Wywiad z Prezydentem RP w TV TRWAM 7.11.2017

Może Ci się również spodoba

78 komentarzy

  1. cisza1 napisał(a):

    @oglądałam….
    Moje osobiste wrażenia „na gorąco”- niedobre. Mister!

    mr prezydent – „biegunka słowna”, teatralnie wzmożona mimika i udawany luz.
    Pewność siebie i swoich działań.
    taktyka mr prezydenta – zagadać pytających
    pytania proste, wprost i ważne a gdy dot. spraw ustaw sądowych – nieskrywany atak na rząd a szczególnie min. Ziobro.

    ps. oślepiajaco błyszczące buty mr prezydenta albo…lakierki w południe)))

  2. ebns24 napisał(a):

    @Cisza1

    Ja dopiero obejrzę całość. Zaczęłam i odnoszę podobne wrażenie. Przepytują go trochę jak ta święta Inkwizycja :)). Ale bardzo dobrze.
    Z tego co się orientuję to są niezbyt zadowoleni z działań Prezydenta. Są wstrzemięźliwi, ale krytyczni i zaniepokojeni.
    Więcej napiszę jak wysłucham do końca.

  3. nagor napisał(a):

    @ witajcie
    Odsłuchałem , z wrażeniem , że pytający i odpowiadający osiągneli swoje cele doprowadzając do takiego wywiadu .Podkreślę jeszcze raz , swoje , w mniejszym stopniu nasze . Takie coś za coś , wyglądające na ustawkę , lisa z krukiem . Rozczarowali mnie pytający a mimo to odpowiadający ratował własny wizerunek nie przymuszony pytaniami/argumentami . Słaby wywiad .

  4. cisza1 napisał(a):

    @roarian
    Przeczytałam Twój wpis.
    Odniosłam podobne wrażenie.

  5. ebns24 napisał(a):

    @roarian

    Witam

    Przeczytałam Twój tekst.
    Andrzej Duda takim nie był. Pamiętam go ze spotkań przedwyborczych i z początku kadencji. Coś się zmieniło i nie wiem dlaczego.

    W sprawie Smoleńska powinien być upartym do końca. Dopóki sam nie zobaczył, lub nie poświadczyli tego wiarygodni Polacy tam na miejscu, nie powinien zgodzić się na przejęcie władzy przez Komorowskiego. Był rząd i jakoś działał. Nie było potrzeby natychmiast zastępować prezydenta.

    Ja złożyłam to na karb dramatyzmu sytuacji i niedoświadczenia młodego polityka.

  6. ebns24 napisał(a):

    @nagor

    O wywiadzie powiem później.

    Natomiast jeśli chodzi o Andrzeja Dudę, to robi na mnie wrażenie, jakby go ktoś trzymał za lejce. Takim nie był.

  7. cisza1 napisał(a):

    ps.
    Czy TKJ oznacza „teraz ku….ja”? czy inne cuś?
    Jeśli byłoby tak, to obawiam się, że kopiuje marszałka (w wojsku chyba nie był).

  8. cisza1 napisał(a):

    @ebns24
    „Był rząd i jakoś działał. Nie było potrzeby natychmiast zastępować prezydenta.”

    No właśnie :((
    Pamiętam, jak działał; Tusk wyjątkowo szybko….wyprzedzał J.K!
    Wg. prawa (sic!) prezydent L.K. był wtedy nadal „osobą zaginioną”.

  9. ebns24 napisał(a):

    @Cisza1

    Tak właśnie, był osoba zaginioną. Ale jak napisałam wyżej, były okoliczności łagodzące.

    Tusk został postawiony pod ścianą. Robił co mu kazano i co musiał.
    Ale to nie oznacza, że był temu bardzo przeciwny.

  10. nagor napisał(a):

    @ebns24
    Poniważ jestem poza zasięgiem telewizji Trwam i brak mi porównań do występów w roli pytającego O.Dyrektora odniosłem wrażenie jakby inicjatywa wywiadu nie od niego wyszła .Protokół wywiadu z taką osobą wymaga uzgodnienia problematyki poruszanej w pytaniach przed samym wywiadem .
    Pytający sprawiał wrażenie odczytującego temat panelu co był w rozkładzie spotkania, bez sprecyzowania pytania aby dać możliwość swobodnej wypowiedzi PAD. (z wyjątkiem wstępu gdzie o swój interes zabiegał) Dziwny to wywiad gdzie pytający nie jest przygotowany do zadawania pytań , nie ma ich poprostu w sobie i nie czuje narracji , takie udostepnienie anteny TV Trwam do ratowania wizerunku Prezydenta , bo w innych telewizjach tak swobodnie by nie było . Czyli bardziej ustawka z piernikami od wywiadu.
    Dzięki za zamieszczenie.

  11. ebns24 napisał(a):

    @nagor

    To nie tak. To nie była ręka podana Prezydentowi, w taki sensie ja to piszesz.
    Inicjatywa zapewne wyszła od Ojca Rydzyka, który niejednokrotnie wypowiadał się z zaniepokojeniem o różnych działaniach zarówno Prezydenta jak i rządu. Ale w tej rozgrywce trzyma z rządem.
    Odbieram to raczej jako sygnał dla Prezydenta, że coś jest nie tak.
    Widać, że nie jesteś na bieżąco z RM :)).

  12. nagor napisał(a):

    @ sz. Panie
    Zostawcie na boku co było 10.04.2010 bo po tym został Prezydentem i to nic nie zmieni .Jak kiedyś dał przedwcześnie tak teraz jest problem bo opóźnia . Krs chyba pójdzie na kompromis bo zagrali zbyt czytelnie i musi się ratować wizerunkowo . Ale Antoniemu nie odpuszcza i generałom chyba też nie . Stacja wywiadu Trwam to dom Antoniego do kariery i tam zaistniał dla równowagi przekazu . A z Prezesem mają coś co skrzypi od dawna .

  13. nagor napisał(a):

    @ebns24
    Czy ja napisałem o podanej ręce ? Nie to olanie wywiadu bo go faktycznie nie było .To wolna wypowiedź PAD na jego antenie, mizerna w znaczeniu .
    Jeżeli O.Dyrektor chciałby poskubać Prezydenta to miał okazję ale on tego nie robił.

  14. roarian napisał(a):

    tak, Ciszo – o ten skrót mi chodziło; nastąpiła nieoczekiwana koincydencja, bo dwa dni wcześniej: http://naszeblogi.pl/48587-silne-panstwo-co-poczac-z-uzurpatorami

    Serdeczności wszystkim!

  15. piko napisał(a):

    Nie słuchałem zamieszczonego wywiadu i pewnie go nie odsłucham. Najprostsza ocena to „po owocach” i PAD ma tę ocenę negatywną. Jego działania doprowadziły do tego, że w sądownictwie jest jak było i zapewne jeszcze długo tak będzie.

    petryfikuje beton sędziowski (trochę masło maślane)
    jego wyjaśnienia są żenujące – patrz tekst @wawel24
    http://naszsalon24.org/2017/10/15/bilans-prezydentury-andrzeja-dudy-czyli-prezydent-hybrydowy/

    Ciekawe o czym PAD rozmawiał z PSN Gersdorf? O jej przekrętach, czy sukcesach?

    Ciekawe o czym rozmawiał z Merkel? O zagrożonej demokracji i praworządności w Polsce?

    PS
    KRS nie jest sądem. Jest urzędem administrującym sądownictwem.

  16. @meszek napisał(a):

    W lipcu PAD podpisał ustawę osądach.
    Co od tego czasu zrobił Ziobro?
    Mianował szefem sądu żonę kumpla.

    To tak … dla równowagi 🙂

  17. fatamorgan napisał(a):

    Pani Ewo!

    Bardzo dziękuję za zamieszczenie tego wywiadu. Znaczenia którego nie należy nie doceniać. Moralne, jednocześnie jednak i polityczne wsparcie, jakiego bezsprzecznie udzieliła partii rządzącej Telewizja Trwam (poświadczone słowami i obecnością o. Rydzyka) posiada w specyficznych warunkach polskiej sceny politycznej swoją wagę i znaczenie.
    Telewizja Trwam i Radio Maryja o. Rydzyka, jest bowiem czymś znacznie więcej, jak tylko kolejną, jedna z wielu, polskojęzyczną stacją telewizyjno/radiową.

    Spokojny i wyważony ton w jakim wywiad został przeprowadzony, to zasługa O. Rydzyka.
    Osoby (wbrew pozorom} w pełni kontrolującej zarówno tematykę, jak i wywiadu przebieg.
    Jak słusznie Pani zauważyła, nie doszło jednak do „podszczypywania” pana Prezydenta.
    Nie doszło w mojej opinii jedynie dlatego, że wywiad został potraktowany przez o. Dyrektora, jako świetna okazja do udzielenia Andrzejowi Duda należnej lekcji, w formie jedynie dobrotliwego przypomnienia i pouczenia.

    Toruńskie pierniki w „kosztownej skrzyni” – którymi obdarowano pana prezydenta po zakończeniu wywiadu, były b/wyrafinowanym znakiem. No cóż, miną trudno było nadrobić, mo okazało się, że
    nawet w 21 wieku w razie potrzeby —–>”ojcowie” doskonale znają i pamiętają b/stare polskie obyczaje

    . Pozdrawiam serdecznie

  18. ebns24 napisał(a):

    @nagor 00.26

    Pozwolisz, że nie zgodzę się z Tobą w ocenie tego wywiadu.
    Oni nie poszli tam skubać Prezydenta, bo tak się po prostu nie robi. Obie strony mają swoją kulturę i są dyplomatami.
    Ojciec Tadeusz przedstawił to co niepokoi Polaków. Był tubą tych wszystkich słuchaczy RM, którzy nie przyjmują wszystkiego za dobrą monetę, ale wymagają od swoich wybrańców.
    Zwrócił uwagę na sprawy. które zdaniem Redemptorystów skupionych wokół RM a także słuchaczy RM są niezałatwione.
    To, że w ogóle doszło do takiego wywiadu, w którym Prezydent został przepytany na różną okoliczność to duży sukces RM.
    Ja oceniam dobrze ten wywiad. I myślę, że Prezydent odebrał go właściwie, trochę jako drogowskaz, trochę jako pouczenie.
    RM ma już swoją markę i prestiż i z pewnością Andrzej Duda chciałby być tam dobrze postrzegany.
    Nie trzeba walić odłamkowym, żeby być skutecznym.

  19. piko napisał(a):

    @meszek
    Co ma mianowanie przez Ziobrę żony kumpla na szefa sądu z działaniami PADa? Dwa miesiące PAD dumał żeby przedstawić niekonstytucyjny projekt.

    Nie porównuj spraw nieporównywalnych. Mówimy o KRS który decyduje np. o prezesach sądów i innych ważnych sprawach związanych z organizacją sądów.

  20. ebns24 napisał(a):

    @Fatamorgan

    Witam Fatamorganie 🙂

    Dopiero teraz odczytałam ten komentarz, bo się zaplątał w moderacji.
    Jak widzę, mamy podobne odczucia, o czym napisałam do @nagora.

    Całkowicie się z Panem zgadzam w ocenie RM i roli, jaką pełnią dzisiaj w Polsce i polskiej polityce Ojcowie Redemptoryści z Torunia. Są jak etyczna wyrocznia.
    I całe szczęście, ze jest taki punkt oparcia, bo dzisiejszy świat, również w Polsce jest tak bardzo zrelatywizowany i postawiony na głowie.

    Ja słucham RM w miarę regularnie, jak tylko mogę i dokładnie pamiętam reakcję na weto Prezydenta. Delikatnie mówiąc była negatywna. Ojciec Tadeusz niemal siła powstrzymywał się przed ostrzejszymi słowami. O słuchaczach nie wspomnę :).

    A co do Prezydenta…. Myślę, że odebrał to właściwie, tak jak było to założone przez Ojców. Ojciec Tadeusz po prostu nie wytrzymał i osobiście pofatygował się do Pałacu, żeby zwrócić uwagę Andrzeja Dudy na szereg spraw.
    Wywiad był dobrze skonstruowany, bo na początku upewnił się, że ma do czynienia z zadeklarowanym katolikiem, więc trudno było AD uciec od deklaracji, które były tego konsekwencją.
    Ja też uważam, że ten wywiad ma swoje znaczenie. Ojcowie będą nadal trzymać rękę na pulsie polskich spraw, a z nimi cała armia RM. To wielka siła.

    Cieszę się, że mógł Pan skorzystać z wysłuchania tego wywiadu.

    Pozdrawiam serdecznie

  21. nagor napisał(a):

    @ebns24 19:28
    Witaj ,Każdy ma prawo do własnej oceny tego co widział i słyszał , albo/i , tak powinno być .
    Jednak zauważyłaś pewne intencje wstępne, w zakresie samookreślenia się Prezydenta oraz stwierdzenia , że dobre uczynki są zapamiętane .
    Obydwaj przecie nie stanowili dla siebie żadnej tajemnicy wymagającej deklaracji wiary .A jednak takie wrażenie przebijało początkową narrację.
    Lis przekonywał kruka , że gałąź na której siedzi może być w jego zasięgu , a kruk udawał ,że stać go lisa przechytrzyć .
    Wyszo jak wyszło , dla mnie mizernie , ale każdy coś zyskał i chyba o to chodziło .Pierniczki na pocieszenie .

  22. ebns24 napisał(a):

    @nagor

    Pozostanę przy swoim 🙂

  23. nagor napisał(a):

    @ebns24
    Zostań i będzie dobrze .
    Ale milczenie na ten temat dopadło TV Kurski ,Niezależną , wPolityce , cisza o wywiadzie Głowy Państwa.W takich czasach , aż dziwne.

  24. ebns24 napisał(a):

    @Piko

    AD tłumaczył w wywiadzie swoje stanowisko w sprawie KRS. Chciał, żeby skład KRS nie był monopartyjny, ale z większością zwycięskiej partii. No, i jest to jakiś argument, dalekowzroczność, która obejmuje nie tylko tę kadencję.
    Tylko to można było wprowadzić bardzo prosto, bez naruszania konstytucji. Ustalić parytet opozycji w wyborach do KRS i to wszystko.
    Nie była potrzebna na to taka strata czasu.
    Dlaczego nie mogą dojść do porozumienia, ja nie wiem. Być może grają tu rolę, jak i przy MON, osobiste animozje polityków.
    Między AD i ministrami MON i Sprawiedliwości najwyraźniej nie ma chemii. I biedny JK w tym wszystkim.
    Takie wejście Redemptorystów może pomóc wyprostować sytuację.

  25. @meszek napisał(a):

    @Piko: „Co ma mianowanie przez Ziobrę żony kumpla na szefa sądu z działaniami PADa?”

    To, że ZZ nie ma żadnych pomysłów na reformę sądów. Jego główne zajęcie to lamentowanie w mediach.
    A weta Prezydenta to dla niego dar niebios 🙂

  26. ebns24 napisał(a):

    @roarian

    Propatrianie, my, tzn. Polacy musimy się zdecydować, jaki system władzy jest dla nas najlepszy, prezydencki czy parlamentarno-gabinetowy.

    Teraz mamy dwuwładzę, jedni drugim przeszkadzają, a odpowiedzialność się rozmywa.

    Długo byłam za systemem prezydenckim, ale dzisiaj się zastanawiam. Powierzenie jednej osobie ogromnej władzy, praktycznie bez kontroli, to w naszych warunkach rosyjska ruletka.

  27. Trzmielka napisał(a):

    Ciekawe zdanie Michalkiewicza na temat publikacji Aneksu do Raportu o WSI:
    https://youtu.be/w3I4qXuLsec

  28. roarian napisał(a):

    Przepraszam, EB, za pomyloną kolejność komentarzy, ale dopiero teraz zauważyłem:
    jakoś nie mówi się publicznie, że nie tylko nie mamy jasnych ustaleń kompetencyjnych (co chyba było celem tych sprzedawczyków od konstytucji), ale nawet nie mamy trójpodziału władz! – bo ustawodawcza jest jednocześnie wykonawczą i w dodatku sądownicza zastępuje ustawodawczą…
    Nie wiązałbym jednak żadnych nadziei z projektami przygotowywanymi przez prawników – z każdej idei zrobią sto paragrafów…

  29. piko napisał(a):

    ?oh=8e938796b07314bd21790b48861176b2&oe=5AA6FBC7

  30. ebns24 napisał(a):

    @Piko

    Co to jest?

  31. ebns24 napisał(a):

    @Roarian

    Nie bądźmy takimi rygorystami :)) (to dotyczy kolejności odpowiadania na komentarze).

    Rygorystami powinniśmy być przy określeniu rozdziału kompetencji i odpowiedzialności. U nas jest miszmasz. Masz rację co do pomieszania władzy ustawodawczej z wykonawczą i sądowniczej z ustawodawczą.

    I nikt na to nie zwraca uwagi. Może przy okazji rozmów o konstytucji ta sprawa zostanie wreszcie ruszona. Bo mamy mętną wodę.

  32. piko napisał(a):

    Poprawka

    antykod pisze:
    „Prezydent wyjaśnił, że wetując ustawy o KRS i SN, wsłuchał się w głos swoich rodaków, którzy protestowali. Czyli hasło WETUJ KU*** podziałało”.

  33. ebns24 napisał(a):

    @Trzmielka

    Dzięki. Rzeczywiście sensownie tłumaczy sprawę Aneksu.

    Przy okazji znalazłam też ciekawą wypowiedź Michalkiewicza:

    .

  34. ebns24 napisał(a):

    Piko

    Ładne :))

  35. roarian napisał(a):

    Mamy kolejny wywiad Pana Prezydenta! Musiałem skomentować 🙂 – tu:
    http://niepoprawni.pl/blog/civilebellum/czy-nauczycielki-maja-racje-rozwazania-o-prezydenturze

  36. Tadeusz_K napisał(a):

    @ebns24
    _Witam Szanowną Autorkę..

    Podobają mi się Twoje komenty.
    Kobiety prawdziwe, kobiety Matki mają szósty zmysł (mężczyźni są pod tym względem upośledzeni), który zasadza się chyba na nadziei.
    Jest to pozytywne, tak został stworzony człowiek i tak ma być.

    Ale…
    Ja, jako chłop, coraz mniej mam ochoty na komentowanie tej szalonej, irracjonalnej, chaotycznej,alogicznej rzeczywistości. I nie dziwię się tym, którzy z racji inklinacji do tzw. stanów depresyjnych podpalają się osobiście-tu i ówdzie. Uważam się za zdrowego człowieka, ale gdy spoglądam na te wszystkie gadające gęby doznaję odruchów wymiotnych, lub coś zbliżonego do nich. Jest to chyba wynik poczucia postępującej beznadziejności-tak myślę.

    Wywiad RM z PAD:
    To nie był wywiad (sensu stricte), a finezyjna próba uzmysłowienia PAD o realnej sytuacji i konieczność pogłębienia przez niego swoich refleksji w tymże aspekcie -słuchałem i tak to odebrałem na podstawie tego co głosi od wielu lat RM.
    PAD wprowadza do obiegu nowoczesne „liberum veto”, a praktycznie „nichil novi” dla większości sejmowej wymodlonej, wyproszonej, wybranej przez większość Narodu (PADa wybrała większoś, ale dla PADa wybór sędziego to za niski parametr-brak logiki)..
    PAD wprowadza pojęcie nieznane w rachunku/logice zdań (i prawach de Morgana) „pojęcie większej mniejszości”.
    (Słyszałem to na własne uszy, ale teraz nie mogę tej sekwencji słów odnaleźć-dziwne!).
    Podsumowując: PAD- proponuje ratować róże, gdy tym czasem płoną lasy.

    Aneks i p. Michalkiewicz:
    Od zawsze mówiłem, że jego znajomość do niczego jest mi potrzebna jak dla wielu innych mnie podobnych.
    Wystarczy, że zna go AM, JK, PAD.
    Ten ostatni jednak nie korzysta z tej wiedzy. 🙁 -vide działania solocha.
    Znajomość tego jest może potrzebna na gwałt tym, którzy chcieliby tworzyć politykę w zaułkach swoich podwórków (redakcje, redaktorki, specjaliści do intryg, czyli piarowcy etc)..
    -Mnie to nie jest potrzebne i dziękuję za taką wiedzę..

  37. nagor napisał(a):

    @roarian
    Witaj , jak będzie trzeci wywiad w podobnej grupie medialnej , to nie będzie już przypadek lecz przemyślana strategia kształtowania nadszarpniętego wizerunku w trzecim nurcie medialnym . Decyzja KRS o asesorach postawiła Prezydenta w podobnej sytuacji jaką on stworzył ZP swoimi wetami . Gdzieś trzeba to medialnie przykryć , dlatego taki rozmowny .

  38. anoX napisał(a):

    To i ja – jako niezrzeszony na PT – dorzuce swoj glos.

    Oczywiscie w 2015 glosowalem na niego. Malo tego, to „zalatwilem” mu 18 dodatkowych glosow w obu glosowaniach.
    Wowczas jedno co mialem przeciw niemu, to wpuszczenie WSI-oka pod zyrandol po kondolecjach Miedwiedewa.
    To bylo „byc albo nie byc”. On albo na nastepna kadencje WSI-oka z Ruskiej Budy.

    Na tego wsiowego mula nie moglem patrzec, a co dopiero go sluchac.
    Dzis mam tak samo – czemu dalem wyraz w kilku komentarzach tu na PT.
    Dodam moze, ze uwazam, ze to zadana dezercja. Jego kandydatura i wybor, to nie byl zaden przypadek.
    To byl warunek, aby odwiedzic z mikrofonem tow. Sowe z przyjaciolmi.
    Potrzebowali hamulcowego, jakby sie PiS za bardzo rozbrykal.
    .
    Z nim nie mozna juz wiazac zadnych nadziei. Moze byc tylko gorzej.

  39. ebns24 napisał(a):

    Tadeusz

    Ująłeś w komentarzu wszystkie sprawy. Podobnie to widzę, ale ja nie tracę nadziei. Może to łatwowierność, ale bez tego trudno żyć.
    Dzięki za całokształt i dobre słowa.

    Na szczęście jesteśmy różni. Płcie mają się dopełniać, nie klonować :)).

    „PAD- proponuje ratować róże, gdy tymczasem płoną lasy.”

    Lepiej bym tego nie ujęła. Tak to właśnie jest. A czasu niewiele, bo okienko może się wkrótce zamknąć.
    Traktuje opozycję jak partnerów, a oni nie są partnerami. Wkładają kij w szprychy, dla interesów własnych i cudzych, ale nie naszych.

    Czy konflikt w rodzinie „Dobrej Zmiany” jest tylko osobowościowy? Nie wiem.
    Ale z tego co pisze Stanisław Krajski, masońscy zarządcy tego świata usadawiają swoich ludzi zarówno w elicie rządzącej jak i opozycji.
    Przez to zawsze pociągają za sznurki.
    Ojciec Tadeusz mówił, że sytuacja wygląda tak, jakby ktoś celowo przeszkadzał, wkładał właśnie kij w szprychy. A więc wszystko jest możliwe i tak naprawdę nie wiadomo kto i czyje interesy reprezentuje.

    Ja już od dawna nie oglądam żadnej telewizji, przez co jestem zdrowsza :)).

    Pozdrawiam

  40. ebns24 napisał(a):

    @anoX

    To się zrzesz :))

    Jest parę osób w obozie DZ, co do których można mieć jakieś wątpliwości. Są również ludzkie błędy i charakterki. Są też ludzie umieszczeni celowo. Trudno to rozgraniczyć i rozpoznać.
    Jedno widać. Rząd PiSu został wyhamowany i prawdopodobnie do końca kadencji pojedzie na drugim biegu. Byle nie na wstecznym

  41. nagor napisał(a):

    @ebns24
    Witaj , tak twierdzisz jak by to ktoś z zewnątrz hamował . Według mnie to są wewnętrze hamowania w rządzie nieprzejrzystością posiadanych kompetencji i uprawnień Premiera. Asem od starych jest HK i to leży w jego kompetencjach a nie w umiejętnościach.
    Przykład , wersją MSkarbu miał być Holding spółek poza kluczem w jeden organizm , gdzie wzajemne wspomaganie finansowe to nie dotowanie państwowe i UE nic do tego .Zmieniono rozpraszając po resortach i kłopot z subwencją ale w obsadzie pełna decyzyjność .
    Czekam na zmiany , czy wylecą hamulcowi ? Jak nie to PBS będzie marionetką do spalenia politycznego .

  42. ebns24 napisał(a):

    @nagor

    W świetle tego co napisałam wyżej, o umieszczaniu swoich ludzi w kręgach rządowych i opozycyjnych, śmiem twierdzić, że mogą być zewnętrzni hamulcowi, którym są posłuszni wewnętrzni.

    Układ, w którym JK jest głównym rozgrywającym, nie uwikłanym w rządzenie i bezpośrednią odpowiedzialność, jest dla nas dzisiaj rozwiązaniem dobrym. Stąd też wynika rola Pani Premier. Ona to rozumie, bo działa w naszym interesie, nie swoim.
    I większość to rozumie i akceptuje. Taki mamy klimat…:))
    Są różnice merytoryczne między rządem i Prezydentem i jeśli nie kryją się za tym inne intencje, to da się to przeżyć. Gorzej, jeśli działają tu inni szatani.
    Jeśli nie zdążymy umocnić przemian i uczynić je nieodwracalnymi, to winnych będzie można wskazać palcem. Ja czuję presję czasu i pod tym kątem patrzę.

  43. nagor napisał(a):

    @ebns24
    Kiedy ja ustawiałbym ludzi na stanowiska a oni realizowaliby inny niż uzgodniony plan i to doszło do mego przekonania , w pięć minut won .
    W ZP tak to nie działa , są rowni i swoi nominowani do rządu o imunitecie równym premierowi.

  44. ebns24 napisał(a):

    @nagor

    Ten rząd jest koalicyjny. Nie zapominaj o tym. Popatrz kto jest wicepremierem: Morawiecki, Gowin, Gliński. Czy Ci to nic nie mówi?

  45. nagor napisał(a):

    @ebns24
    Tak mówi , że zawierano wcześniej umowę koalicyjną ZP , ale nominaci mają pracować . z wymienionych to tylko Gowin i Ziobro , reszta swoi.

  46. ebns24 napisał(a):

    @nagor

    Swoi albo i nie.

  47. anoX napisał(a):

    Znowu udalo sie im nas oszukac .. przynajmniej mnie

    Po dzisiejszym donosach spod zyrandoli (aneks; generalskie nominacje) nalezy cos z tym zrobic ..
    Polski nie stac dzis na marnowanie kolejnych (trzech) lat z kolejnym WSI-okiem.

    ps.: jestem wk*****y na maxa.

  48. Tadeusz_K napisał(a):

    @anoX

    #jestem wk*****y na maxa.#

    -Ja też i to nie od dziś.

    #Po dzisiejszym donosach… #

    To trwa od momentu, gdy AM został min. MON, a nawet wcześniej nim min. został.
    Jestem przekonany, że w BBN zagnieździł się kret, który pisze scenariusze dla totalnych destruktorów, czy też jak ostatnio nazwali się totalną propozycją..(znudzili się już chłoptasie w krótkich spodenkach swoją adekwatną pierwotną nazwą).
    Pozdrw.
    ps.
    -najlepiej wedle totanych i genijusza’ siemoniuka byłoby, aby min. zamawiał tablice Mendelejewa, portrety z Aurorą, a nie jakieś karabiny, tarcze anty_rakietowe, tworzył OTK, czy strzelnice.

  49. anoX napisał(a):

    @Tadeusz_K
    .
    ten co sie mieni prezydentem wszystkich ostatecznie zrzucil maske.
    .
    11 listopada bez nominacji generalskich, ale za to z Tuskiem! Byłego szefa PO zaprosił Andrzej Duda ..

    http://niezalezna.pl/208244-11-listopada-bez-nominacji-generalskich-ale-za-to-z-tuskiem-bylego-szefa-po-zaprosil-andrzej-duda
    .
    Volksdeutsch honorowym gosciem obchodow Święta Niepodległości Polski !!!
    .
    Co na to powiedzialby klasyk? No, moze gdzies poleci i wszystko sie zmieni
    .
    ps.: on tez bedzie nosil Donaldowi T. paczki do pierdla.
    A wczesniej bedzie robil wszystko, aby go za „10.04.10” tam „wyslac” na dozywocie.

  50. Tadeusz_K napisał(a):

    @ebns24

    #Ale z tego co pisze Stanisław Krajski, masońscy zarządcy tego świata usadawiają swoich ludzi zarówno w elicie rządzącej jak i opozycji.#
    /
    A to nic nowego nie powiedział od czasów głównego przeora’ tego bractwa niejakiego Adama Weishaupt’a, a ostatnio (nim żył) Rockefellera.
    .
    #Ja już od dawna nie oglądam żadnej telewizji..#
    /
    Ja również, ale dokonałem rekonesansu i odkryłem super nową gwiazdę nijakiego ociepa, któremu wszystko wycieka wszystkimi otworami.
    W stosunku do takich w ST uczeni nakazali iluś tam dniową kwarantannę na okoliczność niekontrolowanych wycieków.

  51. Tadeusz_K napisał(a):

    @anoX
    #Byłego szefa PO zaprosił Andrzej Duda ..#
    – no nie!?. horrendum!
    Zaprosił?
    A może z racji funkcji nad_prokuratora?
    🙂
    @anoX
    Zapoznałem się i powtórzę- horrendum! nad horrendami!
    Koniec Świata!

  52. anoX napisał(a):

    @Tadeusz_K

    juz dzis trzeba zaczac myslec, jak tego WSI-oka Nr 2 wyeliminowac z obchodow 100 rocznicy za rok.

    pozdro

    ps.: nie tylko juz nie moge na tego bufona patrzec, ale coraz trudniej przychodzi mi o nim pisac.

  53. piko napisał(a):

    Sugeruję mniej emocji przy rozmowie o polityce.

    Takie niesmaczne zdarzenia jak obecność byłych TW, wsioków i innych szkodników na obchody 11.11 wynikają z braku rozliczenia IIIRP. Cały ten smród i obscena z tego wynika, to jest po prostu skutek i tyle. Wygląda z przeproszeniem tak, jakby wszyscy byli usmarowani gównem po wpadnięciu granatu w szambo.

    Wysłano standardowo (po raz kolejny) zaproszenie do Tuska i tym razem je przyjął, zapewne rozegra to propagandowo jak się patrzy. Ciekawi mnie jak się w tym wszystkim pozbiera PAD? Może być śmiesznie.

  54. @meszek napisał(a):

    JK 10.11.2017:
    „Sądzę, że w rocznicę staną oba POMNIKI i będziemy mieli za sobą WYKONANIE ZADANIA, które nam ciążyło i wydawało się, że jest niemożliwe. i uczyniliśmy wielki krok w tym kierunku.”

    https://wpolityce.pl/smolensk/366413-relacja-jaroslaw-kaczynski-sadze-ze-w-rocznice-stana-oba-pomniki-i-bedziemy-mieli-za-soba-wykonanie-zadania

  55. Tadeusz_K napisał(a):

    @piko
    #Wysłano standardowo (po raz kolejny) zaproszenie do Tuska…#
    No, niby prawda.
    Ale zapraszanie niedźwiedzia do bartni (dzisiaj, teraz) przez pszczoły skończy się dla nich fatalnie, bez względu co by niedźwiedź nie uczynił.

    #tym razem je przyjął,…..#
    No wlaśnie, właśnie- cnd.
    (Chociaż, chociaż może dlatego, że to jest rocznica Rew. Paźdz. 🙂 )
    ?
    Można odnieść wrażenie, że układnaie klocków wyłania powoli rzeczywisty kształt.

  56. nagor napisał(a):

    @piko
    Masz podwójnie rację ,pierwsza to emocje nie tylko w rozmowach , ale szczególnie w działaniu , jak na trybunie staną wszyscy zaproszeni byli i obecni .
    Taki obraz powinien być odbierany i analizowany na zimno , oni tam bedą stać z woli Narodu co ich kiedyś wybrał .Tym faktom nie idzie zaprzeczyć ,może wielu najdzie refleksja .
    Druga racja to standardowe postępowanie i sam fakt zaproszenia nie dziwi . W innej sytuacji politycznej postępowania obecnego Prezydenta odbierane byłoby wyłącznie jako protokół .W obecnej jaką stworzył swoim postępowaniem już gwiazdą nie będzie i ma szanse dołączyć do znamienitego towarzystwa zaproszonych .
    Też jestem ciekaw jak się pozbiera w tym PAD .

  57. Tadeusz_K napisał(a):

    @nagor
    #Druga racja to standardowe postępowanie..#
    A nie można było odbiec od standardu z uwagi na standard tuksa (notoryczne lekceważenie zaproszeń np.).

  58. nagor napisał(a):

    @Tadeusz_K
    Jednak nie standard , bo przyjął i zawita. Pominięcie standardu , to takie granie własnych ambicji z dobrym zwyczajem . Prezydent zagrywa zbyt mocno na innych polach własną ambicją , osłaniając się autorytetem sprawowanego urzędu i zachował tu dla rownowagi zasadę dobrego zwyczaju .
    Jak wyjdzie popatrzymy , może już namaści Tuska na swoje miejsce?

  59. anoX napisał(a):

    ciag dalczy Andrzej Veto D.:
    .
    jedna osoba z Eier:
    .
    Prof. Pawłowicz: JESTEM WŚCIEKŁA! Nie będzie reformy wymiaru sprawiedliwości!

    .
    Czy Sejm będzie musiał być notariuszem Prezydenta?
    https://wpolityce.pl/polityka/366641-kolejny-etap-boju-o-reforme-sn-i-krs-odbedzie-sie-w-sejmie-czy-my-poslowie-bedziemy-mieli-jakies-pole-manewru
    .
    bonus:
    Prezydent Duda powoła na sędziego syna Leona Kieresa. Ponoć okazał się „lepszym” kandydatem niż utytułowany profesor prawa
    https://wpolityce.pl/polityka/366753-tylko-u-nas-prezydent-duda-powola-na-sedziego-syna-leona-kieresa-ponoc-okazal-sie-lepszym-kandydatem-niz-utytulowany-profesor-prawa

  60. nagor napisał(a):

    @anoX
    Faktycznie te Eier to tylko chwileczka , zaraz po tym to jajecznica . Wiele traci jej przekaz na tym ADHD z profesorskim tytułem , odwraca uwagę od przekazywanych treści na rzecz obrazu zachowań . Szkoda , powinna brać jakiś stoperan przed wywiadem.
    Wygląda , że temat sądów się zacznie i równie szybko zakończy tym co ustalone pod stołem , bez gwarancji powodzenia szybkiej zmiany .Wszystko będzie się kręcić jak zdobyć większość sejmową aby to przyklepnąć w formule akceptowalnej przez PAD.

  61. ebns24 napisał(a):

    @anoX

    Bardzo lubię prof. Pawłowicz. Ona mówi bez owijania w bawełnę. Jest bardzo dobrze zaznajomiona z prawem i nie przeszkadza mi jej sposób ekspresji.
    Być może ma rację, że obstrukcja Prezydenta ma na celu wyhamowanie reformy KRS i ochronę jej członków.
    Prezydent nas rozczarował. Czytam różne uwagi na jego temat, dobre i złe, staram się zachować dystans do tego co się dzieje, ale widać już dzisiaj, że AD będzie hamulcowym.
    Są tego różne przyczyny, także zapewne błędy w zbyt pospiesznie przygotowanych ustawach. Trochę się pogubiliśmy. Trudno obiektywnie ocenić kto ma rację, bo mamy za mało danych. Ale sytuacja jest nowa dla wyborców AD i niespodziewana.

    „Musimy tak skonstruować rząd, by wpisywał się w nową, trochę trudniejszą sytuację” – powiedział dzisiaj Jarosław Kaczyński o rekonstrukcji rządu.

    Prezydent będzie realizował swoją politykę, swoją wizję Polski. Ewolucyjnie i spokojnie.
    Ale ja podzielam zdanie pani Pawłowicz. To jest czas rewolucji. Może już więcej nie będzie takiej okazji.
    Widać wpływ różnych środowisk na Prezydenta. Szkoda, że nie rozumie presji czasu.

  62. anoX napisał(a):

    Michalkiewicz: „Nie ujawniłbym aneksu do raportu z likwidacji WSI”
    .
    a dlaczego wyjasnia w swojej wypowiedzi:

  63. Polel napisał(a):

    Hi Ewula:)
    Normalnie i wogole
    NO-TO nima jak luz !!!!!
    Ciupke se dumalem
    NO-BO bankowo problemo bylo
    NO-czy te Twoje oczka na sile
    Polel ma otwierac
    NO-ALE wybralem luz
    Primo sorto decision
    NO-BO po co Polel ma sie na MAX
    Produkowac…tlumaczyc politico…
    Walic kawe na lawe i przypominac
    Jak i co i kto jest KTO
    Tobie Ewcia!!!!!!!!!!
    NO co w Polska zyjesz
    Wez se jak chcesz
    NO-ALE tylko jesli chcesz
    Poczytaj ciupke jak Polel opisal
    Polske co macie!!!!!!!!!
    Nota walnieta jezd na old Salonisku
    Bankowo jezd primo sorto napisane
    Wszystko tam jezd
    Co jezd bankowo
    Polish politico PROBLEMO #1
    Ewcia twoj Prezydente
    NO-TO bankowo!!!!!!!!
    Pasuje na MAX do KOMUNY
    Wystarczy jak se sprawdzisz
    NO-jakie dostal
    Prezydente ‚ geny ‚
    Pi-esy Skrzatek juz nic nie ugra
    NO-BO bankowo poszedl na uklad
    Z Polish Mafiozos j
    Nie pierwszy raz !!!!
    Ale bankowo o jeden raz za duzo!!!!!!!!!!!

  64. ebns24 napisał(a):

    Polel

    Witaj 🙂

    Wreszcie się odezwałeś.
    Czytałam Twoją notkę dawno temu. Piszesz…wszyscy won.
    No, ale tak się nie da. PiSu nie ma kto zastąpić.
    Mnie też wiele rzeczy nie podoba się. O wielu nie wiem, ale jest o niebo lepiej niż było.
    Jest stworzona przestrzeń, którą ludzie zaczną urządzać po swojemu.
    PiS ma 45% poparcia, do wyborów chce iść 70% Polaków. To jest nowe, Polacy się obudzili.

    Byłam wczoraj na spektaklu teatralnym przygotowanym przez młodzież z KSM (Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży). Salka parafialna wypełniona była po brzegi, jak nigdy.
    Spektakl był okolicznościowy, pt. „Ojczyzna”. Tam czuło się jakiegoś innego ducha, tam była Polska.
    Pewnie uważasz, że jestem sentymentalna. Ale naprawdę było inaczej niż zawsze.
    Ludzie zmienią Polskę, mafiozi już przegrali, choć będą jeszcze próbowali urządzać nas po swojemu i zgarniać nasze pieniądze. Ale przegrali, Polel.

  65. ebns24 napisał(a):

    @anoX

    Michalkiewicz dobrze to tłumaczy. Aneks jest narzędziem i mam nadzieję, że będzie właściwie wykorzystany.
    Ja nie muszę wiedzieć co tam się kryje, tzn. o jakie osoby chodzi. Ale myślę, że kiedyś się dowiem.

  66. Polel napisał(a):

    Ewcia Ewcia !!!!!!!!!
    Normalnie i wogole
    Dowalilas na MAX
    NO-BO hiba ciupke wiecej jak ciupke
    NO-TO nie jezd tak
    NO-ZE ci co !!!!!!!!
    Przegrali jak se piszesz ot tak
    BO TAK ci wyszlo zeby bylo
    BANKOWO
    Wygrywaja in Poland
    Not only some or partially
    But ‚ wygrywaja ‚ ALL
    NO-i wygrywaja se tak everyday !!!!!!!!

  67. Polel napisał(a):

    Wasz Smolensk’s Ewciu
    NO-TO niby kto ‚ wygrywa ‚
    Wiesz cosik co Polel niewie???????
    Guilty sa?
    Przekrety na MAX
    Milliards co se Mafiozos ‚ ugrali ”
    NO-TO niby przegrali ???????
    Maja kase czy nie ???????
    Wala kase na MAX dalej
    Czy nie ??????
    Czy tak ?????
    Czy jak ¿????!!!!!!!!!!!!!

  68. ebns24 napisał(a):

    Polel

    To jest pajęczyna, niewidoczna gołym okiem, ale mająca wpływy. Usadowili się przez te wszystkie lata właściwie we wszystkich newralgicznych miejscach państwa.
    Czy uważasz, że jednym cięciem pozbędziesz się ich? To jest proces. Ale ich wpływy będą maleć.

    Napisałam, że przegrali, bo będą mieli przeciwko sobie naród. Szarogęsili się bo zawładnęli duszą i umysłem tego narodu. Ale to się zmieniło i politycy też muszą się z tym liczyć.

    Politycy będą rozliczani z tego co robią i jak robią. Popatrz jak dzisiaj jest oceniany Prezydent, którego noszono do tej pory na rękach. Niektórzy się oburzają, że tak szybko zmieniły się te nastroje. Ale to jest właśnie znak czasu. I to jest zdrowe.

    Mam nadzieję, że PiS będzie rządził bardzo długo i będziemy mieć wpływ na polityków.
    Naród raz obudzony już nie da się uśpić.

  69. ebns24 napisał(a):

    Polel

    Tu masz rację. Winnych brak. I o to mam pretensję.

  70. nagor napisał(a):

    @ebns24
    Witaj , gdzie powiało takim optymizmem ?, żeby twierdzić == mafiozi już przegrali ==
    Może ci bazarowi gracze w trzy karty , czują się niepewnie . Natomiast ci krajowi mają się dobrze. Własnie jedną oznakowali i czują się pewni prawie jak dawniej. Dobra zmiana to logiczny ciąg Parlament, Prezydent , Trybunał . Jeden znakowany wystarczy aby zastopować zmiany zagrażające „mafoizom” i to ten w środku . Zważ jedno , ze ocena ostatniego marszu 11.11 poszła równocześnie z jego trwaniem , na kraj wg TVN identyczna jak w światowych mediach w nazewnictwie i ocenach tego samego dnia . Zbieg okoliczności? czy planowa robota?
    Dodaj do tego stosunki z KE i UE jako nastawienie zewnętrznych mafiosów , to wyjdzie gdzie jesteśmy i co nas czeka.
    Kiedyś zaczynaliśmy z analfabetyzmem liter i słów , teraz walczymy analfabetyzmem znaczeń , aby wprowadzone działania były tymi co zmieniają to co zamierzamy .Mam jeszcze mieszane uczucia czy na to pozwolą , nawet jak tego chcemy .Bo wykolegowanie skrzatka jest bliskie.

  71. nagor napisał(a):

    @ebns24
    Za kilkanascie dni oceń ponownie tytułowy wywiad , czy najdą Ciebie myśli o ustawce w tym przedstawieniu.

  72. ebns24 napisał(a):

    @nagor

    Tym razem powiało pesymizmem :)).
    Mój optymizm dotyczy naszej przyszłości. Owszem, jest wiele przeszkód, wielu mamy wrogów, ale do tej pory mieliśmy spolegliwy i obojętny naród. Ale to się zmienia i stąd moja nadzieja.

    Ja wierzę, że nam się uda. Możesz to nazwać jak chcesz. Irracjonalne, życzeniowe, infantylne etc. A może to intuicja? Wbrew czarnowidztwu a także realnej ocenie przeszkód jakie są przed nami?

  73. nagor napisał(a):

    @ebns24
    Pesymizm? Raczej nie , ale słucham co skrzatek serwuje i mam obawy . Oficerów mu brakuje na obsadzenie frontu .A pod latarnią też ma półmrok i bylejakość . Do tego jeszcze front wyborczy w samorządach . Więc trudno bedzie nazwać tę zmianę zmianą .

  74. anoX napisał(a):

    Jesli jest prawda, co rozpowiada po ulicach drugi straznik zyrandoli o AM, to jestem jak najbardziej za

    Ale sie du.ek dal zlapac ..
    .
    Duda o MacierewiczuUbeckie metody
    .

    .
    i to mowi na glos na ulicy urzedujacy prezydent RP.
    Czy ktos ma jeszcze jakies watpliwosci kim on jest?
    .

    Czy dalej beda nam mowic (PiS), ze MY to jedna druzyna z tymi spod zyrandola?
    .
    ps.:
    to moze szybko zniknac z sieci i jesli ktos moze to prosze wrzucic do swojego archiwum

  75. nagor napisał(a):

    @anoX
    Jeżeli Prezydent ma jakieś zastrzeżenia do metod Antoniego , to gronem do dyskusji jest PBS i JK a nie ulica .
    To wygląda na świadome robienie kampanii wsparcia , przekazał dyskretnie na ucho swojemu wyznawcy to co chciał usłyszeć.
    A. też swięty nie jest , ale od tego jest inne grono decyzyjne .Żenada.

  76. ebns24 napisał(a):

    @anoX, nagor

    Prezydent zachowuje się jak mały chłopczyk, nie jak rasowy polityk.

Dodaj komentarz

Dla triumfu zła potrzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili- E. Burke.
Przejdź do paska narzędzi