You may also like...

129 komentarzy

  1. E.B napisał(a):

    Izaluka

    PiS woła wiśta wio, a Prezydent hamuje. Zobaczymy co z tego wyniknie. Reforma sądownictwa jest niezbędna. Odsunięcie aparatczyków sędziowskich również. Ale może rzeczywiście lepsze by było, gdyby sędziów SN i KRS wybierali ludzie nie politycy, a ich życiorysy były przejrzyste dla wszystkich. Przydałoby się również przywrócenie ławników do sądów.

    PiS chce odebrać sądy z rąk ludzi z układu. Dla nich suwerenem jest konstytucja i prawo, nie naród. Oni nie służą narodowi. Ja to rozumiem, rozumiem intencje, które PiSowi przyświecają. Ale należy narodowi przywrócić jego prawa. Potrzebna jest przemyślana i dobra ustawa. Nie podoba mi się wybieranie sędziów przez parlament, ani to co proponuje PiS, ani to co proponuje Prezydent.
    Większość parlamentarna może być nie zawsze po naszej myśli i co wtedy?

  2. cisza1 napisał(a):

    @ izaluka

    A ja patrzę na to spokojnie. Jest szansa, by TERAZ zagasić pożar, w zarodku.
    Temperatura zbytnio wzrosła a Polska potrzebuje mądrości, by żaden „chłopak z zapałkami” nie spowodował nieszczęścia.

    Co polecam, ja zwykła kobieta?

    -nie podgryzać KRS i sędziów in gremio; to rozjusza nawet tych mniej POlitycznych.
    -urwać GŁOWY tzn, rozliczyć szefów tych organów co do złotówki. Obliczyć dochody z PITów i odnieść je do zgromadzonych majątków. Sprawdzić, czy zapłacili PODATKI od tych milionów, ew. od darowizn, spadków etc.
    -oskarżyć o przestępstwa karno-skarbowe ( 99% pewności)
    -wzorem niech będzie skazanie Al Capone.

  3. Błotosmętek napisał(a):

    Bardzo mi się podoba!
    Dziś słuchałem fragmentu „debaty” w Sejmiee i zastanawiałem się, czy jest ktos kto powstrzyma Jakobinów i zwykłych zadufanych w sobie chamów, nim doprowadzą nas do katastrofy. Cieszę się, że resztki rozsądku odnalazły sie w Pałacu Prezydenckim.

  4. robin napisał(a):

    Kolejna ustawka, na którą i pisiaczki się łapią, bo przecież trudno domniemywać, że Duda w parę godzin po „debacie” napisał kilku punktową nowelizację do prawa o KRS-ie.
    PIS i tak osiągnie co swoje (nawet się zmieści doskonale przed terminem, w którym obecny SN planował zając się casusem „uniewinnienia” Kamińskiego), KRS zdobędzie, a jednocześnie Duda zarobi kilka punktów, jako ten „niezależny”, a potrzebne mu to jak cholera, bo nawet Eska wie, że Naczelnik wyznaczył mu inną rolę.
    Z takim balastem ciężko się żyje, nie każdy jest tak pozbawiony ambicji i miłości własnej jak Pani Szydło, która onegdaj dowiedziała się, że podwyżki benzyny są już niepotrzebne, choć jeszcze kilka godzin wcześniej gardłowała za nimi z zapałem prawdziwego zdziercy i harpagona.
    Może już jutro także elektorat pisowski dowie się, jakie makiawelizmy przygotowali mu jego ukochani politycy. Przebąkują też, że ma to być na benefis Ziobry, który niechcący może zgarnąć władzę, o jakiej się carom nie śniło.PIS bredzi, że to dla Polski … Bardzo śmieszne.

  5. Błotosmętek napisał(a):

    O!! Robin odwiedził „trupa”…
    Nekrofil , ani chybi, nekrofil…

  6. izaluka napisał(a):

    Wysłuchałam przed chwilą wspaniałego wystąpienia Premier B. Szydło.

  7. Błotosmętek napisał(a):

    @cisza1
    (….)
    -nie podgryzać KRS i sędziów in gremio; to rozjusza nawet tych mniej POlitycznych.
    -urwać GŁOWY tzn, rozliczyć szefów tych organów co do złotówki (…)

    Zgadzam się (mniej wiecej)

  8. anonim napisał(a):

    @ izaluka

    na ta chwile trudo powiedziec: „co jest grane”.
    Czy to jakis wspolny wymyk, czy rzeczywiscie „krolik wyskoczyl z kapelusza”.

    gdyby nawiazac do innych spraw, to:

    Brak reakcji AD na glosy w sprawie wznowienia sledztwa w sprawie sp. ksiedza Jerzego,
    Cisza na petycje o ujawnienie Aneksu AM (chos prawo naklada na niego obowiazek ),
    Co wiecej – rowniez cisza – czy wogole Aneks jest w palacu.

    ps.: Czytam (znowu) od dwoch lat A. Sciosia i martwi mnie co pisze.

  9. Błotosmętek napisał(a):

    Hańbą są 2 czytania takiej ważnej ustawy jednego dnia!!
    I żadne przemówienie tego nie zmieni!

  10. Tadeusz_K napisał(a):

    @Izaluka
    #No i jak się Wam podoba stanowisko Pana Prezydenta?#
    /
    -powtórzę się z innego miejsca:
    Ruch/koncepcja prezydenta dobry/dobra.
    Pytanie tylko czy nie będą to perły rzucone przed wieprze (czyli totalnych).
    Ale może znajdzie się „dziesięciu sprawiedliwych”?
    Tylko czas krótki.

  11. cisza1 napisał(a):

    @anonim
    Brak reakcji AD na glosy w sprawie wznowienia sledztwa w sprawie sp. ksiedza Jerzego,

    Prokurator A.Witkowski zgłosił gotowość powrotu do śledztwa ministrowi sprawiedliwości ok.1,5 roku temu i w jego oraz rządu gestii leży odpowiedz. Tej nie ma do dziś! (chyba się nie mylę) i chyba nie będzie.

    A.Duda milczy w sprawie Aneksu. Jednak A..Macierewicz również, zna jego treść na pamięć.

    Wg. mnie zarówno rząd jak i prezydent działają wspólnie. Nie oczekujmy więc…
    Poprawka do ustawy o KRS również jest „wspólnym dzieckiem”. Czas pokaże….

  12. izaluka napisał(a):

    @ebns24
    @ebns24
    Trudno nie zgodzić się z tym, że ustawa o sądownictwie, jak każda inna również, powinna być przemyślana i dobra.
    Być może propozycja PIS dotycząca wybierania sędziów przez parlament nie jest najlepsza, ale od czegoś przecież trzeba zacząć.
    Nie podoba Ci się propozycja PISu ani propozycja Prezydenta. Jaki więc system powoływania sędziów do SN uważasz za lepszy? Domyślam się, że może w wyborach powszechnych, ale czy zanim ewentualnie przejdziemy do takiego trybu, nie warto jednak na czas przejściowy (zostało jeszcze dwa lata kadencji tego Parlamentu) zgodzić się na propozycję PISu? Bez jak najszybszego wybicia zębów korporacji sędziowskiej, stanowiącej u nas tak naprawdę państwo w państwie, nie da się skutecznie i z korzyścią dla Polski i Polaków, zreformować Państwa. Tak mi się zdaje, a nawet jestem o tym przekonana.

    Pozdrawiam

  13. piko napisał(a):

    Powiem brzydko – do kurwy nędzy, co jest grane?

    Członek Trybunału Stanu Robert Majka apeluje w sprawie publicznych zarzutów przeciwko Małgorzacie Gersdorf, Pierwszej Prezes SN;

    Polecam prześledzić tę notkę i powiązane z nią linki. Pani Gersdorf ma zarzuty o poświadczenie nieprawdy.

    Można urwać jeden łeb hydrze i nic się nie robi. Nie rozumiem.

  14. izaluka napisał(a):

    @cisza1
    Zgadzam się z tym, że trzeba „urwać GŁOWY tzn, rozliczyć szefów tych organów co do złotówki.” – rozmawiałyśmy o tym, ale po przemyśleniu myślę, że jest to za mało. Trzeba to robić równolegle. Wywalić sędziów SN, tak, jak to proponuje PIS, powołać ponownie część wskazaną przez Parlament, bądź Ministra Sprawiedliwości i uzupełnić nowymi nominacjami. Jednocześnie robić to, co proponujesz (mam nadzieję, że prokuratura działa już w tym kierunku), ale bez nowych, nieskorumpowanych sędziów, nawet po wyjawieniu korupcji wierchuszki korporacji sędziowskiej, nic z tego nie wyniknie. Będą działać kolesie obstrukcyjnie i nikomu włos z głowy nie spadnie. Dlatego jestem jednak za radykalnym zaoraniem istniejących układów i układzików w tej „nadzwyczajnej kaście”.
    Już po oświadczeniu Prezydenta w Sejmie nadal trwała chamska hucpa. Oni będą krytykować WSZYSTKO to co robi rząd i Prezydent. Im nie chodzi ani o prawdę, ani o prawo, czy sprawiedliwość. Ich jedynym celem jest to, aby wykoleić ten rząd i przejąć władzę z powrotem. Poza tym nie życzą sobie odpowiedzialności za swoje machloje stąd obrona kasty sędziowskiej, bo to ich być, albo nie być.

    Pozdrawiam

  15. izaluka napisał(a):

    @Błotosmętek
    Mam nadzieję, że pisząc o chamach podczas debaty sejmowej masz na myśli chamów z opozycji totalnej. Ja też słuchałam debaty, może nie całej, ale sporej części i faktycznie skala pospolitego chamstwa rodem spod budki z piwem w wykonaniu posłów tzw. opozycji, była przerażająca.

    Propozycja Prezydenta, a raczej ultimatum, nie podoba mi się, ponieważ w zasadzie zablokuje on reformę sądownictwa. Policzyłam i wyszło mi, że 3/5, to 276 głosów. PIS ma 234 posłów, Kukiz15 – 32. Do 3/5 brakuje 10 +1 głosów.

    Pozdrawiam

  16. izaluka napisał(a):

    @anonim
    To są ważne sprawy, które i mnie spędzają sen z powiek. Dodam jeszcze fakty, że to AD był ponoć razem ze śp. L. Kaczyńskim na Liwie 8 kwietnia 2010 r, o której to wizycie, a szczególnie o powrocie z niej Pana Prezydenta w zasadzie nie wiemy NIC. To AD oddał klucze do Pałacu Prezydenckiego 10 kwietnia uzurpatorowi Komorowskiemu bez oficjalnego dokumentu o śmierci Prezydenta RP, a tym samym umożliwił „wyczyszczenie” Pałacu z tajnych dokumentów, kto wie, czy i nie z Aneksu.

    Poza tym, gdyby nie rekomendacja PISu (J.Kaczyńskiego) AD na kandydata na urząd Prezydenta i organizacja kampanii wyborczej, kto głosowałby na nieznanego szerszemu elektoratowi kandydata AD? Jako rekomendowany przez J.Kaczyńskiego, a więc utożsamiany przez to z polityką propolską, patriotyczną zdobył tak wielkie poparcie.

    Jeśli dziś oświadczenie, które wygłosił, jest wyłącznie jego inicjatywą, a nie uzgodnioną z PISem taktyką, to nie jest dobrze, a nawet bardzo źle.
    Zajrzę do Ściosa.

    Pozdrawiam

  17. cisza1 napisał(a):

    @izaluka

    Wywalić sędziów SN, tak, jak to proponuje PIS, powołać ponownie część wskazaną przez Parlament, bądź Ministra Sprawiedliwości i uzupełnić nowymi nominacjami…

    Z tego, co rozumiem wszystkie punktu nowej ustawy o KRS są już uchwalone, ew. zmiana dot. tylko sposobu wybierania sędziów ( zamiast 1/2 bedzie 3/5 ). Kandydatury wyłaniać mają sędziowie. Wybór większością 3/5 wg. mnie O.K. spowoduje przymus szukania rozsądnych w opozycji.

    Liczę 3/5 = 276 posłów
    PIS + Kukiz + niezależni i byli posłowie Kukiz = 277
    Może ktoś mnie poprawi :))

  18. izaluka napisał(a):

    @Tadeusz_K
    Gdy słuchałam Prezydenta byłam w szoku, potem rozmawiałam z @Ciszą i nieco ochłonęłam, ale jednak nadal nie uważam tego ruchu za dobry. Powiedział wyraźnie, że uchwały parlamentu nie podpisze dopóki nie zostanie uchwalona jego inicjatywa ustawodawcza. W komentarzu do @Błotosmętka policzyłam szable. Szansa na przegłosowanie dowolnego sędziego zarekomendowanego przez PIS są b. b. nikłe.

    „Perły przed wieprze” – jestem pewna, że tak właśnie jest. Zachowanie opozycji parlamentarnej już po oświadczeniu Prezydenta było tak samo chamskie, jak przed nim. „Pisowski Prezydent, pisowski rząd, pisowski parlament”, to tylko najłagodniejsze wrzaski z ich strony + buczenie, gdy na mównicę weszła Pani Premier + okrzyki, których nie usłyszałam w rejwachu, który zrobili.

    Jedynym zadowolonym z oświadczenia Prezydenta był P. Kukiz, ale to mnie nie dziwi, jak napisałam w notce – wyrósł na czarnego konia. Teraz to on będzie dyktował warunki. Nie podoba mi się to.

    Pozdrawiam

  19. izaluka napisał(a):

    @piko
    @trustandcontrol od bardzo dawna pisze świetnie notki na temat I Prezes SN, i co? I nic – to fakt. Myślę jednak, że bez zmian w sądownictwie nie bardzo jest możliwość dobrać się do skóry tej nadzwyczajnej „kaściny”. Potrzebne były zmiany w prokuraturze (już są) i w sądownictwie – batalia trwa. Myślę, że już za chwileczkę, już za momencik ta bezczelna baba otrzyma to, na co zasłużyła, jednak przy obecnej bezkarności i samowładztwie sądownictwa nic jej nie grozi, jak widać i czuć.

    Pozdrawiam

  20. anonim napisał(a):

    @cisza 21:28 .. wszystko sie zgadza:

    Prawo i Sprawiedliwość 234
    Platforma Obywatelska 136
    Kukiz’15 32
    Nowoczesna 27
    PSL 16
    UED 4
    Republikanie 3
    Wolni i Solidarni 3
    Posłowie niezrzeszeni 5

    Razem 460 x 3/5 = 276

    ps.: coraz mniej mi sie to podoba .. AD tez

  21. izaluka napisał(a):

    @cisza1
    W swoim wyliczeniu nie uwzględniłam byłych posłów Kukiz15 ani niezależnych. Myślisz, że wszyscy okażą się rozsądni? I tylko rozsądek będzie nimi powodował, a nie np. polityczny deal?
    Chciałabym być taką optymistką.

  22. E.B napisał(a):

    Izaluka

    Mówi się o jakiejś rywalizacji między ośrodkiem Prezydenta i PiSem. To byłoby bardzo złe. Ja mam nadzieję, że jednak grają do wspólnej bramki. Jeśli to nie jest uzgodnione, to PiS ma kłopot.

    Oczyszczenie tej stajni Augiasza jest bezwzględnie potrzebne. 3/5 to konieczność dogadania się z Kukizem i resztą niezależnych i uważam, że można tu dojść do kompromisu.

    To jest również zabezpieczenie na wypadek braku większości w przyszłym parlamencie.
    Dlatego docelowym rozwiązaniem dla mnie jest oddanie tych wyborów w ręce narodu.
    Wybory powszechne to nie tylko wielki mandat ale i odpowiedzialność.
    Rozwiązanie jakie proponuje PiS jest dla mnie tymczasowym, koniecznym do uporządkowania sytuacji w sądownictwie.

  23. cisza1 napisał(a):

    @ ALL

    Ani przez chwilę nie przypuszczam by prezydent nie skonsultował się z szefem PIS :))
    Mają jakieś plany, tak uważam ale nie wykluczam, że mogę się mylić.

  24. anonim napisał(a):

    o tym mowimy ..
    nie wiem czy wejdzie jako fotka

    i dlatego tez link do zrodla
    http://niezalezna.pl/102491-prezydencki-projekt-ustawy-o-krs-zobacz-pelna-tresc-dokumentu

  25. anoX napisał(a):

    korekta
    anonim z 22:28 = anoX

  26. blotosmetek napisał(a):

    @izaluka
    (…) masz na myśli chamów z opozycji totalnej.(…)

    Ne tylko

  27. anoX napisał(a):

    do kompletu ..

    (..) *”Prezydent może jednak odmówić podpisania ustawy i z umotywowanym wnioskiem przekazać ją Sejmowi do ponownego rozpatrzenia (tzw. weto ustawodawcze), co powoduje, że zajmie się nią ponownie Sejm (ale już nie Senat). Nie ma on jednak na tym etapie możliwości wnoszenia nowych poprawek.

    Jeżeli, większością* 3/5 głosów, *w obecności co najmniej połowy ustawowej liczby posłów, Sejm odrzuci weto Prezydenta, to nie ma on innej możliwości, jak tylko podpisać ponownie uchwaloną ustawę i zarządzić jej ogłoszenie. Jeżeli takiej większości nie będzie, proces ustawodawczy kończy się i ustawa nie nabierze mocy prawnej.

    Prezydent, jeśli ma wątpliwości prawne co do ustawy uchwalonej przez parlament, może złożyć wniosek do Trybunału Konstytucyjnego o zbadanie jej zgodności z konstytucją. Jeśli jednak skorzysta z tego uprawnienia, nie może już zastosować weta ustawodawczego.”*

  28. piko napisał(a):

    @błotosmętek
    mógłbyś wymienić po nazwisku ze dwóch chamów z jednej i ze dwóch z drugiej strony?

    Jak dasz radę to wymień więcej.

  29. cisza1 napisał(a):

    @ kto wie?
    „większość kwalifikowana, gdy przepisy prawa ustalają szczególną proporcję wymaganą do podjęcia ustawy/uchwały (np. 2/3 lub 3/5)
    Przepisy Konstytucji przewidują taką większość dla decyzji o szczególnym znaczeniu i szczególnej wadze, ze względu na to, iż większość taką trudno jest uzyskać. Dotyczy to m.in. uchwały o skróceniu kadencji Sejmu, do podjęcia której potrzebne jest uzyskanie większości 2/3 ustawowej liczby posłów (tj. co njmniej 307 głosujących za) lub przypadku ponownego uchwalenia ustawy zawetowanej przez Prezydenta (większość 3/5 w obecności co najmniej połowy ustawowej liczby posłów)
    Jak widać, Konstytucja uzależnia obliczenie większości kwalifikowanej od ustawowej liczby posłów głosujących (co jest zasadą) lub od ustawowej liczby posłów

    Czyli tak? Ktoś wie?
    Większość 3/5 w obecności co najmniej połowy ustawowej liczby posłów.

  30. izaluka napisał(a):

    @anoX
    Wielkie dzięki 🙂

  31. izaluka napisał(a):

    @All
    – Propozycja pana prezydenta nie była uzgodniona z PiS, to jego własna inicjatywa, nie mówimy jej nie. Dopiero, gdy prezydent podpisze ustawę o KRS, będziemy negocjować poprawkę, o której mówił – podała w krótkim komunikacie dla dziennikarzy rzecznik PiS Beata Mazurek.

    https://dorzeczy.pl/35977/Rzecznik-PiS-Dopiero-gdy-prezydent-podpisze-ustawe-o-KRS-bedziemy-negocjowac-jego-poprawke.html

  32. izaluka napisał(a):

    Zawsze z wielkim szacunkiem się odnosimy do prezydenta – powiedział dziennikarzom Jarosław Kaczyński, pytany o dzisiejsze wystąpienie Andrzeja Dudy. Nie chciał udzielić szerszego komentarza na ten temat, zaznaczył również, że „nie ma powodu do organizowania konferencji”.
    https://dorzeczy.pl/kraj/35982/Oswiadczenie-prezydenta-Jest-komentarz-prezesa-PiS.html

  33. E.B napisał(a):

    Szef Gabinetu Prezydenta RP Krzysztof Szczerski poinformował na Twitterze po spotkaniu Andrzeja Dudy z marszałkami Sejmu i Senatu, iż „prezydenckie zmiany do ustawy o KRS wejdą w życie”. „Poprawki do ustawy o SN zwiększą kompetencje Prezydenta RP” – dodał.

    https://dorzeczy.pl/kraj/35999/Nowe-ustalenia-po-spotkaniu-prezydenta-i-marszalkow-Prezydenckie-zmiany-do-ustawy-o-KRS-wejda-w-zycie.html

  34. Tadeusz_K napisał(a):

    @piko
    18 lipca 2017 o 20:46

    #Członek Trybunału Stanu Robert Majka apeluje…[..]#

    Szefowa TS i SN gersdorf, najwyższa kasta w wyższej kaście, wpierw musiałaby sama sobie odebrać immunitet, a następnie sama siebie wsadzić do ciupy.
    Tak to jest zorganizowane.
    Projekt nowego ustroju sądów przewiduje ciało dyscyplinarne.
    Wtedy będzie prościej i szybciej uciąć łeb hydrze.

  35. piko napisał(a):

    @tadeusz_k
    Pewnie będzie prościej ale czy mówiąc o patologiach w sądownictwie nie należało pokazać publicznie jak ryba cuchnie od głowy? Taki argument powinien być przedstawiony. Mówi się o sędziach co ukradli jakiegoś pendrajwa a nie pokazuje się sprawy o takim kalibrze?

    DLACZEGO?

  36. Błotosmętek napisał(a):

    @piko
    Nie mogę, słuchałem w radio wystapienia sprawozdawcy a potem prezes SN, To wystapienie było przerywane jakimis okrzykami, których treści nie słyszałem. Z kontekstu wynika niezbicie, że nie przerywała opozycja.
    Niezależnie od oceny osobistej szacunek dla miejsca i urzedu wymaga by wystapienia Pierwszego Prezesa SN nie przerywać wrzaskiem, kto tego nie rozumie jest chamem.

    Potem udałem sie do swoich zajęc.

  37. Tadeusz_K napisał(a):

    @piko
    #Mówi się o sędziach co ukradli jakiegoś pendrajwa a nie pokazuje się sprawy o takim kalibrze?#
    /
    Czytałem gdzieś n/t tego przekrętu gersdorf (ok. mc. temu-króciutka info. o poświadczeniu nieprawdy), ale nie pomnę gdzie. Trzeba będzie poszukać w google.
    No, jest to horrendum.

  38. piko napisał(a):

    @błotosmętek

    „… czy jest ktos kto powstrzyma Jakobinów i zwykłych zadufanych w sobie chamów, nim doprowadzą nas do katastrofy.”

    Dzięki za odpowiedź.
    Z twoich komentarzy jednoznacznie wynika, że uważasz pisowców za jakobinów i zadufanych chamów, których działania prowadzą do katastrofy.

  39. Tadeusz_K napisał(a):

    @robin
    1.Kolejna ustawka, na którą i pisiaczki się łapią,
    2.Duda w parę godzin po „debacie” napisał kilku punktową nowelizację do prawa o KRS-ie.
    //
    -chromolisz jak zwykle.
    ad.1.
    Występuje dwa rodzaje ustawek:
    ustawka pisowska– czyli opracowanie koncepcji działania, która dokonuje się tu w Polsce według kompetencji i prerogatyw jakie otrzymał PiS od wyborców. To jest normalne, naturalne działanie i to wykorzystuje PiS.

    ustawka targowicka – czyli instrukcje, scenariusze, dźganie ostrogami felfebli PO i kropkowanej biedronki przez berlińskich i brukselskich urzędasów.

    Tobie wyjątkowo podoba ci się toto ostatnie jako standard.
    Z Polską nie masz nic wspólnego, za wyjątkiem znajomości pisania w j. polskim.
    ad.2.
    nie kilka punktów, a jeden punkt, a drugi to tylko info.

    Pisać to co nieco umiesz, ale czytać ze zrozumieniem to już nie bardzo.

  40. Błotosmętek napisał(a):

    @piko
    (…) Z twoich komentarzy jednoznacznie wynika, że uważasz pisowców za jakobinów i zadufanych chamów, których działania prowadzą do katastrofy.(…)

    Uściślam: Część pisowców,

    Reszta prawdziwa.

  41. Błotosmętek napisał(a):

    Na marginesie, w sprawie najwiekszych pisowskich „radykałów” i rusofobów, polecam kontemplację ponizszejgo faktu:

    Kilka lat temu Trybunał Konstytucyjny w RFN odmówił delegalizacji NPD, ponieważ w jej władzach było ZA DUŻÓ AGENTÓW Urzędu Ochrony Konstytucji (tak to chyba sie tam nazywa)

  42. robertzjamajki napisał(a):

    @IZALUKA
    Z kosmosu troche fraza, ale ja jestem powiedzmy na wakacjach. PT od poczatku (z przyzwyczajenia do takiej formy) traktuje jako komunikator i Journal. Z takiej pozycji napisze ze bardziej olewajacej czytelnikow notki to dawno nie widzialem (przepraszam za ostry ton). Powinno byc, choc w zarysie opisane wydarzenie, ktorego dotyczy tytul, a tak – jaki Kukiz?

    pozdrawiam wszystkich

  43. Błotosmętek napisał(a):

    @robert

    Wstawię się za Autorką.
    To żadna notka ale zagajenie dyskusji na gorący temat.
    Tez potrzebne…

  44. izaluka napisał(a):

    @ebns24 18 lipca 2017 o 22:01
    Niewątpliwie masz sporo racji.

  45. Tadeusz_K napisał(a):

    @robertzjamajki
    19 lipca 2017 o 11:52
    Z takiej pozycji napisze ze bardziej olewajacej czytelnikow notki to dawno nie widzialem
    /
    Zbyt ostra ocena -tak myślę.
    To był impuls chwili zrozumiały dla nas wszystkich (Polaków).
    Forma przed treścią jest ważna, czy treść nie zważająca na formę?
    ps.
    Czuję się pozdrowiony- dzięki.
    Wzajemnie odpozdrawiam i życzę miłego, zasłużonego odpoczynku.
    Zastanawiam się czy posłowie na niego zasłużą.

  46. izaluka napisał(a):

    @robertzjamajki
    Przesadzasz 🙂 Zwykle mam tendencję do bardzo rozbudowanych notek. Ta rzeczywiście jest wyjątkowo krótka, ale założyłam, że debatę sejmową na temat jednej z najważniejszej dla Polski i Polaków ustawy raczej większość z nas śledzi na bieżąco i wie o co chodzi. Nie miało to nic wspólnego z olewaniem kogokolwiek.

  47. izaluka napisał(a):

    Błotosmętek 19 lipca 2017 o 12:11

    🙂 dokładnie tak

  48. izaluka napisał(a):

    @Tadeusz_K
    „To był impuls chwili zrozumiały dla nas wszystkich (Polaków).”
    Właśnie tak 🙂

  49. cisza1 napisał(a):

    @robertzjamajki
    Miłych wakacji 🙂
    Notka skromna ale „bombowa”!

  50. cisza1 napisał(a):

    @izaluka

    Każdy problem, tym bardziej im bardziej trudny i ważny dobrze jest przespać 🙂
    Tak zrobiłam. Jestem spokojna a projekt prezydenta uważam za dobry.
    W razie trudności z zebraniem 3/5 głosów wybór sędziów potrwa długo ale będzie musiał być dokonany.
    Niech PIS szuka sprzymierzeńców i niech przesieje kandydatów bez pospiechu.
    Pozdrawiam

  51. izaluka napisał(a):

    @cisza1
    Jestem nadal sceptyczna, ale zobaczymy. Obyś to Ty miała rację w swojej ocenie projektu Prezydenta.

    Pozdrawiam również

  52. izaluka napisał(a):

    Koń by się uśmiał – już po „konferencji” 😀

  53. Tadeusz_K napisał(a):

    @Izaluka
    #Jestem nadal sceptyczna, ale zobaczymy.#
    /
    To było wiadome od początku, że prezydent rzucił perły przed wieprze-oglądam obrazki tego stada..
    Może częśc tego stada ochłonie, choćby w części, ale nie jest to satysfakcjonujące.
    Idzie w tym kierunku, że im bardziej oddalasz się od wściekłego psa, to tym bardziej cię on atakuje.
    /
    A do @robertzjamajki -napisz wiersz – albo coś w innej formie- jak powstają dzisiaj polskie zombi. Bardzo ciekawe zjawisko występuje jak to wyłażą one z ziemi jak w tym filmie.
    Puste oczodoły, puste słowa, pusty mózg, cybernetyczne (brukselsko-berlińskie) porusznie ciała.
    Ja jestem „techniczny”, kotłuje mi się to wszystko, słowa prześcigują słowa i sens ucieka.
    Z przyjemnością zobaczyłbym interpretację poety- z Szacunkiem, T_K.

  54. Tadeusz_K napisał(a):

    Mieliśmy w naszej historii powstań wiele.
    /
    Dzisiaj schetyna i rumulesku zwanym cPetru z kropkowanej (kamyszek też plącze się im tam gdzieś pod nogami) ogłaszają powstanie ZOMBI, inaczej :powstanie żywych trupów.
    Kto jeszcze z żywych (lub mniemających, że żyją) dołączy się do ZOMBI?

  55. Tadeusz_K napisał(a):

    Jak słucham tej najwyższej kasty
    w wyższej kaście w osobniczce zwanej gerdorsf (trudne to czysto polskie nazwisko) to zatanawiam się:
    -jak to możliwe jest, że jeszcze wśród tych jelit nie przewracają się osobnikom jelita.
    Tzn.- dlaczego jeszcze nie dostali skrętu elyt? (na wsi mówią prosto:kiszek).
    -dlaczego?
    Normalnemu człowiekowi zbiera się normalnie na wymioty.- -i to bez żadnej przesady.

  56. izaluka napisał(a):

    @Tadeusz_K
    Trudno powiedzieć, kto jeszcze dołączy, to się okaże wkrótce zapewne. Póki co P.Kukiz powiedział, że jego klub zgłosił kilka, czy kilkanaście (nie pamiętam) poprawek do procedowanej obecnie ustawy o SN i stwierdził, że jeśli nie zostaną uwzględnione, to Kukiz15 nie poprze ustawy w Sejmie.

  57. Tadeusz_K napisał(a):

    @Izaluka
    W sumie to i tak ogólnie wyobrażałem sobie rozpoczęcie reformy sądownictwa.
    Praktycznie jest to bój ostatni międzynarodówki w Polsce..
    Reformatorzy muszą chyba zwołać pospolite ruszenie reformatorów w W-wie.

  58. Tadeusz_K napisał(a):

    PISIAKI
    Mam kosę i młotek.
    Chcę przekuć stopkę kosy.
    Poszukuję kowadła!
    /
    1.Pisowskie Kowadło, konstrukcji z okresu samorządowej kampanii wyborczej, nie nadaje się do użytku-pisiaki.-Sorki prezesie JK.
    /
    2. Pisiaki i prezes, czy wy se’ dumacie , że Ruch Kontroli Wyborów znowu załatwi/odwali za was wszystko/całą robotę?- pisiaki? (w mojej obłasti’ nie było żadnych waszych działań-pisiaki!)
    3. reforma sądownictwa, bastionu wszelakiego gniazda gadów, glizd i pasożytów. Bardzo trudna!, niezbędna! i koniecznie natychmiastowa!- a wy co?-pisiaki?-spadnie wam ona z nieba?

    Do roboty pisiaki!
    Za co wy pożytkujecie moje podatki, oczekiwania i wieloletnie poparcie- pisiaki!
    Pawian timmermans złazi z drzewa, zaraz wam pokaże tylne lustro.
    I bez względu, czy reformę zrobicie szybko, czy wolnej, czy jeszcze wolniej to różowe lustro wam pokaże.
    Więc w czym rzecz?
    /

  59. izaluka napisał(a):

    @Tadeusz_K
    Zdradzisz tajemnicę, jak uzyskałeś czerwony tekst w swoim komentarzu?

  60. Tadeusz_K napisał(a):

    @Izaluka
    #Ciekawe do czego jeszcze się posuną.#
    Normalni ludzie, Polacy, nie są w stanie dokładnie tego przewidzieć.
    Scenarzyści dla feltfebli PO i en z kropką znajdują się w Tavistocku poprzez via Berlin_viaBruksela.
    To osobnicy o specjalnej, zrobotyzowanej mentalności.

  61. izaluka napisał(a):

    @Tadeusz_K
    Ooooo, świetna mapka i niestety prawdziwa, jak diabli.

  62. Tadeusz_K napisał(a):

    @Izaluka
    #Zdradzisz tajemnicę, jak uzyskałeś czerwony tekst w swoim komentarzu?#
    Nie zdradzę ci @Izaluka…. bo….. ja sam tego nie wiem.
    Nohood obdarzył mnie przypadkowo rangą adminem (chwilowo) i tylko oni mają ten atrybut/dostęp..
    Tkwi to gdzieś głęboko w kodzie aplikacji zwanej WordPress.
    Myślę nad tym, ale myślę, że nic nie wymyślę-to są wielkie tysiące tracków/wierszy kodu.
    Ponadto dawca/właściciel aplikacji/technologii zablokował kody hasłem do których nie ma dostępu, nawet adminom platformy takiej jak nasza PT.
    Tak więc na tę chwilę nic ci nie pomogę, a jak się dowiem, to powiem.
    /
    A tak przy okazji:
    było wiele razy poruszane, aby w lewej kolumnie przy tytule notki pojawiło się imię/nazwa autora.
    Proponuję, aby każdy autor w tytule Wpisu zakończył go swoim godłem/nickiem/imieniem. Załatwi to problem pomijając bezprzedmiotowe poszukiwanie kodu, czy też pisanie dodatkowych instrukcj/kodu tym rządzących.
    Popatrz na mój wpis: „Wpis_Eksperymentalny-okno komentarzy__Tadeusz_K.”.
    Moim zadaniem było załatwić Okno_Komentarza, aby był dostęp do Caption/przycisku „Opublikuj” przy długich komentach.
    To załatwiłem.
    Moja rola skończyła się i czekam na oddanie klucza admina.
    A wtedy tak jak ty nie będę mógł pisać kolorami i innymi formatami.
    🙁

  63. Tadeusz_K napisał(a):

    @Izaluka
    Ja jestem politechnicznym mlotkiem, takwięc muszę jeszcze doprecyzować.
    Otóż kolorem w komentach na wielu portalach (tu nie) rządzą proste instrukcje np. :
    1.alt;font color=”red”gt;TEKST alt;/fontgt;
    2.alt;span style=”color: blue”gt;TEKSTalt;/spangt;

    „alt;”- nawias lewy ostry
    „gt;”- nawias prawy ostry

    Tu one nie są dostępne dla szeregowych komentatorów.
    🙁

  64. Tadeusz_K napisał(a):

    Tu króluje span style-ad.2:
    TEKST_TEKST
    A ponadto:
    jesli chcesz wiedzieć jak ktoś i coś napisał w komencie (czy gdziekolwiek) zrób tak:
    1. zaznacz myszką tekst/obiekt
    2. na zaznaczonym tekście/obiekcie prawy przycisk klik i wybierz „Zbadaj”
    3. najedź myszką na otwarty podświetlony na niebiesko wiersz i wybierz Edit HTML
    4. skopiuj do Worda i manipuluj kodem.

  65. izaluka napisał(a):

    @Tadeusz_K
    Kolorki są fajne, ale da się bez nich żyć 🙂
    Najważniejsze jest to co zrobiłeś, czyli naprawa okna komentarza – gratuluję i dziękuję. Dzielenie komentarzy było wyjątkowo umęczliwe.

    Twój pomysł dodawania do tytułu notki własnego nicka jest doskonały i jednocześnie tak oczywisty, że aż się dziwię, że też na to nie wpadłam 🙂 Już dopisałam swój nick do tej notki.

  66. Tadeusz_K napisał(a):

    @Izaluka
    Dzięki.
    Najtrudniejsze są proste rozwiązania.
    A Pan Bóg stworzył Wszechswiat jeszcze prościej i w tym zawiera się trudność w jego (znaczy Wszechświata) zrozumieniu.
    Im rzeczy prostsze, tym trudniejsze.
    🙂 🙂

  67. izaluka napisał(a):

    @Tadeusz_K
    🙂 lubię Cię 🙂

  68. Tadeusz_K napisał(a):

    OK, dzięki- i wzajemnie.
    Resztę pytań (dotyczy każdego) proszę kierować na mój wpis :„Wpis_Eksperymentalny-okno komentarzy__Tadeusz_K.”,
    aby nie zaśmiecać twojego tu ważnego wpisu.
    🙂

  69. izaluka napisał(a):

    Zanim nasz Kolega @Wawel umieści tutaj (mam nadzieję) swoją aktualną notkę daję link do niej na żółtym: http://wawel.salon24.pl/794829,tesc-prezydenta-3-5-zamach-stanu-wrog-wewnetrzny-staszic-i-estera
    Niewybaczalne byłoby ją przeoczyć.

  70. Tadeusz_K napisał(a):

    #Niewybaczalne byłoby ją przeoczyć.#
    -Istotnie.
    Ale…
    Do tej pory był „lans”, że AD jest notariuszem JK.
    Teraz, że AD jest notariuszem żony swej.
    W cybernetyce nazywa się to chyba dodatnie sprzężenie zwrotne.
    A wtedy…a wtedy można rozbić sobie głowę o ścianę.

  71. izaluka napisał(a):

    @Tadeusz_K
    Za chwilę J. Kaczyński w TVPinfo http://www.tvp.info/12274096/tvpinfo

  72. izaluka napisał(a):

    @Tadeusz_K
    To prawda, co piszesz, ale brat prezydentowej Jakub Kornhauser jest jednym z sygnatariuszy listu otwartego do Prezydenta wzywającego go do zawetowania wszystkich trzech ustaw: http://natemat.pl/212817,jakub-kornhauser-i-inni-ludzie-kultury-apeluja-do-prezydenta-nie-ma-naszej-zgody-na-zamach-stanu
    Przepraszam za źródło, ale w „naszej” prasie nie ma na ten temat ani słowa, a list został opublikowany w gów…nej.

  73. izaluka napisał(a):

    A, przeoczyłam, dzięki za instrukcję, ale nie sądzę, abym dała radę – to zresztą drobiazg, można się obejść bez kolorków 🙂

  74. izaluka napisał(a):

    Prezydent poddawany naciskom rodziny. Do dupy (sorry) z takim czymś.

  75. anoX napisał(a):

    wczoraj mialem watpliwosci. Dzis mam ich mniej.

    Dlatego chcialbym wrocic jednak do pytania postawionego przez szanowna Gospodynie niniejszego bloga.

    „No i jak się Wam podoba ..”

    Zapewne wielu ogladlo wczorajsze pozno wieczorne posiedzenie sejmu.

    Dla pelnego obrazu prosze zajrzec tu

    http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/transmisje.xsp# (wybrac posiedzenie Komisji Sprawiedliwosci

    lub bezposrednio tu

    http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/transmisje.xsp?unid=9AE4D1E332AF07E0C125816200674822#

    i zobaczyc co agentura wyprawia.

    Z kierunkiem odnowy panstwa i ocena wczorajszego wystapienia A. Dudy zgadzam sie na ta chwile z:

    https://youtu.be/MCBKDsQY7E0

    Warto wysluchac conajmnie pierwsza polowe

  76. izaluka napisał(a):

    @anoX
    Hucpę w komisji oglądałam, a teraz oglądam filmik. No cóż, chyba jednak moje wczorajsze zdenerwowanie ma swoje uzasadnienie. Coraz bardziej jestem o tym przekonana.
    Podam jeszcze raz link do notki @Wawela: http://wawel.salon24.pl/794829,tesc-prezydenta-3-5-zamach-stanu-wrog-wewnetrzny-staszic-i-estera

    Ta rozmowa z filmiku + info z notki = nie wygląda to wszystko dobrze. A jeszcze dodałabym wczorajszy wybuch J.K. Co prawda jest on tłumaczony przelaniem się czary goryczy z powodu powoływania się sprzedajnej opozycji na znienawidzonego przecież przez nią śp. Prezydenta L.Kaczyńskiego po to by dokopać J.K, to jednak ja od początku jestem zdania, że na puszczenie nerwów J.K miało wpływ oświadczenie A.D., które wcale, jak niektórzy sądzą, nie było uzgodnione z PISem i J.K. w szczególności. Uważam, że prawdą jest to co mówił J.K., że o oświadczeniu A.D. nic wcześniej nie wiedział.

    Słucham dalej.

  77. izaluka napisał(a):

    @Błotosmętek
    Dzięki. Tak, tylko modlitwa za tych pacanów może im pomóc.

  78. izaluka napisał(a):

    O matko, przełączyłam się na chwilę do komisji sejmowej. Przecież za chwilę pobiją Piotrowicza.

  79. E.B napisał(a):

    Izaluka

    @Wawel oświetlił scenę. Jest tak jak napisał. Kiedyś Hiszpanie się ich pozbyli. Nie wiem, czy znajdziemy siłę, żeby zrzucić ten garb. Ale jeśli nie zrzucimy to nas zniszczą, tak jak po 1989 roku. Nie mamy wyjścia, ale to jest prawdziwa wojna.

  80. izaluka napisał(a):

    Tak @ebns24 to jest wojna, a pan Prezydent… szkoda słów.

  81. izaluka napisał(a):

    Nie wiem, czy słuchasz TVP Info? Opozycja umawia się na jutro na blokowanie obrad w Sejmie.

  82. E.B napisał(a):

    Będą też pod Pałacem Prezydenckim wieczorem. Żądają od Dudy, żeby zawetował, tak jak obiecał. Prezydent ma niełatwą sytuację. Można mu współczuć. Ma naciski z zewnątrz i wewnątrz, nawet bardzo blisko.
    Boję się tylko, żeby komuś nie puściły nerwy, bo napięcie jest wielkie, a wariatów nie brakuje. Szczują Polaków na PiS, ale może to już nie działa. Może ludzie wreszcie otrzeźwieli. Chociaż mam też w rodzinie zatwardziałych anty pisowców, ale ci nie będą do nikogo strzelać.
    Jutro też będzie gorąco. Uff…

  83. izaluka napisał(a):

    @ebns24
    Duda powiedział, że zawetuje, jeśli nie zostanie uwzględniona (uchwalona) jego poprawka. Rozumiem, że poprawka jest lub jutro będzie, uchwalona. Opozycja, jak widać i co było do przewidzenia, jest zdeterminowana. Oświadczenie Prezydenta jeszcze ją ośmieliło. Nie wiem czym się to skończy. Jedyna nadzieja w opiece Boskiej. To są ludzie nienormalni i gotowi na wszystko.

  84. Błotosmętek napisał(a):

    (…) To są ludzie nienormalni i gotowi na wszystko.(…)

    Zgoda, a wśród nich poseł Piotrowicz, który daje 15 minut na ponad 100 stron poprawek i minute na wypowiedź na Komisji, która zwołuje po kikunastu godzinach obrad
    To jest tworzenie prawa?
    To juz lepiej po prostu za mordę…. Tylko wtedy Unia zabierze pieniążki i „suweren” sie zbiesi…

  85. Tadeusz_K napisał(a):

    @Izaluka
    „Oświadczenie Prezydenta jeszcze ją ośmieliło.”
    /
    -Fakt.
    Zamysł może był dobry, ale okazał się rzuceniem pereł przed wieprze.
    Był/jest propozycją dla ludzi rozumnych, Polaków, patriotów, a nie dla targowicy zewnętrznej utrzymanki.
    Zresztą wiadome jest od dawna, że dla opozycji targowickiej ma być tylko tak jak było.
    W kontekście tego paradygmatu totalnych rozumiem tych, którzy ruch prezydenta uważają za zdradę.

  86. Tadeusz_K napisał(a):

    @Izaluka
    Dodam jeszcze jedną refleksję n/t ruchu PAD – parametr 3/5.

    Prezydent będzie teraz musiał aktywnie działać, aby ten parametr uzyskać.
    Jeśli nie wykaże stosownych i efektywnych działań w tym kierunku zostanie zaszufladkowany jako zdrajca.
    Tym to samym podjął się dużej odpowiedzialności w procesie reformy sądownictwa.
    Wyborcy tego nie zapomną, gdy reforma spali na panewce, gdy w targach i przetargach
    około_parametrowych zostanie zagubiona idea reformy.

  87. piko napisał(a):

    @izaluka

    nijaki błotosmętek udaje głupa. Wygląda jakby nie rozumiał na czym polega obstrukcja totalnej opozycji w Sejmie.
    Opozycja złożyła ponad 1300 poprawek nie po to, żeby coś zmienić, ale po to aby przedłużyć proces legislacyjny i przy okazji narobić awantury w mediach.

    W ramach działań medialnych było:
    – wyrywanie mikrofonu
    – wyrywani Przewodniczącemu notatek i wyrzucanie ich do góry
    – gaszenie co jakiś czas światła na sali (Gajewska)
    – obrażanie posłów pisu
    – okupowanie stółu przewodniczącego
    – dociskanie nim od ściany członków prezydium Komisji.
    – zagłuszanie poleceń przewodniczącego
    – blokowano prac

    A posłanka Pawłowicz to jest jeden z niewielu w pisie posłów z „jajami”. Plucie na nią przez różne kanalie tylko o niej dobrze świadczy.

  88. izaluka napisał(a):

    @Błotosmętek
    Naprawdę uważasz, że 1300 poprawek zgłoszonych przez totalną opozycję miało na celu udoskonalenie procedowanej ustawy? Nie wierzę 😀

    PIS wygrał wybory, ponieważ w swoim programie m.in. miał radykalną reformę ciężko chorego sądownictwa. Ma w Parlamencie większość, która pozwala mu rządzić samodzielnie. Przedłużanie obrad, szczegółowe omawianie poprawek opozycji, poza odsunięciem w czasie uchwalenia ustawy, niczego i tak by nie zmieniło. Arytmetyki nie da się oszukać.

    „To juz lepiej po prostu za mordę…”
    Póki co, to opozycja wywołuje burdy i działa obstrukcyjnie. Zresztą Ty to wszystko przecież wiesz 🙂

  89. izaluka napisał(a):

    @Tadeusz_K
    Prezydent jest człowiekiem inteligentnym i wie doskonale, przed kim rzuca swoje perły. A więc … DOKONAŁ zdrady. Mojego głosu na pewno już nie otrzyma. Dzięki tej jego zdradzie głęboka reforma sądownictwa nie będzie możliwa.

    Pozostają pytania, czym został przekonany/zaszantażowany i dokładnie przez kogo, że zdecydował się na taki krok. Mam podejrzenia, że może chodzić o wydarzenia około 10 kwietnia 2010. Na pewno było to coś „grubego”. Chyba, że od początku takie było jego zadanie, które po prostu realizuje. Na razie skłaniam się jednak ku temu, że to pierwsze.

  90. izaluka napisał(a):

    @Piko
    Wiem 😀

    Oglądałam to, co działo się w Sejmie i w Komisji. Miałam poważne obawy, czy nie posuną się do czynnej napaści na przewodniczącego i posłów PISu. Wyglądało to wszystko, jak rozróba w saloonie na Dzikim Zachodzie. Mówienie o braniu przez PIS „za mordę” opozycji, wobec jej gangsterskich poczynań, jest tylko przejawem złej woli.

    Najlepszą rekomendacją dla każdego posła jest plucie na niego przez „różne kanalie” 😀

  91. Błotosmętek napisał(a):

    @piko @izaluka

    Okulary radzę kupić…

    Przeciąganie takiej ustawy przez sejm w 3 dni to hańba,
    głosowanie poprawek en bloc takoż,
    poseł Piotrowicz zasługuje, co najmniej na to, by mu reki nie podawać

    I żaden bełkot o „totalnej opozycji” nie zmeni tych elementarnych faktów.

    PiS niszczy Sejm i dobre obyczaje , wszyscy za to drogo zapłacimy…

    (…) PIS wygrał wybory, ponieważ w swoim programie m.in. miał radykalną reformę ciężko chorego sądownictwa. Ma w Parlamencie większość, która pozwala mu rządzić samodzielnie
    (…)

    Widzę, że uwierzyliście juz we własna propagandę, więc przypomne, że PiS dostał samodzielne rzady jedynie dzięki komusttom z Partii Razem

    jeszcze raz OKULARY!!!!

  92. piko napisał(a):

    @błotosmetek
    Tak, tak, a jak rycerzowi głowę odrąbano to bił się ze 20, minut a potem jeszcze szedł parę kilometrów.

    ps.
    Ty masz jakiś sklep z okularami? I co, kiepsko idzie?

  93. izaluka napisał(a):

    @Błotosmętek
    Polecę Sowińcem – Eee

  94. izaluka napisał(a):

    III czytanie projektu ustawy o SN właśnie się zaczęło

  95. Błotosmętek napisał(a):

    @izaluka

    No i co te skany maja pokazać? Oprócz podkreslonych punktów natury gramatycznej są niepodkreślone poprawki merytoryczne, (co do których wartości nie zamierzam się wypowiadać.)

    BTW: podkreslona jest zamiana „albo” na „lub”
    Jeżeli podkreślajacy nie rozumie róznicy, powinien niezwłocznie złożyc mandat, o ile jest posłem, i poświęcić się uzupełnieniu wykształcenia.

  96. izaluka napisał(a):

    Kukiz złapał wiatr w żagle, cbdo

  97. Tadeusz_K napisał(a):

    @Błotosmętek
    BTW: podkreslona jest zamiana „albo” na „lub”
    /
    Gorzej byłoby gdyby „lub” zostało zamienione na „i”.
    Albo jeszcze lepsza zmiana: „i” na „lub” jak to uczynili „mędrcy” PO podczas manipulacji z TS.

    1. „Albo”

    2.”Lub”

    „Albo”-wyklucza tę samą inicjatywę jednocześnie dwóm różnym podmiotom

    To jest o wiele mniejszy błąd niźli zamienić „i=oraz” na „lub”. 🙂

  98. piko napisał(a):

    Mam otwarte okno i słyszę od jakiś 10 minut głuche tubalne szczekanie. Myślałem, że ktoś psa dręczy. Okazuje się, że to pod Sejmem jakaś banda ujada. Znaczy się przegłosowano ustawę o SN.

    Podziwiam tego zapiewajłę. Przez kilka ładnych minut nadawać jedno słowo „hańba” (przez tubę) to trzeba mieć zaparcie.

    O, a teraz krzyczy „ja pierniczę”.

    Jest tych debili do wynajęcia pod dostatkiem. Są też osobniki bardzo mocno zaczadzone.

  99. Błotosmętek napisał(a):

    @Tadeusz_K

    Ładne tabelki, acz zbyteczne.

    Jest oczywiście wiele gorszych błędów; np można poprawki do ustawy pogrupować wedle ostatniej litery i głosować blokami, taki pomysł p Piotrowiczowi (tfu!!) podsuwam, gdyby mu brakło konceptu.

    Jak widać jako spec od „mokrej roboty” sprawdza sie znakomicie i, jak każdy taki spec, po wykorzystaniu, prędzej czy później, zostanie rzucony na pożarcie. Dostanie na co zasłużył, a pewnie nawet dużó więcej, jak to zwykle w czasie vendetty bywa.

    Krótko mówiąc, cele nie usprawiedliwiaja srodków i PiS idzie ku przepaści, nas za soba ciągnąc. Pozostała nam jedynie Opieka Boska.

  100. Tadeusz_K napisał(a):

    @Izaluka
    Rozważając przekrój głosowania nad ust. o SN w kontekście parametru 3/5 umyka mi optymizm.

    /

  101. Tadeusz_K napisał(a):

    @Błotosmętek

    Ładne tabelki, acz zbyteczne.
    /
    W kontekście twoich słów :
    BTW: podkreslona jest zamiana „albo” na „lub”
    Jeżeli podkreślajacy nie rozumie róznicy, powinien niezwłocznie złożyc mandat, o ile jest posłem, i poświęcić się uzupełnieniu wykształcenia.

    -uznałem, że jednak nie są zbyteczne.

    Resztę tez w 15-27 pomijam.

  102. Tadeusz_K napisał(a):

    @piko
    „Myślałem, że ktoś psa dręczy. Okazuje się, że to pod Sejmem jakaś banda ujada.”
    /
    Wataha przeskoczyła dwa ogniwa ewolucji i rzęzi ludzkim głosem-ot co.

  103. izaluka napisał(a):

    @Tadeusz_K
    Niestety, Duda stanął ramię w ramię z Targowicą.

  104. Tadeusz_K napisał(a):

    A gdzie się podziało 3 posłów PiS?
    Czyżby ugrzęźli w toalecie?, czy też przy kieliszku w barze?
    No, no, no….

  105. izaluka napisał(a):

    Totalniacy gimnastykują się na leżąco przy barierkach pod Sejmem. Zamiast pójść na siłownię i płacić, ćwiczą na świeżym powietrzu za darmochę 😀

  106. Błotosmętek napisał(a):

    (…) Niestety, Duda stanął ramię w ramię z Targowicą. (…)

    No, a nie mówiłem! Rewolucja się zaostrzai. Czyżby Konwent wkrótce zamierzał ściąć Króla?

  107. piko napisał(a):

    @tadeusz_k

    Mam nadzieję, że z tego całego zamieszania wyniknie chociaż jedna korzyść. Pani Gersdorf straci immunitet i zainteresuje się nią sąd w sprawie poświadczenia nieprawdy (sprawa Aegon), sprawa jakiś przewałów opisana na 3obieg.pl oraz izba skarbowa która sprawdzi jej majątek na zgodność z deklaracjami o dochodach

    ps.
    Ciekawe kiedy błotosmętek rusza do Częstochowy? Wieczorne pacierze mogą nie pomóc.

  108. Błotosmętek napisał(a):

    (…) Ciekawe kiedy błotosmętek rusza do Częstochowy? Wieczorne pacierze mogą nie pomóc.(…)

    Idź ty lepiej Koziołeczku szukać swego Pacanowa…

  109. E.B napisał(a):

    @Błotosmętek

    Nie żałuje się róż, gdy lasy płoną.

    A tu mniej więcej z taką sytuacją mamy do czynienia. Nie da się inaczej odsunąć tych szkodników. I mam nadzieję, że odpowiedzą za swoje przekręty, wszyscy, którzy sprzeniewierzyli się prawu, uczciwości, działali na szkodę państwa i ludzi.
    Białe rękawiczki nie zawsze są wskazane. Do ludzi odpowiedniego formatu trzeba stosować właściwe metody.
    Ciekawi mnie jak dalej będzie działał Prezydent. Jeszcze nie oceniam, bo mam za mało danych.
    Ale jeśli nie uda się wybrać nowych sędziów przez 3/5, to będzie to wina Prezydenta. Coś się za tym kryje.

  110. Błotosmętek napisał(a):

    (…) Nie żałuje się róż, gdy lasy płoną.(…)

    Ulubiona maksyma wszystkich bandytów u władzy. Gratuluję!!
    Nigdy jednak nie wiadomo, kto będzie następną „różą”

  111. E.B napisał(a):

    @Błotosmetek

    Czego właściwie oczekujesz? Jak PiS ma według Ciebie odsunąć tych szkodników od wpływu na państwo i życie obywateli? A może źle robi, że chce ich odsunąć?

  112. Błotosmętek napisał(a):

    (…) Czego właściwie oczekujesz? Jak PiS ma według Ciebie odsunąć tych szkodników od wpływu na państwo i życie obywateli? (…)

    Naprawiając instytucje a nie niszcząc je obsadzając swoimi ludźmi. Nie uprawiać kłamliwej propagandy, nie naginać absurdalnie prawa i porzucić jakobińska retorykę.

    Np nie procedowac ważnych ustaw w 3 dni i nie odrzucać, z zasady wszystkich poprawek opozycji

    Nie pieprzyc o woli suwerena, który jakoby dał carte blanche każdemu idiocie, który przypadkiem dostał sie do Sejmu.
    Nota bene, mniej demagogiczne jest twierdzenie, że większość była przeciwna rządom PiS.

    Nie robic wroga z kazdego, kto w 100% procentach nie zgadza się z IK

    itp itp

    Generalnie: różnioć sie czyms od PO, a na razie w poziomie kłamstwa i pogardy dla opozycji (może czasem w „lepszym celu”) PiS juz przegonił PO.

    Niezwykle zabawne ( a właściwie smutne) jest patzreć, jak ci co wrzeszczeli, że media za PO głównie przykładaja PiS, teraz gdy w rych mediach zasiedli robia dokładnie to samo (tzn wyłącznie zajmuja sie przykladaniem PO).

  113. E.B napisał(a):

    „Naprawiając instytucje a nie niszcząc je obsadzając swoimi ludźmi. ”

    Właśnie naprawia. Dlaczego ma je zniszczyć swoimi ludźmi? Zdecydowanie wolę ludzi z nadania PiS niż PO.

    „Np nie procedować ważnych ustaw w 3 dni i nie odrzucać, z zasady wszystkich poprawek opozycji”

    Owszem, jeżeli ma się do czynienia z poważnymi ludźmi. Opozycja nie ma na celu rozmawiać o naprawie instytucji państwa. Ona chce odsunąć PiS od władzy, żeby dalej móc kraść i żyć kosztem obywateli.
    Zostali potraktowani tak jak na to zasługują. Czy będziesz rozmawiał poważnie z kimś, kto tylko chce Ci dokopać?

    „Nie pieprzyc o woli suwerena, który jakoby dał carte blanche każdemu idiocie, który przypadkiem dostał sie do Sejmu.”

    Posłowie są różni. Ale prawdą jest, że to PiS wygrał wybory, więc ma mandat suwerena.
    O udziale suwerena w życiu państwa, nie tylko w czasie wyborów, można rozmawiać. Nowa konstytucja powinna to uwzględniać. Ale obywatele mają nie tylko prawa, mają też obowiązki. I tu potrzeba dłuższej edukacji.

    „Nie robic wroga z kazdego, kto w 100% procentach nie zgadza się z IK”

    Tu się zgadzam, jeśli ma coś do powiedzenia.

    Ja też krytycznie oceniam publiczne media.

  114. E.B napisał(a):

    „na razie w poziomie kłamstwa i pogardy dla opozycji (może czasem w „lepszym celu”) PiS juz przegonił PO.”

    To nie jest prawda. Dziwię, że tego nie widzisz.

  115. E.B napisał(a):

    errata: Dziwię się, że tego nie widzisz

  116. Błotosmętek napisał(a):

    (…) Owszem, jeżeli ma się do czynienia z poważnymi ludźmi. Opozycja nie ma na celu rozmawiać o naprawie instytucji państwa. Ona chce odsunąć PiS od władzy, żeby dalej móc kraść i żyć kosztem obywateli.(…)

    Cała? Wszyscy jej posłowei? Z takim nastawieniem Sejm to tylko kosztowny kłopot . I tak zresztą PiS go traktuje.

    Kończę już, bo to nie ma sensu. Pożyjemy zobaczymy, jakie będą skutki takiej pogardy dla dobrych obyczajów.

    Na pożegnanie takie przypomnienei:

    (…) I jeśli pozdrawiacie tylko swych braci, cóż szczególnego czynicie? Czyż i poganie tego nie czynią? (…)

  117. anoX napisał(a):

    „3/5” A. Dudy

    „analiza skutkow praktycznej realizacji nowej ustawy (w sprawie:SN itd) w kontekscie „3/5″ Dudy”

    Jesli ktos juz takowa czytal, to prosze o link.

    ps.: nalezy zauwazyc, ze na ta chwile „nasi” politycy i „nasi” dziennikarze w sprawie „3/5” nabrali wody w usta.
    Cisza. Tylko min. Warchol, Targalski i w czesci Ewa Stankiewicz, wypowiedzieli sie wyraznie.
    Czy Was to nie zastanawia?

    min. Warchol: https://wpolityce.pl/polityka/349740-nasz-wywiad-wiceminister-warchol-ultimatum-prezydenta-ws-35-nie-pomaga-a-wrecz-utrudnia-reforme-wymiaru-sprawiedliwosci

    pps.: Za co ponownie wsadzili do pierdla Rulewskiego? – bo kierunek dobry, jesli nie bardzo dobry. 🙂

  118. Tadeusz_K napisał(a):

    KOMUNIKAT

    Od dzisiaj, z upoważnienia Nohhod’a wklejam komunikat.
    Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wielu, aby przy Wpisie widniała sygnatura autora, wyjaśniam i proponuję:
    1.nie udaje mnie się znaleźć sposobu automatycznego wstawiania sygnatury autora Wpisu,
    2.w związku z powyższym proponuję, aby każdy zakańczał Tytuł Wpisu krótkim: „autor: Nick”.
    To wiele nie kosztuje, a zadowoli wielu..

Dodaj komentarz

Przejdź do paska narzędzi