„przyjdzie nam iść do celu nieco krętą drogą” — komentarz CISZA

You may also like...

70 komentarzy

  1. meszek napisał(a):

    PiS to partia zdrady narodowej.

  2. piko napisał(a):

    @cisza1

    Bardzo dobrze że napisałaś tę kronikę/terminarz. Możemy się jedynie domyślać co działo się podczas „negocjacji” i do czego ma to prowadzić. Skoro jeszcze możemy to się domyślajmy. 🙂

    Widzę tu wyrafinowane działania z zastosowaniem narzędzia w postaci „pedagogiki wstydu”. Najpierw was przećwiczymy, potem odpuścimy i jak się pojawimy to głupio będzie czepiać się nas.

    Żydzi działają metodycznie i długofalowo. Stworzyli religię holokaustu, następnie na niej zbudowali przemysł holokaustowy i w ramach tego biznesu działają. Niemców już przećwiczyli, Szwajcarów również, teraz RP i inni.

    Sytuacja sprzyja ich działaniu. Pokolenia które pamiętały przeszłość odchodzą, a nowe można odpowiednio sformatować.

    Paradoksalnie „nadzieja” w muzułmanach i amerykańskich murzynach, że im się do dupy dobiorą. Oni nie mają żadnych zahamowań; na nich religia holokaustowa nie działa.
    Nie jest to dobry scenariusz bo nastąpi totalna rozwałka.

  3. nagor napisał(a):

    @cisza1
    Starając się samookreślić dochodzę do tego , że określenie Naród to już wyłącznie termin podręcznikowy .Bliżej nam do polskiej diaspory , niby u siebie w kraju , jednak , gdzie wszyscy zewnętrzni odrobili lekcję z historii a my pokładamy nadzieję w opatrzności , że nam pozwolą przetrwać.

  4. Tadeusz_K napisał(a):

    @cisza1
    No cóż, należałoby zdelegalizować Miszę i Gemarę jak to miało miejsce ok. 1000 lat temu w Hiszpanii, Francji, Włoszech i te słynne procesy nawet na dworze papieża..
    Kto ma miękkie serce musi mieć twardy tyłek.
    A z tym sercem z przed 1000 lat to też można różnie deliberować-czy to serce, czy rachunek..
    ,,,

    w Polsce był Statut kaliski, nadany Żydom wielkopolskim w 1264 r. Król Kazimierz rozszerzył go na inne ziemie. Nie wszyscy wiedzą, że władca ten zapisał się w pamięci kolejnych pokoleń nie tylko jako ten, który zastał Polskę drewnianą, a zostawił murowaną, lecz także jako dobroczyńca Żydów. Czy rzeczywiście tak było?
    http://muzhp.pl/pl/e/1490/kazimierz-wielki-uregulowal-prawa-zydow-w-krolestwie-polskim
    ,,,
    Ale nie było wówczas internetu.
    Pozdrowienie.

  5. Anonim napisał(a):

    @nagor
    4 lipca 2018 o 13:29
    -O!
    Następny pesymista.
    Nie mam nic przeciwko pesymizmowi (zawsze dobrze, gdy żona sprawdzi , czy w lodówce nie swieci się ciągle lampka), ale…
    Proszę o konkretne propozycje, bo jak na rzie wynik logiczny = „aby było tak jak było”!
    -Czy o to chodzi?
    Jeśli nie ma propozycji to nie ma o czym dyskutować.
    Targowicy ci u nas dostatek jest- na dzisiaj i lata przyszłe..

  6. Tadeusz_K napisał(a):

    @nagor
    Ten anonim 16-44 i teraz to ja Tadeusz_K.
    Sorki @nagor za niedopatrzenie.
    Pozdrawiam niezmiennie.

  7. Trzmielka napisał(a):

    @cisza

    Warto rzeczywiście spojrzeć na sprawę całościowo i chronologicznie.

    Czy pamiętasz, jak Patryk Jaki tłumaczył się, że przecież Żydzi nie mieli żadnych uwag do tej ustawy, obchodziła ich tylko reprywatyzacyjna? Jaki to bardzo młody polityk, mógł słabo się orientować w kwestiach polsko-żydowskich, Ale kto wyznaczył takiego młodzika do tak newralgicznego tematu? Przecież to było oczywiste, że Żydzi nie zniosą konkurencji dla swojej ustawy antyholokaustowej.

    Na marginesie: ciekawe, że USA, takie wrażliwe na punkcie wolności słowa, ani piśnie na temat karania za „zaprzeczanie holocaustowi”.

    Teraz największe dzienniki świata, w tym izraelskie i amerykańskie, mają drukować tę deklarację obu premierów. No, to już jest jakieś działanie poważne i istotne. To faktycznie powinno ukrócić antypolskie teksty. I pomóc przy wytaczaniu procesów cywilnych.

    Można jeszcze taką refleksję wysnuć: im bardziej powszechne wykształcenie, tym marniejsze. Na świecie jako prawda funkcjonuje masa kłamstw, obecnych także w podręcznikach szkolnych. Wygłaszający je są święcie przekonani, ze mówią prawdę. To nie z rzetelnych książek historycznych., ale z gazet dziennikarze będą się teraz dowiadywać, że to, co dotąd wypisywali, to wierutne kłamstwo… A do uczciwych źródeł raczej nadal nie sięgną.

    Ciszo, tacy malkontenci bijący na alarm zawczasu, jak Ty, są bardzo potrzebni! Ci, którzy podejmują istotne decyzje powinni dzięki nim podwójnie się starać, żeby pesymistyczne scenariusze się nie sprawdziły…

    Pozdrawiam 🙂 🙂

  8. cisza1 napisał(a):

    @meszek
    Piszesz: PiS to partia zdrady narodowej.
    Dzisiaj to nie jest jasne dla wszystkich, bo bardzo wielu zaufało a PIS zrobi wszystko, by być jedyną alternatywą w wyborach przeciw totalnym.

    Wszak ‚cienkie’ partie narodowe to „ruskie trolle”.
    11 listopada, udział młodych w Marszu Niepodległości będzie problemem. Tak myś.lę

  9. cisza1 napisał(a):

    @piko
    Dzięki.
    Chciałam Wam i sobie przypomnieć, jak to wszystko biegło…. skąd dziwne słowa prezesa PIS.
    Wg. mnie PIS przejął od Żydów „talmudyczną technikę” działań ale czas pokaże, z jakim skutkiem. Przykład: gdy mówią o historii używają słowa „narracja” (hebr. haggada). W tej technice ci drudzy są mistrzami a PIS i rząd leniami.
    Nie pokazali światu „naszej narracji” w żadnym np. filmie a przecież jest spora kasa (Fundacja Narodowa).
    Zaczną uczyć, mówią.
    Czas pokaże.

  10. cisza1 napisał(a):

    @nagor
    …Naród to już wyłącznie termin
    Jest nadużywany.
    Naród Polski jest! Zobacz młodych, garną się do woja, własnym sumptem kręcą spoty, „robią historię” w licznych grupach rekonstrukcyjnych:)
    Nadzieja Nagorze!

  11. cisza1 napisał(a):

    @Tadeusz_K
    Misznę i Gemarę zdelegalizować…

    Z ustnie głoszonym, jeszcze nie napisanym Talmudem nawet Pan Jezus nie poradził
    „Groby pobielane” i podobne…
    Ci, co najwięcej na nas plują to głównie ateiści lub wyznawcy tzw. religii jedynej zagłady oraz mamony.

    …Król Kazimierz rozszerzył
    Nie darmo na bohatera serialu w TV wybrali Kazimierza zwanego Wielkim:) Ciekawe, czy będzie cuś o jego Esterce? O tym, że siedzi w kieszeni lichwiarzy – jest.
    Czekam na oddanie mennicy starozakonnym.
    Pozdrawiam

  12. cisza1 napisał(a):

    @Trzmielko,
    Co do pana Jakiego; młody, odważny, został wystawiony na front… pamiętasz, jak opisywałam, że ostrzegawcze opinie z USA „szły” z MSZ do MS (ca 800m) przez kilka dni. Byli zainteresowani ci, którym zależało na jatce.

    „Na marginesie: ciekawe, że USA, takie wrażliwe na punkcie wolności słowa, ani piśnie na temat karania za „zaprzeczanie holocaustowi”.
    Osiem krajów europejskich posiada penalizację tzw. „kłamstwa oświęcimskiego” czyli zaprzeczaniu zbrodni III Rzeszy, m.in. Niemcy (mec.Obara)
    I nic, wolność słowa „niezarożona”…my też mamy. Ten punkt w ustawie o IPN pozostał, cofnęli się z penalizacji kłamstw dot. Polski (antypolonizmów).

    Trzmielko, nie jestem malkontentką, uwierz. Jestem osobą czynną, owszem – nieufną.
    Jeszcze zdrowa, byłam w komisjach wyborczych ale nie jestem ani ‚wierzącą’ ani ‚ufającą’ PISowi.
    Tak się przyglądam tzw. arenie i polityce i widzę zagrożenia.
    Czy mam rację? Nie wiem na pewno.

    ps
    Na Bolka nie głosowałam, byłam przeciw UE, na PIS nie głosowałam ( na kolegę z Kukiza), na Dudę – z konieczności w II turze przeciw bulowi.
    Pozdrawiam serdecznie i alleluja!

  13. Trzmielka napisał(a):

    @cisza1

    Ciszo, ja także widzę, jak wiele spraw jest partaczonych – bo o złą wolę tej ekipy rządzącej nie posądzam, najwyżej o głupotę i nieudolność. Jest też masa urzędników (także w korpusie dyplomatycznym!) w spadku po poprzedniej ekipie, którzy sabotują „dobre zmiany” – a wszystkich zwolnić nie da się (tu może być źródło niedotarcia ostrzeżeń z MSZ do MS).

    W ogóle obecna ekipa, chcąc zbudować lepszą pozycję Polski, naraziła się potężnym siłom za granicą i wewnątrz kraju – to przecież ewidentne. Nie można walczyć naraz na wszystkich frontach, trzeba któreś z nich zamknąć i lawirować między niebezpieczeństwami.

    Polityka to sztuka osiągania tych założonych celów, które możliwe są w danych okolicznościach. Wszystkiego osiągnąć się nigdy nie da.

    I masz rację, że nie ufasz całkowicie, bo to byłoby niebezpieczne. Ale jakiś kredyt zaufania rządzący muszą mieć od nas, bo bez tego nie da się rządzić. A lepszych kandydatów nie widać… Za to powinni wyraźnie od nas słyszeć, o jakie cele nam chodzi, żeby w gąszczu spraw nie zgubili azymutu.

    :}

  14. E.B napisał(a):

    @Cisza1

    Napisałam pod poprzednią notką komentarz do Tadeusza, ale on odnosi się też do tych rozważań, więc go tu wkleję. Jest tam też o słowach JK o zaufaniu:

    @Tadeusz

    Finansjera, Unia, USA to są uzależnienia polityczne i ekonomiczne.
    Uzależnienia, o których piszesz są innego rodzaju. Nie nazwałabym ich zresztą uzależnieniami.

    Nasza wewnętrzna Targowica to ludzie nikczemni, których zawsze było trochę w naszym kraju. To mogą być nawet rdzenni Polacy lub potomkowie tych, którzy zostali nam przysłani z Rosji. Dla nich dobro kraju, w którym mieszkają jest nieistotne. Liczą się tylko ich korzyści. Tacy tu też zawsze byli.

    Ale jest jeszcze inna kategoria ludzi, którzy służą planom masonerii, ideologom NWO, ludziom owładniętym manią wielkości, chęcią władania światem, ludźmi, na każdym poziomie ich życia. Nawet ludzkimi umysłami.

    Od tych dwóch grup my nie jesteśmy uzależnieni. Oni z nami walczą, chcą nas sobie podporządkować.

    Ja myślę, że nie tylko ja sobie z tego zdaję sprawę. Jest nas trochę, zwykłych Polaków, którzy to przeczuwają, rozpoznali. I uważam, że w kręgu poważnych polskich polityków ta wiedza jest i jest większa niż nasza.

    Polska porusza się więc na polu wielkiej bitwy. Mamy tylko pewne pole manewru, żeby wśród tylu pułapek i zagrożeń posuwać się do przodu.

    Słowa JK o zaufaniu, że idziemy jednak do przodu, choć czasem trzeba się cofnąć, rozpatrywałabym na tym tle.
    JK ma o wiele lepsze rozeznanie i wiedzę. Prosi o zaufanie.
    Zawiedliśmy się już wielokrotnie, więc i teraz patrzymy nieufnie i ja to rozumiem. Sama przyglądam się sytuacji podejrzliwie.
    Niemniej tak to oceniam.

    Jeśli się mylę i znów zawiodę, tym razem na politykach PiSu, to już nie widzę dla nas żadnej nadziei.

    Ale nie wszystko w rękach ludzi. A my mamy potężną Patronkę i Królową.

  15. meszek napisał(a):

    „Oto kraj, który szczyci się tym, że uchwalił prawo, które według niego przywróci narodowi honor, a pół roku później anuluje je z podkulonym ogonem – powiedział o Polsce pełnomocnik premiera Izraela Benjamina Netanjahu. Yaakov Nagel w imieniu Izraela negocjował ze stroną polską zmiany w ustawie o IPN.”

    „Pozbyliśmy się złego prawa, nie dając im niczego w zamian.”

    całość:
    https://dorzeczy.pl/kraj/69609/Polska-wycofala-sie-z-ustawy-o-IPN-z-podkulonym-ogonem-Mocne-slowa-izraelskiego-negocjatora.html

  16. Tadeusz_K napisał(a):

    @meszek
    Walić w worek ile tylko możliwe- aż spuchną nadgarstki.
    Szkoda jeno, że nie było was jak to bronił imienia Polski niejaki sołtys z chrebelina przez całą minioną dekadę.
    Dobrego samopoczucia życzę ze spełnionej misji.
    No i jeszcze na dodatek to:
    #PiS to partia zdrady narodowej.#
    Faantaastyycznie!
    Pięknie!
    Przypomnę gdzie byliśmy, gdy:
    Kim jesteśmy?
    Fundacja Reduta Dobrego Imienia – Polska Liga Przeciw Zniesławieniom została powołana dla inicjowania i wspierania działań mających na celu prostowanie nieprawdziwych informacji na temat historii Polski, a szczególnie przebiegu II wojny światowej, udziału w niej Polaków, stosunku Polaków do Żydów, na temat niemieckich obozów koncentracyjnych.
    Fundatorzy:
    Maciej Świrski
    Józef Orzeł

    http://www.anti-defamation.pl/rdiplad/kim-jestesmy/
    No, gdzie wówczas byliśmy?
    Tylko nielicznym wówczas gęba nie odmówiła posłuszeństwa na widok zamordystycznego hyżego_ruja.
    Niestety.
    Ale teraz demokracja jest i wolno wylewać pomyje z balkonu na trotuar i przechodniów znajdujących się na nim..
    Poczytaj sobie komentarze @E.B-dobrze radzę.

  17. Tadeusz_K napisał(a):

    Oto panteon „niezmordowanych” walczących o dobre imię Polski w ostatniej przerwanej dekadzie:



    Ci dwaj ostatni walczyli i podrygiwali w rytm kankana w New Yorku nim ten pierwszy uszedł był w niebyt i pozostała mu już jeno ulyca-zgodnie z powiedzonkiem: wasze ulyce..(kto mieczem wojuje od miecza ginie)
    **
    Ach!-co za gęby (gemby?)!
    Warto sobie przypomnieć jak to wielebny „kwiat” konstytucij z PRLa prowadził kankana u snopa w Nowym Yorku za pieniądze podatników, czyli moje również.
    Walka o imię Polski była wówczas łoookrutna’.
    Grumwald 15 lipca 1410 nie umywa się !
    (O! rocznica zbliża się).
    Może tym razem rzempoliński z gerdorsfiną zatańczą kankana? (no bo snop(f)a ułożono na warstwi w stodole – jak naturze przynależy).

  18. cisza1 napisał(a):

    @Tadeusz_K 12:39

    Muszę zareagować. Piszesz do @meszek:

    „Szkoda jeno, że nie było was jak to bronił imienia Polski niejaki sołtys z chrebelina przez całą minioną dekadę.”

    Pamiętasz moją notkę:: Gdy usłyszę, że Polska jest krajem suwerennym…?

    Pisałeś do mnie w komentarzu podobnie:

    „Pamiętam jak niegdyś na salonie24 (żóltym obecnie) trwaly dyskusjje n/t niesborności genijalnego dziennikakrzyny wojennego zwanego radkiem sikorrskim, alibo inacy sołtysem z chrebelina w/s szkalowania Polski polskimi obozami śmierci.”

    Odpisałam Tobie wtedy:
    @Tadeusz_K
    Piszesz o tym indywiduum „sołtysie z chrebelina”i o jego antypolonizmie. Zgoda.
    On toż to było”odkrycie” J.K. (lansowany już 1992 v-ce minister MON, 2005 minister MON) etc.etc…..żona pluje na Polskę jeszcze skuteczniej.
    To jawne i bezdyskusyjne.
    Takich antypolskich pełno wszędzie, o dziś ryjących kretach dowiemy się niebawem.
    Powiedz mi @Tadeuszu po co zajmować się „szambem”, PO, PSL i innym lewactwem, skoro dobrze wiemy kim są, jak traktują Polskę. Oni się nie ukrywają, donoszą i spiskują jawnie.
    Jako rolnik przyjrzyj się nowemu ministrowi rolnictwa z PIS, bywalcowi PSL, miłośnikowi stosunków z Izraelem. Dziś na wznoszącej fali.
    Lasy i problem GMO są bardzo ważne.
    ps.
    Powiedz mi proszę, jeśli zechcesz: ile PIS-u, na który ludzie głosowali jest dziś w rządzie PIS?
    Prezydent bywał w UD, premier doradzał Tuskowi, Gowin….nie chce mi się wymieniać dalej.
    Pozdrawiam Ciebie:)

    Podałam fakty! Nie raczyłeś odpisać i znowu powtarzasz o tym R.S. Po co? Co ma ten człowiek wspólnego z tematem notki?
    Po co te facjaty w formacie plakatów?

    Wybacz ale nie rozumiem kompletnie twojego uporu, by zajmować się szambem. Moja notka powinna raczej skłaniać do myślenia. Taki był mój zamiar.
    Zaraz c.d. komentarza.

  19. Tadeusz_K napisał(a):

    -widzę niezadolonych.
    Trudno.

  20. Tadeusz_K napisał(a):

    @cisza1
    Nie słuchasz @E.B.
    Nie wiem po co to kalendarium.
    A jeśli już, to rozciągnij go przynajmniej od czasów bartoszewskiego i skubiszewskiego do czasów dzisiejszych.
    Taki wyrywnik niczego tłumaczy..-sorki.
    To samo mówi kurwiński niejaki.
    Wtedy będzie prawidłowy podgląd w/s osiągnięć w przedmiocie tematu.

    Szambo? i #by zajmować się szambem.#

    Będę zajmował się szambem do wyborów.
    Pamięć ludków jest krótka, bardzo krótka i na to liczy szambo..
    Rozumiem Twoje zastrzeżenia i ja mam podobne.
    Ale…. wokoło ciemno wszędzie-niestety.
    Widzisz światło?- zdefiniuj go.
    Proszę i słucham.
    Dzisiaj Pozostaje raz na zawsze puścić to szambo PO, psela, sld, lumpanałer do kanalizacji, aby dać sznsę dobrze zapowiadającym się młodym wilczkom, które sa jednak na etapie osesków- niestety.
    Jak spuścimy targowicę do kanału pojawi się przestrzeń dla naszych osesków.

    #Zaraz c.d. komentarza.#
    -czekam niecierpliwie.
    🙂
    ps.
    Nie jestem rolnikiem.
    Jestem małorolny z wyboru bo mi rodzinne miasto zaczęło potężnie śmierdzieć, do czego przyczynił się niejaki/nijaki krzywousty burek (mój Max w konekście w/w to Gość)..lokując spalarnię śmieci w centrum miasta.

  21. Tadeusz_K napisał(a):

    @cisza1
    #Po co te facjaty w formacie plakatów?#
    -facjaty?-nie.
    To są gemby.
    Można się bratać jak czyni to cysorz valens (bez rozumienia0 wedle scenariusza Gombrowicza..

  22. cisza1 napisał(a):

    @Tadeusz_K c.d. @E.B

    Piszesz : Poczytaj sobie komentarze @E.B-dobrze radzę.

    Ja na przykład czytam @E.B ale się z nią rzadko zdarzam. Po prostu nie pojmuję jej toku myślenia:) Troszkę wyżej pisze tak:

    „Jeśli się mylę i znów zawiodę, tym razem na politykach PiSu, to już nie widzę dla nas żadnej nadziei….A my mamy potężną Patronkę i Królową.”

    To oni zawodzą i to od dawna. mam niestety zbyt dobrą pamięć:)

    Ja się nie zawiodłam, bo od początku PIS był za UE, brat prezesa pił w Magdalence, przerwał ekshumację w Jedwabnem, łożył na Polin, sprowadził żydowską lożę Bnai-Brith, świętował hanukę etc.etc. a jako bracia byli raczej bardzo zgodni.

    E.B. wkleja tu często W.Gadowskiego a on mówi odnośnie tematu mojej notki, nowelizacji…. tak: …każdy kto krytykuje rząd nazywany jest ruskim agentem…a o posłach 27.06. br …stadko przestraszonych kur.

    Warto posłuchać od 0:48 Akurat w tej sprawie zgadzam się z nim.

    Nie każdy, kto krytykuje rząd PIS jest bezmyślny, nie każda krytyka jest głupia i bezpodstawna!
    NIE każdy kto krytykuje jest zwolennikiem PO, jak @Tadeusz sugeruje.

    Proszę, zapamiętajcie (pisałam o tym parę razy) – nigdy nie głosowałam na PO, PIS i inne lewactwo, raz na Dudę z konieczności. Nie zamierzam czytać o Sikorskim ani oglądać tych POpaprańców przy moich notkach.

    Jak E.B nie widzi żadnej nadziei jeno w Maryi, to powiem tak: jest wielu młodych Polaków, którzy Polskę kochają, mają Boga w sercu i wiele nadziei.
    PIS nie będzie jedyną alternatywą, choć bardzo by chciało, tak ufam.

  23. cisza1 napisał(a):

    @ wkurzyłam się po prostu.
    Krytyka oparta na argumentach jest wartościowa. Nie trzeba się z nią zgadzać ale nie wolno manipulować.
    „Nie wiem po co to kalendarium.
    A jeśli już, to rozciągnij go przynajmniej od czasów bartoszewskiego i skubiszewskiego do czasów dzisiejszych.
    Taki wyrywnik niczego tłumaczy..-sorki.”

    Tematem nowelizacja ustawy o IPN. sorki:) Nie podoba się, trudno – to tylko zebrane fakty 2016-2018. Piszę nie po to, by wszystkim się podobało.

    To Ty pisz notki o tych TW, jeśli zechcesz oczywiście, tu na PT mamy wolność.
    Nie sugeruj mi tematów.
    Ja piszę o czym chcę – póki mogę.

    „Widzisz światło?- zdefiniuj go.”
    Widzę „światło”:))) Myślę, że jak PIS pozwoli ( pojadą na Wawel), to 11 listopada wielu z nas zobaczy „światło” w postaci setek tysięcy Polaków.
    Nadzieja jest zawsze.

    Pozdrawiam.

  24. meszek napisał(a):

    Instytut Yad Vashem krytykuje podpisaną w ubiegłym tygodniu polsko-izraelską deklarację. Według Instytutu, dokument zawiera poważne błędy, przez co zniekształca historię.

    (…) Analiza dokumentacji i badań pokazuje, że nawet Polacy, którzy próbowali pomóc Żydom, bali się swoich polskich sąsiadów nie mniej, niż niemieckich okupantów. Choć Yad Vashem przypomina o zasługach Rady Pomocy Żydom „Żegoty”, wspieranej przez polski rząd na uchodźstwie, jednocześnie twierdzi, że działalność ta nie może być przekładana na postawę całego społeczeństwa.

    całość:
    https://dorzeczy.pl/kraj/69653/Yad-Vashem-krytykuje-polsko-izraelska-deklaracje.html

  25. Tadeusz_K napisał(a):

    @cisza1
    Jak E.B nie widzi żadnej nadziei jeno w Maryi, to powiem tak: jest wielu młodych Polaków, którzy Polskę kochają, mają Boga w sercu i wiele nadziei.
    PIS nie będzie jedyną alternatywą, choć bardzo by chciało, tak ufam.
    *
    Nim przedstawię swoją wizję uprzejmie upraszam o zdefiniowanie Twojej alternatywy na dzisiaj.
    Idą wybory: samorządowe, Ue, …etc.
    I co?, i kto w takim razie?
    Proszę tę alternatywę zdefiniować tak, aby głosy nie były utracone i aby szambo popłyneło do punktu uzdatniania, raz na zawsze!.
    Jeszcze raz proszę.
    Jeśli mnie przekonasz odszczekam wszystko wcześniejsze.
    #to powiem tak: jest wielu młodych Polaków, którzy Polskę kochają, mają Boga w sercu i wiele nadziei.#
    Z tym się zgadzam, ale to jeszcze nie ich pora o czym wspomniałem np. w 15-33.

  26. Tadeusz_K napisał(a):

    @cisza1
    zaczynasz się denerwować zamiast definiować.
    Proszę o konkrety na dzisiaj.
    Przyszłość to ja znam.

    #wielu z nas zobaczy „światło” w postaci setek tysięcy Polaków.#
    A jakie imię ma to światło?

  27. Anonim napisał(a):

    „Hańba”. Izraelski minister o deklaracji Morawieckiego i Netanjahu

    „Wspólna deklaracja Izraela i polskiego rządu jest hańbą, przywracaniem kłamstw i szkodą na pamięci o Holokauście” – stwierdził Naftali Bennett, izraelski minister edukacji.

    całość:
    https://dorzeczy.pl/kraj/69655/Hanba-Izraelski-minister-o-deklaracji-Morawieckiego-i-Netanjahu.html

  28. cisza1 napisał(a):

    @Przepraszam mam teraz rehabilitację. Wrócę zaś…

  29. Tadeusz_K napisał(a):

    @Anonim
    5 lipca 2018 o 16:15

    „Hańba”……
    Nie jestem gospodarzem strony, ale hańbą jest anonimowość.
    Proponuję nick…zaraz zaraz…”g..da”…
    -Nie?
    No to uzyskaliśmy konsensus.
    🙂
    Dodam, że wielu anonimów i mimów tworzyło nam Polskę i jest taka jaka jest.
    Główny (przynajmniej jedenz głównych z ostatniego rzędu) np. anonim to rzempoliński.

  30. E.B napisał(a):

    @Cisza1

    Nie zgadzasz się ze mną , wiem. Ale jak Ci kiedyś pisałam, jeśli cel nasz wspólny, to się spotkamy. My się spotykamy wciąż, bo chodzi nam o tę samą Ojczyznę.

    Ja muszę tu poprzeć Tadeusza i zapytać Cię o real polityk. Jaka jest alternatywa dla PiSu?

    Ja jej nie widzę, przynajmniej nie teraz, w najbliższym czasie wyborczym. A ten czas przełoży się na naszą dalszą przyszłość. Albo wróci to co było, albo będziemy ciągnąć dalej nasz wózek, po grudach, czasem koleinach. Trochę do przodu, trochę do tyłu.

    Ja jestem obserwatorem naszej sceny. Kibicuję PiSowi, bo nie mam innego wyjścia.
    A Ty masz inne?
    Krytykować trzeba, zmieniać PiS na ile się da. Mieć oczy otwarte i sygnalizować niebezpieczeństwa. Ale też twardo stać na ziemi. Nie wystarczy chcieć. Trzeba jeszcze móc.

  31. Tadeusz_K napisał(a):

    @E.B
    Super @E.B.

    I o to mi chodzi.
    Ale nie zdradzę mojej formuły przyszłości (jak ją widzę) i poczekam na definicję naszej Przyjaciółki @cisza1.
    @cisza1 Przyjaciółką jest i będzie bez względu na okoliczności -to tak na wszelki wypadek.
    Pozdrawiam @E.B.

  32. E.B napisał(a):

    @Tadeusz

    Ja też bardzo lubię @Ciszę i cenię jako autorkę wielu wspaniałych notek. Nie zgadzamy się, bo @Cisza jest bardziej radykalna i chciałaby dojść do celu szybko i prostą drogą. Tak jak @Polel. Wyrzucić wszystkich i zacząć od nowa. Tylko, że tak się nie da.
    Ciekawa jestem Twojej formuły przyszłości :).

    Też pozdrawiam I Ciszę również.

  33. Tadeusz_K napisał(a):

    @E.B
    #Ciekawa jestem Twojej formuły przyszłości :).#
    Przedstawię ją jeśli @cisza1 da mi ku temu okazję.

  34. cisza1 napisał(a):

    @wracam do tematu notki czyli o nowelizacji ustawy o IPN
    Może to kogoś zainteresuje?
    Polityk PIS Dworczyk zarzekał się, że dwaj negocjatorzy z RP będą ANONIMOWI.

    Dziś żydowski dziennikarz zrobił psikusa, co było do przewidzenia.
    Ich zasady są inne a o przyjaźni mowy nie ma. Tym sposobem ukryci „ojcowie zwycięstwa” otrzymali nazwiska:

    Barak Ravid‏Konto zweryfikowane @BarakRavid
    BREAKING: Israeli officials revealed that the members of the Polish negotiation team in the talks with Israel were Ryszard Legutko & Tomasz Poręba – both members of the European Parliament representing Poland’s „Law & Justice Party”. Both close confidants of Polish PM Morawiecki
    03:00 – 5 lip 2018

  35. cisza1 napisał(a):

    @E.B @Tadeusz_K

    Dzięki za komentarze.
    W skrócie: nie mam definicji poza tym, aby Polską rządzili Polacy.
    Mam receptę ale prywatnie, dla siebie ale można korzystać:))
    Prostą: głosuję w wyborach (samorządowych, parlamentarnych) na ludzi, których znam.
    Często przegrywam, trudno.

    Pisząc o młodych miałam na uwadze „nie emerytów” oraz takich, którzy w przeszłości byli albo przy O.Stole albo w Magdalence albo w UD, UW, PO – które to układy i towarzystwa postrzegam jako nie-polskie. Wymienionych gości uważam za przebierańców a „umowy” za największe przekręty i nieszczęścia ciągnące się do dziś. To moje prywatne zdanie.

    „Jaka jest alternatywa dla PiSu?”
    Niechże oni się o to martwią i starają:))) Żyją za nasze podatki! Tylko niech im nie przychodzi do głowy delegalizować „faszystów”!

    Odwrócę pytanie „Jaka jest alternatywa dla mnie ( dla nas )?”
    Popatrzeć np. na dalsze miejsca na listach, tam brak wiernych „dworzan”, notorycznych „zasiadaczy” i poznać ich.
    Przykład 1: prof. Piotrowski jest europosłem a PIS dał go na jedno z ostatnich miejsc.
    Przykład 2: u nas PIS na drugie miejsce do sejmu wsadził działacza PO – przerżnął, pisałam notkę „Świeżo malowany” a ten z pierwszego miejsca – spadochroniarz i wszedł niestety.

    Te listy to mistrzowski przekręt, często by „swoim” dać fotel a głosów mają nie raz tyle co od własnej famuły. Trzeba być czujnym:)

    Trzeba by rozejrzeć się troszkę, namierzyć kogoś w miarę uczciwego (sic!) z okolicy, być mężem zaufania lub w komisji wyborczej i zachować spokój.
    Każdy MUSI sam wyznaczyć swoje kryteria, by wybierać zgodnie z wiedzą i sumieniem , jeśli zechce oczywiście.

    Ostatnio PIS wstawia do rządu ludzi, których NIKT nie wybrał. Taki myk…wielu teraz z PO!
    Pozdrawiam Was.

    p.s.
    Chyba nie po to uchwalili powrót do poprzedniego wieku emerytalnego, by nadal „zasiadać”…
    Z Polelem i jego maestro „politycznie” ani w ogóle nic mnie łączy, wiesz o tym E.B.
    To by było tyle co i na przodzie.

  36. Tadeusz_K napisał(a):

    @cisza1
    #Często przegrywam, trudno.#

    Jeśli przegrywasz to oznacza, że ktoś inny wygrywa.
    A Ty musisz już sama dociec kto tym wygrywającym jest.

    A z tego co piszesz w 19-06 to można stworzyć formułę przyszłości.
    Dużo materiału wskazałaś tam do jej utworzenia.
    Spróbuj kiedyś to zdefiniować/skonkretyzować, jest mi z Tobą po drodze, albo po tuż równoległej.
    Może kiedyś wrócimy do tego istotnego tematu.
    Na dzisiaj niechaj tak zostanie.
    Dobrej nocy.

  37. piko napisał(a):

    Co ja mogę zrobić żeby coś zmienić?

    Dbać o zdrowie swoje i bliskich, przedstawiać swoje opinie wśród znajomych, rodziny i bronić ich konkretnymi przykładami. Mieć zasady i działać zgodnie z nimi – przykład własny jest najważniejszy. Być asertywnym i uprzejmym. Nie oczekiwać że jesteśmy w stanie wpłynąć na kogokolwiek po jednej rozmowie. Jak się nie da, to się nie konfliktować.

  38. Trzmielka napisał(a):

    @cisza1 i wszyscy

    Właśnie obejrzałam Przegląd Tygodnia Stanisława Janeckiego z 2 lipca – o naszym starciu z UE i o deklaracji premierów. Znakomite wystąpienie, dawno już Janecki nie był tak jasny, konkretny i precyzyjny w argumentowaniu. Bardzo polecam!

    https://youtu.be/V0ks6DrpXX4

    Ciszo, dzięki Twojej notce my, dyskutanci, mogliśmy przemyśleć całą sytuację i własne stanowisko. Całe szczęście, że nie jesteśmy wszyscy jednomyślni! Dla mnie wartością ogromną jest, że nawet jeśli się w czymś z Tobą nie zgadzam, to jest to różnica zdań „po naszej stronie”, a tego tak bardzo mi brak „w realu”, w moim środowisku. Różnica twórcza. Dziękuję Ci za to!

    Serdeczności 🙂

  39. E.B napisał(a):

    @Cisza1

    „Z Polelem i jego maestro „politycznie” ani w ogóle nic mnie łączy, wiesz o tym E.B.”

    Oj wiem, wiem… :))). Ale radykalizm ten sam.

    A wracając do tematu. Tadeusz ma rację, że wyznaczyłaś pewną drogę. Ona wymaga nieco inwencji i pracy, żeby poznać ludzi, na których chcemy głosować.
    Ale tak można wprowadzić posłów spoza zastałego kręgu.

    Polska jest silna siłą swoich obywateli, ekonomiczną na ile się da, moralną przede wszystkim.
    Więc ma rację @Piko, żeby być przykładem. Im więcej takich będzie, tym trudniej będzie nas zmanipulować.
    PiS jednakże liczy się z głosem swoich wyborców.
    Warto jeszcze do tego tematu powrócić.

  40. E.B napisał(a):

    @Piko

    Mówisz jak mój Tata :).

  41. Trzmielka napisał(a):

    @E.B

    Warto słuchać mądrych ojców! Bo to chrześcijańska zasada: zmienianie świata warto zacząć od siebie….

  42. nagor napisał(a):

    @cisza1
    Szacunek ,
    Swoje wiesz , myślę podobnie , a wiele nas dzieli na innych polach .
    Zastanawia mnie jak łatwo można popaść w naśladownictwo tego z czym się walczy , tworząc lusterkowe odbicie .
    Zakładając , że ono jest skuteczniejsze od orginału ? przyniesie pozytywny efekt ? Myślę , że powoli staje się trudne do odróżnienia i przeciw skuteczne . Nie tędy droga , polecam Włodzimierza Wysockiego https://www.youtube.com/watch?v=Abz0ISL_jt0 dla chwili zastanowienia przed wyborem odbicia .

  43. E.B napisał(a):

    @Trzmielka

    O tak. Bardzo mi Go brakuje. Wypełniał jak umiał najlepiej, ostatni rozkaz gen. Okulickiego. Był dla nas zawsze drogowskazem i oparciem.
    Dzisiaj już takich ludzi się nie spotyka, a przynajmniej rzadko.
    Dzisiaj jest świat bezideowy.
    Dobrze, że chociaż tutaj można tak sobie pogadać.

  44. Tadeusz_K napisał(a):

    @cisza1
    4 lipca 2018 o 20:41
    #Co do pana Jakiego; młody, odważny, został wystawiony na front…#

    Tak, czy też inaczej, ale bardzo dobrze.

    P.Jaki jest reprezentantem tych, którzy niebawem kształtować będą Polskę w sposób właściwy.
    Do nich należy przyszłość: bez obciążeń komuszych, a na pierwszym tle styropianowych.

    Tacy jak Patryk nie mieszczą się w dotychczasowych strukturach.
    Nazywani są faszystami, nacjonalistami i cholera wie kim/czym jeszcze.
    Jeśli J. Kaczyńskiemu zależy na Polsce winien uczynić wszystko, aby stworzyć (pomóc stworzyć) przestrzeń dla takich Jak Patryk Jaki.
    Jest ich wielu.
    Ale bez względu jak losy się potoczą to właśnie oni będą wygranymi -wcześniej, albo później.
    Wszyscy aktualni bohatery’ to dekadencja, PiS także tylko z opóźnieniem fazowym.
    Niechaj wykorzysta tę fazę.
    Oby nastapiło to wcześniej niźli później-tu zwracam się do JK..

  45. Trzmielka napisał(a):

    @Tadeusz_K

    Także pokładam nadzieję w młodych! Wielu jest naprawdę wspaniałych. A jaki, mimo tak poważnej wpadki, jak ta z nowelizacją ustawy o IPN, dostał nominację na kandydata PiS na prezydenta Warszawy. Więc chyba jest doceniany przez JK. Oby więcej znalazło się takich i oby jak najszybciej powstała nowa, świetna konkurencja dla PiS z prawej strony – jak o tym marzy @cisza1, i nie tylko ona.

  46. cisza1 napisał(a):

    @ Wszyscy Drodzy Komentujący

    Pozdrawiam i dziękuję Wszystkim.
    Zawsze warto się dzielić przemyśleniami 🙂 Poleganie tylko na tym, co nam do wierzenia podają bywa często naiwne.
    Politycy muszą „czuć nasz oddech na swoich plecach”, szczególnie wtedy, gdy są w większości i są gotowi i zdyscyplinowani, by w bez refleksji (przypuszczam, że zdali się na zdanie szefa) w 100% głosować „za” by po czasie zmienić całkowicie zdanie.

    Kalendarium pokazuje jak to biegło.

    ps. Pan Jaki (gdzież on już nie był) nie jest z PIS ale z Solidarnej Polski. Przypuszczam, że „stare wygi” go wystawiły ale on zna prawdę i chyba nie wahałby się ją ogłosić. Odważny jest.
    Negocjatorzy z polskiej strony uwierzyli stronie koszernej, że ich nazwiska pozostaną niejawne – o naiwności:)) Dworczyk też zaufał.
    Dwa dni….i wystarczyło, by gratulować „tajnym” europosłom.

    Pozdrawiam serdecznie.

  47. E.B napisał(a):

    @Trzmielka

    Janecki świetny. Dzięki za ten link. Wklejam go:

    .

  48. E.B napisał(a):

    W podobnym tonie wypowiada się prof. Chodakiewicz:

    .

  49. Tadeusz_K napisał(a):

    @E.B
    8 lipca 2018 o 00:05

    Janecki świetny.#
    /
    Świetny, nie do przebicia.
    Winno to starczyć pesymistom, malkontentom, a na pohybel polskojęzycznym rezydentom .

  50. E.B napisał(a):

    @Tadeusz

    Takie są realia polityki. My wciąż jesteśmy romantykami politycznymi. Nie odbieram nic romantykom, sama trochę taka jestem, ale trzeba nauczyć się pragmatyzmu, choć to wbrew naszej naturze.

    Prof. Chodakiewicz też studzi nasze emocje.

  51. E.B napisał(a):

    Ciekawa strona, trochę nam pokrewna:

    https://kukonfederacjibarskiej.wordpress.com/

  52. Tadeusz_K napisał(a):

    Szewach Weiss już kroczy krętą dogą jak w tytule:

    „Ten dokument [deklaracja polsko izraelska] zawiera kilka zdań, które są poprawne, podczas gdy pozostałe są albo niejasne, albo błędne
    — ocenił.
    Na przykład wbrew temu, co tu napisano, zdarzały się sytuacje, w których rząd RP na uchodźstwie uczestniczył w mordowaniu Żydów”
    -powiedział Weiss.

    https://wpolityce.pl/polityka/402999-szewach-weiss-krytykuje-deklaracje-polsko-izraelska

  53. Tadeusz_K napisał(a):

    @E.B
    8 lipca 2018 o 17:27 (Edytuj)
    Ciekawa strona, trochę nam pokrewna:
    /
    ?
    Powstało wiele stron, których celem jest dzielenie, skłócanie, rozwarstwianie- a od czasu do czasu jakąś prawdę powiedzieć trzeba.
    Np. tamże sążnisty art. o MM ( i kto to pisze?) w sumie bez dowodów, domniemania, nadinterpretacje, ale…
    ..a nuż się coś przyczepi i zajarzy (tak jak w Kielcach co opisałaś i w 68r).
    Dużo takich ostatnio ujawniło się „poetów”.
    Do tej pory jakoś nikomu nie przeszkadzał proniemicki premier co to Polskość nazywał nienormalnością i likwidował konkurencyjne dla Niemców p-stwa.
    Nie przeszkadzała nikomu rodzina komorowskiego.
    A dzisiaj?…a dzisiaj w pisie same żydy, w rządzie żydy, JK Żyd itd..
    Co rusz powstaje jakiś taki portal o tej tematyce-istny wysyp.
    Sprawdzony plug antysemityzmu wyciągnieto z magazynu-ot co.

  54. E.B napisał(a):

    @Tadeusz

    To nie tak. Dr Krajski jest dość sumiennym i rzetelnym pisarzem i przedstawia fakty, do których dotarł. O MM pisze podejrzewając go o różne kontakty i powiązania. One są prawdą, ale na ile przekładają się na jego intencje i działania pro państwowe, tego nie wiem.
    Ja osobiście, intuicyjnie, mam zaufanie do premiera. Może nie ma wystarczającej charyzmy, ale jest zręcznym politykiem i wierzę, że umie poruszać się w tym świecie polityki i interesów, z którym mamy do czynienia. I sądzę, że te kontakty i różne znajomości mu pomagają.
    Ale karierę zrobił błyskawiczną. To się samo nie dzieje. Ktoś go pchnął do przodu. Same zdolności i pracowitość nie są wystarczające.
    Czy w jakiś sposób będzie musiał się odwdzięczyć? Czy będzie umiał to pogodzić z interesem Polski? Zobaczymy.

    To jest strona dr Krajskiego. Wkleję jeszcze rozmowę z nim na ten temat. Mówi tam o swojej nowej książce:

    .

  55. Tadeusz_K napisał(a):

    @E.B
    -Witam Ewo..

    Niby Krajewski pisze:
    #Bo na Chrystusa my poszli werbunek, słudzy Maryi#

    /
    Irytuje mnie takie podpinanie się pod płynący OKRĘT.
    /
    Jezus Chrystus jest Bogiem, ofiarą, miłosierdziem, ale również wspaniałym psychologiem, socjologiem oraz inżynierem mechanikiem-to coś wspaniałego, czego doświadczyłem..
    /
    dr_owi Krajewskiemu nie odmawiam wiedzy w temacie, którym zajmuje się od lat. Ale niechże nie fanzoli n/t, na którym się nie zna.
    Zresztą sam potwierdza, że pisze dyrdymały, a w zasadzie brecha i gaworzy n/t MM!
    Ponadto nijak nie mogę wyraźnie rozpoznać, że wspomniana strona jest stroną Krajewskiego.
    Po co taki kamuflaż.
    Chciałoby się wiedzieć wyraźnie kto do mnie mówi.
    A po trzecie odnoszę wrażenie, że strona służy reklamie jego książek.
    I to ostatnie jest chyba sednem sprawy.
    -cwaniak…

  56. cisza1 napisał(a):

    @ widzę „zboczenie” na tematy koszerne:)
    Zaraz dodam, jako gospodyni tej notki swoje uwagi do Waszych komentarzy.

  57. cisza1 napisał(a):

    @Tadeusz_K @E.B

    Chodakiewicz – myslę, że mówi prawdę, mądry Polak!

    Do kogo napisałeś to @Tadeuszu_K?

    „Winno to starczyć pesymistom, malkontentom, a na pohybel polskojęzycznym rezydentom .”
    Przecież totalni z PO i N. byli także ZA ponowną nowelizacją ustawy o IPN!
    Żaden taki u mnie nie komentuje, nie ma ich też na P.T.
    Jeśli natomiast jest to bluzg skierowany do mnie, to polecam Tobie ponowne przeczytanie mojej notki ze zrozumieniem oraz poważne zastanowienie się…
    Kiedyś bloger rk1 bluzgał na mnie, gdy o dziwnie częstych lotach do Izraela pisałam, dziś chyba „mu łyso”.

    „Do tej pory jakoś nikomu nie przeszkadzał proniemicki premier co to Polskość nazywał nienormalnością i likwidował konkurencyjne dla Niemców p-stwa.
    Nie przeszkadzała nikomu rodzina komorowskiego.”

    Nikomu? Naprawdę, nikomu?
    Zastanów się… przecież bzdury piszesz.

    @E.B
    „Ciekawa strona, trochę nam pokrewna:”

    Zamieszczasz linki do tak krańcowo różnych treści, że trudno się rozeznać, o co Tobie naprawdę chodzi. Wybacz…
    Uważam, że lepiej pisać autorskie notki, które oddają własne poglądy a nie cudze i do tego wzajemnie rozbieżne.
    Z jednej strony pochwały dla MM (p. Janecki) a potem jako stronę „nam pokrewną” link do Krajskiego – to się przecież kłóci.

    Ale: to tylko moje drobne uwagi, bo nijak Was nie rozumiem.
    Pozdrawiam nieco zdziwiona ))))

  58. E.B napisał(a):

    @Cisza1

    Czytam książki dr Krajskiego od dawna. Trafiłam na jego stronę, więc zalinkowałam. Sorry, że zrobiłam to u Ciebie.

    Nic się nie kłóci, bo tylko prawda jest ciekawa. Powiązania MM budzą różne pytania. Ale jak napisałam, najważniejsze jest, jak to wykorzysta dla dobra państwa, którym przyszło mu rządzić.

    Sorry, że trochę odbiegłam od tematu. Więcej tego nie zrobię.

  59. E.B napisał(a):

    @Tadeusz

    Dr Krajski ma problem z dystrybucją swoich książek. Poza tylko nielicznymi księgarniami internetowymi, nikt nie chce go sprzedawać. Nic dziwnego, że reklamuje się w sieci, jak może.

    Nie z a bardzo wiem o co Ci chodzi. Możesz jaśniej?

  60. E.B napisał(a):

    @Piko był kiedyś na spotkaniu z dr Krajskim. Może coś powie na ten temat, jeśli @Ciszo pozwolisz.

  61. cisza1 napisał(a):

    @E.B
    jeśli @Ciszo pozwolisz.

    )))))= uśmiech.
    Jako autor książek o masonerii &co – cykl Masoneria Polska – od 1993 albo i wcześniej nie pozwolił by sobie na kłamstwa lub oszczerstwa, miałby proces za procesem!

  62. Tadeusz_K napisał(a):

    @cisza1
    9 lipca 2018 o 17:12

    #Jeśli natomiast jest to bluzg skierowany do mnie..[..]#
    /
    Nic z tych rzeczy.
    Zastanawiam się tylko (w aspekcie przedmiotowych rozważań) jak czują się ci (gdy to wszystko słyszą) , którzy ratowali Żydów, lub ich przechowywali.
    Ustawa rodziła się w bólach bo przewraca wielu misternie zbudowany świat – klocki przewracają się.
    Podam dwa przykłady;
    1.W rodzinie mojej żony przechowywano przez okres wojny dwóch Żydów-ojca i syna, a miało to miejsce ok. 100m od niemieckiego posterunku. Pamiętam z opowiadań ten ciągły strach przechowujących, który towarzyszył im codziennie przez cały okres przechowywania tych Żydów.
    Wszyscy przeżyli-przechowujący i przechowywani.
    W tej rodzinie działała komórka AK więc mieli jaki_taki parasol ochronny.

    2.W rodzinie teściowej mojego brata również przechowywano Żyda.
    Podobnie i tam działała komórka AK.
    W pewnym momencie ktoś doniósł Niemcom i natychmiast zorganizowano temu Żydowi nowe miejsce przechowania.
    Żyd siłą rzeczy znał organizatorów i domyślał się kim oni są.
    Po wojnie jeden z tych organizatorów został zaaresztowany przez KBW/NKWD.
    Jakież było jego zdziwienie, gdy stanął oko w oko z badającym (który wydał nakaz aresztowania) „jego zdrowie”, a który okazał się tym przechowywanym Żydem – teraz już (a jakże) w randze w randze oficera śledczego.

  63. Tadeusz_K napisał(a):

    #rząd RP na uchodźstwie uczestniczył w mordowaniu Żydów”#-twierdzi niejaki Szewach Weiss.
    /
    Opiera się onże chyba na dokumentacji stworzonej przez nijakiego grossa von Groß-Rosen.
    Tu Weiss ma chyba na myśli działania AK podległej temu rządowi.
    AK nie tworzyło dokumentacji-działało.
    To oni likwidowali równo kolaborantów mieniących się Polakami jak i Żydami. Równo likwidowano Żydów i Polaków za donosicielstwo i kolaborację.
    Tak zdarzyło się również w przypadku ad.1., który przedstawiłem 6-56.
    Losy Żydów i Polaków są poplątane jak kołtun.
    Nikt tego nie chciał ujawniać no bo jakże skoro ofycyjerami i „badaczami” byli Żydzi w NKWD i KBW (vide ad.2. 6-56).
    Najwyższa pora zdefiniować zarodek tego kołtuna-skąd on się wziął, jak zaistniał na ziemi Polan..
    -Tragiczne to wszystko.
    Dzisiaj, gdy czytam tablice nazwisk (wg Weissa morderców Żydów) umieszczoną na murach mojego koscioła, czy też tablicę na cmentarzu, widzę młodych chłopców (wręcz dzieciaków) od 19-do lat 30-tu.

    gross i weiss niestety- nie opracowali dokumentacyi dla NICH.
    Tak więc @cisza1 nie dziw się mojej reakcji.
    Nie mam najmniejszego zamiaru deprecjonować wpisów naszych szanownych Autorów na PT.
    Ale jakieś swoje doświadczenia w tym zakresie mam z racji relacji rodziców, które te doświadczenia ich dosięgły.
    Przez wiele lat było to tabu i strach, bo jak mawiał mój dziadzio „rządzi żydo_komuna”.
    Nie chcę mieszkać w Polsce rzeplińskich, gersdorfów,jandów, schetynów, lumpanałerów, cpetrów, kurwińskich, siemoniuków, komoruskich, szczykunowiczów, valensów i im podobnego barachła i pomiotu.
    Odkrywamy przesłonę tabu na wzór odkrycia przesłony w świątyni Salomona w 33r..w Wielki Piątek.


    Dzisiaj ten kto klęczał siedzi, a kto siedział klęczy.
    Pozdrawiam Ciebie.
    ps.
    pink panther-jest już OK?

  64. cisza1 napisał(a):

    @ dziekuję
    Wieczorem podziękuję znowu i odpowiem.
    Pozdrawiam serdecznie

    ps priv-y posłałam PP mailem

  65. Tadeusz_K napisał(a):

    @cisza1
    #nie musisz dziękować, ale zawsze możesz oczekiwać działania#

    a przy okazji:

    Kamień.
    Akurat pracuję przy tym bycie.
    Wszechobecny i wszechobecnie znany byt.
    Można z niego ustawić trwały mur ze szczelinami.
    Jako mur jest mocny, ale w szczelinach gnieździ się robactwo i inne obce nam Polakom żyjątka mieniące się obietnicą Abrahama..
    Każda polska rodzina (podkreślam POLSKA) dodaje kamyczek do tego muru- jeden mały, drugi większy, a inny jak głaz.
    Problem jest z tymi szczelinami, gdzie gnieździ się robactwo utytułowane prof. i dr nauk historycznych, którzy z historią mają najmniej wspólnego (jak gross von gros_rosen).
    A jak tego robactwa zagnieździ się zbyt wiele to rozsadzi ten pieczołowicie i z wysiłkiem zbudowany mur.
    Żaden histeryk (sorki:historyk) nie prześcignie mojego ojca, który rąbał przodek w kopalni na Śląsku pod niemieckim nadzorem i dziadka (dziadunia Jana), któremu niemiec rozmiażdżył kolbą lewą nogę, a nowe po 45 nazywał żydoKomuną – tak jak adekwatnie zasługiwała ta wataha na tę nazwę..

  66. cisza1 napisał(a):

    @Tadeusz_K
    „Najwyższa pora zdefiniować zarodek tego kołtuna-skąd on się wziął, jak zaistniał na ziemi Polan..
    -Tragiczne to wszystko.”
    Nic nie dorówna doświadczeniom…dzięki.

    Racja, tragiczne i obrzydliwe, tym bardziej, że od Polaków (ofiar) Żydzi i tutejsi filosemici wymagają anielskich charakterów i bohaterstwa (kosztem własnej rodziny) a sami…..nie chcą nawet słyszeć o jakiejkolwiek winie.
    Na tym budują całą politykę Holocaustu, by szantażować nasz słaby moralnie, materialnie kraj – Polskę.
    Doświadczenia innych krajów niczego nas nie nauczyły?
    Zobacz:
    https://ussus.wordpress.com/2013/04/06/zydzi-wypedzani-47-razy-w-ciagu-1000-lat-dlaczego/
    Długo nie mieli swego państwa; zamiast być wdzięcznymi gośćmi często byli kretami i nadal są…

    Skąd się to wzięło, pytasz. Wg mnie: z naszej naiwności ( ich kłamstwa bierzemy za prawdę, przy czym „my” to rządy ) oraz z biedy (nawet królowie i magnaci siedzieli w kieszeniach lichwiarzy).

    Teraz jest podobnie; jesteśmy jako państwo klientem, fatalnie zadłużonym, słabym i na dodatek z zanikami pamięci. Popatrz na zdrady: witanie bolszewii w 1920, 1939 i radosne mordowanie Polaków po wojnie!
    A teraz naiwne zdumienie…że nadal plują!
    Ja nie wierzę, że to tylko naiwność…..czas pokaże za jaką cenę ów oskarżony potrójnie premier złożył swój podpis pod deklaracją i jaką ona ma wartość?

    U nas głoszono sukces i zwycięstwo!
    Czy aby rząd nie pospieszył się z taką diagnozą?
    Kurz nie opadł z tych papierów a my w euforii… obyśmy nie obudzili się „z ręką w nocniku”. My, bo oni sobie poradzą!

    Na koniec:
    jeśli choć jeden polski żołnierz zostanie wplątany przez „zaprzyjaźnionych wrogów” w ich brudną wojnę np. z Iranem, to te „umowy” będą wołać o pomstę do Nieba!

    Przykładem cudze wojny, w interesach Izraela, ogromne tragedie ludzkie: Irak, Afganistan. Skutki tych zbrodni ciągną się do dziś.

    Pamiętajmy o tym.
    Pozdrawiam

  67. Tadeusz_K napisał(a):

    @cisza1

    -Witam..

    Zgadzam się z Twoim nakreślonym schematem myślowym ( 10 lipca 2018 o 19:46) w 99,99 % za wyjatkiem :
    ” U nas głoszono sukces i zwycięstwo! Czy aby rząd nie pospieszył się z taką diagnozą?”.

    Ale pozostawmy to- jest jak jest, a jak będzie to zobaczymy-wielgim optymistą także nie jestem dopóki Miszna i Gemara działa.

    do mnie: #Skąd się to wzięło, pytasz.#

    Pytam @cisza1, ale znam swoją prywatną odpowiedź.
    To pytanie jest prowokujące w tym sensie, że powinno być wreszcie oficjalne opracowane naukowe tego tematu we wszystkich przekrojach-temat na 2000 stron min.
    (ostatnie takie kompedium opracował Ks. dr Trzeciak i należałoby uzupełnić go o czasy IIw. sw. i po,.. do dzisiaj ).

    Podajesz link:
    Znam tego typu linki braci semitów islamistów w temacie.
    Sami są nie w porządku zarzucając innym zberezeństwa.
    Nie dziwię się-cały czas mają na względzie zamiary swoich braci zmierzające na odbudowanie świątyni Salomona na Syjonie, w miejscu stojącego meczetu Omara ze złotą kopułą na tle niebieskiego nieba. .
    Jedni i drudzy (Koran kontra Talmud) oszukują różnym zwymyślonymi, prymitywnymi sztuczkami Pana Boga-śmiechu kupa.
    Pozdrawiam.

  68. cisza1 napisał(a):

    @Tadeusz_K
    „Ale pozostawmy to- jest jak jest,…”

    My, jako Polacy nie mamy tu nic do roboty. WSZYSTKO jest przecież w rękach PIS – oprócz swobodnego myślenia.

    ks. Trzeciaka – znam.
    Izrael – mogę powiedzieć, że troszkę znam ( razem ok. 3-mce pobytu )
    Pozdrawiam

  69. Tadeusz_K napisał(a):

    @cisza1
    #My, jako Polacy nie mamy tu nic do roboty.#

    -jasne, o czym wspomniałem w jednym z pierwszych komentarzy pod tym Wpisem.

    O, choćby to jak oszukać Boga , nie wspominając o gojach:

    Droga szabatowa np.:

    Definiuje Izraelicie ile km może przejść w dniu szabatu.
    Ale, jeśli warunek ten mu nie starcza może wedle Miszny (czy też Gemary) na końcu zadanej drogi wbić kołek i wyrzec: tu jet mój dom.
    I znowu od kołka tegoż może liczyć następną drogę szbatową , aż do do antypodów włącznię, dopóki mu nogi i lędźwie nie odmiówią posłuszeństwa.
    -Wspaniały wynalazek- ci to jest, co nie?
    I tak co rusz w Talmudzie (jak i Koranie) wynalezisków takich setki jest , a szczególnie w kontekście gojów (no bo to bliźni nie są (czy nie są), o co pytał i wątpliwości miał sam zacny Nikodem).

    Czyżby to była jakowaś Kwantowa mechanika wiary?-o czym pisze @piko tuż obok?
    🙂

Dodaj komentarz

Przejdź do paska narzędzi