy zbyt miłosierni wobec zdrajców. A oni są główną zakałą w naszym państwie i zawsze byli. To zdrada Polaków była gwoździem do trumny I Rzeczpospolitej. I teraz też wbijają nam nóż w plecy.
      Jeśli nie zrobimy z tym porządku, to będzie źle.

  • Jak wiadomo, po zwycięskiej dla USA/Zachodu tzw. zimnej wojnie, dokonano ustanowienia nowego porządku w Europie, zmieniającego porządek jałtański z 1945 roku na korzyść USA/Zachodu.

    Tzw. „Demoludy” czyli kraje[…]

    • Gratuluję tekstu.
      Rzeczywiście, coś ostatnio ogólnie coraz więcej mamy w przekaziorach o sprawach związanych z Izraelem.
      Pozdr.

    • „W tym celi PLL LOT na początku 2017 roku zapowiedział uruchomienie od czerwca 2017 roku pięć połączeń z polskich miast takich jak: Warszawa, Poznań, Gdańsk, Wrocław, Kraków a od grudnia 2017 roku jeszcze dodatkowo z Rzeszowa.”

      Pamiętacie?

      Gdy ja o tym pisałam ( + Ryanair ) w notce opisującej „rozwalanie” Kościoła Katolickiego, tu na PT wywołano obrzydliwą awanturę. Posądzano mnie o brak obowiązującego filosemityzmu – tak to delikatnie ujmę:)
      Atak był bezpardonowy, już prawie o nim zapomniałam ale ta notka i ww słowa przypomniały mi o tym.

      Znam Izrael dość dobrze; teraz sygnalizują, że nie tylko w Syrii ale także w Libanie są irańskie „gniazda”. Cuś się szykuje….
      Czy premier RP jest tam teraz przypadkowo? @35Stan, jak sądzisz?

      Nie znam się na polityce (często tak się zastrzegam) ale miewam trafne przeczucia. Tutaj logicznie wyłożone to wszystko, o czym często ale bezładnie piszę.
      Dzięki za notkę i pozdrawiam Autora.

    • Z tym praniem Polakom mózgu trochę nie wyszło bo akcja z „polskimi obozami” spowodowała że ludzie zaczęli mówić otwartym tekstem co ich boli w stosunkach z żydami.

  • Obejrzałem film Romana Misiewicza zaproponowany przez @anonim, gdzie dziennikarze przeprowadzają wywiady z różnymi osobami po 10.04. I takie pytanie można by postawić – ale dotyczące dziennikarzy u nas, w kraju.[…]

    • Za ile lat opadnie smoleńska mgła?

      Za tyle ile potrzeba żeby prawda o 9/11 w NY wyszła na jaw.

    • @piko,
      Amerykański lud niech sam wyrywa po kawałku okruchy prawdy, oby im się udało. Takim przykładem wyrazistym ich operacji psychologicznej w skali społeczeństwa było zdjęcie, które kiedyś zamieściłeś. Jeżeli nie jest to jakiś artefakt obrazu, to wystarcza za 1000 słów. Kobieta wzywająca pomocy(?), stojąca na krawędzi otworu wlotu samolotu w budynek. Samolotu, który przed chwilą się w tą ścianę wbił, eksplodował a (według wersji przyklepanej – nawet zrobili wizualizację) kula ognia i żaru stopiła wewnętrzne elementy konstrukcji. Ona przecież (pomijając żar temperatury, spaliny palącego się paliwa) – nie mogłaby się tam fizycznie dostać (wewnątrz wyjarana ogromna dziura – właśnie w kształcie kuli) i kłębowisko rozżarzonej stali. Takim pasztetem poczęstowali swoich obywateli.
      No, ale my mamy swoje mniejsze „podwórko”. I tu, u nas – w aspekcie 10.04 – dzieją się również rzeczy zadziwiające, jak wspomniałem w poprzedniej notce, czasem jedyne w historii świata.
      Pozdr.

    • Utajniono głęboko tragedię 10 kwietnia i myślę, że na bardzo długo. Tak długo, aż przestaniemy się bać Rosji. Bo to ona była wykonawcą tej zbrodni.
      Kto jeszcze za tym stał i współdziałał, można się tylko domyślać, ale wykonane zostało rękami rosyjskimi. Być może są na to stuprocentowe dowody, ale Polska nie odważy się drażnić rosyjskiego niedźwiedzia, jeszcze nie teraz. Nie wiem kiedy, ale musimy być silniejsi a Rosja słabsza.

      Pozostaje pamięć, upamiętnienie i czekanie na właściwy moment.
      Blogerzy są też strażnikami tej pamięci i odkrywają to, co państwo powiedzieć nie może.
      Tylko głuptaki wierzą, że tam z winy pilotów doszło do katastrofy.

      Co naprawdę się wydarzyło? Wszystko tylko nie katastrofa. I należy pamiętać, że był to teren wojskowy, z możliwościami jakie daje armia, o których cywilom się nie śniło.
      Świetnie to podsumował jeden ze świadków, który służył w armii. On nie katastrofę widział, ale nie chce mówić o smutnych sprawach.

      Ta ściema polskich władz, po obu stronach, to strach przed Rosją. I oczywiście wiedzą, co się tam stało.
      I zapytam jeszcze, co byście zrobili, gdyby to od Was zależało, gdybyście znali prawdę, prawdę o dwóch samolotach, na które dokonano zamachu? Bo to jest prawda o 10 kwietnia.

    • @
      Berczyński zanim „zniknął” chwalił się nagraniami od Łotyszy:

      „To nagranie nie jest w żaden sposób zmanipulowane. Słuchałem go jako szef komisji. Mamy w niej akustyków, którzy ocenili, że jest to dobre nagranie, bez zakłóceń, czyste, znacznie lepsze niż to, co mamy z nagrań w kokpicie” – powiedział dziś w TVP Info dr Wacław Berczyński, szef podkomisji smoleńskiej.

      Ekspert miał na myśli zapisy rozmów załogi tupolewa z wieżą w Smoleńsku. Podkomisja smoleńska pozyskała je od Łotyszy. Dr Berczyński zaznaczał, że nagrania są bardzo dobrej jakości. Poza tym nikt nie ingerował w ich zawartość.”

      I co? I nic….tak ma być. A PIS ma wszystko przecież.
      W kwietniu br. postawią pomnik i zakończą dochodzenie czyli chodzenie co miesiąc.

    • @meszek
      Moje odniesienie do 9/11 było w stylu – „kaktus mi na ręku wyrośnie”.

      Nie wiążę ujawnienia kulis jednego zdarzenia z ujawnieniem drugiego. Oba są podobnej klasy z tym że „nasze” uważam za poważniejsze – nastąpiła dekapitacja państwa a nie zburzenie budynków.

    • @nagor

      10/10.
      Dzięki, celne wnioski i ocena sytuacji.
      Pozdr.

    • nagor
      16 LUTEGO 2018 O 17:40
      „Dziwne , że w ramach rodziny nikt tego nie dostrzega , nikogo takie stanowiska nie rażą , ze to jawna kpina ze społeczeństwa” .

      Cóż, taki mamy klimat, jak mówiła klasyk(czka)!

      Grupa naukowców z USA z National Institute for Aviation Research (NIAR), skanuje milimetr po milimetrze, za pomocą specjalistycznego sprzętu przywiezionego do Polski, TU154M o numerze bocznym 102 stacjonującym w miń

    • c.d.
      nagor
      16 LUTEGO 2018 O 17:40
      …..w Mińsku Mazowieckim.
      Zaangażowanie zespołu naukowców z USA, może być początkiem gry, która ma w sposób naukowy zaprzeczyć wersji wydarzeń przedstawionych w oficjalnych raportach MAK i KBWLP.
      Skoro tak, to stanie na porządku dziennym pytanie o to jak było.
      Jestem przekonany, że amerykańskie satelity zarejestrowały to wydarzenie i chcąc zakończyć tę historię, mogą zechcieć upublicznić te nagrania, które pokażą to co tam się stało.
      Nie będzie to nagranie katastrofy TU154M nr 101(bo to jego właśnie skanują ci naukowcy), tylko nagranie inscenizacji katastrofy na żywo z użyciem samolotu dublera, który przyziemił awaryjnie i został pokiereszowany a potem wysadzony ładunkami termobarycznymi(ekspertyza firmy SmallGis).
      Efekt będzie taki, że „wilk będzie syty i owca będzie cała”.
      Wilkiem jest strona polska, która „dowiedzie wybuchów” czyli zamachu a owcą będą sprawcy.
      Rosjanie mogą powiedzieć, że co prawda MAK się pomylił(a kto się nie myli, niech pierwszy…..) ale zaznaczą, że przecież samolot przyleciał z Polski, więc tam szukajcie zamachowców, jak ostatnio powiedział Putin, a prawdziwi sprawcy operacji fałszywej flagi(konsorcjum służb Rosji, USA, Izraela, Niemiec), będą mogli spokojnie patrzeć, jak Polacy będą gryźć się nawzajem oskarżeniami).
      Nieprzypadkowo Niemiec Roth Jurgen zawarł w swej książce sugestię, by zleceniodawcy zamachu szukać w Polsce, wśród wysokich polskich urzędników o nazwisku zaczynającym się na literę „T”.

    • Pytań, odpowiedzi na które unikają jak diabeł święconej wody badacze „końcóweczki”(o makówkach i millerówkach nie wspominajac) jest tak dużo, że na przysłowiowej „wołowej skórze” by nie spisał.

      Na przykład :
      – po co przebudowywano trzeci salonik z 8 na 18 miejsc(powiększając ilość miejsc pasażerskich z 90 do 100), skoro osób zajmujących miejsca pasażerskie było 88 a 8 osób to załoga(4 pilotów i 4 stewardessy, którzy mają osobne miejsca służbowe; piloci w kokpicie a stewardessy w kabinie pasażerskiej zwane z angielska- jump seat czyli siedziska składane, gdy nie są używane).
      Gdyby nawet w 4-ro miejscowym salonie prezydenckim znajdowała się tylko para prezydencka, to dla pozostałych 86 osób towarzyszących była wystarczająca ilość miejsc w 90 -cio miejscowej konfiguracji samolotu TU154M nr 101.

    • Tu są zdjęcia względnie dobrej rozdzielczości naszych tupolewów z zamontowanymi kamerami:
      03 – Kamery na pokładach tutek
      nad tekstem – powiększenia oraz zdjęcia wnętrza kabin naszych tupolewów – z widocznymi zamontowanymi kamerami.
      Pod tekstem – nasze tupolewy od zewnątrz w dalszych oddaleniach, ale na tyle blisko, że zamontowane kamery są również widoczne.
      Pozdr.

    • @
      Dobrze, że powstało również kilka filmów na temat 10.04. – czy to p. Grzegorza Brauna, czy p. Romana Misiewicza. Każdy dorzuca swoją cegiełkę do sprawy niepogodzenia się z niewyjaśnieniem 10.04 – tak jak my, tu piszący obecnie. Ale jak również piszący o 10.04. w kilku innych miejscach, oraz ci, co już zamilkli i swoje już wypowiedzieli.
      Słusznie @meszek (witam Cię) – zauważa, że dwa mocarstwa „trzymają się nawzajem za łby” i pary z ust nie puszczą na temat swoich wzajemnych spraw.
      Na temat 10.04. pewne informacje i okoliczności powinny być dostępne nie tylko za granicą, lecz u nas w kraju.
      Oprócz tych trzech wymienionych powyżej w notce, oraz spraw wymienionych w notce o oblocie technicznym 101-ki, pewnie by się znalazło i więcej. Jakie jeszcze?
      Na przestrzeni kilku lat były rozpatrywane wątpliwości na temat niektórych kwestii, np:
      – czy, lub jaka była mgła na Siewiernym
      – czy był to Siewiernyj czy Jużnyj
      – czy kierunek podejścia był od zachodu czy wschodu
      – czy było jedno podejście, czy więcej
      – czy odszedł na zapasowe, czy nie – jeżeli tak, to na jakie
      – czy było podejście 50m czy 100m
      – czy zahaczył o brzozę/ nie zahaczył
      – czy były wybuchy (a więc i słaby lub mocniejszy) wstrząs
      całego samolotu, czy nie było
      – czy był obrót na plecy, czy nie było
      – czy były osoby spoza załogi w kabinie, czy nie były
      – co wypowiedziano lub nie wypowiedziano w kabinie przez
      załogę
      – o której godz/min/sek nastąpiło zderzenie z
      gruntem/zanik napięcia
      To tylko 12 pierwszych z brzegu, są ich dziesiątki albo i więcej.

      Oprócz europejskich nagranych zobrazowań radarowych, gdzie trzeba by o nie prosić „zagranicę” – odpowiedzi na te (powyższe, przykładowe) pytania powinny być u nas w kraju na:

      *** niektóre z nich – na nagranych zobrazowaniach krajowych radarów dalekiego zasięgu – jeżeli nie polskich (bo np. nasze są „za słabe” – czy rzeczywiście są „za słabe”?), to na pewno naziemnych europejskich.
      A tak, nawiasem mówiąc, poza wszystkim – czy np. AWACS tego ranka patrolował np. wschodnie rubieże Europy? A on widzi z góry naprawdę duży obszar. Nawet w naszej telewizji był o tym program. A satelity? – nie, to „zagranica” – trzeba by „prosić” a może i płacić.

      *** na wszystkie z 12-stu powyższych pytań – na nagraniach z kamery i mikrofonów znajdujących się w kabinie pilotów. I te nagrania powinny być w posiadaniu odpowiednich służb u nas w kraju.
      Dlaczego powinny, oraz dlaczego była i jest konieczność ich wykonywania i przechowywania uzasadniłem w poprzednich notkach i niektórych komentarzach. Przytoczę z notki o kamerach dwa istotne powody:

      „Jeżeli coś by się stało w czasie przelotu vipowskiego i wskutek tego zdarzenia samolot by uległ wypadkowi, lub „tylko” byłaby „sytuacja niebezpieczna” – to konieczność posiadania w Centrum Operacyjnym nagrania z tego właśnie przelotu – jest oczywista. Na przykład – do ustalenia:
      przyczyn i przebiegu zdarzenia, czasu i miejsca zdarzenia, zidentyfikowania np. innego statku powietrznego biorącego udział w zdarzeniu, innych okoliczności zdarzenia, na potrzeby ewentualnych przyszłych czynności procesowych.
      W końcu – do wyciągnięcia stosownych wniosków na potrzeby przyszłej skuteczniejszej ochrony najważniejszych osób w Państwie. I wydaje mi się, że służby chroniące VIP-ów – nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie – tak właśnie podchodzą do tej sprawy. I to nie od dziś czy wczoraj – a od kilku dziesięcioleci, stosownie do osiągalnej technologii. ”
      Pozdr.

    • @nagor

      Cyt. Twój: „Jakoś takie oczywistości techniczne są przemilczane/pomijane przez wszystkich „specjalistów” od odczytywania znaków dymnych , zagłuszając wszystko głosem tamtamów”

      Pozdr.

  • Jakieś tornado polityczne i propagandowe rozpętało się wokół Polski , włącznie z wtargnięciami staruszków z domów opieki na teren polskich ambasad. Więc chciałoby się usłyszeć komentarz potężnych autorytetów na te[…]

    • @pink panther

      Bardzo ciekawa notka. Troszkę się chyba pogubiłam.

      „From The Depth to została ona zarejestrowana w KRS 12 maja 2014 r. pod numerem 0000508351…”
      Musi, że działała wcześniej. O panu Danielsie:

      „Jeszcze w styczniu /2014 r./największa w historii delegacja członków izraelskiego parlamentu – Knesetu odbędzie swoją sesję za granicą. Żydowscy posłowie podczas obrad, które przebiegać mają… w Krakowie, przyjmą m.in. uchwałę potępiającą często stosowane przez zagraniczne media określenie „polskie obozy zagłady”. Dlaczego sesja ta przeprowadzona zostanie właśnie w Polsce?
      Bezprecedensowa uroczystość przypadnie w Międzynarodowym Dniu Pamięci o Ofiarach Holokaustu i w 69. rocznicę wyzwolenia obozu Auschwitz –Birkenau.
      Organizatorem projektu jest JONNY DANIELS, założyciel i dyrektor organizacji From the Depths, walczącej o zachowanie pamięci o Holokauście, która „pragnie łączyć przeszłość żydowską z jej przyszłością”.
      Warto przeczytać całość:

      http://www.pch24.pl/kneset-w-krakowie–zydzi-z-optymizmem-patrza-na-polske,20371,i.html#ixzz56nd4VEAQ
      2014-01-31

    • @pink panther

      Odnośnie Kaprala Danielsa
      Mamy „kolację” w warszawskim domu żydowskiego szpicla, nie jakiegoś tam zakonspirowanego i zadekowanego sprytnego agenta 007 (ani nie Tymochowicza), ale niejakiego Jonny Danielsa, byłego oficera armii izraelskiej, doradcy rządu Izraela.

      Jaki jest powód, że vice premier RP Mateusz Morawiecki wraz z ministrem Glińskim i innymi posłami, biesiadują u jakiegoś izraelskiego „kaprala”?

      Nie dość że biesiadują to obdarowują żydostwo gotówką polskiego podatnika w kwocie 100 milionów złotych na cmentarz żydowski. Pewnie w planach jest jeszcze większa darowizna np. w kwocie 65 mld $. (300 mld$)

      No i dlaczego są w jarmułkach?

      Pan Bielan nie ma jarmułki i chyba nie dlatego że zabrakło w szatni odpowiednich nakryć głowy. W naszej kulturze do posiłku zdejmuje się nakrycie głowy. Zresztą nie tylko do posiłku.

      Widać panowie Morawiecki i Gliński są związani z inną kulturą (cywilizacją).
      http://noweateny.pl/assets/ckfinder/core/connector/php/uploads/images/morawiecki_jarmulka.jpg

      Dodatkowo polecam

      a szczególnie

    • @nagor

      Czytałam…o nowej jednostce chorobowej duszy i umysłu.
      Gdy zobaczyłam tam 369 komentarzy, to pomyślałam sobie, że Karnowscy, wielbiciele JK przysnęli albo cuś innego. Na razie nie zniknęły…

      Wracając do tej choroby, to z historii wiemy, skąd się jej zarazki biorą, kto je roznosi i komu ta choroba służy.
      JK mówi, że mu to diabeł podpowiada….czyż nie wie, że to ojciec kłamstwa?
      Jeszcze to: chorobę odrzucić! Choroby zazwyczaj się leczy a nie odrzuca.
      Kiedyś podobne „choroby umysłu”, np. antybolszewizm skutecznie leczono w Sowietach, siłą zamykając w psychiatrykach.

      Szkoda, że pan prezes nie zauważył innej epidemii – antypolonizmu i że się nią nie martwi! Przecież ostatnio właśnie zapanowała od Izraela po Stany Zjednoczone. JK nie zauważył.

      Tak sobie po cichu myślę, że JK „idąc tą drogą” popełnia własne i partyjne samobójstwo nie licząc się z tymi w PIS, którzy faktycznie chcieli dobrej zmiany, którzy są nieco mniej przez niego hołubieni.
      Czy nadal mamy ufać?

    • @nagor
      Karnowscy to teraz wyznawcy dużego pałacu są
      Upsss…myli mi się „w duszy i umyśle” prezes z prezydentem :))
      Ale jemu gorzej: antypolonizm z antysemityzmem

    • @ c.d.
      Oczywiście pozdrawiam. Ucięło mi c.d. komentarza.
      Jakkolwiek jest i kto kogo wyznaje, kto kogo będzie jutro wyznawał, to komentarze wPolityce ( w większości ) podpadają pod cięcia jako wybitnie antysemickie:)

      ps.dla mnie na przykład, laika w polityce, prezydent jest pomysłem i „synem duchowym” pana prezesa; ten poród był przemyślany i wielce poprawny. Młodzik jednak dojrzał i skutecznie odrzucił pępowinę.
      W tej rodzince musi, że jest jeszcze jakiś patron i czuwa…

    • Konieczny ANEKS do „operacji Daniels”:

      Jak donosi strona internetowa dotycząca właśnie kończącej się imprezy o nazwie Polish-American Leadership Summit – ponad 100 osób z Polski i z USA wchodziło w skład organu określającego się jako Honorary Program Board.

      Wśród nich – w sektorze dotyczącym Polish Investment Zone – wymieniony został izraelski spadochroniarz, zdesantowany w Polsce, czyli Jonny Daniels – President of From The Depths Foundation.

      Jakie są inne kwalifikacje izraelskiego spadochroniarza by decydować o polskich inwestycjach?

      „The honorary Program Board of the Polish-American Leadership Summit: Polish Investment Zone includes i.a. …Jonny Daniels (President of From The Depths Foundation)… ”
      https://rtmx.pl/rtmx/_pdf/ENG_Polsko-Ameryka%C5%84ski-Szczyt-Przywodztwa-w-Miami-pod-patronatem-Prezydenta-RP.pdf

      Jonny Daniels na zdjęciu (strona Szczytu — sekcja tweets):
      https://pbs.twimg.com/media/DVpQWlBUQAAlLIU?format=jpg&name=small

      https://rtmx.pl/polish-american-leadership-summit

      20 września 2017 spadochroniarz wziął udział w spotkaniu Mateusza Morawieckiego z dwoma amerykańskimi kongresmenami, jakie odbyło się w Ministerstwie Finansów.

      Znów pytanie: Co robił tam izraelski spadochroniarz?

      Należy dobrze przyglądnąć się kontrolującemu spojrzeniu Jonny Danielsa, skierowanemu w stronę Morawieckiego.

      [link do całego tekstu: http://ram.neon24.pl/post/142411,o-dwoch-naczelnikach-panstwa-fikcyjnym-i-prawdziwym ]

    • Cała historia z Danielsem od 2014-2018 r. to niewyobrażalna hucpa, skandal ocierający się o zdradę stanu.
      Sprawa roli Danielsa, jego niejawnego statusu i dopuszczania do poufnych spraw związanych ze sprawowaniem najwyższych funkcji państwowych – powinna jak najszybciej stać się przedmioterm interpelacji poselskich (nie wiem czyich, może Winnicki?, możę jakiś poseł PIS, który się… ocknie). W każdym razie my, jako „strona społeczna” musimy robić bezustanny raban na ten temat. Nie wiem, co robi nasz wywiad, nasze służby…

    • Dzięki Autorowi za tak wartościowy tekst na temat dziejących się obecnie wydarzeń.
      Chciałbym tytułem uzupełnienia naświetlić geopolityczne tło tych wydarzeń, co uczynię, zamieszczając na swoim blogu tekst temu poświęcony.

  • – Chcę, aby powstał traktat konstytucyjny w celu stworzenia federalnej Europy –

    powiedział Schulz podczas przemówienia na konferencji Socjaldemokratycznej Partii Niemiec w Berlinie. Oznajmił członkom sw[…]

    • @nagor
      W momencie jak szulc obejmie urząd, to nie będzie ciekawie. Koncepcja sowietJunion, bądź co bądź, ma już troszkę lat od momentu ogłoszenia jej przez sołtysa z Chobelina. Czas na realizację.
      #one razem chcą tego samego #
      -zapewne.
      Ale mogą być między nimi różnice w scenariuszu realizacji tej idei.

    • Z ostatniej chwili:
      Martin Schulz rezygnuje z wejścia do rządu.

    • @ Tadeusz_K

      Przypuszczam, że będzie potrzebny (jak zwykle) „dialog”.

      Czaputowicz w sam raz: „W Jedwabnem Polacy zabili Żydów i tego nikt się nie wypiera. Ustawa nie zmienia historii.”

    • @Cisza1
      Czaputowicz
      Spotykam to info po raz drugi ale nikt nie podaje źrodła.

    • @meszek
      #To było wiadomo od zawsze,#
      /
      W takiej formie jak to przedstawia szulc ja zrozumiałem nieco później.
      Myślę także, że nawet dzisiaj wielu nie zdaje sobie sprawy ze znaczenia słów tego_tam_tego szulca.
      /
      A w tej umowie koalicyjnej z SPD to już dzisiaj czytamy, że Rosja jest sąsiadem Niemiec (chyba, że to przejęzyczenie tłumacza).
      Możemy się jeszcze ewentualnie zastanawiać czy sąsiaduje na Odrze, czy też na Bugu.
      Optuję, że chodzi jednak o Bug.

    • @Cisza1
      18-47
      Dzięki.
      No to mamy min. MSZ z przypadku.

    • Tadeusz

      Ja też głosowałam przeciw wejściu do Unii, ale w najczarniejszych snach nie przypuszczałam, że tak to będzie wyglądało.

      Przyszedł czas, że musimy sobie przypomnieć naszych dawnych wojów i z nich czerpać siłę, bo nas atakują z różnych stron, ale stoją za tym odwieczni nasi wrogowie. Nic się nie zmieniło przez te lata i jak zawsze jesteśmy sami. No może jeszcze Węgrzy są z nami, bo z USA też jest różnie. Dopóki jest Trump mamy wsparcie, ale jak długo?

      Jeżeli będą forsować Stany Zjednoczone Europy, to Unia się rozleci. Jest czas, żeby budować powiązania między państwami Międzymorza, bo tylko one mogą przeciwstawić się niemieckim planom Mitteleuropy.

      A u nas wziąć się wreszcie za media, „gadzinówki” o niemieckim i żydowskim rodowodzie.

    • @Nagor

      We wszystkich przepowiedniach jest mowa o Polsce, jako przewodniej sile Europy. Jest też mowa o dominacji słowiańskiej Europy.
      Można to brać z przymrużeniem oka, ale mówią o tym nie tylko Polacy.

      Czy nam się wreszcie coś nie należy? Czy zawsze musimy być tym chłopcem do bicia?
      Koniec już z tym. Dlatego pisze o powrocie do tradycji walki. Nie można tu poddawać się. Na nas patrzą nie tylko kraje Europy Środkowo-Wschodniej. Patrzy również Zachód. Zwykli ludzie tam, też zaczynają mieć dość.

      To jest czas polskich wojów, a nie ciamajdów politycznych.
      Wykorzystać maksymalnie czas póki jest Trump i budować Międzymorze a także sprowadzić do nas wojska amerykańskie. To jest też ich interes.
      A z Żydami walczyć ich bronią. Mamy argumenty.
      Pan minister opowiada głupstwa o Jedwabnem. Tak nie może być.

      A pan Schulz chyba nie jest dobrze widziany w Niemczech. To kretyn. Już jeden kretyn zaprowadził ich do piekła. Może mają dość?

    • -Witam @E.B
      #Ja też głosowałam przeciw wejściu do Unii, ale w najczarniejszych snach nie przypuszczałam, że tak to będzie wyglądało.#
      /
      Zostaliśmy uwiedzeni jako społeczeństwo i nie można się temu wiele dziwić.
      Gwarantowano nam suwerenność, poszanowanie tradycji, swobodę gospodarczą, demokrację i wszystko co najlepsze na świecie.
      Powyższe wynikało z pierwotnych założeń fundamentalnych tego (dzisiaj już) tworu junijnego. Twór jednak zbiurokratyzował się (zgodnie zresztą z prawem Parkinsona), stał się smokiem żarłocznym i żąda więcej „mięsa”, więcej władzy, władzy nieograniczonej.
      To już jest neomarksizm w czystej postaci, a zamiast dzierżyńskiego mamy takiego szulca, timmermansa, varhofstada.
      **
      http://wtemacie24.pl/wp-content/uploads/2017/07/images-324×153.jpg
      **
      Szulc już nie kryje niczego-przyspiesza proces „domknięcia junii” wedle założeń manifestu z Ventotene. Założona data graniczna 2050 zbliża się szybkimi krokami.
      Pozdrawiam.
      **
      http://tosterpandory.pl/wp-content/uploads/2017/11/Manifest-z-Ventotene-podstawa-ideowa-Unii-Europejskiej-2.jpg
      http://www.dw.com/image/19493732_303.jpg
      Merkel, Hollande i Renzi spotykają się w Ventotene (w rocznicę spinelli’ego) , aby przedyskutować przyszłość UE.

    • Fundamenty wartości junijnych:
      1.Ustanowienie przestępstw rasowych,
      2.Ciągłe zmiany w celu wywołania nieporozumień,
      3.Nauczanie dzieci o seksie i homoseksualizmie,
      4.Podważanie autorytetów,
      5.Ogromna imigracja w celu zniszczenia tożsamości [narodowej],
      6.Promowanie nadmiernego picia [alkohol, narkotyki],
      7.Opróżnianie kościołów, walka z KK,
      8.Nierzetelny system prawny uprzedzony wobec ofiar przestępstw,
      9.Uzależnienie od państwa, czy świadczeń od państwa,
      10.Kontrola mediów i ogłupianie społeczeństwa poprzez media,
      11.Zachęcanie do rozpadu rodziny, degeneracja/degradacja tej instytucji (zw. partnerskie).

    • Dlaczego wysokie stanowiska w junii zaetykietowano KOMISARZAMI?
      Nie mogli znaleźć lepszej etykiety niźli tej wymyślonej przez dzierżyńskiego i lenina?
      -Chyba chodziło o zachowanie ciągłości tradycji…. i poszanowanie tejże tradycji?

    • @nagor
      Witaj @nagor.
      #Ale my tam w takiej unii chcemy być !!!!#
      Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
      Myślę, że dopóki piłka w grze to należy próbować usytuować ją w bramce skoro już tkwimy na tym boisku..
      **
      #bo nic lepszego nie ma#
      Tworzy się alternatywa ale idzie jak po grudzie.
      **
      #Przykład Obajtka i jego roboty#
      Nie znam sprawy.

    • @Tadeusz_K
      Nawet w TVP trąbią, że Polacy są jednym z najbardziej entuzjastycznie nastawionych do UE!
      „Szpagat” to postawa stosowana w niemal każdej sprawie.
      Przecież nie mogą gadać inaczej; wszak to LK nie widział zagrożeń. Oni w ogóle „nie widzą” żadnych zagrożeń, jest super!!!

      Byłam przeciwko.
      PIS był wtedy entuzjastycznie pro-unijny a teraz dla moherów, by ich nie utracić kręci „zdziwiony” – „nie do takiej wstępowaliśmy!” Bajanie….
      Karl Bedermann Niemiec, były urzędnik UE w RM mówił, jak będzie i przestrzegał Polaków ( teraz zniknięte- nie znalazłam ).

    • @Tadeusz_K

      Pardon, że się wcinam.
      „Tak więc zapytam- do kogóż mamy iść wg Ciebie?-tu i teraz?- do kogo?”

      Szczęściem dzisiaj: nie musimy „iść”. Obserwujmy a do samorządów wybierajmy ludzi, nie koniecznie „jedynki, dwójki..” z list prawicowych.
      „Zaufajcie” – nie wolno ufać autorom list wyborczych układanych dla pupilów.

      ps. nie raz wygrywali porządni z dalszych miejsc.
      Np.do PE – prof.Mirosław Piotrowski.
      On przestrzegał już latem 2017:
      „KE chce powołać Prokuraturę Europejską, która prowadziłaby śledztwa w państwach członkowskich bez nadzoru miejscowych prokuratur w sprawie wydawania funduszy unijnych. Nowa instytucja mogłaby stosować podsłuchy i kontrolę korespondencji.” / wg ND /
      A PIS co na to?

    • @Cisza1
      #Pardon, że się wcinam.#
      **
      -Witam Ciszo.
      Jakże tak możesz mówić, no jakże?
      Twój głos zawsze cennym jest.
      I nie jest ważne w którym miejscu @Cisza1.

      #nie raz wygrywali porządni z dalszych miejsc.#
      Tak i mnie się wydaje, że w tej całej „polityce z miejscówkami” prawda znajduje się na tych dalszych miejscach.
      Pozdrawiam.

      ps.
      O!, bociany już do Ciebie wyruszyły.
      http://wmeritum.pl/wp-content/uploads/2017/02/Bocian.jpg

    • @nagor
      15-46
      #zobaczę kto przyjdzie do mnie#
      -popieram to, słusznie!!!!.
      To funkcjonariusze mają dotrzeć do mnie.

      #Niestety spalają kredyt zaufania z każdym miesiącem #
      -ale chyba nie całopalnie…? @nagor przyjacielu.
      Inni spalili to zaufanie w przeciągu ½ roku i trwali lat 8 w nierządach z nierządnicą .

      #mówić cały czas a nie wybaczać#
      -mówić tak, a co do reszty nie zgadzam się!.

      #bo na czas wyborczy będą zgrani #
      -czy mówisz to @nagor z tutułu troski, czy z braku wybaczenia.??

      Ja też mam takie marzenia, aby Polska była wyspą zieloną. Wnuk dziadka z wermachtu (niejaki tusk czyli w j. norweskim oszust) także to obiecywał, ale nie rozróżniał kolorów i zielony uznał za brunatny. Jestem przekonany, że dzisiaj mniej polityków cierpi na tę tuksową achromatopsję, mimo wszystko.

    • @Cisza1
      #wszak to LK nie widział zagrożeń. Oni w ogóle „nie widzą” żadnych zagrożeń, jest super!!!#
      **
      Nie interesowałem się w owych czasach (LK) polityką.
      Miałem wystarczająco wiele innych zainteresowań.
      Słyszałem coś tam piąte przez dziesiąte i nie chcę do tego wracać.
      Polityką zainteresowałem się przypadkiem, gdy postanowiłem rozpoznać drugie dno nachalnego genderyzmu i narracji baumana w/s migracji.
      A to dlatego, że do tej pory ludzkość nie wymyśliła większego idiotyzmu od tegoż duo_ idiotyzmu.
      I o ten idiotyzm poszło i pochłonęło mi to parę lat „studiów” kosztem moich zainteresowań.
      W sumie to na nic i do niczego nie spóźniłem się.
      Sytuacja jest rozwojowa i jest na etapie rozwoju przedstawionego w Ap. św. Jana Rozdz. 13.
      Koniec jej jest bliski w przedziale 50-100 lat (w procesach społecznych to niewiele).
      Dynamika niewspółmiernie zastartuje/wystrzeli w latach 2050 i podążać będzie nieuchronnie do upadku.
      No chyba, że ludzkość obudzi się w porę i uniknie tzw. determinizmu z konieczności.
      Myślę jednak, że nie obudzi się-i w tym zawiera się nasza tragedia.
      Jest nas ciągle zbyt mało, aby „akumulator zadziałał”.
      Tradycyjnie wklejam proroctwo Podkowińskiego dla Europy tej siedzącej na czarnym ogierze:
      http://naszsalon24.org/wp-content/uploads/2017/11/Szał.png

    • @Tadeusz_K
      Nie interesowałem się w owych czasach (LK) polityką.

      Ja nawet wtedy nie miałam internetu.
      W RM była to sprawa bardzo głośna, takie „być albo nie być” dla Polski; NIE dla UE, nawet wbrew JP II, za co było tak atakowane przez świętobliwych liberałów.

      Szczerze? Do dziś nie interesuję się polityką ale słuchałam i słucham radia RM. Polecam:))
      Pamięć i intuicja, pewna doza nieufności do polityków powoduje, że nie wierzę, by ci sami, którzy niegdyś wynosili pod niebiosa Wałęsę, którzy byli przy okrągłym stole i w magdalence, układali się z komuną, z kor-owcami, zmienili się na tyle, by im zaufać.
      Lepiej tak: bym ja im zaufała.
      Dodatkowo, zbyt zapatrzeni w marszałka.

      „Koniec jej jest bliski…” Oni i ich Lucyfer czując to spieszą się i szaleją.

      Ponadto: jak długo norki będą ważniejsze niż chore dzieci ( okrutnie zabijane ok. 3 dziennie, zgodnie z prawem, za nasze pieniądze ), jak długo będą zwlekać z karaniem przestępców PRL ( aż wymrą ), tak długo im nie wierzę. Nie poradzę…ufam, że nadejdą młodzi.

      ps. Dzięki za bocianka. Czekam :))
      Oby Izrael nie rozniósł wojny na Liban ( tamtędy przelatują ) a się zanosi.

    • @nagor
      samorządowe to inna domena…

      Znaczy, że nie ma list partyjnych? W tym roku przyjrzę się dokładniej.

    • @nagor
      10-09
      #Przykład Obajtka i jego roboty ,#
      /
      Przygladam się powoli, powoli tej kwestii.
      Na razie wygląda mi to na działania podobne do działań A. Macierewicza w MON.
      A jeśli moje odczucia są prawdziwe to skończą się tak jak w przyp. AM?- oby nie.
      Będę śledził temat.
      Najgorzej @nagor naruszyć wielowiekowe zaniedbania, które należy usunąć do „przyszłego wtorku”.

    • @nagor
      17-04
      No dobrze…. ale jeszcze raz upraszam o alternatywne rozwiązania, propozycje, szkice, zarysy..
      Bo to co mowisz to przypomina mi gadanie grabcow, schetynow, newmanow i i innych.
      Wybacz mi…

    • @nagor
      #a szczególnie tych od norek bo starają się dołączyć do grona totalnych komediantów .#
      A to akurat jest ewidentna prawda, która może stanowić kanwę dla tworców komedii..

    • @Tadeusz_K
      Bo to co mowisz to przypomina mi gadanie grabcow, schetynow, newmanow i i innych.

      Ej:)) troszkę mi przykro….Przeczytaj mój komentarz z 17:04 ponownie i zacytuj, w którym zdaniu mówię jak oni.
      Wg mnie w żadnym.
      Z ww panami nie miałam i mam NIC wspólnego.

      Czas przyniesie nowe myślenie, młodsi zastąpią „kombatantów”. Już jest ich wielu w PIS.

    • @Cisza1
      #Ej:)) troszkę mi przykro…”
      Nie adresowałem tego do Ciebie o czym mówis.
      To było do przyjaciela @nagor’a.
      🙂

    • @Tadeusz_K
      Przepraszam…nie zauważyłam, znaczy, żem nie całkiem zdrowa.
      Pozdrawiam Was obydwu :))

    • @nagor
      #Obajtek to menadżer na trudne odcinki ale służb nie zastąpi .#
      Bedziemy sledzić, zobaczymy.
      Targowica oponuje, a to znaczy, że sytuacja w dobrym kierunku idzie.
      **
      #Rewolucja w MON i PGZ po jego odejściu o czymś świadczą #
      Ale pamiętajmy o zasadach Sun_Tzu -one ciągle mają niezmienna wartośc mimo iż mają ponad 2500 lat.
      We wszystkich szkołach powrócono do nich – jak słyszę.
      Jeśli chcesz rady wroga wysłuchaj go i zrób odwrotnie.
      Cała targowica i wszelacy jurgieltnicy radzili zwolnić AM.

    • @Cisza1
      A to wina @nagora jest.
      Zaadresował swój wpis do osób dwóch.
      Lanie sprawić mu trzeba- jak nic.
      Spoko @Cisza1.
      Wszystko w porządku- mamy winnego.
      Pzdrw.

    • @nagor
      #Co robią terenowe placówki partyjne aby aktywizować sympatyków tego Jasna Góra nie zastąpi ani Radio Dyrektora . …itd#
      A tu akrat uderzasz w moje struny – tego się obawiam nauczony dotychczasowym doświadczeniem.
      Niejednokrotnie to podnosiłem. Jestem wściekły na to kocie zadowolenie i czekanie aż im „dyferyncjoł” dadza.
      Tu masz rację-OK.
      #Gowin górą#
      -też OK.
      #Gdyby znależli hasło (a) merytoryczne (a znajdą przed wyborami)#
      -znajdą, ale chyba dla idiotów.

    • @nagor
      Ze zdrowiem lepiej? Może kiedyś będzie…

    • @Cisza1
      info..
      Logujesz się tu na PT (w pewnym Tobie znanym momencie-17-31) poprzez swojego prywatnego bloga.
      Powoduje to, że Twoje komenty trafiają do folderu oczekujące, czyli moderacji.
      Adres URL:= http://httpciszawordpress.wordpress.com jest tym co powoduje te komplikacje.
      Rybryka ta ma być pusta.

    • @nagor
      @Cisza1 podaje receptę jak pominąć łosi i kocurów..
      Prawdziwi ludzie są w obrębie środka listy.

    • @Tadeusz_K

      Muszę gdzieś znalezć hasło do @cisza1🙂

  • Przeklejam swój artykuł wyjątkowo, bo traktuje o poecie – a gdzie szukać poetów, jak nie na P.T.?

     

    Wyznanie to nie jest ani moje, ani nie jest cytatem – to poetyckie (bo rzecz będzie o poecie), nieco patetycz[…]

    • @prop
      #Moją Ojczyzną jest mój Naród#

      Wpisuje się to w ideę mesjanizmu narodowego.
      Naród żydowski jako oczekiwany Mesjasz.

    • Witaj @prop

      Początek Twojego tekstu zapowiadaał refleksje o losie jakiegoś (mi) nieznanego poety rzucanego losami powojennymi to tu to tam.

      A potem konkretne wnioski dotyczące nacji z którą się nie tylko my borykamy. Wnioski prawdziwe, obdarte z liryki i poetyki.

      Generalnie tak jest jak napisałeś – to są ludzie innej obcej, a nawet wrogiej nam cywilizacji.

      Z tym, że „generalnie” nie znaczy zawsze.

      ps.
      Patrzę na tzw. bierzączkę w mediach i odnoszę wrażenie, że świat zdurniał do cna, że nie ma już normalnych przywódców czy innych powszechnych autorytetów, którzy powiedzieli by DOSYĆ! To nie może się dobrze skończyć.

    • @PROP
      „Moją Ojczyzną jest mój Naród”
      Witaj….
      Naród i jego „hagada”, gdy to przynosi korzyści.

      Nam, Polakom wydaje się, że są zjednoczeni i wobec siebie, jako narodu lojalni (mają media i „hagadę”).
      Bardzo często tak nie jest.
      Gdy w grę wchodzi kasa lub władza, gotowi zdradzać swoich (Statek ‚St. Louis’, funkcyjni w obozach, gettach) a gdy zemsta i nienawiść, gotowi ukrywać swoją narodowość (bolszewia,UB)

    • @cisza1 @prop

      Tu fragment z Michalkiewicza związany z tematem naród – religia – historia (w kontekście żydowskim)

      ” Sekularyzm niósł ze sobą niebezpieczeństwo zwłaszcza dla żyjącego w diasporze narodu żydowskiego, dla którego istotnym, a kto wie, czy nie jedynym wyznacznikiem tożsamości przez całe stulecia była religia.

      Nawiasem mówiąc, religia mojżeszowa jest właściwie narodową historią żydowską, tyle, że podaną w metafizycznym sosie. Inne narody miały swoje narodowe historie w zasadzie od religii uniezależnione, więc ich tożsamości sekularyzm nie zagrażał w takim stopniu, jak w przypadku Żydów, których coraz częściej ogarniały wątpliwości, czy powinni wierzyć w starożytne sagi o tym, jak to Morze Czerwone rozstąpiło się, tworząc „mur z wód” wzdłuż uczynionego w ten sposób wąwozu, którym „Izraelici” suchą nogą przemaszerowali po morskim dnie – i tak dalej.
      Tymczasem właśnie to traumatyczne przeżycie stanowiło podstawę mojżeszowej religii, stanowiąc dowód szczególnego zainteresowania „Izraelitami” ze strony Stwórcy Wszechświata. W tej sytuacji postępy sekularyzmu mogły okazać się dla narodu żydowskiego szczególnie niebezpieczne, doprowadzając w końcu do rozpłynięcia się go bez śladu wśród innych narodów.

      Zgodnie jednak z podstawową zasadą myślenia pozytywnego, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Skoro tedy wybitny przywódca socjalistyczny Adolf Hitler już dokonał masakry europejskich Żydów, eliminując zwłaszcza uboższą i gorzej wykształconą część narodu żydowskiego, która właśnie z tego powodu miała mniejsze szanse na ocalenie, to można tę okoliczność wykorzystać w charakterze remedium na zagrożenia płynące dla narodu żydowskiego ze strony sekularyzmu.

      Po co wierzyć w starożytne sagi, które dostarczają tylu wątpliwości, kiedy oto mamy całkiem świeże traumatyczne wydarzenie, w które wcale nie trzeba „wierzyć”, a tylko pamięci o nim nadać sens metafizyczny. To spostrzeżenie legło u podstaw „religii holokaustu”, która zaczęła podbijać serca coraz szerszych kręgów społeczności żydowskiej, a nawet umysły tym bardziej, że bardzo szybko się okazało, że z holokaustu można ciągnąć całkiem pokaźne i realne profity.

    • @piko
      Bardziej przemawia do mnie doktryna wszyscy za jednego.
      To gdzieś tkwi w Talmudzie i Misznie.
      I tak w myśl tej doktryny nie sposób jest wybaczyć 30 mln Polaków, że nie utworzyli kordonu ze swoich ciał w obronie 3 mln Żydów.
      Co to jest 30 mln w porównaniu z 3 mln- nieprawdaż?- jak również w świetle doktryny jak na wstępie.
      To jest niewybaczalne wg nowoczesnych Żydów..
      Niemcy pod karabinami i karabinami maszynowymi prowadzili Żydów do obozów zagłady, a Polacy tylko patrzyli.
      To było kahygodne! (jak słyszymy pod polską ambasadą w TelAwiwie.

    • @piko

      Diagnoza Michalkiewicza o „religii Holokaustu” spajającej Żydów wobec osłabienia w narodzie religii mojżeszowej wydaje się trafiona w punkt. Przez dwa tysiące lat to właśnie religia pozwalała rozproszonym Żydom bez własnego państwa zachować tożsamość kulturową. Brak tego spoiwa groził asymilacji z innymi kulturami i rozpłynięciem się żydostwa w świecie. „Religia Holokaustu” wymyślona tu została genialnie… Toteż będą się jej trzymać ze wszystkich sił . Czy wobec tego, dla uniknięcia totalnej konfrontacji, na którą obecnie jesteśmy za słabi, najlepszą linią działania nie byłoby trzymanie się koncepcji, że przypisywanie Polsce winy Niemców jest rodzajem „negacjonizmu Holokaustu”, czyli tzw, kłamstwa oświęcimskiego?

      Izrael właśnie zaatakował wojskowe bazy irańskie w Syrii – w odpowiedzi na wysłanego nad jego terytorium szpiegowskiego drona. Z kolei w odpowiedzi na ten atak Syria zestrzeliła jeden z myśliwców izraelskich. Może tego wyniknąć większa wojna w regionie. Ale USA już stanęły po stronie Izraela…

    • @piko

      Poprawka: zamiast „Brak tego spoiwa groził asymilacji z innymi kulturami” powinno być „groził asymilacją”. Późno już i nie przeczytałam tekstu przed wysłaniem…

    • @trzmielka

      Napisałaś:
      „Czy wobec tego, dla uniknięcia totalnej konfrontacji, na którą obecnie jesteśmy za słabi, najlepszą linią działania nie byłoby trzymanie się koncepcji, że przypisywanie Polsce winy Niemców jest rodzajem „negacjonizmu Holokaustu”, czyli tzw, kłamstwa oświęcimskiego?”

      Na taki argument już widzę reakcję Izraela i środowisk żydowskich: „… holokaust to dzieło oczywiście nazistów i faszystów, ale również wasze polaczki, bo nie dość że nie zapobiegliście, to jeszcze czynnie uczestniczyliście w naszej zagładzie. Przecież wasi prezydenci sami to przyznali.” Koniec, kropka.

      Może lepszą reakcją jest pokazywanie faktów dotyczących okupacji w Polsce na tle okupacji w innych krajach?

      I sprawa podstawowa – rząd i inne mędrki pisowskie powinni przestać bredzić że Izrael jest naszym przyjacielem a żydzi to nasi bracia. Takie stwierdzenia są tak debilne, że być może część ludzi tego nie widzi.

      Jeżeli „przyjaciele i bracia” tak się zachowują to strach pomyśleć co sądzą o nas nasi wrogowie i jak się będą zachowywać. Jedno co mi się nasuwa to – REZAT’ LACHIW

    • @piko

      Masz tu najzupełniej rację, Żydzi chcą mieć monopol na ustalanie, co jest „kłamstwem oświęcimskim”, a co nie. Ale ponieważ trudno spodziewać się, że uda nam się pokonać ich „po całości”, to może uprzeć się przy tym, że sformułowanie „polskie obozy” jest „kłamstwem oświęcimskim”, a o pozostałych sprawach możemy dyskutować – czyli propagować na świecie prawdziwy obraz sytuacji? Widać, że co mniej oszołomieni Żydzi, i to „z wysokiej półki”, jednak przyznają, że polskich obozów nie było… No i ten fakt można łatwo udowodnić.

      Mam nadzieję, że ta głupia narracja o „przyjaciołach Żydach” wkrótce się urwie. Obserwuję sporo znajomych filosemitów, którzy stwierdzają, że ich filosemityzm właśnie się skończył.

    • @Trzmielka @piko

      zobaczcie:
      https://wpolityce.pl/smolensk/380908-jaroslaw-kaczynski-na-krakowskim-przedmiesciu-dzis-diabel-podpowiada-nam-ciezka-chorobe-umyslu-antysemityzm-musimy-go-odrzucac-wideo

      ok. 380 komentarzy!!! Nie zniknięte!
      J.K. o antysemityzmie na ‚dochodzeniu’ do tragedii „smoleńskiej” 10.02.2018 r.
      O antypolonizmie – zero!

    • Powyższy anonim to ja

    • Cisza1, Anonim

      Czytałam tę wypowiedź JK oraz wywiad z dr Ewą Kurek. Pani doktor świetnie punktuje najważniejsze sprawy i jest odporna na wszelką poprawność polityczną. To wyjątkowy na naszym gruncie, świetny historyk, bezkompromisowa i z odwagą cywilną. Koniecznie powinna uczestniczyć w komisji do rozmów z Amerykanami, bo z Żydami, uważam, że nie ma o czym rozmawiać, skoro wtrącają się w nasz proces legislacyjny. Wszelkie uzgodnienia powinny natychmiast się urwać. Za to głównemu sojusznikowi trzeba wyjaśnić zasadnicze sprawy.

      Jarosław Kaczyński wie, jak trudna jest nasza sytuacja w obliczu ataku z trzech stron: UE, Niemiec i Izraela. Dlatego prosi o rozwagę, bo rozhuśtanie antysemickich emocji wcale nam w walce o prawdę nie pomoże. W ogóle emocje to najgorszy doradca w sytuacji konfliktowej. Za to o antypolonizmie powinien powiedzieć jak najbardziej i wszyscy oficjalni przedstawiciele Polski powinni teraz trąbić o antypolonizmie…

    • @Trzmielka

      Atak jest celowy i idiotyczny, bo i tak w końcu wszyscy trzej przyznają, że Ziemia się kręci czyli, że obozy były niemieckie.
      O emocje właśnie chodzi.
      J.K. o tym wie i brnie, by je podtrzymać kazaniem o antysemityzmie…zobacz proszę komentarze.
      Aż dziw, że bracia Karnowscy nie reagują.

      Natomiast cisza ma otaczać ustawę reprywatyzacyjną, która „budzi wątpliwości” i czeka, czeka, czeka….wcześniej może przejść 447 w USA, o której J.K. & Co milczą.

    • cisza1

      Tu nie chodzi o to, żeby Izraelczycy, Amerykanie czy Niemcy przyznali, że obozy były niemieckie, tylko żeby również u nich ścigane prawem były wypowiedzi o „polskich obozach”. Szczególnie w Niemczech, bo tam tych wypowiedzi było ostatnio mnóstwo, a jeśli będą ścigane wg polskiego prawa, to także w całej UE. A w USA i Izraelu powinny być wtedy publicznie piętnowane, bo wg ich prawa ścigać się nie da.

      Parę komentarzy przeczytałam i właśnie ze względu na 100% emocji i zero rozumu zniechęciły mnie do dalszego czytania. A w sytuacjach kryzysowych poddanie się emocjom to najgorsze wyjście.

    • @cisza1

      Po stronie izraelskiej też wreszcie rozum zaczyna dochodzić do głosu.
      https://wpolityce.pl/swiat/380952-mocny-glos-z-izraela-przypisywanie-polakom-odpowiedzialnosci-zbiorowej-za-zbrodnie-holokaustu-jest-odrazajace

      Nie bardzo im się opłaca utracić jeden z nielicznych już krajów BEZ nastrojów antysemickich. Żydzi doskonale znają różnicę między sytuacją we Francji czy Niemczech a w Polsce, Dopiero co Merkel publicznie przyznała, że to wstyd dla Niemiec, że synagogi, szkoły i przedszkola żydowskie muszą mieć policyjną ochronę. W Polsce przecież jest, jak dotąd, zupełnie inaczej. Chyba nie opłaca im się tego zmieniać? I Amerykanom, którzy mają teraz w Europie Środkowej swoje istotne interesy, także powinny bardziej opłacać się dobre stosunki z Polską niż naciski na Polskę w żydowskim interesie.

      Od stanowczego i umiejętnego działania naszych władz zależy teraz bardzo wiele. To oni muszą dać do zrozumienia partnerom i przeciwnikom, że najbardziej opłaca im się nas szanować, a nie próbować zwasalizować i wydoić finansowo. Jak na razie, wydaje się, ze działają właściwie, chociaż czasem gamoniowato. Doktor Ewa Kurek powinna zostać włączona do negocjacji!

    • @trzmielka

      Polska ustawa o ściganiu za zwrot „polskie obozy” działa tylko w Polsce i nigdzie więcej. Niemcy musiałyby wprowadzić w swoim ustawodawstwie zapis o karaniu za „polskie obozy” by ścigać u siebie takie przestępstwo.

      Na przykład niemiecki dziennikarz, który użył takiego zwrotu w momencie wjechania do RP powinien liczyć się z postawieniem zarzutów i sprawą w sądzie. W Niemczech nic mu nie grozi. Nie wyobrażam sobie żeby polska policja przy udziale Interpolu łapała takiego delikwenta i dostarczała przed oblicze polskiego sędziego.

      Za „kłamstwo oświęcimskie” można zostać w Polsce ukaranym bo Polska przyjęła taki zapis w prawie.

    • @piko

      To jakieś za bardzo zagmatwane od strony prawnej. Jeśli jest tak, jak mówisz, że ściganie następowałoby tylko na terenie Polski, to ustawa w tym kształcie, jaki jest, ma znikomy sens. Ostatnio sąd w Koblencji potwierdził wyrok polskiego sądu w sprawie Tendery przeciwko ZDF. Mógł wobec tego także nie potwierdzić – i wtedy nie byłoby możliwości wyegzekwowania wyroku?

      Pewnie przy egzekwowaniu wyroków jest też różnica między oskarżeniem z powództwa cywilnego a oskarżeniem publicznym. Przydałyby się porządne oficjalne informacje o tym, jak wyglądałaby sprawa egzekwowania wyroków wydawanych z artykułu 55a ustawy o IPN.

      Z tym że,oczywiście, kwestia treści ustawy to jedna sprawa (wewnętrzna polska), a kwestia wtrącania się Izraela w nasz proces legislacyjny (w jakimkolwiek kształcie ustawy) to inna rzecz.

    • @trzmielka

      „Ostatnio sąd w Koblencji potwierdził wyrok polskiego sądu w sprawie Tendery przeciwko ZDF. Mógł wobec tego także nie potwierdzić – i wtedy nie byłoby możliwości wyegzekwowania wyroku?”

      Obce sądy za granicą RP wydają własną ocenę w sprawie. Oczywiście nie mogą potwierdzać nieprawdy ale to jest ich ocena i ich decyzje. Czy jest czy nie ma nowelizacji ustawy o IPN to twierdzenie o „polskich obozach” jest kłamstwem. Oczywiście wprowadzenie nowelizacji zawęża pole interpretacji takiego stwierdzenia, powoduje jakiś moralny nacisk i to jest plus.

      Z prawnego punktu widzenia ustawa nie ma wpływu na orzekanie zagranicznych sądów, ma znaczenie moralne/medialne/historyczne.

      Nie łudźmy się, że Izrael zmieni indoktrynację młodzieży z powodu tej ustawy. Stąd taki jazgot bo będą musieli jawnie olać państwo polskie i jego prawo.

      Zauważ że w pierwszym momencie padło stwierdzenie od żydów, że opiekunowie wycieczek Izraelczyków w Oświęcimiu mają być poza możliwością oskarżenia. To potwierdza co mówię.
      Oni po prostu łgają na potęgę również podczas pobytu w RP.

    • @piko

      Dzięki za wyjaśnienia, wreszcie lepiej widzę sytuację.

      Coraz mniej mi się podoba treść tej ustawy. Jeśli ściganie za naruszenie prawa wg tej ustawy może i tak być tylko na terenie Polski, to czy warto było wytaczać taką armatę? Z powództwa cywilnego można dochodzić sprawiedliwości już teraz, jak to dzieje się w przypadku p. Tendery.

      Tym bardziej sądzę, że błędem było tak szerokie sformułowanie treści. Należało się skupić na samych „polskich obozach”, bo to najłatwiej udowodnić. I może zamiast naśladować Żydów („kłamstwo oświęcimskie’) z karą więzienia za słowa, należało jednak poprzestać na grzywnie, ale w bardzo dużej wysokości? To by lepiej odegrało rolę informacyjna i odstraszającą.

      Ale skoro i my mamy to „kłamstwo oświęcimskie” karane, to drugim wyjściem byłoby podpisanie „polskich obozów” pod ten paragraf. Oczywiście, to wywołałaby wrzask na pewno, bo naruszony zostałby monopol Żydów na Holokaust.

      W dzisiejszym „Do Rzeczy” jest artykuł Zychowicza, który mocno krytykuje treść tej ustawy, właśnie ze względu na brak możliwości egzekucji poza granicami Polski.

      Co do tych przewodników izraelskich w Auschwitz to jest to gigantyczny skandal i Polska ani chwili dłużej nie powinna tego tolerować. W prawie międzynarodowym dotyczącym turystyki jest, o ile wiem, przepis, że do oprowadzania należy zatrudniać miejscowych przewodników, którzy maja odpowiednie certyfikaty. Tak poważne państwa dbają o to, żeby byle kto nie opowiadał byle czego na temat ich dziedzictwa kulturowego.

    • @nagor

      O żadnych negocjacjach nie pisałam. To był wielki błąd, ze cokolwiek negocjowano z Izraelem. Chodzi mi o informację opartą na faktach dla partnerów politycznych i biznesowych z USA. Nie żadnych, broń Boże, amerykańskich Żydów!

    • @Trzmielka
      „Jeśli ściganie za naruszenie prawa wg tej ustawy może i tak być tylko na terenie Polski, to czy warto było wytaczać taką armatę?”

      Czy tylko na terenie Polski? Chyba tak.

      Popatrz, codziennie tłumy przed polską ambasadą w Tel-Aviv – polskie obywatelstwo dostają od ręki!

      Gdy się pojawią a wcześniej na temat Polski i Polaków kłamali publicznie – to wtedy wg. mnie nie tylko do więzienia na nasz koszt ale bardzo wysoka grzywna.
      Nic tak nie działa jak kasa.

      A „nasi” głoszący (wiadomo co) – podobnie. Obawiam się, że nagle przybędzie nam „historyków” i „artystów”.

      Taki Gross już też wie ( „Karczewski: Nie zamierzam wnosić o ukaranie Jana Tomasza Grossa – Dziennik Gazeta Prawna), że nie musi się obawiać i może nadal gościć w Polin. I pluć do woli, wszak minister potwierdził zbrodnie polskie w Jedwabnem. (Czaputowicz)

      Jest nieciekawie ale rozumiem, że nadal wielu ufa…:(

    • @cisza1

      Czy czytałaś rozmowę z Jarosławem Kaczyńskim w dzisiejszym „Do Rzeczy”? Ja na razie ją tylko przejrzałam i wyniosłam wrażenie, że nie docenia przeciwnika. Taka postawa może mieć swoje źródło chyba w standardowym filosemityzmie polskiej „żoliborskiej inteligencji”. Stąd zbyt miękkie reagowanie na żydowską hucpę. Poczytam tę rozmowę uważnie, ciekawa jestem własnych wniosków. Tutaj Orban by się przydał…

      Serdeczności 🙂

    • @trzmielka @all

      Słówko odnośnie prawa bo są nieporozumienia.

      Nie ma czegoś takiego jak „prawo międzynarodowe”, „prawo ponad państwowe”.

      Są umowy, traktaty, konwencje międzynarodowe. Jak się podpisało to się przestrzega. Można wymówić, można nie podpisywać. Póki mamy do czynienia z suwerennymi państwami, każde z nich na swoim terytorium stanowi swoje prawa. U nas za wwiezienie narkotyków jest kara więzienia a w takiej Malezji czy Zjednoczonych Emiratach Arabskich mogą obciąć głowę. Ich prawo i należy sobie z tego zadawać sprawę.

      Uważam że tak jest dobrze, co oczywiście oznacza, że godzę się na to że są państwa lepsze, gorsze, bandyckie i inne. Ale dzięki temu możemy to właśnie ocenić. to jest konieczne.

      W wyniku konkurencji na „rynku państw” można w naturalny sposób ocenić, które zasady sprzyjają rozwojowi, zapewniają dobrobyt i bezpieczeństwo.

    • To trochę zrewidował swoją narrację.
      Przed podpianiem ustawy wyraźnie się bał.
      On bywa trochę głupawy.

    • Mężczyźni na kolanach zawsze kojarzą mi się z tym fragmentem filmu: „Pierścionek z orłem w koronie”:

      .

    • @nohood

      Pięknie!
      Nasi piłkarze ręczni wspaniale pokazali, że też „używają tę broń”. Proszę zobaczyć:

      Troszkę zażartuję, tak mi się skojarzyło.
      Niech nasi Panowie z PT nie wezmą mi tego za złe:)

      Od dawna dumne ojcostwo, męstwo, odpowiedzialność za rodzinę i inne typowo męskie przymioty są w zachodnim świecie skutecznie atakowane.
      Część mężczyzn zniewieściało, część tęczowo choruje.

      Dzień modlitwy różańcowej mężczyzn ( czy przypadkowo? ) wybrano na Dzień Chorych – 11 lutego – wspomnienie Matki Bożej z Lourdes.

  •  

     

    O dalszym ciąg sporu polsko-izraelskiego, interesach rodziny Netanjahu, zmianie w Orlenie, odwołaniu Czarneckiego oraz historia Brygady Świętokrzyskiej.

     

    • Witaj, @Nagor

      Chyba jakiś pomór padł na PT. Dobrze, że się odezwałeś. Mnie zmógł jakiś wirus, może innych też dopadł.

      A jeśli chodzi o bieżączkę, to ja już nie mam siły się tym przejmować. Żydzi będą robić aj waj, ale jak się im pokaże co sami robili w czasie wojny, to w końcu odpuszczą.
      A reszta się kotłuje, ale pomału będzie pchać do przodu.
      Gadowski różne sprawy krytykuje, ale też ma wiarę, że w końcu wygramy i ja też tak myślę.
      Najważniejsze, żeby zdrowie było.

    • Karnawał się za chwilę skończy, więc dla rozluźnienia piosenka – ballada:

      .

    • @Nagor

      Jeśli chodzi o profil PT, to on już się ukształtował przez ten rok. To jest „blogowisko” bez cenzury i polit poprawności. Można napisać wszystko i o wszystkim, co gdzie indziej by nie przeszło, nawet na tzw. prawicowych portalach.
      PT jest oknem otwartym na podwórzec prawdy i prawdziwej wolności. Ci, którzy tu zaglądają nie znajdą fałszywych obrazów rzeczywistości.
      Czasem możemy się mylić w ocenie wydarzeń, bo sytuacja jest skomplikowana i dynamiczna, ale nie jesteśmy zadaniowani, co na żółtym występuje wręcz nagminnie.
      Niech więc PT będzie tym rodzynkiem w sieci nadal i dbajmy o to miejsce i rozwijajmy je na miarę naszych możliwości.

      Blogowaniem politycznym zajmują się ludzie, którzy mają już za sobą różne doświadczenia życiowe i polityczne. Nasza historia odsłania prawdziwe oblicze Polaków, tak bardzo innych od ludzi Zachodu i Wschodu. Nie pasujemy do nich i my tę własną inność potrafimy cenić.
      Bóg, honor i Ojczyzna, to nie tylko hasło na sztandarach. To prawdziwa Polska i my to rozumiemy. Ale czy zrozumieją to młode pokolenia Polaków, które nadchodzą? Czy ich już nie odmieniono?
      Może młodzi też szukają punktów odniesienia i trafią do nas. Niech więc znajdą tu słowa prawdy i właściwej oceny rzeczywistości.

  • My tu o zagrożeniu ze strony islamistów a tymczasem Ukraina przez cały czas instalowała u nas swoich „bojowników”,  mówiło się o tym tu i ówdzie.

    Teraz w sposób jawny zostało to wyrażone przez ukraińskiego[…]

    • Rok temu pisano:

      „Próbę wwiezienia do Polski z Ukrainy elementów działka przeciwlotniczego o kalibrze 30 mm udaremniono na przejściu granicznym w Dorohusku. Działo to jest montowane na okrętach wojennych, przeznaczone jest do zwalczania celów powietrznych takich jak śmigłowce, samoloty i kierowane pociski rakietowe! ”

      Ukrainki próbowały wwieźć do Polski elementy działka przeciwlotniczego! Michalkiewicz o przemycie broni z Ukrainy mówił już w 2016 roku

    • Powtórzę swój komentarz, który zamieściłam pod Twoją notką na żółtym:

      Chyba coraz więcej ludzi zaczyna dostrzegać, że od 39’ nie mamy propolskiego rządu, nie mówiąc o polskim. Po prostu.
      Fakt, że wybito nam prawie całą elitę, ale nie chce się wierzyć, że aż tak skutecznie, że przez ponad 70 lat nie zdołała narodzić się nowa. Na to jednak wygląda.

      Nawet, jeśli jakaś część polityków sprawia wrażenie dbających o polskie sprawy, to wkrótce okazuje się, że jest to jeden wielki pic dla ubogich. Stąd taki chaos. Jeśli nawet wydaje się, że w jakiejś ważnej dla Kraju sprawie robią coś dobrego, to zaraz wychodzi na wierzch, że to działanie jest źle przygotowane, źle umocowane w prawie, źle realizowane. Nie mogę uwierzyć, ze jest to przejaw li tylko niekompetencji. Raczej celowego działania.

      Czy polityk myślący po polsku mógłby nasprowadzać do Polski Ukraińców i nie przewidywać, że będzie to instalacja hydry, która wcześniej, czy później podniesie swój łeb?

      Trudniej jest mi uwierzyć w totalną głupotę ludzi u władzy. Łatwiej w celowe działanie mające na celu nie dopuścić do odrodzenia się Polski.

    • dopóki nie ma incydentów- nie ma problemu.
      problem zacznie się, gdy ukraińcy zaczną występować z przemocą.
      rząd ukraiński jest tak samo ukraiński jak rząd pzpr był polski.
      ukraińcom jest w polsce zbyt dobrze aby chcieli zmieniać status quo.

      niezależnie od wszystkiego rząd ukraiński trzeba wynagrodzić wprowadzeniem bardziej restrykcyjnych przepisów emigracyjnych i zacząć sprowadzać polaków z ukrainy, gdyż to oni są najbardziej zagrożeni. jeśli zaczną ginąć polacy, to prawie na pewno najpierw ukrainie.

      martwię się. niby jest oczywiste, co należy robić, ale rząd tego nie robi, to znaczy, że nie ma suwerennych decyzji. jest powtarzanie tych samych frazesów.

    • @piko

      Ukraińcy są pewni siebie i pewni słabości Polski. Jawnie prowadzą politykę antypolską a my dajemy stypendia tysiącom studentów.
      Myślę, że może się zdarzyć, podobnie jak w IIRP, że miłość „do Kijowa” obróci się przeciwko nam.

      Trzy sprawy są dla mnie zupełnie niezrozumiałe:
      – gadanie o Ukrainie jako „buforze” z Rosją. Czy „nasi” obłudnicy w ogóle nie zauważają Obwodu Kaliningradzkiego?
      – głupie popieranie nazi- Majdanów, pożyczki, darowizny i ukłony podczas, gdy oni nie ukrywają swojej wrogości do Polski.
      – długoletnie milczenie o ludobójstwie na Wołyniu i nie dbanie o tamtejszych Polaków.

      Tylko patrzeć, jak Ukraińcy przypiszą nam własne zbrodnie na Żydach. Niemcy wiedzą, gdzie lokować kasę. A my? Nas już prawie nie ma…

    • @izaluka
      Teraz mówię o rządach PiSu bo poprzednie to wiadomo że to obcy.

      Nie wiem czy to głupota, zdrada, czy jakaś straszna konieczność dziejowa. Wydaje się, że obecnie to mieszanina tych zjawisk.

      Możemy tylko po owocach oceniać a te są cierpkie.

    • @nohood @cisza1
      Sensowne działanie polega na przewidywaniu i zapobieganiu zagrożeniom, a w działaniu tej władzy tego nie widać. Jest jakieś doraźne reagowanie na zjawiska. Tak to dla mnie wygląda.

      Może jedna sprawa jest zrobiona z sensem – obrona terytorialna. Ona będzie odpowiednia do przeciwstawienia się banderowcom. Tu szacunek dla Antoniego.

      Zastanawiam się jaki interes był w popieraniu Ukrainy? Można to jedynie tłumaczyć naciskami US. Ale takie posunięcie ze strony RP powinno być za coś. Jak na razie to jest za nic a w zasadzie odbije się czkawką. Nasz największy sojusznik US robi wszystko żeby żydzi mogli nas ograbić. Do dupy z takim sojusznikiem.

    • @nagor

      Masz rację – zielone ludziki + targowica + folksdojcze + żydokomuna + … = nie jest dobrze.

    • Jeszcze taka uwaga o polityce wzgl. Ukrainy. W naszym interesie nie jest silna Ukraina. Ukraina skonfliktowana z Rosją jest ok.
      To Ukrainie musi zależeć na dobrych stosunkach z RP, musi zabiegać żebyśmy łaskawie im pomogli.

      Jeżeli Ukraina chce swoją tożsamość narodową budować na banderowcach to trzeba jej wyraźnie powiedzieć żeby pomocy czy współpracy szukali gdzie indziej. Z naszej strony w takim przypadku mogą liczyć tylko na obstrukcję.

  • Załaduj więcej