Wojna z Polską – czy się obronimy? autor: ebns24

You may also like...

81 komentarzy

  1. izaluka napisał(a):

    @ebns24
    Dopóki nie zaczną działać ustawy o sądownictwie, dopóty nie ma szans na skuteczne ukaranie takich działań i ich inspiratorów. Dlatego podpisanie tych ustaw przez Prezydenta i jak najszybsze wcielenie ich w życie, jest tak ważne. Stąd też taka determinacja w walce z PIS.

  2. ProvoCatio napisał(a):

    @ @ebns24

    mozna spać spokojnie. to tylko majdan. uda im się jak poprzedni ciamajdan. plany to ONI se moga robu=ić wielkie. najlepiej mi się podoba ten strajk naudczycieli w okresie wakacyjnym i obrona obywatelska sędziów. znowu Milicja Obywatelska powraca ?

    🙂 🙂 🙂

  3. Tadeusz_K napisał(a):

    @ProvoCatio
    #mi się podoba ten strajk naudczycieli w okresie wakacyjnym#
    /
    -Mnie też.
    Widzę te tłumy belfrów w W-wie z bronami na plecach.
    A poganiacz broniarz mówił, że będą bronować warszawskie chodniki we wrześniu?
    Zresztą taki okres nakazuje technologia rolnicza.

  4. E.B napisał(a):

    @Izaluka

    Wpolityce.pl ukazał się wywiad z Adamem Andruszkiewiczem posłem Kukiz15, który również jest za jak najszybszym podpisaniem tych ustaw przez Prezydenta, bo zbytnie przeciąganie sprawy będzie nasilać działania opozycji i zagranicy.

    „My już mamy większość kwalifikowaną 3/5, o którą przecież Paweł Kukiz zabiegał, rozmawiając z panem prezydentem Andrzejem Duda. ”

    A więc uda się wybrać sędziów, czego najbardziej się obawiałam. Kukiz dogadał się z Prezydentem.

  5. E.B napisał(a):

    @Provocatio, @Tadeusz_K

    Śmiejecie się, no bo jest śmieszno, ale jest i straszno.

    Posłużę się tym samym wywiadem, bo zgadzam się z ta oceną sytuacji.

    Poseł odniósł się do 16 – punktowego planu „wyłączenia rządu” , który potraktował jako realne zagrożenie:

    „Rzeczywiście faktem jest, że te powiązania wskazują, iż są to osoby, które mają doświadczenie z Majdanu na Ukrainie i są powiązane z panem Sorosem. Jest on ewidentnie zainteresowany tym, aby obalać rządy, chociażby na Węgrzech czy w Polsce. Prezentuje on także nurt lewacki finansjery międzynarodowej, która chce rozpowszechniać pseudowartości zachodnie w Europie Środkowo- Wschodniej. Stąd myślę, że istnieje realne zagrożenie, że te osoby będą dążyć do wywołania zamieszek w Polsce, bo ta fundacja jest bardzo wpływowa. Ewidentnie widać, że jest szykowane coś dużego, to znaczy cały czas utrzymywany jest stan napięcia w polskim społeczeństwie i próba wywarcia wrażenia, że w Polsce dzieje się coś bardzo złego. ”

    Postanowił po weekendzie złoży interpelację w sprawie zbadania Fundacji Otwarty Dialog.

    Całość tu:

    https://wpolityce.pl/polityka/350033-nasz-wywiad-andruszkiewicz-zwroce-sie-z-interpelacja-zeby-fundacja-otwarty-dialog-zostala-dokladnie-sprawdzona

    Zrobią wszystko. Działają na emocje, które mogą mieć ujście i poleję się krew. A zagranica tylko na to czeka.

  6. ProvoCatio napisał(a):

    @ Fundacja Otwarty Dialog – he, he, he, dobre sobie 🙂

  7. nagor napisał(a):

    @ebns24
    Witam
    Jest coś co powinno wprawić już dawno w ruch ABW bo wiele wskazuje na zorganizowanie tych działań poza granicą prawa .
    Tak powinna zarządzić Pani premier , mam nadzieję ,że to już uczyniła .
    Trwanie w bezczynności może doprowadzić do rozliczeń ulicznych sympatyków stron .
    Media informacyjne tvp to żenada, promują zachowania zadymiarzy miast wyjaśnienia głoszonych przekłamań,

  8. Marek Lipski napisał(a):

    Szef Rady Fundacji Otwarty Dialog Bartosz Kramek ? Przecież on kpi z Polaków i popiera handel dziećmi za PO-PSL.Przypominam a mam dobre zrodla informacji, o tysiącach dzieci sprzedanych nie tylko mnafii socjalnej w Polsce ale i na zachód i do krajów arabskich za czasów PO-PSL.

    Przy tej okazji,powtarzam: więcej portali niezależnych, więcej współpracy niezależnych portali internetowych,więcej współpracy z autorami.Nie popieram PiS ale reformy PiS.Polska bez następnego pokolenia nie ma szans na przetrwanie…Prosiłem media pro PiS o reklamę dla reform. Nic z tego.Do dzisiaj reklamują na zdjęciach narkomanów i alkoholików popierających opozycję.
    Możemy się kłócić ale przypominam że „system sądów” jaki „wprowadza PiS działa od wielu lat w Niemczech i w USA.Osobiście nie lubię Kaczyńskiego.No i co z tego.Lubię Martę.Pa.

  9. Anonim napisał(a):

    @ Marek Lipski

    przetrwamy. póki ostatni z nas żyje.

  10. Tadeusz_K napisał(a):

    @ebns24
    #Zrobią wszystko. Działają na emocje, które mogą mieć ujście i poleję się krew. A zagranica tylko na to czeka.#
    Zagranica czeka na juchę’ warchołów.
    Fakt.
    Nie może się jej doczekać.
    Chyba że warchoły zadecydują drogą losowania na zasadzie rosyjskiej ruletki przy kasie o wielkim oprocentowaniu..
    To też jest możliwe, gdy oczekiwania na juchę nie spełniają się.

  11. Tadeusz_K napisał(a):

    @Marek Lipski
    #Osobiście nie lubię Kaczyńskiego#
    /
    A po co to mowić?….?? ..Marku?-po co?
    Mnie na ten przykład nie interesują imienne sympatie.
    Byle żeby nie był to diabeł.
    Moją sympatią jest Polska.

  12. izaluka napisał(a):

    @ebns24 23 lipca 2017 o 17:15
    Cieszę się, że poseł Kukiz15 opowiada się za jak najszybszym podpisaniem ustaw przez Prezydenta, i że dostrzega do czego faktycznie będzie prowadzić przeciąganie decyzji.

    „My już mamy większość kwalifikowaną 3/5, o którą przecież Paweł Kukiz zabiegał, rozmawiając z panem prezydentem Andrzejem Duda. ”
    „A więc uda się wybrać sędziów, czego najbardziej się obawiałam. Kukiz dogadał się z Prezydentem.”

    Nie do końca chyba jednak, brakuje ok 10 posłów nawet, jeśli wszyscy z Kukiz15 zagłosują za jakąś kandydaturą.

  13. Tadeusz_K napisał(a):

    @Izaluka
    #brakuje ok 10 posłów#
    Tak!, lekko licząc, gdy ktoś nie ugrzęśnie w toalecie, albo baba go nie przylegnie (sorki).
    W głosowaniu nad SN tak było.
    A przed tym będą zapewne przepychanki jak na końskim targu.

  14. E.B napisał(a):

    @Provocatio

    No otwarty. Bardzo otwarcie informują, co będą robić.

  15. E.B napisał(a):

    Nagor

    Witaj.
    Ja też uważam, że państwo powinno wkroczyć, spokojnie, ale stanowczo. To jest nawoływanie do obalenia rządu. To są działania na wywołanie rozruchów, zawarte zresztą w tym manifeście.

    Tak było wczoraj pod domem Jarosława Kaczyńskiego, którego chcą prowokować, żeby tracił panowanie nad sobą, jak w sejmie, albo nawet doznał jakiegoś zawału albo coś innego. JK jest podobno schorowanym człowiekiem. To jest nieludzkie. To barbarzyństwo.

  16. izaluka napisał(a):

    @Tadeusz_K 23 lipca 2017 o 20:08
    Oczywiście, tym bardziej, że kukizowcy mówią, jak PIS, a glosują, jak PO.
    W moim przekonaniu są kompletnie niewiarygodni.

  17. izaluka napisał(a):

    @ebns24
    Wszystko to racja w 100%.
    Poza tym mają ciężką schizofrenię. Wołają „wolne media”, a chwilę przedtem sprzeciwiali się relacji z ich manifestacji przez dziennikarzy TVP Info.

  18. E.B napisał(a):

    @Izaluka

    3/5 to większość ustawowej liczby posłów, czy biorących udział w głosowaniu przy obecności połowy ustawowej liczby posłów?

    Poseł Kukiz15 stwierdził, że mają te 3/5, więc może dogadali się z pozostałymi niezależnymi.
    To będą bardzo trudne głosowania i Prezydent ugiął się przed naciskami, podejrzewam z zewnątrz. Nie jestem pewna czy dobrze zrobił.
    Ale i tak nie wiadomo jak się to wszytko potoczy dalej. Będziemy mieć gorące lato. Oni nie odpuszczą.
    Stoją za tym poważne pieniądze i poważne siły. Mówi się o Sorosie, któremu rząd w Warszawie pokrzyżował szyki i nie chce przyjąć nachodźców. Ja uważam, że jest groźnie.

  19. E.B napisał(a):

    @Tadeusz_K

    Oni są jak wilkołaki, żądni krwi. Ale trzeba, jak zwykle zapytać: qui bono? Komu zależy, na słabej Polsce?

    Andrzej Duda jest teraz na Jasnej Górze, na Apelu.

  20. izaluka napisał(a):

    @ebns24
    Może się dogadał, może dostrzegł, że sytuacja jest poważna, oby.

    Ja też jestem zdania, że jest bardzo groźnie. Musi być skoro TVP Info mówi o Sorosie i AstroTurfingu. Praktycznie cały czas jest program specjalny, a informacje i programy publicystyczne – b. dobre wg mnie, są nadawane non stop i powtarzane, aby dotarły do jak największej grupy osób – pod warunkiem, że oglądają tę stację naturalnie.

    Moim zdaniem wszystko, lub co najmniej bardzo wiele, zależny teraz od Prezydenta, od tego, czy podpisze te ustawy, czy będzie zwlekał, lub kluczył. Poza tym uważam, że w obecnej sytuacji wakacje parlamentarne powinny zostać odłożone na czas przyszły. Nie czas teraz na wywczasy.

  21. izaluka napisał(a):

    „Andrzej Duda jest teraz na Jasnej Górze, na Apelu.”

    Bardzo dobrze, może Matka Boża Jasnogórska natchnie Prezydenta i wykaże się on
    odwagą i determinacją. Uleganie obcym wpływom, jakiekolwiek by one nie były i skąd pochodziły, nigdy nie kończyło się dobrze.

  22. E.B napisał(a):

    @Marek Lipski

    Cieszę się, że jesteś z nami. Potrzeba wszystkich rąk i umysłów.

  23. E.B napisał(a):

    Izaluka

    Dobrze, że wreszcie dostrzegli powagę sytuacji. Trochę ludzi jednak słucha TVP info, trochę słucha RM, reszta chce mieć spokój. Policja zachowuje się bardzo wstrzemięźliwie i spokojnie. Chyba rząd chce to przetrzymać, no ale zobaczymy co będzie dalej.
    Wielu Polaków jest gotowych przyjechać do Warszawy i wyrazić swoje poparcie dla rządu, ale to jest ostateczność.

    Andrzej Duda ma problem. Każda decyzja będzie miała dalsze konsekwencje, ale lepiej mieć te konsekwencje ze świadomością, że zrobiło się coś dobrego.

  24. izaluka napisał(a):

    @ebns24
    „Każda decyzja będzie miała dalsze konsekwencje, ale lepiej mieć te konsekwencje ze świadomością, że zrobiło się coś dobrego.”

    O to to – święte słowa.

  25. cisza1 napisał(a):

    Prezydent modlił się na Jasnej Górze.
    Widać, że uznał ogrom ciężaru swojej decyzji a sytuację za poważną.
    My, nie mający praktycznego wpływu na bieżące decyzje rządzących możemy i powinniśmy szturmować niebo modlitwą o mądrość decydentów i opamiętanie wrogów Polski.

    Potrzeba uspokojenia i wsparcia dla rządu.
    Młodzieżowe organizacje patriotyczne narodowe, kibiców zapowiedziały, że „stoją w blokach startowych” gotowi pomóc. To bardzo ważna deklaracja.
    A „Solidarność” i P.Duda?
    Śpią?
    Nie chodzi tu o „walki na marsze” ale o deklarację obrony rządu, gdyby zaszła taka potrzeba.
    A hierarchia kościelna?
    Czy nie czas już teraz ogłosić powszechne modlitwy za Ojczyznę?

    ps. Jest inicjatywa wiernych świeckich, dają przykład – 7 października wzdłuż granic naszego kraju ma stanąć żywy łańcuch ludzi trzymających się za ręce, którzy wspólnie odmówią Różaniec.

  26. E.B napisał(a):

    @Cisza, Izaluka , Wszyscy

    Tak, sytuacja jest bardzo poważna. Prezydent na Jasnej Górze, media i internet rozgrzane do czerwoności, na ulicach demonstracje, obrońcy rządu w dołkach startowych….

    Ja uważam, że jest zagrożona nasza niepodległość i powszechna modlitwa zawsze, a szczególnie teraz jest jak najbardziej potrzebna. Teraz, nie 7 października.

    O prawdziwych przyczynach tego co tu się dzieje, mówi w wywiadzie dla wpolityce.pl, dr Brzeski.
    Patrzy na to z punktu widzenia geopolityki.
    Powstanie Trójmorza grzebie ideę rosyjsko-niemieckiej Eurazji, od Atlantyku do Pacyfiku. Trójmorze wspiera USA, bo Eurazja czyni ze Stanów mocarstwo regionalne. I po to trzeba obalić rząd PiSu.

    „Fundacja Otwarty Dialog działa w Polsce, ale również w innych państwach. Organizacja sama mówi o sobie, że jej celem jest otwarta, zuniformizowana przestrzeń od Atlantyku po Pacyfik, która dzieli wartości europejskie. ”

    O instruktażu Kramka mówi, że jest bardzo groźny zmierzający do skutecznego paraliżu państwa.
    Na naszych oczach rozgrywa się kolejna walka o niepodległość Polski, rozgrywa się kolejne powstanie, z kartką wyborczą w ręku.

    „Nasze pragnienie niepodległości blokuje wizję porozumienia Berlina i Moskwy, które nie jest niczym nowym, przypomnę tylko pakt Ribbentrop-Mołotow. Moskwa i Berlin zrobią wszystko, żeby bez wkraczania militarnego do Polski zlikwidować obecną ekipę rządową. Chodzi nie tylko o partie, które rządzą, o prezydenta, ale również o całe zaplecze intelektualne, o sympatyków i ludzi angażujących się na rzecz budowy silnej Polski w sferze społecznej, naukowej, czy gospodarczej. Żeby można było zrealizować niemiecko-rosyjski projekt, ci wszyscy ludzie muszą zostać sparaliżowaniu w działaniu, a później wyeliminowani z gry, być może nawet fizycznie. Oczywiście, to dzieje się od wyborów, gra toczy się o sparaliżowanie działalności rządu.

    (…)Musimy przetrzymać atak z Moskwy i Berlina. Jeżeli nie, przestaniemy istnieć jako niepodległe państwo. Zostaną nam zabrane przez Niemców nasze ziemie odzyskane, które Berlin uważa za rdzennie niemieckie. Być może Rosja okroi nas do roli Księstwa Warszawskiego albo regionu przywiślańskiego. Każda ze stron, które są w tej grze, walczy o najwyższą stawkę.

    (..)Sprzyjające temu rządowi siły muszą zdecydować się na pospolite ruszenie w obronie rządu. Nie chodzi o poparcie dla rządu PiS, to jest kwestia naszej niepodległości, tego czy będziemy suwerennym, niepodległym narodem. Pospolite ruszenie powinno opierać się również na medialnej likwidacji zagrożenia, czyli działań paraliżujących rząd. (..)Na przeciwników rządu jest jedno skuteczne lekarstwo – wyśmianie ich działań. :

    Cały wywiad tu. Polecam:

    https://wpolityce.pl/polityka/350042-nasz-wywiad-dr-brzeski-ten-protest-ma-swoj-wymiar-geostrategiczny-fundacja-otwarty-dialog-jest-wehikulem-sluzacym-do-propagowania-dzialan-berlina-i-moskwy?strona=2

  27. Marek Lipski napisał(a):

    ebns24
    @Marek Lipski
    Najood tak jak inni zaproponowali Konfederację Autorów a ja namawaim w dalszym ciągu do kontynuacji.Projekt 1000 Autorów czyli 1000 portali. To nie są mżonki.Pro PiS i opozycja mają gigantyczne pieniądze dla swoich mediów Szczególnie opozycja ma fundusze na zakładanie portali służących nie tylko do wysyłania spamu.Administratorzy takich portali otrzymują pieniędze,dla bojkotu niezależnych mediów.Przeciw skanalizowanej prawicy?Tak.Lewica nie jest atakowana.Pomijam politykę.Niech każdy zada sobie pytanie.Dlaczego ja mam pomagać Polsce,jako państwu w przetrwaniu?Oprócz satysfakcji i mojego czasu, mam poświęcać czas dla Polski?Oprócz mojej pracy,oprócz mojego biznesu,zysków?Tak.

  28. anoX napisał(a):

    All.

    O wiele mi blizej do innej wizji tego co dzieje sie RP:

    (..) Trzeba się bowiem zdecydować: albo mamy „media narodowe” i przekaz kierowany do ludzi rozumnych, albo Kurski i jego kolesie prowadzą kampanię propagandową dla pospolitych debili.

    Bo zaiste, trzeba być debilem, by po tym, co stało się w Smoleńsku i po ośmiu latach nieszczęść rządów PO-PSL, nadal nie wiedzieć – do czego zdolni są Oni. Trzeba być skończonym głupcem, niewartym żadnej uwagi, by po tak bolesnych doświadczeniach, nie rozumieć jeszcze – z kim mamy do czynienia.

    Nie ma takich granic zdrady i plugastwa, których targowica nie mogłaby przekroczyć. Nie ma też takiej podłości, której nie potrafiliby wyrządzić Polakom.

    Kto jeszcze tego nie wie i trzeba mu serwować bełkot Schetyny czy Michnika, nie zasługuje na miano istoty rozumnej.

    Gdy czytam wypociny nieszczęśników z prorządowych „wolnych mediów”, zaczynające się od słów „szokujące”, „niebywałe”, „to się w głowie nie mieści”, w których ekscytują się zachowaniem owej „opozycji”, zdobywam kolejne dowody, że mamy do czynienia z ordynarną mistyfikacją i chamską propagandą.

    Te rzeczy są nagłaśniane i usilnie narzucane Polakom tylko dlatego, by zbudować fałszywy obraz „oblężonej twierdzy” – zewsząd atakowanej i zagrożonej partii Kaczyńskiego, która musi się bronić przed ogromnymi siłami zła i ciemności.

    Kurski, Sakiewicz czy Karnowscy, tylko dlatego zaśmiecają domy Polaków ekskrementami owej „opozycji”, by ich partyjni koledzy mogli oszukać wyborców pozorami „dobrej zmiany” i nie byli rozliczeni za tysiące zaniechań i dowodów słabości.

    To przekaz kierowany do najbardziej prymitywnych odbiorców, którzy zachłystują się „szokującym” zachowaniem targowicy i nie chcą pamiętać, że partia Kaczyńskiego ma dziś wszystkie instrumenty, by w ciągu paru godzin położyć kres jakimkolwiek „puczom” i „zamachom stanu”.

    Ale ta partia – zamiast robić to, do czego została wybrana i za co jej politycy biorą ciężkie pieniądze, woli rwać szaty nad „niedemokratycznością totalnej opozycji”, „mobilizować” wyborców wokół „jedynie słusznej linii” i mamić ich fałszywą kreacją.
    Poprzez takie kreacje umacnia się niewolniczą mentalność rabów – najbardziej pożądanych wyborców III RP.

    Dość posłuchać, jak wyznawcy pana Kaczyńskiego perorują o „nieotwieraniu kolejnych frontów” i „unikaniu prowokacji” i z jaką obawą zastanawiają się – „co powie Unia, jak zareaguje USA, co zarzuci „opozycja”, by zrozumieć, że taki model pseudo wolności i pseudo patriotyzmu propagują partyjni macherzy.

    *Dlatego mianem **„pragmatyzmu” i „rozsądnej strategii” osłania się dziś pospolite tchórzostwo, głupotę i konformizm, a „papierowe żołnierzyki” PiS mogą odgrywać rolę uciśnionych dziewic.***”

    Autor: kometarz Aleksander Ścios 21 lipca 2017 23:29 oraz 23:43
    https://bezdekretu.blogspot.de/2017/07/cien.html#comment-form

    Jak to rozwiazac? Zabieg chirugiczny, jak w przypadku wrzodu. Beda mordy darli tak samo glosno, ale krocej.

  29. anoX napisał(a):

    z tego samego zrodla dodam jeszcze to:

    (..) „Z tej farsy, warto jednak wyprowadzić istotną lekcję i zadać sobie pytania: jaka jest prawda o „państwie prawa i demokracji” i dlaczego ten rząd nie reaguje na jawne zapowiedzi zamachu stanu, zaś prorządowe media tak usilnie nagłaśniają każdą wypowiedź i akcję targowicy?

    Przypomnę, że niejaki Frasyniuk deklaruje wprost – „mamy zamach stanu, ten protest musi się rozlewać”, pewna niszowa gazeta, o nazwie „wyborcza” nawołuje – „wyjdź na ulicę, sparaliżuj miasto”, zaś hołota wylegująca się przed Sejmem proponuje następcom Cyby – „Duda musi odejść z tego świata”.

    Jest oczywiste, że w każdym, normalnym (czyli szanującym się) kraju, tego rodzaju wypowiedzi i zachowania musiałby wywołać reakcję służb ochrony państwa. Nastąpiłyby aresztowania i procesy puczystów, zaś organizacje i media nawołujące do bezprawnych akcji, zostałyby natychmiast zlikwidowane. Taka reakcję podjęłoby państwo, które dba o bezpieczeństwo obywateli i w którym istnieją rządy prawa i demokracji.

    Nie ma przecież wątpliwości, że chodzi tu o poważne przestępstwa związane z próbą „zmiany przemocą konstytucyjnego ustroju Rzeczypospolitej” oraz „podjęcia działania zmierzającego bezpośrednio do usunięcia przemocą organu konstytucyjnego”.

    Skąd więc taka niemoc rządzących i czym ją wytłumaczyć?” Autor: A. Scios

    Komentarz zbyteczny

  30. E.B napisał(a):

    @anoX

    Mamy już nową sytuację, bo Prezydent zawetuje ustawę o KRS i SN.

    Ale wracając do komentarza Ściosa. Działania opozycji mają na celu wyprowadzenie Polaków na ulicę, doprowadzenie do starć. Rząd zachowuje się spokojnie, policja również, ludzie na razie też. I wydaje się, że rząd przyjął taką taktykę na samo wypalenie się protestów. Natomiast są sprawy, które już podlegają moim zdaniem pod paragrafy prawa.
    Pan Kramek ze swoim bezczelnym manifestem, którego nie bał się ogłosić wszem i wobec, pan Sznepf wypisujący androny o Polsce, Frasyniuk nawołujący do zamachu stanu, powinni stanąć przed sądem.
    I to należy zrobić bezwzględnie i z tym się zgadzam. Dlaczego tak się nie dzieje, nie wiem. To jest słabość państwa.

    Prezydent swoją dzisiejszą decyzją wybija opozycji argumenty z ręki i uspokaja sytuację, przynajmniej na chwilę. Mam nadzieję, że reforma sądownictwa jednak się odbędzie. Prezydent wziął na siebie odpowiedzialność.
    Co nie znaczy, że opozycja się zatrzyma i należy prawnie powstrzymać te zapędy, które są skierowane przeciw państwu.

  31. izaluka napisał(a):

    @anoX
    Już Halicki niezadowolony, że PAD nie zawetował wszystkich 3 ustaw, natomiast dziękuje gorąco protestującym.

  32. izaluka napisał(a):

    Nowoczesna to samo. Krok w dobrym kierunku, presja społeczna ma sens. Okrągły stół dla prac nad poprawianiem zawetowanych ustaw.

  33. izaluka napisał(a):

    Kukiz też zadowolony. Dziękuje również protestującym.

  34. E.B napisał(a):

    Izaluka

    Mamy nową sytuację, ale ja nie tragizowałabym. Mam nadzieję, że nowe ustawy się pojawią, lepiej przygotowane, bo były jednak niedoróbki.
    To powinna być ustawa na lata i tak jak pisałam, wybór sędziów SN w powszechnym głosowaniu.
    Na Nowogrodzkiej spotkanie PiSu.
    Ale opozycja nie ma paliwa. Pan Soros się zmartwi :)).

  35. izaluka napisał(a):

    @ebns24
    Ja nie tragizuję, staram się na chłodno, choć to łatwe nie jest, oceniać sytuację wg swojego odczucia. Zazdroszczę Ci wiary w PDAa i optymizmu.
    Zgoda, że to powinna być dobra ustawa na lata, a wybór sędziów w głosowaniu powszechnym. Tyle tylko, że ja już nie wierzę w to, że taka DOBRA ustawa powstanie. To jest wg mnie kolejny okrągły stół, tym razem ze środowiskiem sędziowskim.

  36. izaluka napisał(a):

    @ebns24
    Prezydent przyjaźnie, wg słów I Prezes SN, rozmawiał z p. Gersdorf, której powinny dotyczyć zarzuty prokuratorskie. Sytuacja się powtarza. Wy nie ruszacie naszych, my nie ruszamy waszych. Tak to widzę.

  37. izaluka napisał(a):

    Kolejną sprawą jest konflikt pomiędzy PADem, a Ziobro i zapewne nie tylko z nim. Zwyciężyła ambicyjka kosztem interesu Państwa. Wstyd.

  38. izaluka napisał(a):

    Teraz żadna ustawa nie przejdzie bez demonstracji i burd. Totalna opozycja wygrała i skrzętnie to wykorzysta. Rząd PISu został przez PADa sparaliżowany.

  39. E.B napisał(a):

    Izaluka

    Obyś się myliła. Źle się stało, że PiS nie przedyskutował tych ustaw wcześniej z Prezydentem. Tak się nie działa, przy tak ważnych zmianach. To jest dyletanctwo. Brak doświadczenia i kultury politycznej, niestety. No, ale wszyscy wciąż się uczymy. Byle tylko rzeczywiście dobra reforma weszła w życie, nawet jeśli trochę później.
    To jest czas na przedstawienie społeczeństwu prawdy o funkcjonariuszach prawa, a jest co przedstawiać. Przeciągnąć społeczeństwo na swoją stronę.
    Pokazać dlaczego konieczne są głębokie reformy, radykalne. Prezydent, jeśli pójdzie na układ ze środowiskiem sędziowskim, będzie miał przechlapane. I reelekcja stanie pod znakiem zapytania.

    Na Nowogrodzkiej jest JK i Beata Szydło, ministrowie, a więc muszą się zastanowić co teraz zrobić.

  40. Intuicja napisał(a):

    Izaluka,

    „Zwyciężyła ambicyjka kosztem interesu Państwa. Wstyd.”

    Wypisywać takie bzdury to rzeczywiście wstyd! Uważaj, bo uschnie Ci ręka.

    PAD jest wyjątkowo uczciwym politykiem. To PERŁA!

  41. E.B napisał(a):

    JK jest mądry i ma na względzie interes państwa i mam nadzieję, że nie dopuści do rozejścia się PiSu z Prezydentem.
    Ale jest tak jak piszesz. Teraz będzie nieustanny nacisk na Prezydenta ze strony opozycji.
    Ta decyzja ma dwie strony. Nie było dobrego wyjścia. Czas pokaże, czy to wyjście było lepsze.

  42. izaluka napisał(a):

    @ebns24
    Przypuszczam (to tylko spekulacja), że nie było tych konsultacji (czyt. uwzględnienia stanowiska Prezydenta) nie z powodu, jak piszesz dyletanctwa, braku doświadczenia i kultury politycznej, a z powodu świadomości miękkości stanowiska PADa w tej sprawie, jakieś rozmowy na etapie przygotowywania ustaw na pewno były (nie wierzę, że nie było żadnych). Być może liczono na to, że w ostatecznym momencie Prezydent jednak te ustawy podpisze i nie wystąpi tak jawnie przeciwko PISowi. Stało się niestety inaczej.

  43. E.B napisał(a):

    Być może. Ale to źle świadczy o kondycji naszej klasy politycznej. To była trochę taka szarża ułańska PiSu, Somosierra i co by o tym nie powiedzieć, zlekceważenie Prezydenta.
    Za dwa miesiące będziemy wiedzieć więcej. Jeżeli Prezydent przedstawi dobre ustawy, faktycznie zmieniające ustrój sądownictwa, to jego decyzję ocenimy pozytywnie.
    Jeśli ulegnie lobby sędziowskiemu, to niestety straci poparcie wyborców PiSu. Zresztą ustawa Prezydenta nie wejdzie w życie bez poparcia PiSu.
    Jeśli naprawdę chce zmian musi się dogadać z PiSem.
    Wybił argumenty z rąk opozycji, ale będzie ją miał na karku przez cały czas. Będzie takim wentylem bezpieczeństwa i być może to pozwoli przeprowadzić nas przez Morze Czerwone :)).

  44. anoX napisał(a):

    Po raz kolejny obudzilem sie i ujrzalem nowa Polske.

    Prezes wychodowal kolejna zmije na swojej piersi.

    Glosowalem na niego, bo wowczas nie bylo zadnego wyboru, on albo zdrajca z Ruskiej Budy.
    Malo tego, dzieki mozliwosci glosowania korespondencyjnego namowilem 17 osob, aby oddali na niego glosy. Wszystko za nich zalatwilem. Im pozostalo postawic krzyzyk i odpowiednio zapakowac kartki do glosowania do kopert i wyslac.
    Szlag trafil wszystko. Niech o tych 18 glosach zapomni.

    Slucham przez net tvpInfo, ale tego nie da sie sluchac. Pieprzenie, ze ta decyzja (Dudy) uspokoi nastroje spoleczne, ze odebrala cos tam „opozycji” i takie inne pirdoly.
    I to o czym pisze Scios, konferencje prasowe i wypowiedzi wszelkiej masci zdrajcow, jaki to on madry, ale nie do konca, bo musi zawetowac jeszcze jedna.

    Dzis do jego „osiagniec”:

    olanie frankowiczow
    nie publikowanie Aneks o WSI oraz cisza, czy wogole znajduje sie w kancelarii,
    brak reakcji na petycje w sprawie wznowienia sledztwa ks. Jerzego

    mozna dopisac kolejne

    veto.

    ps.: Niestety, a moze tylko, jeszcze 3 lata i wystawiony zostanie mu rachunek.

  45. izaluka napisał(a):

    @anoX
    Oprócz tego, że zawetował tak bardzo ważne, fundamentalne wręcz ustawy, zrobił coś jeszcze. Jak już wcześniej wspomniałam, teraz żadnej ustawy, która nie będzie się podobała opozycji, PIS nie uchwali bez awantur, i to o wiele groźniejszych, niż obecne, czyli tak naprawdę wykoleił rząd PISu.

  46. izaluka napisał(a):

    Drugi Wałęsa? – za, a nawet przeciw? zgroza!

  47. izaluka napisał(a):

    On nie tylko zawetował, on bardzo mocno wystąpił przeciwko ustawodawcy, czyli PISowi. Wymienił Ziobrę, ale w domyśle jest J. Kaczyński także.

  48. anoX napisał(a):

    I jeszcze jedno, o czym zapewne nikt nie wspomni, to veto, a sprawa ewentualnych aktow oskarzenia (jesli wogole takowe beda) w sprawie „10.04.10” rozpoznawanych przez wybierajaca sie kaste.
    Czy to ktos sobie wyobraza? – bo ja nie.

  49. izaluka napisał(a):

    @anoX
    Oczywiście, że tak. Żadnych oskarżeń nie będzie, ani w związku z 10.04.10., ani w żadnej aferze. W tym Amber Gold i reprywatyzacyjnej. Sytuacja analogiczna do okrągłego stołu i Magdalenki. PAD będzie się teraz układał z Gersdorf i resztą nadzwyczajnej kasty. A córeczka PADa za moment stanie się członkinią tejże nadzwyczajnej kasty…

  50. anoX napisał(a):

    @izaluka
    po jego wyborze byli tacy, co widzieli ten wybor, jako kolejny „okragly stol” i jak widac nie mylili sie.

    ps.: co do „10.04.10” – nalezaloby powrocic do tematu i ponownie przyjrzec sie tym z najblizszego otoczenia sp. LK co przezyli „katastrofe” (wsrod nich jest AD).

    A tematy, np.:
    (1) kto odradzal, czy wrecz protestowal przeciwko podrozy do Smolenska pociagiem?
    (2) kto ostatecznie ulozyl i kiedy liste tupolewa i Jak-a?
    (3) kto usilnie namawial do zaproszenia 6 generalow Sztabu Generalnego,
    (4) dlaczego ukryto fakt, iz info o tzw. zagrozeniu atakiem na samolot NATO dotarlo do generalow jeszcze przed
    swietem Wielkiej Nocy (4-5.kwiecien)?
    itd

  51. anoX napisał(a):

    @izaluka
    wisz co .. trzeba poczekac na to, co uslyszymy po trwajacej wlasnie nasiadowce na Nowogrodzkiej.
    Choc powiem szczerze, ze zadnych rewelacji nie spodziewam sie.

  52. izaluka napisał(a):

    @anoX
    Te pytania, które wymieniasz i wiele innych nie doczekają się odpowiedzi bez głębokiej reformy sądów. Tak sądzę.
    Jeśli chodzi o naradę kierownictwa PIS, właśnie się zakończyła i póki co nikt z uczestników nie zabrał po niej głosu. Zobaczymy, co będzie dalej.

  53. nagor napisał(a):

    @
    Nie dziwi mnie stanowisko Prezydenta bo stał pod przymusem stworzonym swojego ugrupowania.
    Zgłosił ustawę o 3/5 ale cwaniacy włożyli to do ustawy o SN i padła ustawa o KRS co wyrażnie zaznaczył , że są obie tym powiązane z winy sejmu .Zlekceważono jego funkcję umocowań konstytucyjnych powoływania sędziów na rzecz MS.i konsultowania rozwiązań PIS-PAD .
    JK lekceważył swoim stanowiskiem przewagi tylko 5 głosów aby mieć pewność Prezydenckiego poparcia dla ustawy/ustaw aby nie stać przed ściańą veta prezydenta w procesie legislacyjnym .Bufonada klubu poselskiego wyszła bokiem , taka nauczka jest potrzebna szkoda ,że przy takich ustawach .

  54. anoX napisał(a):

    Mariana zawsze warto posluchac:

  55. anoX napisał(a):

    chyba wszyscy dostali sraczki ..

    patrze, a tu zapowiedz oredzia Pani Premier.

    Wysluchalem.
    Nie zdazylem go przetrawic, a tu niczym krolik z katelusza wyskakuje Kancelaria Prezydencka i po chwili ukazuje sie on sam – A. Duda.

    Skorzystalem ze swoich prorogatyw i … kliknalem „zamknij”

  56. E.B napisał(a):

    @AnoX

    Spokojnie, musimy ochłonąć, wszyscy. Czas pokaże, czy to było dobre zagranie. Może właśnie było dobre, choć tak szokujące.

  57. E.B napisał(a):

    @Nagor

    Chyba PiS popełnił błędy, nie tylko legislacyjne, o których mówią także przychylni PiSowi prawnicy, ale zlekceważył Prezydenta nie włączając go w proces przygotowania ustawy.
    Ale mleko już się rozlało i teraz trzeba z tego wyjść.

    Na Prezydencie spoczywa teraz ogromna odpowiedzialność za całość zmian, bo reforma sądownictwa jest niezbędna, żeby się to wszystko udało.
    Ja mam nadzieję, że Prezydent to udźwignie i nie ugnie się.
    A.Macierewicz apeluje o wsparcie Polaków dla rządu, bo to jest moment przełomowy.
    I nadchodzi czas, żeby takie poparcie w Warszawie wyrazić. To jest ten moment.

  58. fatamorgan napisał(a):

    Co za notka – o Boże!

    Pani Ewo!

    Pani jak zwykle wybiera życie w świecie wyidealizowanych marzeń i politycznych złudzeń.
    Próbując usprawiedliwiać i tłumaczyć wszystkich i wszystko dobrymi chęciami.
    Zapominając o tym, że piekło jest nimi wybrukowane!

    Co zaś do tego fragmentu Pani notki:

    „(…)O co chodzi USA i jak się to ma do przemówienia prezydenta Trumpa na Placu Krasińskich? Znowu zostaliśmy sami?

    A gdzie jest amerykańska Polonia. Nie nadążają?(…)”

    Polonii Pani Ewo – obserwującej amatorskie kuriozum polskiej sceny politycznej, tym razem w wydaniu niedoświadczonego i niekompetentnego politycznie Prezydenta RP to włosy stają na głowie i ręce już opadają!

    Polonia, pali się ze wstydu za „polskiego prezydenta” TEORETYCZNIE wywodzącego się z PiS
    jednak FAKTYCZNIE popierającego opozycje w działaniach!

    Prezydenta – który zapominając jakiemu elektoratowi zawdzięcza wybór – pomylił nawet i strony barykady.

    Polonia obecnie – nie jest w stanie wytłumaczyć amerykańskiej stronie, tak dalece posuniętej naiwności politycznej, że obrazującej się w działaniach w istnej politycznej AMATORSZCZYŹNIE pałacu prezydenckiego.
    Alternatywnie zaś jawnej politycznej (i nie tylko politycznej) ZDRADY!

    Po odczytaniu Pani notki i zamieszczonych przez Panią pod nią komentarzy, zaczynam mieć poważne wątpliwości.
    Czy aby Pani jest wstanie choćby i najprostsze zasady politycznych zachowań w sensie realizacji celów z uwzględnieniem realiów —–> w relacji do nieuniknionych skutków – tak daleko idących błędów w sztuce (polityka!) objąć i zrozumieć?

    Życząc (poprawnych logicznie) refleksji pozdrawiam Panią jak zawsze serdecznie

    Fatamorgan

  59. fatamorgan napisał(a):

    Pani Ewo!

    Jeszcze, jeśli Pani pozwoli słów kilka, Tym razem już jednak z innej beczki.
    Zasiedziałem się nad książką – którą po jej odczytaniu i Pani pragnę gorąco polecić.
    Książka jest bowiem wspaniała, będąc (przynajmniej w mojej opinii) może i jedną z najlepszych, jakie zostały ostatnimi laty w Polsce wydane.
    Tytuł:

    „O to, co najważniejsze krzaczek na drodze lawiny” (wydana przez wydawnictwo ANTYK)

    Autorem książki jest Mirosław Dakowski, który był tak dla mnie łaskaw, że przysłał mi omawianą książkę z prośbą o jej ocenę. Książka składa się z 9 rozdziałów (plus podsumowujące całość posłowie) – z których to każdy, porusza inną tematykę.
    Pomimo jednak znacznej różnorodności poruszanych w niej przez autora tematów (kwestii) tworzy
    o dziwo, bardzo dobre czytająca się całość —> w sensie: zawartych w niej obserwacji, opinii i myśli. Trudno zresztą temu się temu i dziwić, biorąc pod uwagę wyjątkowy, niezwykle prężny umysł prof. Dakowskiego. Człowieka, posiadającego niezwykle rzadki dar – jednoczesnego wyłowienia, objęcia
    i dostrzegania, szerokiego spectrum spraw ważnych (i tych najważniejszych!) – wśród i pośród, nie zawsze prawdziwie kreowanej dla „mas” rzeczywistości.
    Jako, że planuję wkrótce dokonać serii notek, celowo bazujących na wspomnianej książce, już teraz – zapraszam Panią do ich komentowania.

    Raz jeszcze serdecznie pozdrawiam

  60. E.B napisał(a):

    Witam, Fatamorganie 🙂

    Cieszę się, że się Pan odezwał, bo nie ukrywam, że chciałam Pana wywołać do tablicy :)).

    Pomińmy moją naiwność polityczną, o którą mnie Pan oskarża, (już się przyzwyczaiłam 🙂 ) i zajmijmy się sytuacją, którą staram się oceniać w miarę obiektywnie, mając wiedzę tylko taką jak wszyscy.

    Zgrabnie Pan uchylił się od odpowiedzi, dlaczego Departament Stanu USA wysuwa przeciw Polsce oskarżenia o ograniczenia władzy sądowniczej. No właśnie, dlaczego?
    Czy to jest zrozumienie sytuacji? To ukazało się na oficjalnej stronie Departamentu.
    Skoro amerykańscy politycy tak to widzą, to co się dziwić mnie, zwykłej blogerce i komentatorce bieżących wydarzeń w Polsce
    Prezydent Duda był z pewnością poddawany różnym naciskom z zewnątrz, być może amerykańskim również. Po takim oświadczeniu można różnie myśleć.
    Czy popełnił błąd to czas pokaże. Dzisiaj jest wielkie rozczarowanie i zdania są podzielone.
    Ale następna wojna na górze do niczego nie jest nam potrzebna.
    Testem na wiarygodność Prezydenta będą ustawy, które zobowiązał się przygotować. Wtedy przyjdzie czas na ocenę.
    Opozycja z jednej strony straciła paliwo, a z drugiej będzie teraz atakować Prezydenta i wymuszać na nim następne ustępstwa. Ale z tym się chyba liczył i mam nadzieję, że potrafi temu stawić czoła.
    Pan jest jastrzębiem :)), a ja tylko na wpół :)). Czasem trzeba zrobić jeden krok do tyłu, żeby potem zrobić dwa do przodu.

    Dziękuję za polecenie książki prof. Dakowskiego. Postaram się ją namierzyć i oczywiście czekam na notki.

    Pozdrawiam Pana serdecznie

  61. E.B napisał(a):

    Fatamorganie.

    Jeszcze uzupełnię, to moje widzenie sytuacji.

    Były dwie sprawy.
    Jedna to oczywiście, ustawy opracowane przez PiS, z których jednak jedną Prezydent podpisał bez oporów. Też bardzo ważna ustawa o sądach powszechnych.
    Pozostałe miały błędy legislacyjne i należało je naprawić. Prezydent wybrał taką drogę, być może dodając jeszcze lepsze rozwiązania.
    Zadziwiające jest dla mnie, że PiS nie skonsultował tych ustaw z Prezydentem przed rozpoczęciem całej akcji. To źle świadczy o naszej klasie politycznej, To jest lekceważenie Prezydenta i trochę takie walenie cepem na oślep. Tak się nie postępuje przy tak ważnych ustawach.
    Ale jak napisałam, testem na wiarygodność intencji Prezydenta będzie kształt ustaw, które przygotuje.

    Druga sprawa, to autentyczne nawoływanie do zamachu stanu i wyprowadzanie ludzi na ulicę. To mogło się różnie skończyć, a zagranica tylko na to czeka. Trzeba było coś z tym zrobić. Prezydent jednak trochę uspokoił sytuację i rozwodnił te protesty. Jest czas na przedstawienie społeczeństwu dlaczego konieczna jest tak głęboka i całościowa reforma. Z informacją i przekazem do społeczeństwa też nie jest najlepiej.

    Reasumując, ustawy padły, bo zlekceważono ludzi, Prezydenta i Polaków. PiS chciał dobrze, ale nie wziął pod uwagę elementu ludzkiego. I to jest nauczka na przyszłość. Takiej rewolucji nie da się zrobić samemu. Potrzebne jest wsparcie i ogólne zrozumienie dla takich działań.
    Wołanie Pani Premier o jedność całego obozu zmian jest oczywiście potrzebne i konieczne, ale PiS musi wyjść bardziej do ludzi ze swojej twierdzy i absolutnie uwzględnić w swoich zamierzeniach Prezydenta.

    Tak to widzę na dzisiaj. A co będzie dalej, zobaczymy.

    Pozdrawiam Pana

  62. anoX napisał(a):

    (..) „No, to jest tak, jakby prezydent dostarczyl uranu do reaktora atomowego, ktory przedtem byl martwy”

    Jedzie rowno ..

    ps.: nie wiedzialem, ze ten gosc – dr Targalski – ma jaja, to jedno i drugie, ze mu na to pozwolono (!?). Juz czekam, czy, a jesli tak, jak to sie na nim odbije. Dla przypomnienia – niektorzy powinni pamietac – za „maskirowke” w TV Trwam odeszli w niebyt i trwa to do dzisiaj – Julia Jaskolska i Piotr Jakucki (wie ktos co z nimi?)

  63. piko napisał(a):

    @anox Co z p. Julią?

    Spytaj @Saopaulo

  64. izaluka napisał(a):

    @anoX
    Święte słowa dr Targalskiego. Tylko, kto go posłucha uszami i kto go posłucha rozumem i czynem? A raczej, czy posłucha go WYSTARCZAJĄCA liczba Polaków?

  65. fatamorgan napisał(a):

    Pani Ewo!

    Pisze Pani w ten oto sposob:

    „(…)zajmijmy się sytuacją, którą staram się oceniać w miarę obiektywnie, mając wiedzę tylko taką jak wszyscy.

    Zgrabnie Pan uchylił się od odpowiedzi, dlaczego Departament Stanu USA wysuwa przeciw Polsce oskarżenia o ograniczenia władzy sądowniczej. No właśnie, dlaczego?
    Czy to jest zrozumienie sytuacji? To ukazało się na oficjalnej stronie Departamentu.
    Skoro amerykańscy politycy tak to widzą, to co się dziwić mnie, zwykłej blogerce i komentatorce bieżących wydarzeń w Polsce (…)”

    Uchylam się?
    Doprawdy?
    🙂

    Pani posiada rękaw pełen niezadanych pytań.
    🙂

    Poważniej nieco.
    Naprawdę nie rozumiem tego, jak i dlaczego – uznała Pani rutynową wypowiedz, de-facto
    nawet i wypowiedz, tylko jedynie odpowiedz (ważne słowo) etatowej rzeczniczki Departamentu Stanu – osoby, najwyraźniej zupełnie nie orientującej się w „polskim temacie” (co przecież widać było b/wyraźnie, momentalnie po zadaniu pytania o Polskę) za COKOLWIEK „znaczące” stanowisko USA w relacji do omawianych „polskich problemów”.

    Sytuacje, do której doszlo w trakcie rutynowej konferencji prasowej Departamentu Stanu – nie cechowało nic wyjątkowego czy szczególnego.

    Padło pytanie – na które udzielona została bardzo rutynowa odpowiedz.

    Nic mniej – nic więcej!

    Odpowiedz rzeczniczki D/S – polska opozycja i sprzyjające im pseudo-media – pospiesznie rozdmuchali do rozmiarów „balona” pełnego rewelacji.

    Balon ten tak jednak, nie zawiera nic – poza jedynie propagandowym powietrzem.

    Zapewniam Panią ponadto, że znakomita większość amerykańskich polityków (a mówimy tu o min. 99%) podobnie jak wspomniana rzeczniczka amerykańskiego D/S (bazująca najprawdopodobniej swoją odpowiedź/wypowiedz na dostarczonych jej przez praktykantów „wycinkach” z najnowszej amerykańskiej i międzynarodowej prasy i tzw. mediów) – nic
    – ALE TO NIC!
    – o polskich legislacyjnych problemach w sprawie nowych ustaw (sądownictwo) NIE WIE!

    Pewien bardzo stary amerykański senator wypowiedział się w tym temacie wprawdzie, ale i w tym przypadku zapewniam Panią – że zostało mu to „podsunięte” (ten senator jest od lat li tylko żołnierzykiem NWO – dlatego i szkoda czasu na dociekanie przez kogo i dlaczego…)
    i —> POJĘCIA nie miał o tym – co mówił.

    Pani Ewo, mam nadzieje, że nie uzna Pani ponownie mojej odpowiedzi na nie zadane wcześniej pytanie – za wykręcanie się od odpowiedzi.
    🙂

    Pozdrawiam

    P,S. Polecam Pani moje 2 ostatnie notki z Salon24 – dowie się Pani na temat moich opinii o działaniach „Pana Prezydenta” – zapewne znacznie więcej.

  66. fatamorgan napisał(a):

    fatamorgan
    Twój komentarz oczekuje na moderację.

    25 lipca 2017 o 20:25

    Pani Ewo!

    Pisze Pani w ten oto sposob:

    „(…)zajmijmy się sytuacją, którą staram się oceniać w miarę obiektywnie, mając wiedzę tylko taką jak wszyscy.

    Zgrabnie Pan uchylił się od odpowiedzi, dlaczego Departament Stanu USA wysuwa przeciw Polsce oskarżenia o ograniczenia władzy sądowniczej. No właśnie, dlaczego?
    Czy to jest zrozumienie sytuacji? To ukazało się na oficjalnej stronie Departamentu.
    Skoro amerykańscy politycy tak to widzą, to co się dziwić mnie, zwykłej blogerce i komentatorce bieżących wydarzeń w Polsce (…)”

    Uchylam się?
    Doprawdy?
    🙂

    Pani posiada rękaw pełen niezadanych pytań.
    🙂

    Poważniej nieco.
    Naprawdę nie rozumiem tego, jak i dlaczego – uznała Pani rutynową wypowiedz, de-facto
    nawet i wypowiedz, tylko jedynie odpowiedz (ważne słowo) etatowej rzeczniczki Departamentu Stanu – osoby, najwyraźniej zupełnie nie orientującej się w „polskim temacie” (co przecież widać było b/wyraźnie, momentalnie po zadaniu pytania o Polskę) za COKOLWIEK „znaczące” stanowisko USA w relacji do omawianych „polskich problemów”.

    Sytuacje, do której doszlo w trakcie rutynowej konferencji prasowej Departamentu Stanu – nie cechowało nic wyjątkowego czy szczególnego.

    Padło pytanie – na które udzielona została bardzo rutynowa odpowiedz.

    Nic mniej – nic więcej!

    Odpowiedz rzeczniczki D/S – polska opozycja i sprzyjające im pseudo-media – pospiesznie rozdmuchali do rozmiarów „balona” pełnego rewelacji.

    Balon ten tak jednak, nie zawiera nic – poza jedynie propagandowym powietrzem.

    Zapewniam Panią ponadto, że znakomita większość amerykańskich polityków (a mówimy tu o min. 99%) podobnie jak wspomniana rzeczniczka amerykańskiego D/S (bazująca najprawdopodobniej swoją odpowiedź/wypowiedz na dostarczonych jej przez praktykantów „wycinkach” z najnowszej amerykańskiej i międzynarodowej prasy i tzw. mediów) – nic
    – ALE TO NIC!
    – o polskich legislacyjnych problemach w sprawie nowych ustaw (sądownictwo) NIE WIE!

    Pewien bardzo stary amerykański senator wypowiedział się w tym temacie wprawdzie, ale i w tym przypadku zapewniam Panią – że zostało mu to „podsunięte” (ten senator jest od lat li tylko żołnierzykiem NWO – dlatego i szkoda czasu na dociekanie przez kogo i dlaczego…)
    i —> POJĘCIA nie miał o tym – co mówił.

    Pani Ewo, mam nadzieje, że nie uzna Pani ponownie mojej odpowiedzi na nie zadane wcześniej pytanie – za wykręcanie się od odpowiedzi.
    🙂

    Pozdrawiam

    P,S. Polecam Pani moje 2 ostatnie notki z Salon24 – dowie się Pani na temat moich opinii o działaniach „Pana Prezydenta” – zapewne znacznie więcej.

  67. E.B napisał(a):

    Fatamorganie.

    Czytałam Pana notki. Szkoda, że nie zamieszcza ich Pan tu. Tam nie mogę się z Panem pokłócić, ale tutaj, czemu nie ? :))

    Wiem, że ocenia Pan negatywnie posunięcia Prezydenta. Ja patrzę na to inaczej i z oceną poczekam do zaproponowanych przez niego ustaw.
    Wtedy nie będzie zmiłuj.

    A wracając do wypowiedzi rzeczniczki Departamentu Stanu, to rzeczywiście, trochę się pogubiła i niefortunnie wyraziła, delikatnie mówiąc. Najgorzej, że taka wypowiedź pojawiła się na oficjalnej stronie Departamentu.

    „Jesteśmy zaniepokojeni działaniami legislacyjnymi polskiego rządu, które wydają się ograniczać władzę sądowniczą i potencjalnie mogą osłabić system prawny. ”

    To oczywiście woda na młyn opozycji. Zlekceważenie sytuacji w Warszawie.
    A to co się dzieje, to odpowiedź Moskwy i Berlina na wizytę prezydenta Trumpa, na rodzący się pod patronatem USA sojusz Trójmorza. Zaatakowano polski rząd, bo zrobiło się groźnie. Zagraża to planom Eurazji. W tym kontekście wypowiedź DS to kompletne niezrozumienie tego co się dzieje.
    Starszego, schorowanego senatora pomijam.

    Sorry, że nie zauważyłam Pana w moderacji. Ale jaki dobry duszek Pana uwolnił :)).

    Pozdrawiam 🙂

  68. E.B napisał(a):

    Errata:

    Ale jakiś dobry duszek Pana uwolnił :)).

  69. E.B napisał(a):

    Polel

    Ależ z Ciebie jastrząb :)).

    Widzę, że się nieźle „wkurzyłeś” na Andrzeja Dudę. No, nie jesteś jedyny w tym towarzystwie. Wielu ludzi ma za złe Prezydentowi. Ja też byłam zaskoczona. Ale w tym pisowskim projekcie były niestety błędy legislacyjne, które mogli usunąć a nie zrobili tego. Jechali trochę „na chama”, byle to przepchnąć. A Prezydent jest prawnikiem i w rezultacie to na niego spadną potem gromy za te niedoróbki.
    Nie, PiS też popełnił błędy, nie dogadał się wcześniej z Prezydentem. Tak się nie robi.
    Ustawy będą poprawione i wprowadzone.
    Teraz nie potrzebna jest nam wojna na górze i na dole. Ludzie w PiSie się wściekli i tę burze trzeba powstrzymać bo naprawdę będzie źle.
    Błędy popełniamy wszyscy. Trzeba je naprawić i iść dalej.

    A Twój Big Brother Prezydente to niech lepiej powstrzyma swoich urzędników, żeby nie mówili głupstw.

    A w ogóle to może byś się do mnie uśmiechnął, zamiast krzyczeć na mnie. Tak długo Cię nie było:))

  70. Polel napisał(a):

    Hi Ewcia :)))
    First thing is first
    NO-BO normalnie I wogole
    Porzadek jakis bankowo musi byc
    :))))))))
    Some extra smile’s just for You
    :])))))))))))))))))))
    :))))))))))))))))))))))))))
    :))))))))))))))))))))))))))))))))
    So you would not accused me of not providing enough smiles
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Give me some time to find out what is going on in Polska…….

  71. E.B napisał(a):

    Polel

    Hi :)).

    No, właśnie. Porządek musi być :).
    First smile, a potem reszta :)). Teraz jest o,key :)).
    No zapoznaj się z sytuacją, tylko bez emocji. Wina jest po obu stronach i ja nikogo nie bronię.
    Sprawy, których się podjęli są bardzo trudne i mają prawie cały świat przeciw sobie. Tym bardziej trzeba iść jedną drużyną i nie stawiać Prezydenta pod ścianą.

  72. Polel napisał(a):

    Ewulcia:)))))
    Wait a minute :))))))))))))
    New logic ‚ tworzysz ”
    )))))))))))))
    Dajesz czadu Ewula
    LOL :))))))))))))
    To niby ze Prezydente dal przyklad
    NO-jak sie idzie ‚ jedna druzyna ‚
    ???????????
    LOL :)))))))))

  73. Polel napisał(a):

    Ewulcia:)))))))))
    Cosik mi sie widzi
    Ze ciupke sie zagubilas :)))))))))
    NO-i nie chcesz widziec co jest grane przez Prezydente……
    Normalnie i wogole to nie jezd
    Ewcia hard to figure what is obvious
    NO-ZE strzelil dwa gole Skrzatkowi I wam wszystkim !!!!!!!!!!
    To primo !!!!!!!!
    Pi-esy co jezd primo#2
    Ciupke do dupy Ewcia
    NO-jak sie ma w Team main player’s
    Co strzelaja do swojej bramki!!!!!!!!

  74. Polel napisał(a):

    Jezdem u Fatka
    NO- i se ciupke o tym BIG shit gadamy……….

  75. E.B napisał(a):

    Polel

    Ja mam inne zdanie. Jakie ma Fatamorgan, wiem.
    Prezydent miał trudne zadanie. Postawiono go przed koniecznością podpisania ustaw wadliwych, dających olbrzymią władzę ministrowi sprawiedliwości.
    A to nie jest dobre.
    Ludzie protestowali, nie tylko z opozycji, ale zwykli też. Coś tu było nie tak.

    Ja mam zaufanie do Andrzeja Dudy i wiem, że nie zrobi nic co by było przeciwko naszemu państwu. Nie obawiam się jego nielojalności. Jeśli już to zagrożenie widziałabym gdzie indziej.
    Prezes też je widzi. Rozesłał wici po innych klubach z zaproszeniem doi klubu PiS. Odezwało się 9 osób, z Kukiz15, PSLu i nawet jedna z PO.
    To jest zabezpieczenie się na wypadek czyichś wybujałych ambicji.

    Sytuacja w miarę uspokoiła się i poprawione ustawy we wrześniu trafią do parlamentu. I będzie dobrze.
    Ja trzymam stronę Prezydenta. Chcieli zrobić z niego pacynkę, a tak nie można. Tak się nie gra.
    Poza tym sytuacja była tak napięta, że mogło dojść do dramatu.

    Mają czas na przedstawienie społeczeństwu konieczności radykalnych ustaw. Pokazanie czarno na białym jakie zagrożenie dla państwa stanowi obecny układ sędziowski.

    Ja też byłam zaskoczona, ale coraz bardziej utwierdzam się, że Prezydent podjął dobrą decyzję.

    A teraz możesz strzelać :)).

  76. Polel napisał(a):

    Ewciu:)))))))))
    NO-TO
    Nice ‚ Story ‚ walnelas :))))))))
    NO-ALE :))))))
    There are no kids to bay it…..
    LOL :)))))))
    Ciupke Ci sie hiba zapomnialo
    NO-ZE Polel ( I am Polel )
    Polel !!!!!!!!!!!!!!
    Jakbys se i to ciupke zapomniala Ewula :))))))))))
    Co jest P.H.D.( doctore!!!!!!! ) in Political Science :))))))))))
    LOL Ewula :))))))))))))
    Polish political shit to Polela specialty jezd :))))))))))))))))))
    NO-a to get Polelowi chcesz taki
    Bullllll…..bulllllshit sprzedac :)))))))))
    LOL :)))))))))))))))))))
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Pi-eSy Love YOU Ewula
    NO-ALE:))))))))
    Bankowo Ci sie ciupke wiecej jak ciupke pokrecilo:))))))))))))))
    Pi-eSy#2 Wez Ewula nie probuj robic z gowna Prezydente……..
    Pachnacej honore ‚ zaslugi ‚

  77. E.B napisał(a):

    Polel.

    Czas pokaże, kto lepiej ocenił Prezydenta. Za dwa miesiące będzie wszystko jasne. Jeśli się pomyliłam, to trudno. Na dzisiaj tak to widzę.

    Mówiąc o drużynie miałam na myśli całość obozu. Prezydent odgrywa w nim ważną rolę. Ma bardzo silny mandat społeczny. Oczywiście, że został wybrany z nadania PiSu, ale chyba nawet sam Prezes nie wierzył, że się uda. Startował praktycznie od zera, a jednak umiał własną osobowością porwać ludzi. Oczywiście złożyła się na to praca całego zespołu, niezwykle ofiarna.

    Jego wygrana pociągnęła potem wygraną PiSu. Nie można go więc traktować: Andrzej podpisuj, nie gadaj. Bez względu na to, co mu się podsuwa, nawet jeśli są to ustawy sprzeczne ze sobą.

    Należało wszystko wcześniej uzgodnić z Prezydentem i uwzględnić również jego punkt widzenia. Ambicje pana Ziobro były jednak wielkie. Wszystko chciał dla siebie. Jest rywalizacja pomiędzy nim i Andrzejem Dudą i Prezes tego nie docenił.

    Ja uważam, że nie ma dramatu. Dramat jest w tym tylko, że może dojść do podziału na prawicy, ale mam nadzieję, że Polacy jednak to przetrzymają. Do września niedaleko.

    Dramatyczna jest również komunikacja ze społeczeństwem, które nie było informowane wcześniej o założeniach i celach tych ustaw. Inne ustawy były przedyskutowane np. o edukacji. Wtedy byłoby większe zrozumienie i mniej protestów.

    Reasumując, nie da się rewolucji robić „na rympał”. Trzeba szanować Prezydenta i społeczeństwo.
    I to jest dla mnie drużyna. Nie zawężałabym ją tylko do PiSu.

  78. Polel napisał(a):

    Hi:)
    Ewcia cosik mi Sir widzi
    NO-ZE do dupy tu jezd
    Normalnie i wogole zalamka
    NO-BO 24 hr
    NO-i 21 new comments
    :(((((((
    Bankowo to nowe salonisko
    Umiera !!!!!!!!!!!
    Pi-eSy Jak Fatka pytalem jak jezd wczoraj na nowym salonisku to tylko powiedzial ” zobaczysz ‚
    NO-TO zobaczylem
    :((((((

  79. E.B napisał(a):

    Polel

    Jest nas za mało. Nikt nie będzie siedział przy komputerze 24/24. W dodatku są wakacje i trzeba trochę odetchnąć. Piszemy w takim tempie jak na starym salonie, przynajmniej ja tak piszę. Nie zawsze mam ochotę i czas.
    Na pewno potrzeba więcej autorów. Nohood proponuje taką burzę mózgów na temat dalszych losów portalu w sierpniu.
    PT jest fajny, lubię tu zaglądać. Ma swoją atmosferę klubową i trochę już się znamy. Początkowe awantury już za nami, a przed nami rozszerzenie listy autorów i sprawy techniczne.
    Odsłon jest 400-500 dziennie, a więc nie tylko my tu zaglądamy. Czytają ludzie z różnych zakątków Polski, Europy, Stanów i Kanady.
    Trochę osób odeszło, po różnych awanturach, ale ci co zostali, to myślę, że zostaną.
    Jest parę osób na starym salonie, które chętnie widziałabym również u nas.

    A w sprawie Prezydenta i wet posłuchaj Ziemkiewicza. Wkleił go niedawno @Anox pod jedną z notek.
    Podobnie widzę całą sytuację.

    I nie martw się, jakoś i tu i w ogóle będzie dobrze :)). Polska to nie Ameryka, u nas jest bardziej mikro i spokojniej :)). Człapiemy, ale jak ten ślimak idziemy do przodu :)).

  80. Polel napisał(a):

    Ewula:)
    Jak Ty Ziemkuewicza sluchasz
    LOL :)))))))
    To TY nic nie czaisz
    Normalnie I wogole to zalamka
    !!!!!!!!!!!!!!!!!

  81. E.B napisał(a):

    Polel

    Nie słucham Ziemkiewicza. Ale z tym co powiedział akurat się zgadzam.

Dodaj komentarz

Przejdź do paska narzędzi