Europejskie wartości…? ( cz. 1-sza serialu).

 

Rząd PiS brzydzi się europejskimi wartościami, a każdy dzień uczestnictwa Polski w strukturach UE traktuje jako zagrożenie dla kraju – podaje serwis wyborcza.pl, okraszając swój materiał znamiennym tytułem:
„Zapamiętajmy tę datę: 24 maja 2017 r. Beata Szydło wyprowadziła Polskę z Unii Europejskiej”.

 

Tymczasem Nowoczesna składa wniosek do komisji etyki o ukaranie naganą premier Beaty Szydło za haniebną obrazę unijnych wartości.
1). Według posłanki Moniki Rosy:
„mówienie, że moralność, etyka i solidarność europejska to jest kwestia poprawności politycznej, jest niegodne premier polskiego rządu”.

2). Scheuring-Wielgus zapowiedziała, że klub Nowoczesnej z kropką złoży wniosek do komisji etyki, „aby ukarać panią premier naganą”:
„Nie może być tak, że pani premier Beata Szydło obraża wszystkich: opozycję, Polki, Polaków, Europejczyków”.

Od pewnego czasu „totalna przestrzeń” w Polsce (coraz intensywniej) ocieka pojęciem „europejskie wartości”.
Pojęcie bardzo tajemnicze, skrzętnie ukrywane jakby w obawie, że świadomość społeczna może wypalić tę kiełkującą rachityczną roślinkę.
Najwyższa pora, aby ujawnić tajemne definicje tych „wartości europejskich” (punkt po punkcie)  i nie wykorzystywać ich jako straszaka. Należy domniemywać, że ich ujawnienie (i zrozumienie) może wzbudzić jednak śmiertelne przerażenie w społeczeństwie..

You may also like...

28 komentarzy

  1. Tadeusz_K napisał(a):

    —-

    Walka o europejskie wartości:

  2. Włóczęga napisał(a):

    Ależ tej żydokomunie bije w dekiel.

  3. nalesnk napisał(a):

    @ Tadeusz-K

    ” wartosci europejskie” – prosty banan, slimak-ryba, arbeit macht frei po 67 roku zycia I takie sobie…

  4. Tadeusz_K napisał(a):

    @naleśnik
    Ja na poważnie pytam o te tajemnicze „wartości”.
    Gdyby tak zapytać przypadkowych na ulicy o tę kwestię, to jestem przekonany, że niewielki promil wymieniłby z błędem jedną, a może dwie.
    Zapewne chyba to, że można pojechać do Berlina bez paszportu. 🙂

  5. Tadeusz_K napisał(a):

    @Włóczega
    Dekiel dawno im odpadł i wpadł do przydrożnego rowu.
    Patrząc od strony miejsca dekla widać jeno genitalia jako jedną z wartości.

  6. Zolw napisał(a):

    W dzisiejszej Szczujnia FM jest pewna podpowiedż, co do tego, czym są owe „wartości”. Oto cytat z ich strony www:

    „>>Gdy jest się prezydentem Stanów Zjednoczonych, to można mówić, co się chce. Gdy jest się niesamodzielną premier Polski, która musi słuchać prezesa, słowa trzeba bardziej ważyć. Gdy jest się przywódcą Polski, ważnego, ale średniego kraju, który musi martwić się o swoje bezpieczeństwo i rozwój, RZUCANIE SIĘ Z ATAKIEM NA TZW. EUROPEJSKIE ELITY, jest delikatnie mówiąc nieroztropne<<

    powiedział Tomasz Siemoniak w Radiu TOK FM.”

    (podkreslenie wersalikami – moje, Z..)

    Wygląda więc na to, ze dla tych zaprzańców jest oczywiste, że Polska jest PODLEGŁĄ jakiejś Brukseli, w której są „elity”, a zwrócenie uwagi na szalona politykę państw zachodniej Europy oznacza dla nich „atak” na owe „elity”.

    Jakże to odrębne od złudzeń, jakimi nas karmiono, według którtych Unia miała być ponadnarodowym związkiem równych, suwerennych państw, utrzymywanym w celu wyrównywania szans gospodarczych dla wspólnej korzyści.

    Podejrzewam, że ta banda zaprzańców, skupionych wokół poprzednich rządów, w ogóle nie rozumie takich wyrażeń, jak „suwerenność” czy „troska o bezpieczeństwo narodowe”. Że to nie jest tak, ze oni im świadomie zaprzeczają – dla nich to sa pop prostu puste słowa.

    A jeśli tak, to działania Antoniego Maciereweicza, Witolda Waszczykowskiego czy Beaty Szydło naprawde muszą dla nich wyglądac, jak objawy totalnego szaleństwa. Bo są dla nich całkowicie niezrozumiałe – zarówno co do pobudek, jak i co do celu.

    Przerażające!

  7. Zolw napisał(a):

    @Tadeusz_K

    Zgodnie z zaleceniami Gramsciego ukradli słowa, po prostu.

    Wartości europejskie to mogłoby być: poszanowanie dla chrześcijaństwa, poszanowanie dla zorganizoanego państwa, poszanowanie odrębności narodowej w kwetsii ustroju i tradycji, różnorodnośc językowa, dorobek naukowy i technologiczny (to, że przejęli go amerykanie i azjaci nie zmienia faktu, ze powstał i rozprzestrzenił się z europy) itd.

    Ale dla tych skurwysynów są to: promiskuityzm, eskapizm, relatywizm.

  8. Pawicz napisał(a):

    @Żółw
    To jest ta sama mentalność, co za komuny. Przy Wielkim Bracie ze wschodu mieliśmy się czuć bezpieczni, wieczną przyjaźń ze Związkiem Sowieckim wpisali nawet do konstytucji. Azymut się zmienił, ale sposób myślenia ani trochę. Banda zaprzańców.

  9. Tadeusz_K napisał(a):

    @Zolw
    Wszystko co służy i dąży do wzmocnienia suwerenności, bezpieczeństwa, samodzielności Polski dla tych popaprańców totalnych było, jest i będzie zamachem na tajemnicze wartości (bez wartości).
    Akurat wymienione przez ciebie osoby stanowią największe zagrożenie z dwóch powodów:
    1. polskiej mentalności,
    2.efektywnego działania w zakresie stawiania tamy zrelatywizowanym junijnym wartościom.
    /
    „promiskuityzm, eskapizm, relatywizm”

    -Tak.
    Odnotowuję to.
    Ale to jeszcze nie wyczerpuje listy.
    Te skur…syny stosują terapię „holistyczną”.
    Zabrali się za cały przekrój przestrzeni społecznej naraz (jak Hitler za cały świat II w.) zamiast działać po kawałeczku zaczynając od pełnego wdrożenia np. promiskuityzmu, który naturalnie (tak myślę) implikuje eskapizm i relatywizm.
    Ale to dobrze (fuj!) bo upadek szybciej nastąpi.
    /
    siemoniuk
    Szkoda palcy’ na tego płazo_pajaca..

  10. E.B napisał(a):

    Pani Premier:

    „Nie damy się zaszantażować i nie ulegniemy poprawności politycznej.
    (…) Bo bycie w Unii Europejskiej to nie znaczy zgadzanie się na poprawność polityczną, tylko to jest branie odpowiedzialności również wtedy, kiedy elity polityczne w Brukseli tej odpowiedzialności wziąć nie mogą, zaślepione poprawnością polityczną i wystraszone i dające sobie cały czas wybijać broń z ręki.
    My się na to nie zgadzamy.
    (..) Nie bać się i skutecznie walczyć tym, co w tej chwili przeciwko nam jest przygotowywane. (..) To jest zdanie elit politycznych.”

    Całość tu, szczególnie od ok.11 minuty;

    .

  11. Zolw napisał(a):

    Najtrudniej chyba znieśc to, że to jest taki rój drobnych skurwysynków-padlinożerców, którzy włąsną matkę by sprzedali za błyskotki.

    Na ich tle, Targowica i sienkiewiczowski Bogusław Radziwiłl, to niemal sympatyczne postaci. I Radziwiłłowie z Portopu i targowiccy magnaci mieli jednak jakieś znaczące cele. Wykroić księstwo, albo i królestwo z „postawu czerwonego sukna”, obronić wpływy i latyfundia na kresach przed reformami (które były konieczne w skali kraju, ale oznaczały koniec ich pozycji).

    Natomiast większośc dzisiejszych tak zwanych polityków z tak zwanej opozycji traktuje Polskę jak rumowisko zawalonego domu, do splądrowania. Ten kradnie złom, wycinając gumówką nawet dźwigary stropów, tamten przeszukuje gruzy i zakamarki w nadziei znalezienia perścionka, mosięznego świecznika lub miśnieńskiej figurki. I bija się między sobą o prawo do starej żeliwnej wanny, a wszyscy strasnie krzyczą na policję, która zabraia plądrować.

    Obrzydliwe, do jakiego stopnia kompletnie im wisi zabezpieczenie jakiejkolwiek przyszłości i za jak niską cenę rujnuja wszystko wokół.

  12. Tadeusz_K napisał(a):

    @Zolw
    15-48
    Obrazowy i adekwatny opis stanu mentalności PO i eN z kropką.

    „krzyczą na policję, która zabrania plądrować”

    Żeby tylko na tym się kończyło.
    Te kundle ( co rusz) lecą na krzywych nóżkach do Brukseli i skamlą pod drzwiami, że w Polsce kraść nie dają i do więzień chcą wsadzać.
    No to przyjeżdża do Warszawy ich hycel i sadzi ze złodziejami drzewko ku pamięci.

  13. Tadeusz_K napisał(a):

    @Pawicz
    „To jest ta sama mentalność, co za komuny.”

    Myślę, że to jest coś stokroć gorszego.
    Do zła komuny dołożono kilka ton zła nowej odmiany.
    To jest coś takiego co mogło by powstać ze skrzyżowania jeża z glistą.
    Tego nikt nie mógł sobie wyobrazić w czasach transformacji.
    Następnie zostaliśmy oszukani przez następne skrzyżowanie gadów i płazów przystępując do UE o czym wspomniał @Zolw 14:22.

  14. cisza1 napisał(a):

    @Tadeusz_K @Zolw

    Piszesz @Zolwiu o „suwerenności”
    Polska jest PODLEGŁĄ jakiejś Brukseli…

    Jest tak i dopóki będzie obowiązywać konstytucja z 1997 roku, to tak będzie. Wszyscy rządzący Polską godzili się na podległość kraju Brukseli! To był wymóg „dostosowania”….

    Czytajmy:
    Art. 90. Przekazanie uprawnień organizacji międzynarodowej
    1.Rzeczpospolita Polska może na podstawie umowy międzynarodowej przekazać organizacji międzynarodowej lub organowi międzynarodowemu kompetencje organów władzy państwowej w niektórych sprawach.
    2. Ustawa wyrażająca zgodę na ratyfikację umowy międzynarodowej, o której mowa w ust. 1, jest uchwalana przez Sejm większością 2/3 głosów w obecności co najmniej połowy ustawowej liczby posłów oraz przez Senat większością 2/3 głosów w obecności co najmniej połowy ustawowej liczby senatorów.
    3. Wyrażenie zgody na ratyfikację takiej umowy może być uchwalone w referendum ogólnokrajowym zgodnie z przepisem art. 125 przesłanki przeprowadzenia referendum ogólnokrajowego…

    Potem:
    Okradziona, bezbronna Polska w Unii Europejskiej od 1 maja 2004! Sukces!
    Po trzech latach o państwach narodowych mowy już nie było, za wyjątkiem retoryki prezydenta RP, który „walczył” ….niestety!
    Reformę instytucji Unii Europejskiej, podpisano 13 grudnia 2007 roku w Lizbonie.
    Data symboliczna, kto bystry skojarzył.Upokorzenia Polski c.d.

    Aby, pod pozorem goszczenia wojsk NATO udostępnić obcym teren Polski:
    PiS wprowadził w 2016 roku nową ustawę 1066 – o bratniej pomocy

    „Nowa ustawa umożliwia obcym wojskom użycie polskiego terytorium lub przestrzeni powietrznej do podjęcia działań mających na celu „udzielenie pomocy Rzeczypospolitej Polskiej lub innemu sojusznikowi w sytuacji konieczności”.

    Przepraszam, że tak dużo ale na te rzeczy władze RP wyrażali zgodę!
    O żadnej suwerenności mowy nie ma a zapisy konstytucji RP i traktatów międzynarodowych są tak ogólne, że MY dajemy a ONI biorą.
    O „wartościach” napiszę zaś…

  15. Tadeusz_K napisał(a):

    @Cisza1
    „PiS wprowadził w 2016 roku nową ustawę 1066 – o bratniej pomocy”
    //
    Witam.
    Nie PiS, a PO w celach wiadomych.
    Np. górnicy twierdzą, że kopacz zatrudniła ukraińskich strzelców z bronią gładkolufową przy wygaszaniu kopalń (które niby się paliły).
    A teraz rzeczywiście może się przydać.
    Spotkałem, że nawet peowiacy pytają dlaczego jeszcze nie jest uchylona.

    „O „wartościach” napiszę zaś…”
    -czekamy.

  16. Zolw napisał(a):

    Ustawę 1066 wprowadziły platfonsy – tego jestem pewien.
    Myślę, że nie jest wygaszona ze względu na obecność Jankesów. Tym bardziej, ze nad nami latają także jankeskie myśliwce i samoloty wczesnego ostrzegania.

    Uważam, ze jej wygaszenie tylko pogorszyłoby sprawe. Siemoniaki darłyby mordę o nielegalnej obecności Amerykanów, natomiast jakby co – to Bundeswehra weszłaby i tak.

    To tak, jak z prawem do posiadania broni. Obywatel respektujący prawo nie może kupić „gnata”, bo zabrania mu tego ustawa, natomiast bandyta żyjący z naruszania prawa po prostu „gnata” ma.

  17. cisza1 napisał(a):

    @Tadeusz_K
    Możliwe, że się mylę ale nie przymuszony prezydent Duda podpisał ją w 2016 roku.
    Prawie wszystkie dziwne zapisy sprawiają wrażenie pozytywnych ale…właśnie to małe „ale” jest celowo niedookreślone.
    W referendum o UE byłam przeciw, nie dlatego, że byłam taka mądra.
    Prawie codziennie w RM przekonywał Niemiec. Karl Bedermann, mieszkający w Polsce z polską żoną, że to pułapka. Po Lizbonie nawet o referendum mowy nie było.

    O wartościach europejskich…
    Wartości te to de facto antywartości
    .
    Słowa, miłe słówka…za nimi kryje się dyktatura obowiązkowego długu, „dyktatura relatywizmu” (Benedykt XVI), dyktatura wszelkich mniejszości, dyktatura lewackich ideologii a po prostu ogarniająca wszystkie dziedziny życia dyktatura.

    Władze UE nie są wybierane a nawet, gdyby teoretycznie były, to kandydatów i tak wybierają mądrzejsi i polecają otumanionym ludziom poprzez dyktaturę mediów – to tzw. demokracja liberalna.
    UE to projekt masoński wymierzony w chrześcijaństwo, w tradycję i co najgorsze, w człowieczeństwo.

    ps. podziwiam małą Islandię, długów nie płaci, do UE nie zagoniona.

  18. Zolw napisał(a):

    @cisza1

    Masz całkowitą rację co do „litery” konstytucji Kwacha, ale to tylko ilustruje po raz kolejny, jakie z nas były naiwne pięknoduchy.

    Przeciez te zapisy wyglądają tak, jakby były tylko furtką, pozwaljącą „ewentualnie oddac” nieco prerogatyw państwowych „wyżej’, a i to po ogólnonarodowej debacie popartej najlepiej referendum.

    Co jest oczywista „pozłotką”, bo można zastosowac to prawo literalnie, na podstawie głosowania koalicji zaprzańców i bez żadnego referendum.

    Historia toczy się tym samym szlakiem po raz któryś od lat 300, a my tylko bierzemy sie za łby w zdumieniu, jak ten Ślimak z „Placówki”.

    Najwyzszy czas zbiorowo zmądzreć, a mamy szansę!

  19. cisza1 napisał(a):

    @Zolw
    Ustawę 1066 wprowadziły platfonsy – tego jestem pewien.

    Była nowelizacja i niej pisałam.

    Przegłosowana 31 marca 2016 roku ustawa trafiła do Prezydenta i Marszałka Senatu. Zgodnie z nowelizacją obce wojska będą mogły pojawić się na terenie Rzeczpospolitej w czasie pokoju, po uprzednim wezwaniu przez odpowiednie organy państwa. „Wojska obce będą mogły posiadać uprawnienia, które przysługują Siłom Zbrojnym RP”.
    https://www.monitor-polski.pl/pis-uchwalil-swoja-wersje-ustawy-o-bratniej-pomocy/

    „Warto przypomnieć, że kontrowersyjna „ustawa 1066” nie została zniesiona.

    Nowelizacja przepisów w zakresie pobytu wojsk obcych na terytorium RP przez umożliwienie wojskom obcym (NATO, UE) wykonywania operacji wojskowych (innych niż ćwiczenia) na terytorium RP w czasie pokoju, został wprowadzona w odpowiedzi na sugestię USA i NATO.

  20. Zolw napisał(a):

    @cisza1

    Rzeczywiście – nowelizację uchwalił PiS.

    Odczytuję to jako chęć umożliwienia Jankesom prowadzenia legalnych działań operacyjnych.

    Wyobraźmy sobie (czysto hipotetycznie), że na Opolszczyźnie wybuchaja zamieszki, w której źli Polacy zagrażają dobrym opolskim Niemcom. No przeciez to oczywiste, że Bundesrepublika wysyła autostradą A4 swoje Mardery i Leopardy z misją pomocy i bezpieczeństwa. Polacy wyprowadzają z Żagania swoje wojska pancerne, ale Jankesi nie, bo nie maja prawa . A połowa polskich pododdziałów musi zostac na miejscu, żeby bronic bazy i logistyki dla bezbronnych (bo nielegalnych) Jankesów.

  21. cisza1 napisał(a):

    @Zolw
    Najwyzszy czas zbiorowo zmądzreć, a mamy szansę!

    Masz rację a ja mam taką nadzieję.
    Jest w Polsce wielu młodych, wspaniałych patriotów… to budzi nadzieję.
    Warunek (wg mnie) – publiczne wyjawienie umów z komuną, dejście od umów kanciato-stołowych, przyznanie się do wzajemnego „hakowania” tam obecnych i …. starzy wyjadacze – won!
    Jestem ciekawa, co tym razem zrobi PIS w dniu 11. listopada?
    Dla mnie (nie jestem sama) będzie to sprawdzian intencji.
    Wiesz, nie jestem miłośniczką tej partii ( jestem wrogiem PO i jej podobnych ) ale popieram panią premier. Jestem tu na PT troszkę osamotniona ale nic to…

  22. cisza1 napisał(a):

    @Zolw
    Odczytuję to jako chęć umożliwienia Jankesom prowadzenia legalnych działań operacyjnych.

    Mam w planie notkę o wojnie na Bałkanach. Byłam tam w 1993 roku. Widziałam „pomoc” IFOR, SFOR, NATO…..widziałam Jankesów, fajne chłopaki :(((
    Nie znam się na wojsku ale nie wierzę w żadną realną pomoc.

  23. Zolw napisał(a):

    @cisza1

    Ja też nie jestem miłośnikiem PiS jako całości, ale widzę w niej jedyną nadzieję

    Przyznaję natomiast, ze jestem zdecydowanym „miłłośnikiem” kilku polityków tej partii. A że całośc juz aż tak nie zachwyca… cóż, „kadry decydują o wszystkim”, a ławka nieumoczonych jest w Polsce, po tych 25 latach, dość krótka.

  24. Zolw napisał(a):

    @cisza1

    Ja też nie patrzę na to westernowo i nie oczekuję, że jankescy chłopcy będą zasłaniać piersią dzieci i wdowy i strzelać do złych bandytów.

    Natomiast z operacyjnego punktu widzenia, jest to „trzecia siła zbrojna” na teatrze działań, której obecność może zmieniać układ szans. Wyobrażmy sobie, że w 1939 pod Chojnicami, albo pod Sieradzem stacjonowałaby solidnie wyposażona dywizja wojsk brytyjskich (wówczas jeszcze neutralnych wobec III Rzeszy). To by jednak trochę zmieniło układ „politycznych kart w rękach” Ribbentroppa i Becka.

  25. cisza1 napisał(a):

    @Zolwiu
    Nigdy nie będziemy mieć „aniołów”:))
    Czas pokaże, o co tak naprawdę chodzi. Ukraińcy bez wiz, Wrocław przez nich już prawie „wykupiony”, nowe mieszkania kupują, stać ich. Dziwna ta „bieda”.
    Po czyjej stronie, gdyby (nie daj Bóg) Ukraińcy chcieli więcej i z hukiem broni, którą oni mają, staną Jankesi?
    Może mi się cuś śni?

  26. Marek Lipski napisał(a):

    Czytelnku i autorze,

    tak długo jak w Polsce,będzie apartheid czyli podziały na dzieci wojska,policji,urzędników państowych,polityków i dzieci milionów „wyborców”nie ufaj opozycji.

    Nie ufaj PiS.Nie ufaj lewicy ani prawicy w Polsce.

    Popieram osobiście pragmatyczne,konretne reformy PiS ale lobbyści koncernów zabraniają zniesienia brutalnej selekcji,nie tylko ekonomicznej w Polsce na dzieci „władzy” i wyborców czyli mieszkańców Polski.

    PiS i jego politycy mają tak jak opozycja strach fizyczny.Nie zwracaj uwagi na ich walki polityczne.Zbieraj złoto,wykupuj ziemię poza Polską gdyż w Polsce Tobie zabiorą. Jak żyjesz w Polsce a masz rezerwy,przepisuj majątek na swoje dzieci,na rodzinę.

    Nie ryzykuj..Masz firmę w Polsce a nie jesteś milionerem w Euro,zakładaj dodatkowo firmy przez internet w EU zachodniej.Takie działania realizują polscy multimilionerzy i mają w 4 literach system finansowy w Polsce.

    Spadło bezrobocie w Polsce?Iluzja.Oszustwo. Exodus z Polski,za lepszym życiem,nie tylko emigrantów z Ukrainy,uchodzców ale mieszkańców Polski trwa.

    Każdy,nawet samotny bez dzieci, polityk w EU stara się „zabezpieczać” swój majątek.

    W Polsce inwestują tylko giganci,koncerny,kartele i gangsterzy z mafii włoskiej,rosyjskiej,wietnamskiej,serbskiej,albańskiej,arabskiej.Polska jest najważniejszym w EU krajem tranzytowym dla handlarzy narkotyków.

    Polska jak wiemy,jest bardzo bogata w złoża.Ty jako zarabiający,mający firmę,wolny zawód i Twoje dzieci,nie będą korzystać z bogactw w Polsce.

    W EU zachodniej trwa inwazja samotnych facetów,eks żołnierzy za zgodą EU i za forsę EU.Za twoje pieniędze Syria,Irak,Libia,Tunezja,Maroko,Egipt mają się przez cały czas palić.Im mniej ochotników w tej krwawej wojnie w krajach arabskich,tym łatwiej te kraje zdobyć i zniszczyć aby po czasie „zainwestować”.

    Europa zachodnia jeszcze ratuje Polskę gdyż 4 miliony(minimum) mieszkańców Polski są ubezpieczeni w państwowych kasach chorych w …Niemczech.Tego takie kasy jak AOK,BKK już nie ukrywają.

    O tym wie PiS jak i administracja w Polsce.Polacy w Polsce się ubezpieczają w Niemczech,nawet gdy mieszkają w Polsce?Tak.Nie mają wyboru,gdyż system służby zdrowia w Polsce,jest w bardzo trudnej sytuacji.No tak a „Owsiak” i sprzęt medyczny?
    Porozmawiaj z lekarzami i to z specjalłistami z Polski ale w Niemczech.Po polsku.

    Brandenburgia jako jedyna przyjmuje lekarzy z Polski,z polskim dyplomem i to bez nostryfikacji dyplomów.Nawet gdy lekarze,pielędniarki,nie mają opanowanego , do perfekcji,języka niemieckiego?Tak.

    Jak „gigantyczny ” odkurzacz” wybiera,wszystko co jest najlepsze z Polski.Z Rumunii.Z Bułgarii.Co tam..z.Chorwacji a teraz nawet…z Ukrainy.To są tylko ludzie .Eksport węgla z Polski,siarki,soli,miedzi,drzewa przez cały czas również trwa.

    Zaraz,zaraz.W EU zachodniej jest cenzura,więzienia pełne nie tylko gangsterów ale biednych.Wybory są w wielu przypadkach fałszowane,żydzi prześladowani.Trwają polowania na dzieci w całej EU zachodniej.

    Przecież Islamiści nigdy nie zaakceptują prawa cywilnego,karnego ani prawa podatkowego w EU zachodniej.Mieszkańcy z Polski,z Europy wschodniej są szykanowani,straszeni obozami i gazowaniem?Tak.Pomimo,oficjalnej polityki trwa już wojna przecw mieszkańcom Europy zachodniej?Tak.Pomimo tego trwa exodus z Polski?Tak.

    Bieda w krajach EU wschodniej wzrasta dlatego exodus do EU zachodniej za trochę więcej pieniędzy wzrasta.Ludzie ryzykują gdyż życie ma czas ważności.Pomimo,szykanów w EU zachodniej?Tak.Nie chcą pracować dla firm w Polsce,które są bardziej brutalne aniżeli firmy w USA.

    Czytelniku,
    Nowoczesna i opozycja to gangsterzy polityczni którzy byli i są za handlem dziećmi w Polsce na sprzedaż jak to miało miejsce za czasów PO-PSL.Nie popieraj.IS morduje w Wielkiej Brytanii dzieci a PO-PSL tylko sprzedawała czytaj odbierała dzieci,w imię prawa.

    Dzisiaj w Berlinie Obama ,Merkel ,z okazji Dnia Koścoła,razem,na scenie byli wyjątkowo aktywni i przesłali mieszkańcom Berlina,wiernym, nadzieję

    Przemawiali.Odpowiadali na pytania.Przed tysiącami wiernych.Przed Bramą Brandenburską.Jak na koncercie.Na żywo. Dzień w którym póżniej było spotkanie NATO..a Prezydent USA,Trump,konkretnie zarządał więcej pieniędzy na „obronę” czytaj dla koncernów zbrojeniowych.Na walkę z IS,gdyż chcą walczyć z IS ale to nie jest na temat.
    Pozdrawiam.Marek.

  27. Tadeusz_K napisał(a):

    @Cisza1
    18-07
    „Możliwe, że się mylę ale nie przymuszony prezydent Duda podpisał ją w 2016 roku.”
    //
    Ustawę Nr 1066 podpisał komorowski (2014 r)..
    1066 przedyskutowano na s24 od deski do deski.
    Umożliwia ona rozmycie odpowiedzialności za użycie obcych sił.
    Natomiast A.Duda podpisał jakąś nowelizację o czym dowiaduję się od ciebie-istotnie tak jest. Ale jakie zmiany wnosi to nie wiem. Ale jest chyba tak jak mówi @Zolw.
    Jakoś nikt wiele nie informował w prasie o tych modyfikacjach-też dziwne.
    Niebezpieczne to jest, ale zależy kto tę brzytwę ma w ręce.

    UE to projekt masoński..

    Myślę, że nie.
    Natomiast faktem jest, że opanowali oni całą jej strukturę i takim się teraz stał.
    Realizowane są przez UE wszystkie znane masońskie plany/programy/dyrektywy.
    UE sterują niewidoczni urzędnicy, a to co widać to tylko maszynka, aby nazywało się demokracją..
    Podzielam pani obawy.
    Pozdrawiam.

    PS.
    Ja też z PISem nie mam nic wspólnego.
    Ale nie ma i jeszcze długo nie będzie nic lepszego – dlatego na nich głosuję.

  28. Tadeusz_K napisał(a):

    Tak więc na tym zkończymy chyba 1-szą część odcinka długiego serialu pt. Europejskie wartości.
    Zapraszam niebawem na na część drugą.
    Dzięki @Zolw & @Cisza1.

Dodaj komentarz

Przejdź do paska narzędzi