Szechita – rytualny ubój krufek

Na trop naprowadziła mnie jak zawsze niezawodna w takich sytuacjach Lula

 

Niby niewinny żarcik, błahostka, a w rzeczywistości zawoalowany kontrolowany przeciek ze specsłużb. I jednocześnie sygnał do szeroko zakrojonego śledztwa blogerskiego. Początek jest oczywisty – prosta dedukcja: policja…  służby… Mosad. I już coś wiemy. Następnie wrzucamy w wyszukiwarkę „Majami” i wyskakuje nam firma cukiernicza z Bełchatowa. Następnie zaglądamy na listę koszernych produktów i znowu krok w stronę prawdy..

http://gramzdrowia.pl/dieta/kaszrut-koszerna/lista-koszernych-produktow.html

Acha!

To tak wyglądają koszerne krufki z certyfikatem Rabina Schudricha:

 

A tak wyglądają koszerne krufki nie pozostawiające żadnych złudzeń,
że są związane z żydomasońska propagandą – tzn. krufki firmowe:

 

W tym momencie mogę już uspokoić blogerkę Sao Paulo. Tanie „irlandzkie” linie lotnicze Dajaner nie będą przywozić do Polski z taktycznej bazy wojskowej Ovda koszernych krufek. Bardziej prawdopodobne, że to koszerne krufki będą opuszczać dajanerami Polskę by zasilać armię izraelską stacjonującą na pustyni Negev. Takoż samo koszerne sezamki z Majami.

.

.

.

PS Nie pierwszy raz koszer był przedmiotem dochodzenia (do prawdy).
Poniżej zamieszczam cudem ocalały raport:

Koszerne reagenty i mowa nienawiści w laboratorium studenckim

Student przygotował zamówienie na odczyniki z Sigmy-Aldrich.
Profesora zaskoczyła cena dimetylosiarczku: „aż tak podrożał?!”

Po kwadransie, w dosadnych słowach szef oznajmił grupie, że
nie życzy sobie koszernych odczynników w swoim laboratorium.
Była to mowa nienawiści w pełnej krasie :))

Po inspekcji (bez użycia pochodni) okazało się, że w labie
jest używany także koszerny dwuwodny cytrynian sodu.
Na szczęście tym razem obyło się bez mowy nienawiści i tym
podobnych incydentów ponieważ ceny odczynników okazały się
zbliżone. Odczynnik  z „kosher certificate by Rabbi Gershon Segal”
okazał się nawet ciut tańszy.

Obecnie zespół prowadzi zaawansowane badania porównawcze.
Sporządzono serię buforów cytrynianowych z koszernych
i niekoszernych reagentów. Obserwujemy, które spleśnieją
szybciej.

Wyniki badań zostaną opublikowane, o ile wcześniej grupa
badawcza nie zostanie rozwiązana np. po studenckiej denuncjacji
„o szerzeniu skrajnych poglądów w trakcie zajęć dydaktycznych
prowadzonych przez nauczycieli akademickich” zaangażowanych
w tenże wiekopomny aczkolwiek kontrowersyjny eksperyment.

8 grudnia 2012 r.

 

http://rk1.salon24.pl/470487,koszerne-reagenty-i-mowa-nienawisci-w-laboratorium-studenckim

 

Mamy rok 2017. Wyniki wspomnianych badań do dziś nie zostały opublikowane.
Nawet w Wolnej Polsce. Najpewniej położył na nich łapę Mosad.

 

.

 

You may also like...

77 komentarzy

  1. adamkonrad napisał(a):

    @Rk
    Dobrze ze o tym napisałeś.
    Niektórzy niestety chowają głowę w piasek i nie chcą o tym rozmawiać. Pora zając się sprawą zanim będzie zapóźno.
    Podziwiam również kawał solidnej badawczej roboty.
    Uważaj na siebie. Ostatnie problemy zamieszczeniem notki wskazują ze juz Cię mają na celowniku. Myślę że pora na złożenie deklaracji o zdrowiu.

    Ja uważam że trzeba koniecznie krufki odkoszerenić!

  2. adamkonrad napisał(a):

    Na pewno zauważyłeś z jaką kpiną i atakiem
    Spotkał się temat krufek?
    Z jaką moderacją?
    Niektórzy chcieliby aby był to temat Tabu

  3. rk1 napisał(a):

    @AK:

    po prostu uważam, ze kwestia koszerności krufek nie powinna byc tematem tabu na PT.
    W linku dalsze produkty koszer – jest o czym pisać, jest co demaskować.

    Nie tylko Luli dziekuje za natchnienie. Z tego miejsca pragnę podziekować takze blogerce Sao Paulo za link z informacja o koszernych cukierkach przewożonych do Polski dla biednych zydowskich dzieci.

    Dziękuję także Rabinowi Schudrichowi. On juz wie za co.
    On wie, że sam bym sobie z mosadem nie poradzil.

  4. Lula322 napisał(a):

    ” Najlepsze krufki sa na placu Pigalle. Ciocia Lula przesyła świeżą partię ”

    🙂

  5. adamkonrad napisał(a):

    @Lula
    nie chciałbym zbyć mocno uderzyć w patos
    Ale się wzruszyłem
    Pamiętajcie:
    Wszystkie krufki są nasze
    Żadnej nie wolno pozostawić samej!

  6. adamkonrad napisał(a):

    I nie pytaj nigdy dla kogo leży krufka
    Bo ona lezy dla ciebie

  7. Lula322 napisał(a):

    🙂

  8. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    zauważyłem. i bylem tym mocno zaskoczony.
    teraz, gdy juz wiemy co to za krufki sprawa jest oczywista.

  9. Lula322 napisał(a):

    Gdybym miał krufkę to bym na niej grał
    🙂

    Spadam bo zaczyna mi odwalać
    🙂

    Miłego dnia Kuzyni 🙂

  10. rk1 napisał(a):

    @Lula

    bierz kakaową i zmykaj 🙂
    ja też zaraz spadam. jest jeszcze tyle rzeczy do zdemaskowania..

  11. adamkonrad napisał(a):

    No słoneczko dzisiaj świeci
    Milego dnia raz!

  12. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    mleczna raz!

  13. nohood napisał(a):

    notka nie uwzględnia braku koszerności krufek. szudrich to ten sam typ, który okłamał l kacz,yńskiego co do obyczaju żydowskiego względem zakazu ekshumacji. więc albo ranę sam nie jest koszerny, albo jest kłamcą, co oznacza, że tanimi kłamią. tak czy owak nie polecam krufek od szudricha.

  14. nohood napisał(a):

    ranę:rebe, tanimi: rabini

  15. rk1 napisał(a):

    @Nohood

    == notka nie uwzględnia braku koszerności krufek. ==

    Znaczy sprawa jest rozwojowa, godna blogerskiego śledztwa.

    Niekoszerne krufki z Jutrzenki fruwają do Arabii Saudyjskiej.

    Nie wiadomo jednak, ani którymi tanimi liniami lotnicznymi
    ani do której taktycznej bazy wojskowej (portal „Pasażer” milczy)
    Czekam na wrzutkę od Luli, która moze rzuci nowe swiatło
    na to mhroczne zagadnienie.

    PS. za judecką wikipedią:

    ..W 2010 w wywiadzie dla BBC mówiąc o papieżu Janie Pawle II użył formuły „błogosławionej pamięci” zarezerwowanej dla zmarłych Żydów. Kilka miesięcy potem wziął udział w katolickiej mszy żałobnej wewnątrz kościoła w czasie pogrzebu Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego, podczas gdy inni rabini i przedstawiciele delegacji żydowskiej pozostali na zewnątrz. Oba zdarzenia wywołały konsternację i wzburzenie licznych europejskich rabinów..

    temat rozwojowy, acz bardzo niebezpieczny:
    nieumiejętnie grając w skojarzenia
    łatwo można zostać zdemaskowanym
    jako demagog wyższej klasy.
    a wiec może jednak tabu…

  16. nohood napisał(a):

    wnioski pozostawiam domyślnym. gość, który zełgał w tak ważnej sprawie przestał mnie interesować. jego udział w polskich uroczystościach tłumaczę sobie próbami uwiarygodnienia się kosztem naiwnych polaków. dla mnie szudrich to szubrawiec i pajac na występach w przemyśle holokaust.
    co do reszty- można to, albo tamto. ile jest tych klas demagogów?

  17. E.B napisał(a):

    @rk1

    Erek, skoro już tak jesteś na tropie, a właściwie to wpadłeś w jakiś spiskowo – śledczy wir, to może wypatrzyłbyś, dlaczego tak długo w Polsce trwa pora zimno-deszczowa?

    Zaczyna mnie to niepokoić, tak długo to jeszcze chyba nie było nigdy. Bieguny się zmieniają albo cuś?
    Jak wyśledzisz to napisz. Przedsięwzięmy właściwe środki : ).

  18. rk1 napisał(a):

    @Nohood

    Możesz mieć dużo racji z Szudrichem. W sumie nie jest zaskakujące, ze naczelny rabin będzie reprezentował interesy zydowskie (podobnie jak Putin rosyjskie, Merkel niemieckie, papieże katolickie itd.) i ze jednocześnie będzie starał się postępować dyplomatycznie…
    .

    == szudrich to ten sam typ, który okłamał l kacz,yńskiego co do obyczaju żydowskiego
    względem zakazu ekshumacji. ==

    Dzięki za to zdanie.
    Okłamał? A nie współpracował? z Kalksteinem?… to tylko jeden krok dalej..

    No właśnie. Dotknąłeś sedna sprawy, w której co pewien czas tu jontsze, przez którą czuję się ciutke niezręcznie gdy jestem zapisywany do „naszych”, Ty możesz tracić przez to u niektórych z nich wiarygodność, a Bogu ducha winne krufki są tu rytualnie zarzynane..
    .

    == ile jest tych klas demagogów? ==

    A to już pytanie do blogera Piko. To jego fraza.

  19. rk1 napisał(a):

    @EB

    😀

    jontszysz! und demagogujesz!

    Chcesz tu na PT oglądać rytualny ubój Bogu ducha winnych pogodynek.

    Nie dam sie sprowokować!

  20. E.B napisał(a):

    Erek, daj się sprowokować 🙂

    U nas działają różni eko – terroryści. I ja to rozumiem, biznes is biznes :)). Chcą nas doić i doić.

    Ale z tą pogodą to chyba nie daliby rady. No, chyba, że się mylę i jeszcze tego nie rozgryzłam.
    No ale Ty masz już wprawę, dlatego polecam tę sprawę Twojej uwadze 🙂
    Pomyśl o Rodos. Czeka na Gospodarza, a tu nici….

  21. adamkonrad napisał(a):

    to ja już się zgubiłem
    to te krufki są w końcu koszerne czy nie za bardzo
    czy może tylko kakaowe lub mleczne
    🙁

  22. rk1 napisał(a):

    @EB:

    rodosilem wczoraj i przedwczoraj. i mam nadzieje ze porodoszenie jutro.

    PS. Miło nieraz porozmawiać o czymś niebanalnym,
    co nie jest ze ślubami lwowskimi związane, prawda? 😉

  23. adamkonrad napisał(a):

    szukalem jutjbka na ktorym 4 doctor wita krufki
    ale jutjubek same rytualne uboje wyrzucal
    poddalem sie
    😀

  24. E.B napisał(a):

    @rk1

    Przeczytałeś? Liczyłam na to :)).
    To jesteśmy kwita. Ty się czegoś dowiedziałeś, czego może nie znałeś, w sam raz na jutrzejsze święto. A ja się nieco zabawiłam :))

    Pewnie, że nie samymi ślubami człowiek żyje. Tak jak nie samymi „krufkami” i mosadem :))).

  25. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad;

    były żelki – również tutaj rytualnie zarżnięte 😀

    .

    == czy może tylko kakaowe lub mleczne ==

    nie tylko:

    jak dla mnie zbyt perwersyjne 😉

  26. rk1 napisał(a):

    @EB:

    urozmaicona dieta rulez 😉

  27. E.B napisał(a):

    @rk1

    I tak trzymać :))))

  28. adamkonrad napisał(a):

    Etam
    To nie są prawdziwe krufki

  29. rk1 napisał(a):

    @Adamkonrad

    == To nie są prawdziwe krufki ==

    masz racje. dziecku bym nie dał 🙂

    odpisałem na PW.

  30. adamkonrad napisał(a):

    potwierdzam
    i zapewniam o dobrym stanie zdrowia
    😉

  31. wawel24 napisał(a):

    rk1
    2 maja 2017 o 16:44

    „Okłamał? A nie współpracował? z Kalksteinem?… to tylko jeden krok dalej..”

    Erku,
    powiedz dlaczego
    1. rozpowszechniasz gnioty dezinformacyjne spreparowane właśnie z myślą o rozpowszechnianiu przez erków?
    2. dlaczego sprowadzasz często różne kwestie do absurdu?

  32. wawel24 napisał(a):

    sprawy nie poprawia, że… rozpowszechniasz ironicznie

  33. wawel24 napisał(a):

    Ciekawi mnie też, dlaczego w raz na kilka komentarzy musisz jakieś wielopiętrowe przytyki pisać do Ciszy i do SP?
    Dziwna sprawa.

  34. rk1 napisał(a):

    @wawel24

    w pierwszym pytaniu znajduje sie odpowiedz.
    w drugim poprawka, ze nie jest to rozpowszechnianie lecz dementowanie.
    sprowadzanie do absurdu jest dobrą metodą, szczególnie gdy inne zawodzą.

  35. wawel24 napisał(a):

    „sprowadzanie do absurdu jest dobrą metodą”

    dobrą metodą na co?

    Na oczyszczenie portalu z osób, dzięki obecności których na portalu krzywo patrzą na Ciebie w pokoju nauczycielskim?

    zmień szkołę

  36. wawel24 napisał(a):

    albo stań się odporny na spojrzenia

  37. wawel24 napisał(a):

    czujesz się pedagogiem dla niektórych blogerów? dobierasz środki

  38. wawel24 napisał(a):

    ten portal powstał w innym celu niż dobre samopoczucie pań z pokoju nauczycielskiego

  39. wawel24 napisał(a):

    Twoim głównym, dość trudnym do zniesienia znakiem charakterystycznym jest drwienie z tych, którzy piszą o sprawach, o których nie masz pojęcia.

    Nie wiem jakie tam masz uprawnienia administracyjne i czy masz – ale osoba funkcyjna z tak specyficznymi cechami zachowań- to mieszanka, hmm, … dopowiedz sobie jaka.

  40. wawel24 napisał(a):

    (uprawnienia na tym portalu, oczywiście)

  41. rk1 napisał(a):

    @wawel24

    == dobrą metodą na co? ==

    dobrą metodą na pokazanie, ze sie mylą, ze moga nie miec racji.
    na pewno lepszą niz ich ocenianie… (ja to rozróżniam i osób nie oceniam).

    masz racje, że nieodróżnianie krytyki wyrażanego poglądu
    od krytyki osoby ktora go wyraza jest dość nagminne.
    nic na to nie poradzę.

    Stwierdzenie o oczyszczaniu portalu jest twoim tekstem.

  42. rk1 napisał(a):

    @wawel24

    czyli jednak o mnie…

    ok.

    jestem adminem portalu PT d/s offtopu , hejtu i poezji.

  43. rk1 napisał(a):

    @Wawel24:

    chetnie poznam twoje zdanie w następującej kwestii:

    iksiński napisal bzdure
    chcialbym to skomentować

    ktory wariant mam wybrac, jak skomentować,
    by iksinski nie wziął uwagi do siebie

    a) „iksinski napisal bzdure”
    b) „bloger X napisał bzdure”
    c) „ta bzdura to bzdura”

    każdy inteligentny bloger bedzie wiedzial (takze iksinski jesli jest inteligentny),
    o czyja bzdurę chodzi. nie jest ani moja wina ani problemem, ze niektorzy
    potraktuja to jako atak na iksinskiego (w tym byc moze takze iksnski).

    jest oczywiście inne rozwiązanie: mozna nie komentować bzdury,
    ale mam nadzieje, ze to nie bedzie twoja rekomendacja.

    no chyba ze jednak przeczysz sobie twierdząc ze „ten portal powstał
    w innym celu niż dobre samopoczucie pań z pokoju nauczycielskiego

  44. wawel24 napisał(a):

    „Dotknąłeś sedna sprawy, w której co pewien czas tu jontsze, przez którą czuję się ciutke niezręcznie gdy jestem zapisywany do „naszych”

    Nie jontsz. Kontrskuteczne, zwłaszcza na bezcenzurowym portalu. Po prostu omijaj tematy i osoby. No chyba że głównym motorem Twojego ostatniego „wiru” (nundego, powtarzalnego bez opanowania i do znudzenia, nikogo niczego nie zdolnego nauczyć) jest to, że czujesz się ciutkę niezręcznie będąc zapisywany do „naszych”. Wtedy sprawa jest poważniejsza. Ale Twoja osobiście, nie portalowa. Nie uportalowiaj swoich rozterek i strachów. Bo chcąc nie chcąc zbyt ekspansywnie wpływasz na profil, kształt, ton portalu. A robisz to bez przeprowadzenia referendum – że tak zażartuję.

  45. rk1 napisał(a):

    @Wawel24

    == Nie jontsz. Kontrskuteczne, […] ==

    jesli kontrskutecznie, to nie osiagnę swojego celu i bedziesz zadowolony
    – panie w pokoju nauczycielskim będą peplać bez umiaru.
    i nikt nie osmieli sie zdziwic bo nie daj Boze szczela focha.
    jednomyslnie ma byc!

    piekny profil, kształt i ton Ci sie marzy.
    i pewnie sie spelni – to łatwo da sie osiągnąć
    będziesz zadowolony?

  46. wawel24 napisał(a):

    „chetnie poznam twoje zdanie w następującej kwestii”

    Dobrze, że o to pytasz. Miało to być (może będzie) w notce o obecnym PT.
    Otóż wyobraź sobie, że ja przez kilka lat na S24 komentowałem u kogoś, tylko wtedy, gdy… notka była świetna, odkrywająca coś. Podobnie nie wspominałem (starałem się) w komentach u innych o tym, że tam ktoś „napisał bzdurę”. Jesteś zbyt inteligentny, by zajeżdżać kobyłę dowartościowywania się kosztem tych, którzy Twoim zdaniem napisali bzdurę. Myślę, że stać Cię na notki i komentarze minimalizujące jechanie na błędach innych. Na S24 tak było. Tutaj przemieniłeś się w Sherlocka Holmesa. Śledczy wiatr w żagle. Godny lepszej sprawy. Samodzielne kreacje dają jednak więcej satysfakcji.

  47. rk1 napisał(a):

    @Wawel24

    == Tutaj przemieniłeś się w Sherlocka Holmesa. Śledczy wiatr w żagle. ==

    chodzi Ci o wytropione tu koszerne krufki? 😉

    specjalnie nie sledze. portal jest na tyle maly ze widze praktycznie caly
    a wiec i bzdury. podobnie widza je osoby z zewnatrz. brak dyskusji,
    reakcji raczej nie bedzie ich zachecal. czesc obecnych zniecheci.
    podobnie monotematycznosc i jednomyslnosc. z PT zrobi sie malutkie TWA.
    Portal Potakiwaczy Polskim Tekstem – akurat to bedzie bardzo latwo uzyskać.
    takich portali juz troche jest. bedzie kolejny.

  48. rk1 napisał(a):

    @Wawel24

    podrzucam Ci krufke.
    Dobranoc.

  49. adamkonrad napisał(a):

    @RK
    Może nie ładnie ze się włączę do dosyć prywatnej choć publicznej rozmowy
    To tez tak to widzę jak Ty

    Chyba chodzi tutaj o jednomyślność i jedniźródłowość
    Tylko skoro tak
    Nie widzę sensu mnożenia tych samych profili

  50. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad

    prywatna rozmowa – no weś 😀

    i Tobie podrzucam krufke
    poki profil ksztalt i ton PT nie jest jeszcze na tyle ukształtowany
    (chocby na drodze referendum – ze tak zażartuję)
    ze jest to tu jeszcze mozłiwe.

    dobranoc 🙂

  51. adamkonrad napisał(a):

    No miała taką aurę

    Uważam że nie ma nic złego w atakowaniu absurdalnych poglądów
    Zwłaszcza jeśli są z pewną namiętnoścìą powielane wpływając na profil
    Który w referendum nie został ustalony

    Dobranoc wszystkim
    Krufkę złapałem

  52. wawel24 napisał(a):

    „jednomyslnie ma byc!”

    Nie w tym rzeczy sedno.
    Nie to jaśnieje na horyzoncie zagrożenie. Beztroskie drwiny, kpiny, szydzenie miast sporu na argumenty, fakty, źródła (umówmy się: w większości punktów, które u innych oceniasz jako bzdury – brak Ci danych, wiedzy, obycia w temacie) – rozpowszechnianie takiej postawy czyni portal powierzchownym. Ba, uczy ludzi, czytelników powierzchowności. Główne zagrożenie, ku któremu prowadzisz jacht – to p o w i e r z c h o w n o ś ć.
    ( Jest taki styl, nazwijmy go roboczo – c z a t o w y). Nie mówię, że czatowość nie powinna mieć tu miejsca. Ale na czat podśmiewujących się przy piwku (lemoniadzie, kawce etc) grona znajomych z sieci – szkoda… portalu. Są stronki oferujące usługi czatu (na takich spotykaliśmy się na początku w grupie inicjatywnej). Czatowość, luz, coolowatość może mieć pozytywny efekt i przyciągać trochę osób (ale pozostaje pytanie, czy o takie osoby, jakie przyciągnie „coolowatość” chodziło „nam”, niech będzie, że o takie t e ż). Sedno w proporcjach, w dominującym stylu uprawiania wymiany myśli.

    dobranoc (do tematu wrócę)

  53. adamkonrad napisał(a):

    Nikt nikomu nie zabrania przedstawiania argumentów i dowodów
    W tym wlasnie rzecz
    😀

  54. wawel24 napisał(a):

    Adamie

    wskaż, choćby dziś w rozmowie z nohoodem (powyżej od 15:02 do 16:44)

    argumenty i dowody, które przedstawił erek. Dobry żart…

    Jedyne co zrobił, to spalił dopiero rozpoczynającą się próbę wymiany myśli. Nazywa się to: wykpiwać się z czegoś. Wykpiwa się wtedy od odpowiedzi, gdy zaczyna mu brakować danych. Efekt: dyskusja kończy się w punkcie, w którym…. mogłaby się zacząć. Erek pali dużo tematów w komentach (bywa, że i w notkach). Jego prawo. Ale jakoweś rozpowszechnianie tego stylu obcowania netowego (bo nie powiem przecież dyskusji) staje się obecne na portalu. Portal kpiarski „Polskim Tekstem”. Ładne kwiatki. To może zmieńmy nazwę na „Kpiarskim Tekstem” – ale takich miejsc w sieci też jest dużo :). Na dużo lepszym poziomie.

    (nie musisz odpowiadać, ja też cenię lojalność wobec przyjaciół, choć Amicus Erek, sed magis … etc. 😉

    dobranoc

  55. adamkonrad napisał(a):

    @Wawelu

    Zacznijmy może od tego, że notka nie dotyczyła Rabina tylko tajemniczych lotów, które w wielu powieleniach pojawiły się na portalu jako właściwie nie wiem co. W wersji Sao Paulo rozwinięte do innych lotów (znów zmiana tematu) ze wskazaniem na raczej niezbyt poważne źródła. I znowu właściwie bez domówienia co i jak.

    Więc Nohood trochę zaoftopował. Oczywiście nie jest to wielki problem, ale fakt, stwierdzając że kwestia ekshumacji kompromituje Rabina takiego czy innego. Na co Erek przedstawił fakty. Na co Nohood napisał, że to zmyłka. No tak w skrócie.
    😀
    więc argumenty były

    Dyskusja będzie, jak się zaczną argumenty. Póki co to Erek własnie zwraca uwagę, na ich całkowity brak.
    Gdyby były, nie byłoby kpiny.
    Albo głosiciel poglądu wszedłby z podniesioną piwnicą i te ‚fakty’ rzucił na stół.
    Nie zauważyłem aby tak się stało. Raczej chodziło o dziwne, niejasne wrzutki puszczane tu i tam. Które Erkowi, dbającemu o poziom portalu się nie podobały.

  56. adamkonrad napisał(a):

    errata
    ‚przyłbicą’ nie piwnicą

    😀

  57. adamkonrad napisał(a):

    @Wawel
    Tak że moim zdaniem nie musisz się obawiać.
    Jeśli pogląd jakiś przedstawiony jest w całości otwarcie z argumentami, które go popierają, najlepiej ze źródłami
    to żadnej kpiny nie będzie.

  58. adamkonrad napisał(a):

    póki co mamy jakieś dziwne

    ‚bo wicie rozumicie’

    i erek mówi

    ‚nie wicie i nie rozumicie’
    i bardzo dobrze, że tak robi

  59. wawel24 napisał(a):

    Nie, erek mówi, bo u was murzynów biją 🙂

    Ale zostawiam Tobie ostatnie słowo 😉

    dobranoc

  60. rk1 napisał(a):

    @Wawel24

    == umówmy się: w większości punktów, które u innych oceniasz jako bzdury
    – brak Ci danych, wiedzy, obycia w temacie ==
    .
    Umówmy się: krytykujesz moje notki, których zapewne nie czytałeś.
    – brak Ci danych, wiedzy, obycia w temacie. Nno.
    (to tak samo „argument” w dyskusji jak ten wyżej).
    remis 😉
    .
    Starałem się tego uniknąć, bo rzecz dotyczy podejścia do całego PT, ale skoro nalegasz to chwile rozmawiajmy o konkretach w notkach. Np. o tej, w której ponoc „spaliłem” temat – jaki? „Jedwabnego” – a i owszem. Bo jestem adminem ds. offtopu, bo nie tego dotyczy ta notka. Brzytwa Ockhama (bardzo dobre narzedzie w poważnych dyskusjach, ale nadaje się tez do krufek). Nic więcej. Brzydzą Cie powierzchowne pogadanki, odbieganie od tematu.. no to licze na uznanie. Poprzednia notka (po której Wena skarzy się, ze pomawiam ją o antysemityzm). Proszę bardzo odnieś się precyzyjnie, nie odchodząc od tematu do treści notki i do zacytowanego w niej komentarza (brzytwa)… no głupia sprawa. Ale bzdura została posiana i trafiając na odpowiedni grunt zaowocowała następnymi absurdami. Piszesz ze PT jest niecenzurowany – masz racje. I to jest głowny walor tego miejsca. I o tym tez była moja notka sprzed kilku dni, gdy okazało się pisanie o tym wprost do niektórych nie trafia. itd. itd. itd. Jeśli chcesz możemy wziąć moje notki na tapete i je analizować. oczywiście pomogę. Chyba jednak szkoda naszego czasu, bo wydaje mi się ze inna sprawa sprowadziła Cie w moje obrzydliwe kpiarsko-szydercze progi (btw: progi które jeszcze kilka tygodni temu nikomu tu nie przeszkadzały mimo ze są takie jak są, niezmienne od dobrych kilku lat.. – ale to inny watek, brzytwa). Mam nadzieję ze kwestię personalną (SP i Cisza1, które proszę ode mnie pozdrowić) już wyjaśniliśmy.
    .
    Różnica zdań w rzeczywistości dotyczy przecież PT. Pytasz się, w którą stronę pokieruję jachtem (nie powiem – połechtało). Odpowiadam: mujborze. to forma straszliwej kpino-drwiny… no nie mogłem się powstrzymać… (zostawiam Ci ocene czy dotyczy ona twojego stwierdzenia czy twojej osoby – nie jako złośliwość. jako demo).
    .
    Otóż nie ma jachtu. Jest (natenczas) zbiór łódeczek, stateczków, transatlantyków.. i dobrze. I oby tak zostało i oby tych niezależnych jednostek było jak najwięcej. Tylko różnorodność i brak cenzury zapewni pomyślność temu projektowi. Zrobienie z PT jednej jednostki to zrobienie z niego titanica (takiego małego, ale już godnego katastrofy). Pytasz się gdzie kieruję jacht (którego nie ma) – otoz to jak będzie funkcjonował PT zależy wyłącznie od osób piszących i komentujacych, a nie ode mnie, Ciebie, ani nikogo innego. Od wszystkich który będą tu czuli sie nieskrepowani w wypowiedzi. I oby tak zostało. Dlatego gdy czytam wezwania do wytyczenia kierunku, moderowania, logowania, adminowania, podzialu notek na mądre i głupie, te na stronę główną i na dol.. to szlag mnie trafia. To dążenie do odtworzenia najgorszych cech s24 (tylko może pod inna kuratelą). To już lepiej tam wrócić… Jak wspomniałem, na razie ogarniam praktycznie cały PT i mogę stwierdzić, ze żadna z dotychczasowych notek PT nie zostałaby na s24 ocenzurowana ani wystrzelona w kosmos.
    .
    Twierdzisz, ze powierzchowność/czateria zabija dyskusje. Masz tu eksperyment z Historią, cenny jako zakładka tematyczna, ciekawy jako przykład funkcjonowania niepowierzchownej monotematyczności (i niemal izolowanej – a wiec takiego małego portalu, jakiego oczekujesz). Zajrzyj pod swoje niepowierzchowne notki – uważasz ze znikoma dyskusja czy komentarze puste/grzecznosciowe wynikają z powodu powierzchowności rozmów o krufkach (postawmy je jako wzór zua wszelakiego), ze jakby te krufki wysłać w kosmos to zacznie tam buzować dyskusja? Serio?! A może krufki wchodzą w szkode, wpartaczają w te poważne und jedynie słuszne notki i blogi? Jeśli tak to prądem bydlątka – przecież każdy bloger ma tu takie narzędzia.
    .
    Mój blog pozostanie bez zmian. Kto przebije się przez powierzchowność na pewno dostrzeże jego przepastną głębie (albo płytkie dno) i będzie decydował co dalej z tym fantem zrobić. Blog tez nadal zachowa jeszcze jedną cechę: nie trzeba do niego zaglądać. Czy i jak będzie funkcjonował w federacji PT – zobaczymy.
    .
    Za podjęty trud wychowawczy, inne cenne uwagi i ciekawą dyskusje dziękuję.
    Z przyjemnością (tak jak do tej pory) przeczytam twoje następne notki.
    Krufki trzymając na uwięzi.
    Pozdrawiam

    .

  61. adamkonrad napisał(a):

    @RK
    No takie długie komentarze to powinny być notki
    🙂

  62. adamkonrad napisał(a):

    @RK
    a ten komentarz uważam że jest ważny
    pozostawiam pod rozwagę zrobienie z niego notki
    wolność to ważne pojęcie

  63. adamkonrad napisał(a):

    @RK
    Trochę zazdraszczam jak szybko stałeś się niewątpliwie najbardziej zauważanym blogerem na PT
    🙁
    No cóż, pewnie to że piszesz notki ma w tej rozpoznawalności jakiś udział
    🙂
    Ale reszta to nożyczki odzywające się kiedy ręką znajdzie się chociażby w pobliżu stołu
    Bo nie dzwony przecież

    Tak się pocieszam widząc niesamowity wręcz odzew na przecież takie błahe z pozoru tematy ‚krufkowe’

    Tu krufka a tam jak krewetka która żywcem do oleju gorącego wyrzucona

    Naprawdę fascynujące
    I o dużych walorach poznawczych obserwacje poczynić można
    Aż mnie mocniej ostatnio internet znów wciągnął

  64. adamkonrad napisał(a):

    I powiem tak Erku
    Dobrze ze to internet
    Bo nie wiadomo jak sytuacja by się rozwinęła
    😀

    Ale deklarację o dobrym zdrowiu zawsze warto złożyć
    ;D

    Pozdrawiam i idę świętować
    To dzisiaj powinien być wiodący temat

  65. obserwator napisał(a):

    adamkonrad 3 maja 2017 o 10:48
    @RK
    Trochę zazdraszczam jak szybko stałeś się niewątpliwie najbardziej zauważanym blogerem na PT

    Nieważne, co sie mówi, byleby głośno i dużo. Taka to sława.

  66. Lula322 napisał(a):

    Erku 3.56

    Ha – teraz przeczytane- serio serio 🙂 Wierzę w Ciebie Kuzyn 🙂

  67. Lula322 napisał(a):

    @Adamu

    W Ciebie też 🙂 Tylko, że wątki koncentrują się wokół Erka – trzeba dać mu wsparcie 🙂

  68. adamkonrad napisał(a):

    @Obserwator
    gdzieś z Moskwy nadaje?
    😀

  69. adamkonrad napisał(a):

    @Lula322

    =W Ciebie też=
    No
    🙂

    =Tylko, że wątki koncentrują się wokół Erka – trzeba dać mu wsparcie =
    No nie da się ukryć, że stał się inspiracją wielu notek na PT
    🙂
    nasz Erek!

  70. adamkonrad napisał(a):

    @Lula322

    a takie to niepozorne było
    a teraz
    wszyscy o nim piszą

  71. Lula322 napisał(a):

    „No nie da się ukryć, że stał się inspiracją wielu notek na PT
    ?
    nasz Erek!”

    No cóż- chyba nikt nie miał wątpliwości , że czas Jego sławy nadejdzie 🙂

    🙂

  72. Lula322 napisał(a):

    Aha – zerknęłam gdzie jesteśmy- no to tu można pitu- pitu

    🙂

  73. Lula322 napisał(a):

    Kuzyn jeszcze wpadnę – na razie śmigam bo muszę coś zadziałać

    🙂

  74. adamkonrad napisał(a):

    @Lula322
    pozdrawiam więc tu Kuzynkę
    😀
    i krufkę ostatnią co w kieszeni ostała rzucam

  75. Lula322 napisał(a):

    ” Krufek ci u nas dostatek, ale i te przyjmuję jako wróżbę zwycięstwa”

    :)))

  76. obserwator napisał(a):

    adamkonrad 3 maja 2017 o 11:30
    @Obserwator
    gdzieś z Moskwy nadaje?

    Jeśli w Moskwie jest serce PiS to się zgadza. Bo ja prosto z serca PiS nadaję.

  77. adamkonrad napisał(a):

    @Obserwator
    Proste pytanie było
    😀
    Odpowiedz mimo złożonej formy wszystko wyjaśnia

Dodaj komentarz:

Przejdź do paska narzędzi