Pytania do przeciwników rejestracji i logowania dla komentowania.

Może Ci się również spodoba

275 komentarzy

  1. adamkonrad napisał(a):

    Jestem za na razie – na pewno póki jest niewielu użytkowników jak najłatwiejszej możliwości udzielenia się
    Być może – gdyby rejestracja była prawie automatyczna, można by ograniczyć
    Nie widzę na razie zbyt wielkiego problemu osób niezarejestrowanych – kilka przypadków
    wcale nie specjalnie uciążliwych
    Opisywany hejt, trolling – notki dedykowane poszczególnym blogerom to póki co nie jest domena osób nie posiadających konta

  2. adamkonrad napisał(a):

    errata
    bo wstęp napisałem niejasny
    jestem za możliwością komentowania osób nie zalogowanych
    i nie posiadających kont

  3. adamkonrad napisał(a):

    albo inaczej
    wskażcie w którym miejscu był atak trollingu osób nie posiadających konta
    i na ile był uciążliwy

  4. izaluka napisał(a):

    @adamkonrad
    Na konkretne pytania konkretnie nie odpowiesz? Byłeś przecież na NIE.

  5. izaluka napisał(a):

    @adamkonrad
    Proszę nie rozmywać tematu. Zadałam konkretne pytania.

  6. adamkonrad napisał(a):

    nie rozumiem
    byłem za NIE ograniczaniem możliwości komentowania
    i dalej podtrzymuję to stanowisko

    jestem Za możliwością udzielania się osób nie posiadających konta

    mam nadzieję, że teraz napisałem w sposób nie budzący wątpliwości

  7. nohood napisał(a):

    izaluka:
    poza komentowaniem jest także możliwość pisania notek.
    istnieją różne potrzeby.
    jestem zdania, że mądre, czy ciekawe komentarze są wartością samą w sobie.
    zdarza się, że po przeczytaniu jakiegoś artykułu odczuwam potrzebę podzielenia się refleksjią,
    jednak konieczność zarejestrowania się skutecznie mi tą potrzebę blokuje…
    rejestracja to jest jakaś bariera…

    „-Dlaczego uważacie, że kolejni użytkownicy nie powinni/nie muszą się rejestrować i logować”
    ależ muszą, jeśli chcą dodawać własne wpisy..

    izo pytanie lorda dotyczyło wyłącznie komentowania..

    pozdrawiam

  8. izaluka napisał(a):

    @adamkonrad
    Napisałeś. Jesteś więc adresatem mojej notki.
    Nie ustosunkowałeś się do żadnego pytania Z NOTKI.

  9. adamkonrad napisał(a):

    rozumiem że do każdego punktu?
    ok

    Bo tylko z kontem można blogować i wolę kiedy wiem z kim rozmawiam (wolę nie oznacza, że inna możliwość powinna być zablokowana)
    Kolejni użytkownicy, jeśli chcą pisać notki muszą się rejestrować
    Nie widzę niekonsekwencji
    Jestem tak naiwny, że uważam, że utrudnienia odstręczają
    Nie jest mi wszystko jedno
    Z nieustającym hejtem uważam że przesada, jeśli nawet jest, to odpowiadają za niego użytkownicy posiadający konta, więc posiadanie kont jako obowiązek komentowania problemu nie rozwiązuje
    Myślę że odstręcza i zresztą już daje się to zaobserwować
    Odpowiedź dlaczego to temat na dłuższą rozmowę

    mam nadzieje, że odpowiedzi ponumerowane zgodnie z pytaniami nie są ‚rozmywaniem’

    dziękuję za możliwość ustosunkowania się
    😀

  10. adamkonrad napisał(a):

    a numerki w komentarzach nie wchodzą
    trudno
    łatwo się domyślić

  11. izaluka napisał(a):

    @nohood
    Ok jesteś pomysłodawcą i twórcą tego portalu i to Ty ustalasz zasady i w takim razie moja notka jest bezprzedmiotowa.

    Miło było, a raczej miało być. Nie żegnam się na zawsze, nie robię demonstracji, ale póki co – nic tu po mnie.
    Do zobaczenia kiedyś, gdzieś.

  12. nohood napisał(a):

    @izaluka

    od samego początku dałem do zrozumienia, że rola inicjatora nie czyni mojej osoby uprzywilejowaną.
    nie chcę w żaden sposób dowartościowywać swojego stanowiska.

    dochodzę do wniosku, że zabieranie przeze mnie głosu w jakiejkolwiek sprawie jest złe, bo zawsze ktoś się obrazi ponieważ mam inne zdanie.

    izo nie unoś się tylko wytłumacz mi proszę jak miało być ?

  13. piko napisał(a):

    Jest portal naszsalon24.org o tytule Polskim Tekstem.

    Na portalu zamieszczane są blogi autorskie, pisane bezpośrednio lub reblogowane z własnych niezależnych wordpressowych blogów

    Pod blogami są komentarze.

    Odróżniaj rejestrację od logowania. Żeby móc pisać tu bloga trzeba się zarejestrować. Ma się wówczas możliwość korzystania z różnych (niewielkich) możliwości administracyjnych.

    Komentować można logując się czyli autoryzując do informacji podanych podczas rejestrowania lub można komentować podpisując się jakimiś nickami z powietrza.

    Uwagi do Twoich pytań
    1. Nie myl rejestracji z logowaniem, można być zarejestrowanym i komentować bez logowania (stosując tylko byle jaki podpis)
    2. Komentujący nie musi być zarejestrowany na portalu, może to sprzyjać wizytom
    3. Nie widzę
    4. Nie myl rejestracji z logowaniem i podpisem przy komentowaniu
    5. Nie jest mi wszystko jedno, uważam że stosowanie wielu nicków trzeba tępić – przypadek jakiegoś porąbanego helutka
    6. i 7. Nie używałbym określeń „nieustający hejt”, nie zadawaj pytań zawierających jednocześnie ocenę i odpowiedź.
    7. Nie przybywa.

    Uważam że komentowanie bez rejestracji jest ok. Miejsce nie jest odpowiednie dla trolli typu onetowego czy innych prymitywów z S24, sami wiedzą że nie mają pola do działania. Na wyrafinowane działania logowanie nie ma znaczenia.

    Nie mamy funkcji admina który by gonił wielonikowców i tym podobnych filutków. Taki urok miejsca i uważam, że można z tym żyć. Wystarczy nie bywać tam gdzie nas nie chcą, i tam gdzie nam nie odpowiada.

    Jak u mnie pojawi się taki obiekt jak helutek wielu nicków to wywalę i tyle. Gadanie, że z komórki jest nie wygodnie to bzdura dla ociężałych umysłowo.

  14. nohood napisał(a):

    @piko:

    otóż to ! 😉

  15. Trzmielka napisał(a):

    Też uważam, że można po prostu ignorować notki, pod którymi odbywa się bezsensowna sieczka „wielonikowców”. Niech się bawią sami ze sobą.

    Na Salonie 24, żeby komentować, trzeba było się zarejestrować i za każdym wejściem zalogować, Tutaj jest to znacznie prostsze, wystarczy samo logowanie i to tylko raz. Ja zalogowałam się raz i teraz mogę już komentować „z marszu”, Mój nick zawsze wyświetla się, nigdy nie byłam żadnym „anonimem”. Według mnie jest OK,

  16. cisza1 napisał(a):

    @Izaluka

    Na pytanie Lorda napisałam, że jest mi to obojętne
    Tobie powiem więcej…powiem dlaczego.
    Bo mam już dość nagonki na mnie i tyle.

    Ktoś mi radził, bym odpowiadała ostrzej, bym na hejt odpowiadała podobnie.
    Nie chcę tak i nie będę.
    Dlatego jest mi już obojętne to, co tu się dzieje.

    Pozdrawiam
    ps. jeśli rejestracja to zamordyzm, to myślę, że większym „zamordyzmem” (paskudne słowo) jest fakt atakowania kogoś ad personam przy aprobacie innych…

  17. izaluka napisał(a):

    @nohood @Piko
    Myślę, że już w kilku notkach (bodaj trzech) dałam wyraz swojemu (subiektywnemu, to oczywiste) zdaniu o tym, jak jest, a jak miało być. Nie będę się powtarzała.

    Sprostowanie: NIE UNOSZĘ SIĘ. Jestem jedynie rozczarowana i zniechęcona. Napisałam przecież, że nie robię demonstracji.

    Po prostu uczciwie oświadczam, że nie widzę tutaj dla siebie miejsca.
    Portal jest zdominowany przez kilka nicków lub osób (jedno nie musi oznaczać drugiego i sądzę, że nie oznacza), które biegają od notki do notki i powiem kolokwialnie – wszędzie zostawiają „swoją kupę”. Z notek na poważne tematy robią „burdel”.

    Utworzyła się grupka blogerów (nicków) wzajemnie się wspierających, posługujących się zdeformowanym językiem polskim, szyfrem, pseudo satyrą, atakujących autorów tych notek nierzadko w kłamliwy i demagogiczny sposób.

    Ponieważ nie ma woli większości, aby ten stan zmienić, prawie wszystkim on odpowiada, to pozostaje mi tylko życzyć Państwu dalszej miłej zabawy. Proszę nie mieć mi za złe, że mnie ta zabawa nie pasuje. Po prostu.

    PS. Gdy najdzie mnie ochota będę komentowała (BEZ LOGOWANIA, UŻYWAJĄC NICKÓW, JAKIE MI W DANEJ CHWILI PRZYJDĄ DO GŁOWY) – rozumiem, że prawie nikomu nie będzie to przeszkadzało.

    Będę pisała notki na WP. Każdy zainteresowany jest oczywiście z góry zaproszony. Nie będzie tam rzecz jasna miejsca dla trolli i szyderców. Jeśli nie będzie u mnie komentarzy w ogóle, to też to przeżyję, zapewniam.

    Nie będę na razie publikowała notek na „Polskim Tekstem” (o ironio!).

    Dziękuję za dotychczasową możliwość uczestniczenia w projekcie „Polskim Tekstem”. Było ono dla mnie cennym doświadczeniem.

    Doceniam zaangażowanie Twórców i ich dobrą wolę, ale pozwolę sobie jednak na ogólną uwagę, że: nie da się „zjeść ciastka i jednocześnie mieć ciastka” (ach te przysłowia, są takie przydatne).

    Życzę powodzenia i życzliwie przestrzegam przed zbyt długim i częstym staniem w rozkroku, bo to może być szkodliwe dla kondycji stawów biodrowych.

  18. Trzmielka napisał(a):

    @Cisza

    W dobrych dawnych czasach, jeśli ktoś nie umiał zachować się kulturalnie i uszanować innych, po prostu wykluczało się go z towarzystwa. Nie rozmawiało się z nim, nie podawało ręki. Myślę, że to najlepszy sposób na takie osoby – sposób, który z powodzeniem da się zastosować na internetowym portalu.

  19. izaluka napisał(a):

    Ano proszę – jestem niezalogowana (jak HeluTek), a mój nick rejestracyjny jest widoczny, tylko komentarz oczekuje na moderację (tym razem moją 😀 )
    Ciekawostka przyrodnicza.

  20. izaluka napisał(a):

    @Piko
    Dziękuję za komentarz.

  21. Anonim napisał(a):

    @ miss pyrlandii
    próba mikrofonu
    sprężę się i będę ignorować czyli złośliwie milczeć w ciszy grobowej:)))

    ps.Proszę skasować, gdyby próba się nie powiodła

  22. IZULKA napisał(a):

    @cisza1 24 kwietnia 2017 o 13:44
    Rozumiem Ciebie doskonale.
    Mnie póki co, mnie nie jest to obojętne, mam naturę wojownika 😀 , ale skoro wszyscy, to wszyscy. Ja też sobie pohejtuję.

  23. miss pyrlandii napisał(a):

    druga próba mikrofonu
    sprężę się i będę ignorować czyli złośliwie milczeć w ciszy grobowej:)))

    ps.Proszę skasować, gdyby próba się nie powiodła

  24. IZULKA napisał(a):

    Próba jest OK 😀
    Jak zabawa, to zabawa. Dla wszystkich!

  25. miss pyrlandii napisał(a):

    Teraz już umiem!
    Będę ostro odpowiadać a nawet ostrzej!

  26. anonim (rk1) napisał(a):

    @Izaluka

    == które biegają od notki do notki i powiem kolokwialnie – wszędzie zostawiają „swoją kupę”.
    Z notek na poważne tematy robią „burdel”. ==

    na PT swoje notki mozesz moderować do woli,
    usuwac „kupy”, blokować kogo chcesz
    (instrukcje u Piko).

    wystarczy tez po prostu napisac, zeby nie komentowac
    (tak jak zrobilas to pod poprzednia notka – i wydaje mi sie
    ze zostalo to uszanowane). Mozna tez wyprosic niepozadanego
    komentatora – tez dziala (np. u mnie M.Lipski, Ja u Ciszy1).

    == Utworzyła się grupka blogerów (nicków) wzajemnie się wspierających, posługujących się zdeformowanym językiem polskim, szyfrem, pseudo satyrą, atakujących autorów tych notek nierzadko w kłamliwy i demagogiczny sposób. ==

    nie masz obowiązku wchodzenia w takie notki.
    ani prawa w nie ingerowac (na tym polega brak cenzury).

  27. Anonim napisał(a):

    Super. System zapamiętuje nick „fałszywy” i jak nie chce się go powtarzać w kolejnym komentarzu, w ramce na swoje dane trzeba wyczyścić wiersz na podpis. Wtedy wchodzimy, jako Anonim.

  28. anoX napisał(a):

    @izaluka Napisałam przecież, że nie robię demonstracji.

    A co to jest?

    moje zdania tu:
    http://naszsalon24.org/2017/04/24/wazne-komunikat-dla-uzytkownikow-pt/#comment-27016

    ps: sadzilem, ze po tym co przeszli na saraloonie i nie tylko ci od „2m„, to maja sztywne kregoslupy i twarda …

  29. Anonim napisał(a):

    @rk1
    Dziękuję za instrukcje Twoje i Piko. Jestem niewymownie wdzięczna, ale…ZNAM JE 😀
    Nie stosowałam do tej pory, bo właśnie nie lubię cenzury, to raz, a dwa – zdobyłam wiedzę o komentujących tutaj, która pozwala mi stwierdzić, że NIE JEST TO MIEJSCE DLA MNIE.
    I nie pisz mi proszę, że nikt mnie nie zmusza, itp. bzdety, bo to oczywiście także wiem. Miałam nadzieję, że PT będzie lepsze od S24, ale wg mnie jest GORSZE. Trudno. Świat jest pełen rozczarowań 😀

  30. ebns24 napisał(a):

    All.

    No właśnie. Tak to jest jak dzieci bawią się zapałkami.
    Następny kryzys, tym razem wywołany specjalnie, tylko po co, ja się pytam?
    Wszystkim zależy na PT, tylko każdemu jakoś inaczej.

    A może nadszedł już czas na opracowanie naszej konstytucji?
    Co Wy na to?

  31. adamkonrad napisał(a):

    @ebns24

    jeśli masz pomysły, co mogłaby tak konstytucja zawierać?
    poza ‚siłowymi’ rozwiązaniami (bo jaka tutaj jest największa grupa wzajemnego wsparcia to chyba jest czytelne :D)
    na pewno przeczytam

  32. adamkonrad napisał(a):

    @ebns24
    też myślę, ale to nie łatwa sprawa

    zabronić odnoszenia się do notek?
    – to po co platforma?

    głosować?
    też nie wydaje mi się dobrym pomysłem

    sądziłem, że wystarczy dobry smak
    ale jak widać, się myliłem

  33. cisza1 napisał(a):

    @anoX
    Twój ps….
    Masz rację, choć nie wiem i wiedzieć nie chcę, kto to dzisiaj odkrył :))

    @rk1
    Co do tego ogólnego stwierdzenia …

    nie masz obowiązku wchodzenia w takie notki
    .
    Oczywiście, żadnego obowiązku.
    Ale gdy w notkach kłamiesz i piszesz wprost o mnie, to wtedy mam obowiązek zaprzeczyć.
    Może kiedyś Ty trafisz na bluzgi „silniejszego” od siebie, wtedy zrozumiesz.
    I tyle…

  34. adamkonrad napisał(a):

    @ebns24
    czy nauczyć się żyć z tym, że inni ludzie mają prawo mieć inne zdanie
    i oceniać to co napisaliśmy?

    jakoś na to bym stawiał

  35. Trzmielka napisał(a):

    @ebns24

    No właśnie. Mnie tez kojarzy się z dziećmi w piaskownicy to, co tu się wyprawia.

    Czy autor notki ma możliwość prostego zablokowania pewnych nicków?

    Powinna też być możliwość blokady przez system logowania się pod innym nickiem z tego samego IP oraz opcja niewpuszczania anonimów. Myślę, że przy sprawnie działającym systemie problemy rozwiążą się bez potrzeby konstytucji, której i tak „przeszkadzacze” nie będą honorować,

  36. adamkonrad napisał(a):

    jak zresztą widać z przebiegu rozmowy
    wcale nie o anonimy chodzi
    i rozmowa wcale nie dotyczyła anonimów, czy niczego na co logowanie mogloby miec wpływ

  37. Anonim napisał(a):

    anoX 24 kwietnia 2017 o 14:27
    Zacznę od końca:
    Piszesz: „sadzilem, ze po tym co przeszli na saraloonie i nie tylko ci od „2m„, to maja sztywne kregoslupy i twarda …”

    Jeśli o mnie chodzi, dobrze sądziłeś (o innych się nie wypowiadam). Mój kręgosłup jest sztywny a ….też chyba do najbardziej miękkich nie należy.

    Napisałam przecież, że będę pisała na własnym blogu i tam zainteresowanych zaprosiłam. Będę też komentowała na PT (niekoniecznie logując się). Nie będę ZAMIESZCZAŁA notek z mojego bloga na PT.
    Każdy zainteresowany może przecież do mnie przyjść.

    izaluka

  38. anonim (rk1) napisał(a):

    @Izaluka (14:37)

    masz absolutnie prawo tak uwazac i postąpić jak uważasz.
    chyba nikt tego nie neguje.

    @Cisza1: (14:46)

    nie mam wpływu na to że Cisza1 czyta tekst bez zrozumienia
    stwarza afere wyrywając zdanie z kontekstu notki i tym samym
    przekręcając sens wypowiedzi oraz ze uzywa wyrazow
    nie znając ich znaczenia (np. tu słowa bluzg).

    zakładam, że to problem Ciszy1 a nie mój.
    i tyle…

  39. Anonim napisał(a):

    ebns24 24 kwietnia 2017 o 14:37
    „Wszystkim zależy na PT”….

    Jesteś pewna? A na jakiej podstawie?

    izaluka

  40. anonim (rk1) napisał(a):

    @EB

    Trzmielka ma racje. Tu nie trzeba Konstytucji
    Tu wystarczy uznanie faktu, ze nie wszyscy sa tacy sami, jednomyslni, z jednej sztancy we wszystkich poglądach.
    i jesli nie umie sie tego zaakceptowac to nalezy takie osoby omijac, a nie wyganiać, albo sobioe pojsc stąd.
    stworzyć gdzieindziej lepsze miejsce wg swoich jedynie słusznych recept.

  41. anonim (rk1) napisał(a):

    @EB:

    PS. natomiast dobrze, że taka dyskusja jak ta sie odbywa.
    mimo ze jest mecząca i miejscami żenująca.

  42. adamkonrad napisał(a):

    @RK
    =atomiast dobrze, że taka dyskusja jak ta sie odbywa=

    gdzie widzisz dyskusję?
    😀
    myślę że chodzi o coś zupełnie innego

  43. adamkonrad napisał(a):

    @RK
    podobnie jak nie widzę ani związku z anonimami
    ani z biednym HeluTkiem, któremu się dostało, niejasne w tym wypadku za jakie przewinienia
    aaaaa
    za nie logowanie się

  44. Intuicja napisał(a):

    CISZA, IZALUKA, GOŚCIE,

    fakt atakowania ad personam, lekceważenia, szyderstwa był pierwszą sprawą, co do której tutaj się ścięłam. Pouczono mnie wtedy, że w ten sposób orła się czyści. Na moją ripostę, że, owszem, można czyścic orła byle nie „brudnymi szmatami”, usłyszałam, że wyzywam ludzi od „brudnych szmat”, choć jasnym było, że o metody się rozchodzi.
    Moje uwagi niemal PRZEZ WSZYSTKICH, którzy wówczas w rozmowę się zaangażowali, zostały SKRYTYKOWANE. Reszta milczała.
    Czy ktokolwiek wtedy mnie poparł…? Nikt. Wręcz przeciwnie – zostałam zaatakowana:)
    Podobnie było z moimi uwagami, które dotyczyły pisania pod kilkoma nickami. Sygnalizowałam problem kilkukrotnie. To naprawdę jest czymś nie w porządku.(tutaj zaatakowana nie zostałam:) )

    Pytanie, dlaczego wówczas ani jedna sprawa, ani druga nie były postrzegane jako problem, jako coś nieetycznego, wprowadzającego chaos…? Dlaczego, jak chociażby w przypadku tej pierwszej sprawy, NIKT nie zdobył się na refleksję, że choćby ziarno prawdy w tym co piszę, jest. Wszyscy byliście przeciw… (albo milczeliście)

    Odpowiedź:
    ad 1) – bo lekceważenie nie dotyczyło „naszego”
    ad 2) – bo problem wielonikowców nikogo z „naszych” jeszcze wówczas nie dotknął…

    Prawda jest dość oczywista – brak empatii i traktowanie tych, którzy mają inne niż my przekonania, jak ludzi gorszego gatunku.
    Bez zmiany tych dwóch rzeczy nic się nie zmieni na PT (a szerzej w Polsce), choćby stworzono sto pięćdziesiąt tysięcy procedur, regulaminów, konstytucji… Zresztą, kto będzie egzekwował przestrzeganie tychże?

  45. anonim (rk1) napisał(a):

    @AdamKonrad

    no dobra – nie dyskusja, wylewanie żalów. przedestawianie swoich poglądów i recept. bez zlowrogiej Ciszy 😉
    tez dobrze. jest to jakiś material do wyciagniecia wniosków – każdy dla siebie.

    a o co chodzi wg Ciebie? 😉

  46. anonim (rk1) napisał(a):

    @AdamKonrad

    ano nie ma. Moj najjedyńszy HeluTek został brutalnie sprowadzony wykorzystany jako pretekst. 🙁

    smutno mi Panie 🙂

  47. adamkonrad napisał(a):

    @RK

    =a o co chodzi wg Ciebie?=

    myślę, że w tym wypadku moja szczerość mogłaby zostać przedstawiona jako nietakt

    a przecież każdy kto ma oczy widzi

  48. cisza1 napisał(a):

    @anonim
    bez zlowrogiej Ciszy 😉

    Po co ci to, człowieku?
    Dlaczego się mnie czepiasz? Daj mi spokój, bo to już staje się śmieszne.

  49. adamkonrad napisał(a):

    @RK
    więc po co wygłaszać oczywiste?

  50. Anonim napisał(a):

    Intuicja 24 kwietnia 2017 o 15:22
    Zanim się odniosę do Twoich słów mam prośbę – podaj link do notki, w której o tych sprawach pisałaś. Kompletnie nie kojarzę tego, o czym piszesz i nie dlatego, o czym piszesz w punktach i w podsumowaniu, ale dlatego, że nie natrafiłam wtedy na te notkę, czego żałuję.

    izaluka

  51. anonim (rk1) napisał(a):

    @Intu:

    to dośc czesty przypadek, ze niektorzy podwazenie swojej opinii
    traktują sie jako „bezprzykładnie straszliwy” atak na swoją osobe,

    i co w takiej sytuacji proponujesz?

  52. Intuicja napisał(a):

    I tak do znudzenia powtarzam, że patrząc na to niesamowite zamieszanie, pogubienie się ludzi, przekłamania (czy to dla zabawy, czy już z konieczności, bo powiedziało się „a”, czy ze zwykłego wyrachowania) dawno już doszłam do wniosku, że wiązanie jakichkolwiek nadziei z polityką jest głupotą, skrajna naiwnością, a polityka – przeżytkiem (odzwierciedleniem tejże polityki, naiwności tutaj na PT jest chęć tworzenia procedur, regulaminów itd tutaj, jakby to coś mogło rzeczywiście zmienić).
    Zmiana musi zacząć się od serca każdego z osobna (tak, oczywiście zabrzmiało to znów kaznodziejsko, ale taka jest prawda) i dlatego jedynym racjonalnym rozwiązaniem jest chrześcijaństwo (prawdziwe, a wiec miłosierne). Cała reszta to kompletne złudzenie.

  53. Intuicja napisał(a):

    IZALUKA,

    może ktoś odnajdzie te linki… Ja nie ma już siły szukać.
    Poza tym – powiem tak, już szukasz swego, Iza, bo nie te linki i ich analiza w moim komentarzu jest najistotniejsza, lecz prosta konkluzja: póki to nie dotyczy nas bezpośrednio lub „naszych” – ranienie kogoś, wyśmiewanie, oskarżanie – uważamy za usprawiedliwione.

    (grzecznościowo piszę w pierwszej osobie l.mn., bo się pod tym nie podpisuję)

  54. Intuicja napisał(a):

    RK1,

    „traktują sie jako „bezprzykładnie straszliwy” atak na swoją osobe,

    i co w takiej sytuacji proponujesz?”

    Chyba bezwiednie dałam odpowiedź w komentarzu z 15:36.
    Nic więcej nie mam do zaproponowania… Każdy musi wykazać sporo pokory, zrezygnować ze swego ego, otworzyć się na innych, czyli słuchać i starać się zrozumieć.
    To tak na poważnie.

    Inna sprawą jest, że nie każdy wyczuje żart:)
    Np. wydaje mi się, że w swoim komentarzu o „złowrogiej Ciszy” – chciałeś po prostu zażartować, nawiązać do „nienawistnego milczenia”, a zostało to odebrane jak odebrane…
    I tak to się toczy.

  55. arthurkw napisał(a):

    Jest duza szansa na to aby ten portal PT stał się sensownym miejscem dla wielu…również tych przypadkowych. Po co to na siłę rozp…. na siłę?

  56. adamkonrad napisał(a):

    @arthurkw
    o Artur 😀
    myślę, że problemem jest to, że niektórzy mają trochę inną, z mojego punktu widzenia
    dosyć specyficzną wizję

    będą kręcili, że o jakiś anonimów chodzi
    o HeluTków etc
    że ktoś niegodnie zakpił
    😀
    a tak naprawdę chcą miejsca do popularyzacji pewnej, jednej grupy
    reszta ma być alibi, że niby miejsce niezależne, ale najlepiej gdyby pisała coś tam na boku
    i głosu nie zabierała
    bo tu badacze z wieloletnim stażem

    i też broń Boże, żeby pod ich notkami ‚innych’ nie toczyły się rozmowy
    bo zgroza – tutaj o poważnych sprawach a ludzie o duperelach chcą rozmawiać
    jak mogą niecnoty!

    koniecznie zabronić i ograniczyć
    tam osoby niezalogowane wpadają
    ukrócić!

    rozpatrzyć jeszcze można, czy niezalogowanym wolno czytać?

    ===================================

    więc chodzi o to, by niektórych zamknąć

    to w ocenie innych nie mieści się w pojęciu
    „sensownego miejsca” o którym napisałeś

    zresztą
    skoro tak to widzisz
    zarejestruj się

    😀

  57. anonim (rk1) napisał(a):

    @Intuicja

    Przeczytalem komentarz 15:36 i nie znalazlem odpowiedzi, ale jeszcze to raz przetrawię.
    mam spora watpliwość czy milosierdzie, pokora, otwarcie sie..
    jest najlepszą odpowiedzią na tego typu szantaże/histerie.

    Pozwolisz ze dymku z powodu „zlowrogiej Ciszy” nie skomentuje.
    i zadna to pokora, ani milosiedzie (to tez by mogło urazić).
    to strach! tyle porcelany wokół. 😉
    a moze lepiej zastygnąć w bezruchu.. milczeć..
    no nie wiem..

  58. piko napisał(a):

    @izaluka @cisza1
    Sorry za dosyć oziębły koment ale tekst dotyczył konkretnej sprawy więc konkretnie się wypowiedziałem.

    Komentarze i dyskusja poszła jak zwykle swoją drogą i powiem, że jest mi z Wami po drodze bardziej niż z innymi.

    Pisanie u siebie jest OK ale to jakby oddawanie pola – czyli ktoś kto nas uraził/obraził zostaje, a my się usuwamy. Można i tak ale ja uważam inaczej – pierdykać to.

    Popatrzcie też na NOHOODA – to on stworzył to miejsce kosztem swojego czasu, pracy i pieniędzy. I Wy mówicie – nie będziemy tu pisać bo tu jest złe towarzystwo. Proszę Was przemyślcie to raz jeszcze. Jak uznacie że wasze miejsce jest z boku będę Was oczywiście odwiedzał.

  59. adamkonrad napisał(a):

    na pewno będzie
    ‚sensowniej’
    jak będziesz

  60. adamkonrad napisał(a):

    ====na pewno będzie
    ‚sensowniej’
    jak będziesz====

    było do Artura
    kontynuacja komentarza

  61. Intuicja napisał(a):

    RK1,

    oczywiście, że jest.
    + poczucie humoru, o którym też wspomniałam.

    „i zadna to pokora, ani milosiedzie ”

    A widzisz, kolejnych moich argumentów już nie wymieniłeś (tzn. „otworzyć się na innych, czyli słuchać i starać się zrozumieć”), bo bardziej by już pasowały, no nie?
    Tak, tak – utwierdziłeś mnie tylko w przekonaniu, że moja odpowiedź była dobra! Kwestia woli. (No, ale właśnie wola jest kluczem; teoretycznie dużo wiemy, ale wybrać, to co dobre, to już trudność, i to dla każdego 🙂 ).

  62. anonim (rk1) napisał(a):

    == Można i tak ale ja uważam inaczej – pierdykać to. ==

    demagog wyższej klasy lubi to 🙂

  63. adamkonrad napisał(a):

    @
    I aby umilkli
    będą kolejne próby ‚darcia szat’
    jacy wredni
    jacy źli
    całkiem nie personalne notatki ‚o tych złych’
    okrzyki o krzywdzie

    aby wyraźnie wskazać „Kto jest problemem”
    i wezwać do zrobienia z nim porządku

    no chyba rozszyfrowałem całą historię
    dla wszystkich

  64. anonim (rk1) napisał(a):

    @Intuicja

    ano nie pasowały równiez 🙂
    ale jeszcze przemysle czy „otworzyć się na innych, czyli słuchać i starać się zrozumieć”
    jest dobrym podejsciem do szantażu/histerii/niezrozumienia innych.

    i na czym mialoby w praktyce blogerskiej polegac owo otworzenie/sluchanie/zrozumienie.
    na potakiwaniu, na milczeniu czy jeszcze na czyms innym.
    j- estem otwarty na dalsze podpowiedzi 🙂

  65. piko napisał(a):

    @Intuicja 24 kwietnia 2017 o 15:22

    CISZA, IZALUKA, GOŚCIE,

    fakt atakowania ad personam, lekceważenia, szyderstwa był pierwszą sprawą, co do której tutaj się ścięłam. Pouczono mnie wtedy, że w ten sposób orła się czyści. Na moją ripostę, że, owszem, można czyścic orła byle nie „brudnymi szmatami”, usłyszałam, że wyzywam ludzi od „brudnych szmat”, choć jasnym było, że o metody się rozchodzi.
    Moje uwagi niemal PRZEZ WSZYSTKICH, którzy wówczas w rozmowę się zaangażowali, zostały SKRYTYKOWANE. Reszta milczała.
    (…)

    Nie kombinuj jak koń pod górę. 🙂
    Nie zmieniam swojej opinii w tej sprawie. Przesadziłaś mocno i dalej uważam, że nieadekwatnie się wypowiedziałaś do zaistniałej sytuacji. Oczywiście każdy może mieć opinie jakie chce, ale czasami w ten sposób podkłada się wrogom jako oszołom.

  66. Anonim napisał(a):

    @Intuicja 24 kwietnia 2017 o 15:59
    Szukam nie „swego” (cokolwiek miałaś na myśli), ale notki, ponieważ nie wydaje mi się prawdopodobne, abym na niesprawiedliwe zarzuty do kogokolwiek nie zareagowała oraz dlatego, że zarzut braku wsparcia skierowałaś do mnie.

    Ja nie należę do żadnej grupy „swoich”. Broniłam jednej z blogerek (także w oddzielnej notce), chociaż mamy skrajnie różny ogląd choćby Tragedii 10 kwietnia, a i nie tylko w tej sprawie dość znacznie się różnimy.

    Jestem pewna, że nie należałam do tych, którzy Cię zaatakowali. Jest natomiast możliwe, że milczałam, ponieważ zanim Ciebie zaatakowano opuściłam notkę lub też wcale jej nie czytałam. Dlatego dla przypomnienia szukam tej notki.
    Przyznaję, że nie wszystkie notki czytam, chociaż na każdą (prawie) „rzucam” okien, a tym bardziej nie czytam pod takimi (na które tylko zerkam) notkami wszystkich komentarzy i nie komentuję wtedy. Twoje sygnalizacje problemu (bo to JEST wg mnie problem) mogły mi więc umknąć.

    „Prawda jest dość oczywista – brak empatii i traktowanie tych, którzy mają inne niż my przekonania, jak ludzi gorszego gatunku.”

    To zjawisko występuje dość często, a nawet bardzo często, ale nie czuję się adresatką tej prawdy. NIGDY nie traktowałam nikogo, jak człowieka gorszego gatunku. Bez względu na przekonania, ani z żadnego innego powodu.
    Natomiast często podnosiłam, podobnie, jak Ty, ten problem. Hejt, o którym napisałam w tej notce i w paru innych miejscach właśnie tym, o czym piszesz, się charakteryzuje. Dodatkowo kłamstwem i manipulacją, a także wyjątkową agresją.

    izaluka

  67. Intuicja napisał(a):

    Eeeee tam, nikt nie chce zrozumieć tej drugiej strony…
    Wszyscy czują się pokrzywdzeni i myślą tylko o tych swoich krzywdach.
    I rzeczywiście nawzajem siebie krzywdzicie.

    No i oczywiście wszyscy walczą (jedni angażując się emocjonalnie, drudzy nabijając się straszliwie). Pytanie: z kim, z czym, o co… ?

    Dobrej resztki dnia!
    Wymiksowuję się z dyskusji.

  68. Lula322 napisał(a):

    Mogę coś powiedzieć z głupia Franc ?

    Proszę uprzejmie:

    Niby wszyscy z jednej strony, niby niszowy portalik a proszę uprzejmie – powód do zadymy zawsze się znajdzie:

    A teraz moi Mili :

  69. adamkonrad napisał(a):

    @Lula
    ależ
    Kuzynko!!!
    😀

  70. arthurkw napisał(a):

    @Adam—ale ja jestem chyba zarejestrowany? 🙂
    Poza tym zgadzam się z tym co prawisz w kwestii „obcych” i takich tam 🙂
    Pozdro.

  71. Intuicja napisał(a):

    RK1,

    „I na czym mialoby w praktyce blogerskiej polegac owo otworzenie/sluchanie/zrozumienie.”

    Na spokojnej, z szacunkiem rozmowie, z tymi, którzy chcą rozmawiać (jeśli mamy coś do powiedzenia w sprawie) Pewnie, że czasem człowieka poniesie, ale oby czasem, a nie często.
    Rozmawiałam z Ciszą o papieżu Franciszku i choć mamy różne opinie rozmowa była po prostu ciekawa. Nie sądzę, abym Ją obraziła, Ona mnie również nie. A więc można.

    🙂

  72. Trzmielka napisał(a):

    @Cisza1 @Izaluka @intuicja

    Już parę razy ćwiczyliśmy na tym portalu podobne sytuacje: ktoś czuje się dotknięty (abstrahuję – słusznie czy niesłusznie), więc deklaruje, że zabiera zabawki i idzie do domu. Czasem też wylewa żale, że nie znajduje wsparcia u pozostałych użytkowników. Tymczasem to właśnie namowy i prośby pozostałych sprawiały dotąd, ze zmienia jednak decyzję i pozostaje.

    Jesteście wszystkie mądrymi kobietami i Wasza obecność tu jest szczególnie cenna. Ten portal to jednak konfederacja, a konfederaci – wolne ptaki. Nie zawsze obok znajdą się blogerzy, w jakich towarzystwie dobrze się czujecie. Ludzie są różni. Nie da się zrobić na portalu takiego filtra, żeby przepuszczał samych sympatycznych i mądrych. Można najwyżej zabezpieczyć się przed trollami.

    Myślę, że tkwi w części z nas tęsknota do atmosfery na blogu FYM-a, gdzie gospodarz natychmiast eliminował agresywne zaczepki i pilnował, żeby nie schodzić z poziomu dyskusji. Tutaj każdy z blogerów musi sam pełnić taką rolę, bez żalów i obrażania się. Blokujemy tych, z którymi nie chcemy rozmawiać i sprawa jasna. Komentujemy tam, gdzie nam odpowiada temat i poziom.

    Jeśli każda osobista uraza będzie skutkować obrażaniem się, to rzeczywiście „Polskim tekstem” nie przetrwa I może o to właśnie chodzi… Ktoś znalazł nasz słaby punkt?

  73. adamkonrad napisał(a):

    @arthurkw
    no chyba nie
    byś widniał na liście autorów
    i miał czerwony ładny klikalny nik po zalogowaniu
    😀

  74. Lula322 napisał(a):

    ==@Lula
    ależ
    Kuzynko!!!===

    Się zlękłam czy zostanę dobrze odczytana 🙂

    Po prostu lubię ten kawałek:)
    😀

  75. adamkonrad napisał(a):

    @Lula

    Myślę, że może powstać notka o tym
    jak na PT kierowane są obelgi do użytkowników
    bym uważał
    każda okazja dobra
    nawet jeśli naciągnięta

  76. Intuicja napisał(a):

    PIKO,

    nie kombinuję. SŁOWO!
    Tak myślę. Uważam, ze W TYM leży główny problem. W metodach (a więc w postępowaniu wobec innych ludzi) Dodałabym jeszcze – w nieuczciwości czy to czynów, czy dyskusji.

  77. Anonim napisał(a):

    @Wszyscy
    Ciekawi mnie, czy oprócz mnie ktoś jeszcze widzi, oczywiście nie tylko tutaj, ale także w wielu rozwalonych przez nich notkach, jak zmyślnie i konsekwentnie Panowie @RK1 i @adamkonrad odwracają przysłowiowego kota ogonem 😀 uważając siebie za wyjątkowo inteligentnych i przebiegłych, a pozostałych (tych których atakują) za ślepych głupców.

    izaluka

  78. adamkonrad napisał(a):

    @izaluka

    trzeba było w zaproszeniu napisać
    @wszyscy – RK i adamkonrad
    zapewniam – bym nie wpadł, ‚rozwalać’ rozmowy

  79. Anonim napisał(a):

    I jeszcze. O poczuciu humoru świadczy umiejętność śmiania się Z SIEBIE, a nie Z INNYCH!

    izaluka

  80. piko napisał(a):

    @trzmielka

    Znowu mnie wnerwiasz, bo po raz kolejny masz rację. Tak się nie robi!

    To ja miałem mieć rację!

  81. adamkonrad napisał(a):

    ta kreseczka to był minus nie myślnik
    więc
    @wszyscy (minus) adamkonrad i RK

    😀

  82. piko napisał(a):

    @adamkonrad 24 kwietnia 2017 o 16:48

    „(…)
    no chyba rozszyfrowałem całą historię
    dla wszystkich „

    Chłopie – co ty mogłeś rozszyfrować? Z Twoich komentarzy wynika, że pojmujesz sprawy historii i polityki na poziomie gimbazy 🙂

    Nie wydaje mi się żebyś coś mógł coś rozszyfrować w sprawie ludzkich emocji, poglądów.

  83. Anonim napisał(a):

    @Trzmielka
    „Jeśli każda osobista uraza będzie skutkować obrażaniem się, to rzeczywiście „Polskim tekstem” nie przetrwa”

    „I może o to właśnie chodzi… Ktoś znalazł nasz słaby punkt?”

    Bardzo brzydka i krzywdząca insynuacja.

    izaluka

  84. adamkonrad napisał(a):

    @Piko

    🙂
    więcej szczęścia następnym razem

  85. Trzmielka napisał(a):

    @Piko

    Ty też masz rację 😉

    Znasz ten żydowski dowcip i rabinie i wszystkich, którzy mieli rację?

  86. Intuicja napisał(a):

    IZALUKA,

    przepraszam, przesadziłam z tym komentarzem, powinnam doskonale wiedzieć, ze nie wszyscy wszystko czytają (zwłaszcza, że sama przecież czytam może 30 % tego, co się na PT ukazuje). Napisałam ten komentarz zbyt emocjonalnie, uogólniając za mocno, także nie bierz tego do siebie, proszę.

    Chodziło mi przede wszystkim o podkreślenie faktu, że istnieje skłonność do usprawiedliwiania ranienia innych (innych w rozumieniu tych, którzy nie są nam bliscy emocjonalnie, poglądowo)
    I gdy zastanawiam się z czego to może wynikać, zawsze pojawia mi się jedna odpowiedź, choćbym nie wiem jak kombinowała (jak to PIKO mówi:) ) – z NIEZROZUMIENIA, a może lepiej z braku chęci zrozumienia.

    A odnośnie pisania pod kilkoma nickami – bardzo mnie drażniło, ponieważ jest to dla mnie zabawa ludźmi, ich emocjami (nie wszyscy dworują na blogach, wielu wkłada w to wiele najprawdziwszych emocji, i nie rozstrzygając, czy to dobrze, czy źle, warto o tym pamiętać). No więc wkurzałam się na takie zabawy, ale temat już zamknęłam.

  87. Trzmielka napisał(a):

    Autokorekta:

    oczywiście miało być „o” rabinie, nie „i””.

    jak to kobieta, spaliłam dowcip…

  88. Anonim napisał(a):

    @adamkonrad 24 kwietnia 2017 o 17:10
    „Rozwalanie” dotyczyło innych notek, a ta jest konsekwencją i była próbą znalezienia „lekarstwa”- nieudaną, co wyszło w trakcie dyskusji, na zahamowanie fali heitu i szyderstwa skierowanego do konkretnych osób. Nikt Cię stąd nie wygania, to Ty i kumple wyganiacie innych. Których? No to powiem wprost, co myślę „maskirowiczów” i katolików.

    izaluka

  89. Intuicja napisał(a):

    TRZMIELKA,

    ze wszystkim się zgadzam!
    Tylko nie wiem, czemu skierowałaś ten komentarz do mnie:))
    Nie obraziłam się na nikogo, nie zabrałam zabawek, u FYMa nigdy nie byłam – wiem, że podpadnę, ale nie byłam i kłamać nie będę…
    Rozumiem, że po prostu chodziło Ci o ogólną refleksję (i z nią się zgadzam).

    Pozdrawiam serdecznie, muszę uciekać!
    🙂

  90. adamkonrad napisał(a):

    @Izaluka

    No maskirowiczów raczej sądząc po liczbach trudno by było stąd wygnać, bo są w zdecydowanej przewadze
    o Katolikach się nie wypowiadam, choć zarzut dosyć śmieszny

    a teraz może wskażesz notkę, którą Ci ‚rozwaliłem’
    czy może gadasz po próżnicy?

  91. cisza1 napisał(a):

    @Trzmielka @Intuicja

    Obrażanie się jest mi obce.
    Nigdzie nie pisałam, że odchodzę.
    Przecież piszę, możecie zobaczyć moje notki.
    Są jak byk, nawet Dakowski zauważył.
    Nikogo nie obrażam, nie czepiam się ad personam.

    Reszta – t.j. rejestracja czy cuś – jest mi obojętna, co trzeci raz powtarzam.
    Nawet sama próbowałam podać się za miss….fajnie było.
    Jest inna sprawa, sprawa atmosfery niemal od początku. Nuda?
    I to pewnie @Izaluka miała na myśli.

    Narzekanie, że nas mało.
    Już kiedyś pisali, że to przeze mnie, bo „bogo -ojczyzniane” notki piszę.
    Celowo zmieniłam na czas jakiś tematy – i co?
    Nie widziałam nowych, których niby straszyłam.
    Piszę, o czym zechcę a banialukom o tym, że tu mało kto przychodzi, nie wierzę.
    Mało to ludzi „wywalali” stąd, mało fochów tu było i powrotów i kto to lubi?
    Ja nie. Znam dwóch wspaniałych blogerów, którzy chcieli tu pisać.
    Piszą na S24…
    PPanther – kogo to tu obchodzi, ilu komentuje?
    Ja sobie „chodzę” do niej i gra…

    Miłe Koleżanki, nie wiecie prawdopodobnie, dlaczego ja protestowałam i dobrze, lepiej się w tym nie babrać.
    Skłamałaś – przeproś!
    Proste?
    Dla mnie tak.

    A reszta, to chyba z nudów „wysoki osądzie” 🙂
    Co do poczucia humoru; nie narzekam i mam projekt super notki:)))
    Pozdrawiam Was z nadzieją…
    Sursum Corda!

  92. Anonim napisał(a):

    @Intuicja 24 kwietnia 2017 o 17:20
    OK 🙂

    izaluka

  93. Trzmielka napisał(a):

    @Izaluka

    Izaluko, skąd pomysł, że pisząc o celu zniszczenia tego portalu, przypisuję ten zamiar akurat Tobie? Widzę, że w tej dyskusji emocje całkiem już rozum wyłączają…

    Chyba najlepiej dla wszystkich byłoby skończyć tę wymianę zdań i przespać się z własnymi emocjami. Może poranek przyniesie coś dobrego?…

    ,

  94. adamkonrad napisał(a):

    @Izaluka

    no wpadnę sprawdzić później
    jakie to znajdziesz potwierdzenie swoich słów o tym,
    że rozwalam Ci notki

    szczęścia życzę w szukaniu

  95. Anonim napisał(a):

    @adamkonrad 24 kwietnia 2017 o 17:27
    Nie miałam na myśli tylko swoich notek, a które rozwaliłeś, to sam dobrze wiesz. Nie udawaj Greka.

    izaluka

  96. adamkonrad napisał(a):

    @Izaluka

    a
    no dobra
    pokaż czyjąś notkę
    którą rozwaliłem
    nie musi być Twoja

    ale tak naprawdę ‚rozwaliłem’

  97. piko napisał(a):

    @trzmielka

    Pewnie że znam ten dowcip.

    Znam też sporo dowcipów jak to kobiety palą dowcipy. Nie tu i teraz miejsce na ich przytaczanie (są na prawdę śmieszne). Jak byłem na męskiej wyprawie na Kasprowy to mam świeży zapas ale to kiedy indziej.

    A wracając do Polskim Tekstem.
    Boson nie życzy sobie mojej obecności, syzyfoptymista, intuicja, eska, daani i parę innych osób mnie nie lubi.

    I OK, i jest fajnie.

    Jak się chce żeby cię lubili wszyscy to najlepiej jest grać w orkiestrze i się nie odzywać.

  98. adamkonrad napisał(a):

    @Izaluka

    no właśnie
    tyle warte te słowa

  99. Anonim napisał(a):

    @Trzmielka 24 kwietnia 2017 o 17:30
    Toć napisałaś to w kontekście tych, co to się obrażają, zabierają zabawki, itd.
    A ja przecież napisałam wcześniej, że nie jestem obrażona, tylko wobec niechęci większości, aby ten istniejący bałagan uporządkować, nie widzę sensu dalszego kopania się z koniem. Pisać nie przestanę, kto będzie chciał, ten przeczyta i ew. skomentuje.

    Podjęłam kilka prób skłonienia piszących tutaj do refleksji (każdy nad sobą, nie nad innymi), ale to syzyfowa praca, niestety. Czasowo (mam nadzieję) zaprzestanę publikowania na PT. To nie foch, to racjonalna decyzja.

    izaluka

  100. Anonim napisał(a):

    adamkonrad 24 kwietnia 2017 o 17:43
    ???
    izaluka

  101. adamkonrad napisał(a):

    @Izaluka

    ??????
    pytałem o notki, które rozwaliłem
    nie muszą być Izaluki

  102. Anonim napisał(a):

    @adamkonrad
    Dostaniesz, nie gorączkuj się. Poza tym nie pisałam tylko o Tobie „kuzynie”.

  103. adamkonrad napisał(a):

    @Izaluka

    widzę, że mocno ważysz słowa zanim je wypowiesz

    😀

  104. Anonim napisał(a):

    Kisicie się we wlasnym sosie i to widać.

  105. adamkonrad napisał(a):

    =Dostaniesz, nie gorączkuj się.=

    myślałem, że jak na tytuł prawie przysłowiowego rozwalacza zasłużyłem
    to pierwsza z brzegu po którą sięgniesz
    spełni te straszne kryteria

  106. adamkonrad napisał(a):

    @izaluka

    wiesz co?
    w sumie chyba mogę powiedzieć

    cbdo

  107. ebns24 napisał(a):

    Łomatko!!!!!

    Się odezwę i pewnie zbiorę baty od wszystkich :))).
    Ale niech tam.

    Moim zdaniem problem polega z jednej strony na wzajemnym niezrozumieniu, a z drugiej strony na pewnych metodach, które ja nazwę nieeleganckimi, takimi „na rympał”

    Jakoś tak jest, że oś konfliktu biegnie głównie na linii damsko-męskiej, choć nie zawsze.

    Po jednej stronie są Panie, wrażliwe, jak zawsze, trochę zbyt emocjonalne, nie zawsze dobrze czujące się ze specyficznym poczuciem humoru drugiej strony, czasem nie umiejące odczytać intencji, a z drugiej strony Panowie, jak samcy alfa, usiłujący dowieść za wszelką cenę swoich racji, ironizując i szydząc z ich zdaniem nielogicznych Pań.

    Wszyscy się nakręcają i posądzają o same złe rzeczy.
    A przecież wszyscy chcemy dobrze, tak myślę.

    Intuicja ma rację i Trzmielka też. To jest wynik niezrozumienia i sorry, ale braku empatii, a czasem zwykłej kultury.

    Dlatego zaproponowałam rozmowę o konstytucji, która wcale nie musi być spisana. Anglicy nie mają konstytucji, ale mają ugruntowane zasady i tradycję. I samo się kręci.

    Na początek zaproponowałabym, żebyśmy przestali się obrażać na siebie i zabierać stąd swoje zabawki.
    Możemy się ostro spierać i ustalać zasady funkcjonowania tu, ludzi o różnym spojrzeniu na rzeczywistość, ale nie odchodźmy.

    Na S24 też były grupy, gdzie ludzie lepiej się ze sobą rozumieli. I tu też tak z czasem będzie, ale jeszcze trochę nas za mało.
    Wcale nie trzeba rozmawiać z każdym, ale z tym, z kim ma się na to ochotę. Tak było na salonie.

  108. cisza1 napisał(a):

    @ebns24
    Nie czytałaś?
    Dla Pań, które poszły i dla Ciebie ponownie wpis…ten sam, o obrażaniu, którego nie ma.
    One też nie czytały. gdy wrócą powtórzę boldem
    @Trzmielka @Intuicja@ebns24

    Obrażanie się jest mi obce.
    Nigdzie nie pisałam, że odchodzę.
    Przecież piszę, możecie zobaczyć moje notki.
    Są jak byk, nawet Dakowski zauważył.
    Nikogo nie obrażam, nie czepiam się ad personam.

    Reszta – t.j. rejestracja czy cuś – jest mi obojętna, co trzeci raz powtarzam.
    Nawet sama próbowałam podać się za miss….fajnie było.
    Jest inna sprawa, sprawa atmosfery niemal od początku. Nuda?
    I to pewnie @Izaluka miała na myśli.

    Narzekanie, że nas mało.
    Już kiedyś pisali, że to przeze mnie, bo „bogo -ojczyzniane” notki piszę.
    Celowo zmieniłam na czas jakiś tematy – i co?
    Nie widziałam nowych, których niby straszyłam.
    Piszę, o czym zechcę a banialukom o tym, że tu mało kto przychodzi, nie wierzę.
    Mało to ludzi „wywalali” stąd, mało fochów tu było i powrotów i kto to lubi?
    Ja nie. Znam dwóch wspaniałych blogerów, którzy chcieli tu pisać.
    Piszą na S24…
    PPanther – kogo to tu obchodzi, ilu komentuje?
    Ja sobie „chodzę” do niej i gra…

    Miłe Koleżanki, nie wiecie prawdopodobnie, dlaczego ja protestowałam i dobrze, lepiej się w tym nie babrać.
    Skłamałaś – przeproś!
    Proste?
    Dla mnie tak.

    A reszta, to chyba z nudów „wysoki osądzie” 🙂
    Co do poczucia humoru; nie narzekam i mam projekt super notki:)))
    Pozdrawiam Was z nadzieją…
    Sursum Corda!.
    Serdeczności śle nie obrażona 🙂

  109. Trzmielka napisał(a):

    @izaluka

    Izo, nadmierna emocjonalność i wrażliwość na własnym punkcie można, jeśli ktoś ma takie cele, bardzo łatwo wykorzystać do rozbicia jakiejś grupy ludzi, instytucji, partii. To wciąż dzieje się w polskim życiu politycznym. Socjotechnika żywi się ludzkimi słabo kontrolowanymi emocjami.

  110. Tadeusz_K napisał(a):

    @ebns24
    24 kwietnia 2017 o 18:35

    A na S24 rzadko kto się obrażał.
    Jeden drugiemu sprawiał łomot, zatoczył koło i znowu łomot.
    Jeden drugiego do szkoły wyprawiał.
    Jak wyprawiony wrócił ze szkolenia, to znowu wyprawiajacy tam wędrowal.
    A może tego „łomota” tu brakuje?
    🙂

  111. adamkonrad napisał(a):

    ebns24

    nie zbierzesz batów
    zauważę tylko, że próbujesz nas
    (wszystkich dwóch chyba)
    przedstawić jako damskich bokserów

    tymczasem ja uważam, że próbowano zorganizować nagonkę
    uważam, że to bardzo niemiłe
    i oczywiście doceniam, że nie wszystkim, „pamiętającym jak bylo miło na blogu Fyma” chciało się rzucać
    na dwie osoby

    😀

  112. ebns24 napisał(a):

    @Tadeusz2017

    Może brakuje. Czasem dobrze się odwinąć. Ale tu miało być trochę inaczej, trochę bardziej po ludzku. Takie są oczekiwania.

  113. ebns24 napisał(a):

    @adamkonrad

    Przesadzasz. Komuś zarzucasz uleganie spiskowym teoriom, a sam je tu roztaczasz.

    Nikt żadnej nagonki na nikogo nie chce i nie chciał zrobić. O blogu Fyma wspomniano w tym kontekście, bo tam były rozmowy merytoryczne, nie było nawalanki, i to chodzi. O rozmowę, nie jatkę.

    Nie musisz się zgadzać z poglądem innych, ale uszanuj go i spróbuj podjąć merytoryczną polemikę.
    Wyszydzanie nie jest polemiką.

    Damscy bokserzy to też przesada. Ale jakoś facetów nie atakujecie :))).
    Wyjątek stanowił pan Marek. Ale dostało mu się za konkret.

  114. Trzmielka napisał(a):

    @cisza1

    Zauważyłam, Ciszo, że nie obrażasz się i nadal piszesz. I tak trzeba trzymać!

    Skończyłam akurat dużą pracę i chętnie zajrzałabym, co u Ciebie. Trudno jednak czytać Twój blog, na czarnym tle, jak pracuje się tyle godzin wzrokiem na ekranie i oczy są już zmęczone… Bardzo bym polecała zmianę tła, to może zdecydowanie wpłynąć na liczbę komentarzy.

    Serdeczności 🙂

  115. Znawca napisał(a):

    Drodzy Państwo, dostrzegam tutaj klasyczny problem relacji międzyludzkich, spotęgowany dodatkowo przez wirtualną formę komunikacji. Otóż wszyscy macie rację, w dodatku Wasze opinie są równoprawne, niezależne od formatu, jaki sobą reprezentujecie w rzeczywistej strukturze społecznej 🙂

    A w takiej sytuacji jedynym sposobem systemowym przełamania impasu wydaje się być zastosowanie mechanizmu demokratycznego. Po debacie mniejszość podporządkuje się decyzji większości lub odrzuci kryterium i poszuka sobie innego miejsca (potencjalni „wygrani” powinni rozważyć ten skutek własnego wyboru).

    Demokracja stanowi zło konieczne wszędzie tam, gdzie manifestacja indywidualizmu, ze względu na liczebność zjawiska, grozi paraliżem „dobra ogólnego”. Czy niniejszy portal osiągnął już rozmiary, które wymuszają zastosowanie bezdusznego rygoru? Jako użytkownik niezalogowany powstrzymam się od oceny 🙂

    Oczywiście dopóki jesteśmy ludźmi racjonalnie myślącymi, a nie tylko humano-algorytmem czy bezrozumnym motłochem, istnieje także możliwość porozumienia jak „człowiek z człowiekiem”. Konieczny jest ku temu jeden tylko warunek, a mianowicie absolutna szczerość komunikatów. Wielce zaś sprzyja temu postawa bezwarunkowej aprobaty dla argumentów strony przeciwnej.

    „Masz rację, I hear You – rozumiem Twój punkt widzenia” – polecam Państwu ten eksperyment, którego rezultaty mogą zaskoczyć. Chodzi bowiem o niezwykle skuteczną, choć poniekąd atawistyczną metodę (pierwotną w stosunku do wszelkich zasad współżycia, które ludzkość zdobyła w toku ewolucji) – hen, jeszcze z czasów, kiedy człowiek bez wstydu przechadzał się po Edenie, a doprawdy miał już z kim się spierać na dowolny temat 🙂

  116. Błotosmętek napisał(a):

    Odpowiadam na pytania:
    1) Pisywałem czasem na S24 i tu tez chcilem miec mozliwość, teraz troche mi sie juz nie chce.
    2) Pytanie było o komentarze: uważam, że nie ma zalewu komnetarzy więc na razie nie ma potrzeby rejestracji
    3) NIE
    4) JESTEM tak naiwny
    5) NIE
    6) Nie zauważyłem, ale może niedokładnie obserwuje
    7) NIE ma takiej sytuacji (z zastrzeżeniem jak wyżej)
    8) Nie wiem

  117. adamkonrad napisał(a):

    @ebns24

    Nie przesadzam
    takie wezwania o niecnych ‚napadach’ na członka społeczności większej
    przez mniejszą są jednoznaczne w reakcjach, które chcą sprowokować
    podobnie uwagi o ‚staniu w rozkroku’

    jak miło i merytorycznie by nie było u FyMa
    tutaj u Fyma nie jesteśmy
    chyba, że już doszło do ‚przyjaznego przejęcia’

    jeśli nie, to musicie się liczyć z tym, że niektórzy nie będą się z wami zgadzać
    chociażby w formie kpiny dawać temu wyraz

    oczywiście rozmawiać z nim nie musicie

  118. adamkonrad napisał(a):

    możecie oczywiście założyć, że Kamil chce dla was najlepiej

    😀

  119. adamkonrad napisał(a):

    i skorzystać z jego porad

  120. ebns24 napisał(a):

    A kto to jest Kamil?

  121. ebns24 napisał(a):

    Zdaje się, że zaczynam coś wreszcie rozumieć z tej zadymy.
    Boicie się przejęcia portalu prze grupę od Fyma?

    Nie można było tergo od razu powiedzieć wprost?

    Żadnego przejęcia nie może być. Portal jest dla ludzi różnych opcji i poglądów. Ja komentowałam u Fyma prze kilka lat, ale już od dwóch lat nie, z różnych powodów, chociaż podzielam wersję o inscenizacji.
    Ale też nie chciałabym takiego przejęcia. Jest wiele tematów, o których można pisać. Smoleńsk jest jednym z nich, ale nie jedynym.
    Nie trzeba się ścinać, można współegzystować.

  122. rk1 napisał(a):

    == @Wszyscy
    Ciekawi mnie, czy oprócz mnie ktoś jeszcze widzi, oczywiście nie tylko tutaj, ale także w wielu rozwalonych przez nich notkach, jak zmyślnie i konsekwentnie Panowie @RK1 i @adamkonrad odwracają przysłowiowego kota ogonem 😀 uważając siebie za wyjątkowo inteligentnych i przebiegłych, a pozostałych (tych których atakują) za ślepych głupców. ==

    ale jaja 😀

    no i jak?
    ktoś się zgłosił, ktoś jeszcze zauważył?

    PS. komentarze od anonim(rk1) – to moje komentarze.

  123. adamkonrad napisał(a):

    Zapewne odpowiednik przejezyczenia na klawiaturze

    Przepalcowanie czy jakoś tak
    🙂

    Zerknąłem przed chwilą na Salon i się zapatrzyłem

  124. adamkonrad napisał(a):

    @RK
    Ty tutaj greka nie udawaj
    Tylko z walki z Katolikami tłumacz

  125. Trzmielka napisał(a):

    @adamkonrad 18:55

    To nie w tym rzecz, że na blogu FYM-a „było miło”, ale że było merytorycznie i ze wspólnej pracy wiele wynikało. A wszelkie wycieczki osobiste ucinane były od razu, podobnie jak wizyty „niekumatych”, którzy mieli znikomą wiedzę o faktach, a chcieli, żeby im w trzech zdaniach przekazać efekty naszej pracy. Dzięki temu dyskusje, nawet zażarte, były na tym samym mniej więcej poziomie wiedzy i mogły przynosić sensowny efekt.

  126. adamkonrad napisał(a):

    @Trzmielka

    no i super
    tylko, że jak już napisałem
    tutaj nie jesteśmy u Fyma
    i wycieczki osobiste, jak widać nie są od razu ucinane
    tylko stają się tematem kolejnych notek
    czasami nawet pozornie na inny temat
    np komentatorów niezalogowanych

    przykro mi bardzo

  127. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad

    czytam troche z doskoku. wyławiam perełki

    == Myślę, że tkwi w części z nas tęsknota do atmosfery na blogu FYM-a, gdzie gospodarz natychmiast eliminował agresywne zaczepki i pilnował, żeby nie schodzić z poziomu dyskusji. ==

    mmmm.
    to jak u Starego, dawniej tez Starego.
    tez wspominam z rozrzewnieniem 🙂

    tu przeciez tez tak mozna, o czym wszyscy wiedzą.
    na swoim blogu moze byc tak jak na tamtych.
    do dzieła, Rodacy 🙂

  128. adamkonrad napisał(a):

    mam jednak nadzieję, że nie przeszkodzi to w osiąganiu sensownych efektów Waszych dyskusji
    zwłaszcza, że jakoś nikt nie wskazał tych ‚rozbitych’ notek

    a z tym, że nie wszyscy się z Wami zgadzają
    i wyrażają to w formie jaka im odpowiada
    nawet jeśli jest to straszne, bo się nie znają – nie badali 7lat

    cóż
    nie do takich rzeczy człowiek sie musi przyzwyczaić

  129. Polel napisał(a):

    Hi:)
    Smiles for ALL
    :))))))))))))))))))))

    NO-TO mata people problemo
    NOTA normalnie i wogole
    NO-TAKA jakas pelna strachu
    NO-ZE commentators will make some comments :)))))))))
    NO-a to bankowo jezd ;
    BIG PROBLEMOS :)))))))
    BIG :)))))))
    LOL :))))))))
    NO-ALE Polel (I am Polel)
    Is here :))))))
    So relax people :))))))
    Fymowiki i katoliki relaksujta sie tez
    Live will go on and everything will be OK :))))))))
    Hejterom lby poucinamy
    NO-i walniem
    Banem w nich!!!!!!!!!!!!
    :))))))))))))))))))))

    Pi-eSy Hejtery hejtowac Izaluske in uno momento przestaniecie
    Finito hejtowania kobiet!!!!
    :)))))))))))))))))))

  130. adamkonrad napisał(a):

    albo rzeczywiście przegłosujcie jakąś eksmisję
    jeśli o mnie chodzi to już bez odbioru
    wystarczająco dużo czasu poświęciłem
    na tłumaczenie spraw moim zdaniem oczywistych

  131. Robin napisał(a):

    I co, PT?
    I gówno …
    Jeśli Izaluce tu źle – to komu tu dobrze?
    A nie mówiłem?
    Będziecie tu mieli sianko, ale niezbyt miękkie.
    Jak się okazuje – wszystkie sieciowe „ucieczki” kończą raczej podobnie:
    Ich właśni depozytariusze zamieniają się w warczących wrogów i na byle goowno skowyczą, bo zapowiedź „logowania” to przecież nieprzytomna próba jeszcze większej deprecjacji tego miejsca.

    Kiedyś jeszcze „rozmawiano” o tym, ze trzeba by tu ewentualnie płacić za udzielanie się w sosie własnym.. Czy teraz to brzmi w jakikolwiek sposób poważnie?
    My God.
    Jesteście inteligentni, niewątpliwie.
    I co robicie z tym geniuszem na PT?
    Rozmieniacie się na drobne – ot co!

  132. adamkonrad napisał(a):

    @RK1

    zerknij do @robertazjamajki
    może coś mądrego powiesz o zapisie matematycznym
    i potencjalnej pozycji w rozwoju języka

    ja się nie znam

  133. Robin napisał(a):

    POLEL
    Ty tak sam z siebie?
    Czy to wytrysk spontaniczny?
    Ciekawe, ile pracy trzeba włożyć w to, by brzmieć jak noworodek, a jednocześnie coś przekazać bez retuszu…?
    Można stylizować w jednym (dwóch) komentarzu, ale buchanie w ten sposób non stop – to chyba tylko egzaltowanym panienkom się podoba..
    Rób se, jak kcesz.
    Pamiętaj, że maniera nudzi na dłuższą metę.

  134. lordJim napisał(a):

    Robin
    chyba pogoniłeś kota Polelowi 😀

  135. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad

    == zerknij do @robertazjamajki ==

    nie przyjmuję zleceń na mężczyzn. zbyt ryzykowne. jeszcze trafie na bluzgi „silniejszego” od siebie… dlatego atakuję wyłącznie niewinne und kulturalne kobiety. rach-ciach i po krzyku. od razu zapada błoga Cisza.

  136. Polel napisał(a):

    Hi:)
    Robciu !!!!!!!!!!
    Bobasek z ciebie rozkoszny
    Normalnie i wogole
    Fajowy jezdes :)))))))
    Nice to see you :))))))
    Again hahaha
    LOL :)))))))))))

  137. Anonim napisał(a):

    @piko 24 kwietnia 2017 o 16:31
    A ja przepraszam, że przeoczyłam Twój komentarz. Miło mi, że Ci ze mną po drodze 🙂 Mnie z Tobą również.

    Nie oddaję pola. Będę komentowała, ale skoro inni nie muszą się logować, mogą mieć po kilka nicków, to nie widzę powodu, abym ja nie mogła. Nie chce mi się już umieszczać tu notek, przykro mi. „Pierdykać” chyba nie potrafię 🙂

    Patrzę na @Nohooda i wiem, że na pewno nie cieszy się z wybuchających tu raz po raz konfliktów. Jednak atmosfera tutaj panująca coraz mniej mi odpowiada. To, co działo się pod Twoja notką, w której miałeś dać odpór erkowi, z czego się wymiksowałeś, a która stała się za to miejscem ataku na Ciszę, potem notka RK1, w której sam sobie dawał odpór i była kontynuacją tego ataku na nią, ostatecznie mnie zniesmaczyły. Jeszcze tą obecną notką próbowałam zainicjować jakąś konstruktywną rozmowę, ale to wszystko na nic. Każdy tkwi przy swoim, większość jest zadowolona, i wychodzi na to, że tylko ja dzielę i jątrzę.

    Cały czas myślę, że problem tkwi w małej liczbie nas tutaj. W S24 nie było tego problemu. Ludzie odwiedzali się nawzajem kierując się wspólnym postrzeganiem rzeczywistości, wspólną wrażliwością. Nie było nawet czasowej możliwości wchodzić we wszystkie notki, jakie się pojawiały. Tutaj jest nas mało i siłą rzeczy wciąż wszyscy natykamy się na siebie, mimo niekoniecznie wielkiej sympatii, że tak to ujmę delikatnie. A, że niektórzy mają silną potrzebę dokuczania innym, to i o konflikty nie trudno. Jak nie dokuczają pod ich notkami, to piszą jątrzące notki na ich temat. Osobiście mam już tego dość. Muszę od tego odpocząć. Takie przepychanki, jakie maja tu niestety miejsce na pewno nie przyciągną tu nowych użytkowników. Czyli nic się nie zmieni.

    izaluka

  138. Polel napisał(a):

    Hi Jimmy 🙂
    All what I have is phone
    NO-TO copy’s zabawy Polela z Roberto nie mam jak tutaj Ci walnac
    NO-ALE jak chcesz
    NO jesli chcesz
    NO-TO se poszukaj gosciu
    Co Polel (I am Polel) z gym pretendente do intelecto zrobil
    Na Salonisku24.pl
    :)))))))))))))))))))))))))))))
    Pi-eSy fajowo z Roberto bylo
    LOL :))))))))))))))

  139. ebns24 napisał(a):

    Polel.

    Cześć.
    Co tu robisz? Wróciłeś?

    Tu się zrobił cyrk. Chyba się wszyscy pobiją albo pójdą ana wódkę. Nie widzę innej opcji :))

  140. cisza1 napisał(a):

    @ebns24
    Chyba się wszyscy pobiją albo pójdą ana wódkę. Nie widzę innej opcji 🙂
    Wszyscy?
    Widzę inne opcje.
    Mnie nie ma. Piszę notkę i olewam te pogaduszki:))

  141. ebns24 napisał(a):

    Cisza1.
    A więc preferujesz wyjście awaryjne :)).
    I też dobrze :))).

  142. Polel napisał(a):

    Hi Ewciu:)
    No jezdem:)))))))))))))))
    :)))))))))))))
    NO-i nawet ani ciupke
    NO nie uszkodzony:))))))))))
    Supero ze sie odezwalas :)))))))
    NO-BO szukalem gdzie jestes
    :))))))))))))))))))))
    Pi-eSy No ………supero tutaj atmosfera jezd
    Jak u Talibankow albo Kalifkow
    LOL :)))))))

  143. ebns24 napisał(a):

    Robin.

    Cieszy Cię ta jatka, nespa?

  144. ebns24 napisał(a):

    Polel.

    Cieszę się. Trochę się o Ciebie bałam. Siedzimy jakby nieco na dynamicie.
    I tu też.

    Atmosfera Ci się spodobała? Niewiele się różni od tej, w której byłeś. A może jest nawet lepsza.
    No, wiesz, Polak też potrafi :))).

    Najważniejsze, że jesteś cały i zdrów 🙂

  145. Anonim napisał(a):

    Yes, yes, yes …
    A jeszcze m-c temu bredziliście, że jestem złym i złośliwym prognostykiem …:)
    Może jestem złośliwy, ale już widać, że się żrecie bez ochronnych wdzianek.
    Zamknięta i na własne życzenie izolowana społeczność daje Wam jedynie pole do walki między sobą, bo chyba nikt przytomny nie myślał, że wzajemne jutubki i ględzenie o niczym – zastąpi to, co na starym salonie robiło za tzw. „być, albo nie być”.
    Za bardzo Wam pod skórą tkwi potrzeba dyskusji i walki.
    A skoro tutaj nie możecie się pociąć o politykę (bo wszyscy patrioci – jak z jednej Matki) – to trzeba szukać różnic w innych dziedzinach.
    A najporęczniej się kłócić o portal i jego prawa, albo regulaminy.
    No i macie:
    Ostatni wygasi światło inteligentny Erek, bo dalej wierzy w ten Projekt i pod jego notkami na razie skupia się tu życie. Inni (za małymi wyjątkami) skupiają zainteresowanie co najwyżej trzech komentatorów.
    Wniosek prosty jak but:
    Nie interesuje Was już za bardzo, co robi zły Tusk w Ziobrowej prokuraturze, albo dlaczego Berczyński se odszedł od Macierewicza (zero notek).
    Cała Wasza inwencja idzie w dzielenia włosa na czworo – co tu będzie, kto tu będzie i dlaczego trzeba się logować lub nie …
    Awesome.

    PS

    Przynajmniej jedną osobę macie z bańkiL
    Piko już skutecznie odtrząsnął od tego miejsca niejaką Daani.
    Teraz lecą kolejne Panie.
    Kiedy pora na Panów?

  146. ebns24 napisał(a):

    Robin.

    Twoje wiekopomne uwagi powinni wszyscy sobie wziąć do serca. Są tego warte. Serio.

  147. Anonim napisał(a):

    Ale rozmowy, niczym sejmowe. Dyskutujcie sobie swobodnie, mnie już się po prostu nie chce. Dobrej nocy

    izaluka

  148. Anonim napisał(a):

    Polel.
    Hi!
    Czekam, kiedy zamienisz swą mazurszczyznę na polski.
    Wiem, że laski lecą na takie niesklecone gadanie, które przypomina gaworzenie oseska, ale można od czasu do czasu pisać normalnie – co przynajmniej ucięłoby ploty na temat Twoich preferencji, o których głośno było swego czasu na starym salonie.
    Nie każdy lubi staropolszczyznę, albo czysty język, który jest specjalnie stylizowany na bredzenie kolesia z kołyski.
    Miejmy nadzieję jedynie, że Twoja oryginalna forma przeżyje na tym portalu, o ile ów portal da sobie radę, bo na razie – gryzą się i obrażają w swoim gronie – tak ich mało/

    Żyj w spokoju, men…

  149. cisza1 napisał(a):

    @ebns24
    A więc preferujesz wyjście awaryjne :)).
    Do nikąd się nie wybieram a gdy już, to od frontu:)))

  150. Cogi napisał(a):

    Od jakiegoś czasu zastanawiam się, co się tu dzieje. Niestety, nie mam pełnego oglądu z tej prostej przyczyny, że sporo notek i konfliktów w komentarzach dotyczyło tematyki katastrofy smoleńskiej, na której się nie znam, której nie śledziłam, a i trudno mówić o jakimkolwiek poglądzie w tej sprawie, raczej o odczuciach, których nie jestem w stanie uzasadnić z powodu zbyt nikłej wiedzy. Dlatego też nie komentuję na ten temat i przyznam, że większości notek z nim związanych nie czytam.
    Jednakowoż rejestruję – poprawcie mnie, jeśli się mylę – że od pewnego czasu nawarstwia się tu konflikt, którego źródła również nie jestem w stanie zidentyfikować. Już się kompletnie pogubiłam, kto kogo i za co nie lubi. Natomiast zaczęło mnie już to męczyć i nużyć. A szkoda, bo przeważającą większość z Was ogromnie sobie cenię i czuję do Was wiele sympatii. Co więcej, mam wrażenie, że paradoksalnie wszyscy tu kierujemy się podobnymi wartościami i podobne są dla nas istotne. Tym bardziej nie pojmuje, co jest przyczyną pogłębiających się animozji.
    Proponuję, żeby zmiany, które nawzajem sobie zalecacie dotyczące sposobu werbalizacji myśli i podejścia do innych, przynajmniej większość z Was – i kieruję to do obu stron konfliktu, bez względu na to, kto po której stoi stronie – zaczęła od siebie, bo inaczej w żadnych relacjach daleko się nie zajedzie.
    Ogromnie mi przykro, że widzę to, co widzę. Większość z Was, jeśli nie wszystkich – i bez żadnej fałszywej skromności – uważam za znacznie mądrzejszych od siebie, o dużo większej wiedzy, szerszych horyzontach. Tak jakoś mam, że lubię przebywać z ludźmi, od których mogę się czegoś nauczyć. Niemniej, zdecydowanie odmawiam przykładania ręki do uczestniczenia w jakichkolwiek konfliktach na platformie internetowej. Mam zbyt wiele poważnych i dotkliwych problemów w życiu, żeby pozwolić sobie na generowanie tych, które mają swoje źródło w Sieci.
    Ktoś już o tym pisał, że może najlepszą receptą jest nie czytać i nie komentować u kogoś, kto Cię drażni i czyj sposób formułowania myśli Ci nie odpowiada. Stworzyliśmy coś naprawdę fajnego i naprawdę nie rozumiem, dlaczego zaczęło się to wszystko tak psuć. Przykro mi, bo jakoś tak mam, że się do ludzi przywiązuję.

  151. Anonim napisał(a):

    EB
    Może czas iść w ślady Izaluki i wrócić na stare łono Echa 24?
    To miejsce chyba nikomu nie służy, wielu stąd odeszło, niektórzy jeszcze wierzą, a prawie wszystkie Wasze wpisy już traktują o „PT” samym w sobie – co powoduje, że kolejne osoby się wykruszają.
    Wasze błazeńskie „Co Ty gadasz?” z poprzednich tygodni jakoś zanikło we mgle i swoiskich nieporozumieniach, które stanowczo swary przypominają.
    Miała rację Helcia, że pojedynczo, sznureczkiem – udacie się na stary salon, a wspomnienie tego miejsca będziecie chcieli szybko wymazać z pamięci.

  152. Polel napisał(a):

    Ewcia:)
    No caly i zdrowy jezdem
    NO-i to bankowo sie ciupke wiecej jak ciupke liczy
    NO-NA plus
    :)))))))))))))))))))))))
    Tam to sie take ‚ gotuje ‚ .
    NO-ZE……events soon will be of
    Apocalyptic proportions
    :(((((((((
    Ciupke zabardzo robi sie na max do dupy
    NO-jak na Polela gust
    :((((((((((

  153. Anonim napisał(a):

    Proszę…
    Nagła recenzentka od nożyczek i Pani z przedszkola, która burczy na biedne dzieci – zdecydowała się na wpis łagodzący konflikty, o których się teraz dowiaduje z niemałym zdziwieniem …
    Zawsze mierzili mnie ludzie, którzy stosują taktykę rozdwojonego języka.
    Wszystkich traktuje jako inteligentniejszych od siebie (po co ta cała maska?), ale są tacy, których trzeba koniecznie (i pryncypialnie) wyciąć, a potem jeszcze napisać kilka słów o owych złych trollach w sytuacji – gdy już jej odpowiedzieć nie mogą.
    Mając takich obrońców demokracji i porządku – możecie być spokojni, o bogobojni użytkownicy PT

  154. Cogi napisał(a):

    Precyzuję: Pisząc o inteligentniejszych nie miałam na myśli Robina 😀

  155. ebns24 napisał(a):

    Cogi.

    O jak dobrze, że się odezwałaś.
    Przyczyną jest Smoleńsk. On zawsze generuje złe emocje. Tak było od samego początku. Jest coś w tym temacie bardzo złego.

    Jedni oskarżają drugich o zawłaszczanie portalu, drudzy pierwszych o brak szacunku i wyśmiewanie.
    Zrobił się kocioł i nie wiem jak sobie z tym poradzimy.

    Rozwiązaniem jest wyjście na wpół drogi i odrobina zrozumienia drugiej strony.

    Jak Ci się uda tego dokonać, to masz order uśmiechu ode mnie.

    A na razie, dla rozładowania sytuacji, choć nie wiem, czy dobrze robię, bo mogę być oskarżona o różne preferencje, ale uśmiechnijmy się przez chwilę:

    .

  156. piko napisał(a):

    Czytam i wyławiam perełki. @trzmielka w dłuższym komentarzu o 17:02 napisała:

    „(…) Myślę, że tkwi w części z nas tęsknota do atmosfery na blogu FYM-a, gdzie gospodarz natychmiast eliminował agresywne zaczepki i pilnował, żeby nie schodzić z poziomu dyskusji.”

    na co @rk1 24 kwietnia 2017 o 20:27:

    „czytam troche z doskoku. wyławiam perełki

    == Myślę, że tkwi w części z nas tęsknota do atmosfery na blogu FYM-a, gdzie gospodarz natychmiast eliminował agresywne zaczepki i pilnował, żeby nie schodzić z poziomu dyskusji. ==

    mmmm.
    to jak u Starego, dawniej tez Starego.
    tez wspominam z rozrzewnieniem 🙂

    tu przeciez tez tak mozna, o czym wszyscy wiedzą.
    na swoim blogu moze byc tak jak na tamtych.
    do dzieła, Rodacy 🙂”

    Widać że @rk1 zupełnie nie kuma jak wyglądało i czego dotyczyło działanie na blogu fyma, że nie było to dyrdymalenie i pitolenie o dupie maryni i o tym że „se poszłem” tylko analiza dostępnych informacji na wszelkie możliwe sposoby. Różne wesołki, przygłupy, AOFI i trolle były eliminowane.

    Porównanie do starego trepa jest tak żenujące że aż zęby bolą.

  157. syzyfoptymista napisał(a):

    @ALL

    Ze względu na poważne problemy rodzinne, nie mam ochoty na netowe przepychanki, ale skomentuję ten wątek swoją rymowanką, którą zamieściłam tu jakiś czas temu – powodem było…niezrozumienie. Jak widać nic się nie zmienia, chyba, że na gorsze….

    „Łajba niezrozumienia”

    Burza na eS(24) uczyniła
    Że grupa rozbitków na PT przybyła

    Kapitana swego mają
    Jego cenią i kochają
    Domki szybko postawili
    I w nich się usadowili

    Gdy budowę zakończyli
    Do swej pracy przystąpili
    Piszą, tworzą i gadają
    Głowy często w chmurach mają

    Każdy pewny swojej racji
    Skłonny bywa do negacji
    Sensu często w tym żadnego
    Ale tu gra własne ego

    Które lubi się wynosić
    By bliźniego potarmosić
    Powód bywa bardzo błahy
    Ale tak już mają Lachy

    To się kładzie czasem cieniem
    Pożądane zrozumienie!
    Wszak polszczyzna nie obczyzna
    To już chyba każdy przyzna

    I wystarczy dobra wola
    By ustąpić komuś pola
    Warto po dniach pełnych znoju
    Dać bliźniemu znak pokoju

    To zasada katolicka
    A Tu Polska nie laicka
    Serca pełne miłosierdzia
    A to różni się od wsierdzia

    A na przyszłość taka rada
    Kopać rowów nie wypada
    Ani wroga tu nie szukać
    Bo to niezbyt mądra sztuka

    Niechaj łajba wartko płynie
    I mielizny niech ominie
    A na łajbie niech załoga
    Ma za cel wspólnego wroga!!!!!

  158. syzyfoptymista napisał(a):

    Nie wiem, czemu tak beznadziejnie się skopiowało.

  159. nagor napisał(a):

    @piko
    Witam , Ty masz nadzieję , że dojdziesz w czym problem?
    Kreatywność dominuje nad percepcją celu , a problemu nie było i nie ma.

  160. Lula322 napisał(a):

    @Cogi & All

    Całym serduchem podpisuję się pod wypowiedzią Cogi z : 24 kwietnia 2017 o 22:24.

    Mam bardzo podobnie 🙂

    Co jeszcze wyłapałam ale tak z doskoku:

    Niektóre konflikty są sztucznie i na siłę napędzane :)*

    To tyle:)

    tzn jak już się drapiemy to do krwi ostatniej

    🙂

  161. Polel napisał(a):

    Roberto:)
    Do U really think
    I will change my style
    Just because U want me to??????
    LOL :))))))))))))))))
    Pi-eSy No ale jak tak bardzo chcesz se poczytac Polela piszacego nice & ‚ cacy ‚
    NO-TO no problemo
    Wez se przeczytaj Polela 6 note na Salonisku24
    No jak chcesz
    Jesli chcesz
    Ciupke wiecej jak 10 tysiecy odslon
    Ciupke wiecej jak hiba 900 komentow
    Bankowo tyle tam tego jezd
    NO- pewnie za piekne pisania style
    :)))))))))))))))))))))
    NO-BO za co by innego :))))))))))

  162. ebns24 napisał(a):

    Polel.

    No to mnie pocieszyłeś. A my się zajmujemy głupotami.

    Już raz mi napisałeś, że na Twój gust coś jest nie tak i się sprawdziło, więc zaczynam się bać.
    Jesteś u Babci, czy gdzieś po drodze?
    Fatek niedługo wraca z Polski. Podobno miałeś tu być razem z nimi, no ale nie wyszło.
    Może jeszcze kiedyś się uda, jeśli świat nie wyleci w powietrze, a my razem z nim.
    Dobrze, że już jesteś.

  163. ebns24 napisał(a):

    Robin.

    Co ja słyszę? Izaluka wróciła na stare łono Pana Krzysztofa?
    Nie wierzę !!!
    Znaczy się miejsce już zajęte? No to co Ty mi proponujesz?

  164. Anonim napisał(a):

    „Precyzuję: Pisząc o inteligentniejszych nie miałam na myśli Robina”

    Brawo, zamordystko!
    Właśnie takiej małostkowości można było się po Tobie spodziewać.
    Niby inteligentna, spolegliwa, chce zasypywać podziały i sypać sulfamidy na otwarte rany – a jak ją ruszyć szpileczką, przypominając jej jej szaleństwo z nożyczkami – to nagle nie lubi tych, których zbanowała.
    Z takimi na pewno PT sobie poradzi!
    Gnuśniejecie w tej balii i niechcący w tych mydlinach pokazujecie swoje prawdziwe „ja”, którego potem żadna literacka parabola nie zasłoni.
    Najbardziej żałosne jest to, że za wolnością i liberalnym kształtem tego portalu – opowiadają się niekiedy ci, którym te przywary całkiem do obstalunku nie pasują.
    Ot – głupole – mniemający o sobie, jako o „głosie do porządku przywołującym”

    Nie pierwsza to błazenada, z którą sobie nie radzicie.

  165. rk1 napisał(a):

    == że nie było to dyrdymalenie i pitolenie o dupie maryni i o tym że „se poszłem” tylko analiza dostępnych informacji na wszelkie możliwe sposoby. Różne wesołki, przygłupy, AOFI i trolle były eliminowane. ==

    sądzę, że Stary i jego nieodłączny Norach i jeszcze kilku wielbicieli
    ma identyczne zdanie od dziele „blog Starego dawniej tez Starego”.

    A są jeszcze blogi samo-zuo ktore „utworzyła się grupka blogerów (nicków) wzajemnie się wspierających, posługujących się zdeformowanym językiem polskim, szyfrem, pseudo satyrą, atakujących autorów tych notek nierzadko w kłamliwy i demagogiczny sposób.” i tam to juz wogole strach zajrzec a tym bardzej komentowac. znakiem rozpoznawczym tych miejsc jest „poszłem”. zaden prawdziwy bloger zajmujący sie analizą dostępnych informacji na wszelkie możliwe sposoby, a tym samym brzydzacy sie dyrdymaleniem i pitoleniem o dupie maryni nigdy nie zhańbił się obecnością w tych strasznych miejscach. nie inaczej.

  166. Anonim napisał(a):

    EB
    Proszę!
    Nie daj mi wątpić w Twą inteligencję!
    Izaluka zadekretowała, że już TUTAJ się nie pokaże.
    Czyli – odchodzi..
    Czyli – Ty mogłabyś pójść w jej ślady i też odejść – a co za tym idzie – wrócić do Echa, którym się ongiś zachwycałaś.
    Doradzam stanowczo, bo nasz dzielny Akademik robi z siebie coraz większego pozera, o ile to jeszcze możliwe.
    Moje oczy nie widziały jeszcze takiego narcyza zachłannego na denne pochwały i niechętnego krytyce, która musi go po prostu boleć.
    Twój powrót może tam zmienić wiele spraw 🙂
    Może jednak przestaniesz postępować wbrew sobie samej?

  167. ebns24 napisał(a):

    Robin.

    Oj, tam. jak kobieta mówi nie, to wcale tak nie znaczy :).
    Izaluka jeszcze długo będzie z nami, tylko morze się nieco uspokoi i burza przejdzie.

    Widzę, że chcesz ratować Pana Krzysia na wszelkie możliwe sposoby. Skąd w Tobie nagle tyle empatii do niego?

  168. HeluTek napisał(a):

    @adamkonrad 24 kwietnia 2017 o 15:21
    podobnie jak nie widzę ani związku z anonimami
    ani z biednym HeluTkiem, któremu się dostało, niejasne w tym wypadku za jakie przewinienia

    @anonim (rk1) 24 kwietnia 2017 o 15:28
    Moj najjedyńszy HeluTek został brutalnie sprowadzony wykorzystany jako pretekst. 🙁
    smutno mi Panie

    Cholerka, no wzruszyłam się. Jeśli mi nie przejdzie w ciągu paru minut, to Wam coś napiszę Panowie. Tylko że to będzie coś, z czego nie należy się wyśmiewać ani drwić.

  169. piko napisał(a):

    @nagor
    … dojdziesz w czym problem?
    Kreatywność dominuje nad percepcją celu , a problemu nie było i nie ma.

    Notka była kontynuacją prostego pytania Lorda: logować się do komentarzy czy nie?

    No i popłynęliśmy.

    Jedyny plus tej pisaniny to że wiemy z grubsza „kto jest kto”.

    Tak jak piszesz nie widzę celu w kontynuowaniu tej „zażartej dyskusji”. Zaczyna to być trochę nudne.

  170. ProvoCatio napisał(a):

    @ HeluTek


    wszystko przez Ciebie, HeluTku.

  171. HeluTek napisał(a):

    ProvoCatio 24 kwietnia 2017 o 23:21
    wszystko przez Ciebie, HeluTku.

    No przecież nie bez powodu mój oryginalny nick to Helena T. ‚:P

    PS.
    Niektórych bardzo męczy i drażni różnorodność.
    Kolorów, wiar, języków.
    I HeluTków.

  172. rk1 napisał(a):

    @Provo

    == wszystko przez Ciebie, HeluTku ==

    HeluTek makes the world go round

  173. rk1 napisał(a):

    @HeluTek

    == Jeśli mi nie przejdzie w ciągu paru minut, to Wam coś napiszę Panowie.
    Tylko że to będzie coś, z czego nie należy się wyśmiewać ani drwić. ==

    napiecie rosnie…

    chyba jednak przeszło.
    bo to raczej to nie jest to:

    == Niektórych bardzo męczy i drażni różnorodność.
    Kolorów, wiar, języków. I HeluTków. ==

  174. ProvoCatio napisał(a):

    @ HeluTek & Erek

    uważajcie na Tichego na Tropie 🙂

  175. Anonim napisał(a):

    „Izaluka jeszcze długo będzie z nami, tylko morze się nieco uspokoi i burza przejdzie.”

    Czyli – innymi słowy – zarzucasz jej kłamstwo.
    A jeśli sądzisz, że postąpi jak rasowa kobieta i zrobi „wbrew” – to szacun dla poziomu Twej percepcji swego własnego gatunku 🙂

  176. rk1 napisał(a):

    @Provo:

    == HeluTek & Erek ==

    Twórca i tworzywo 😀

  177. anoX napisał(a):

    jak w kurniku i do tego wtargnal jakis czubek, u ktorego co drugi klawicz to nawias.

    a pisalem nie karmic trolla zdechnie z glodu

  178. HeluTek napisał(a):

    ProvoCatio 25 kwietnia 2017 o 00:00
    uważajcie na Tichego na Tropie

    Zawsze lubiłam Tichego. Lubię takich inteligentnych, nieco tajemnicznych, niezależnych i raczej samotnych facetów. I kobiety zresztą też, ale to już bardzo rzadki gatunek. A jeśli do tego dochodzą jeszcze analityczny umysł i zainteresowania naukami ścisłymi, to w ogóle super. Niestety, takie osoby mają też parę wad, np. perfekcjonizm nie do opanowania, nieumiejętność przebaczania, no i właśnie skłonność do myślenia paranoicznego…

  179. ebns24 napisał(a):

    Robin.

    Izaluka napisała, że odchodzi na chwilę. Nie zauważyłeś?

    A poza tym to już większość tu odchodziła i wracała. Taki klimat :)).

  180. rk1 napisał(a):

    @Provo

    ==Zawsze lubiłam Tichego ==

    zwracam uwage na czas przeszly.

    teraz My. bez wad 🙂

  181. HeluTek napisał(a):

    rk1 25 kwietnia 2017 o 00:17
    teraz My. bez wad

    Przecież wszyscy dobrze wiemy, że w tymkraju przeciwnik PISu nie może lubić wyborcy PISu. I wicewersja. 😛

  182. rk1 napisał(a):

    @HeluTek:

    Tichy to mentalny pisowiec (inteligentny, nieco tajemniczny, niezależny.. analityczny umysł i zainteresowania naukami ścisłymi) tylko ze moze o tym nie wiedziec bo „perfekcjonizm nie do opanowania, nieumiejętność przebaczania, no i właśnie skłonność do myślenia paranoicznego”. moze nie wiedziec o tym ze stary.

    Provo jest lewak. no przeciez.

    teraz On.

  183. rk1 napisał(a):

    @HeluTek

    Tichy to mentalny pisowiec (inteligentny, nieco tajemniczny, niezależny.. analityczny umysł i zainteresowania naukami ścisłymi) tylko ze moze o tym nie wiedziec bo „perfekcjonizm nie do opanowania, nieumiejętność przebaczania, no i właśnie skłonność do myślenia paranoicznego”. moze nie wiedziec o tym ze stary.

    Provo jest lewak. no przeciez.

    Teraz On 😛

  184. Anonim napisał(a):

    EB
    Skoro tak uważasz …
    Najdziwniejsze jest w tym wszystkim, że „Wy” w ogóle nie chcecie zauważać winnych tych perturbacji ,,,
    Mało – jeszcze ich hołubicie i ślecie przylizane jutubki, albo szczere pozdrowienia.
    Zakręcone to wszystko jak słoik ze śledziami, ale marszruta już wyznaczona, choć będziesz piaskiem sypać, że nie.
    Luzactwo i śmichy chichy nie ukryją i nie powstrzymają regresu.
    Dziś Nohood pochwalił się z niejakim przejęciem, że było na PT 2 500 wejść.
    Hmmm…
    Nie wiem doprawdy, jak działa propaganda sukcesu, ale Nohood nie wie tego także … 🙂

    Bywaj zdrowa!

  185. rk1 napisał(a):

    @HeluTek

    ja odpadam 🙁 🙁

    kurde 🙁 🙁

    dobranoc 🙁

  186. HeluTek napisał(a):

    @rk1 25 kwietnia 2017 o 00:29
    Provo jest lewak. no przeciez.
    Teraz On

    Provo byłby lewakiem, gdyby został w kraju. Ale go tam inaczej przycięli, i taka trochę hybryda powstała. Nie wiem, czy to ma jakiś związek z wojną hybrydową.

  187. ebns24 napisał(a):

    Robin.

    Będzie co ma być, bo jeszcze tak nie było, żeby jakoś nie było 🙂

    Dobranoc.

  188. HeluTek napisał(a):

    @rk1 25 kwietnia 2017 o 00:30
    ja odpadam
    kurde

    Dziwne. Ci PISowcy to chodzą spać z kurami. Czy jakimś tam innym ptactwem domowym.

  189. adamkonrad napisał(a):

    @HeluTek
    To namiar wzruszeń
    Kuzyn nie wytrzymał

    Dobranoc wszystkim

  190. arthurkw napisał(a):

    Cogi nie jestes sama w tym zdziwieniu 🙂
    ja też nie nadążam i to coraz bardziej….moze ja jakis gupi jestem albo co…bo nie kumam i juz tego i owego. Ale spoks.

  191. arthurkw napisał(a):

    Nie kumam najbardziej jak można czynić zarzut z tego, że ktoś rzeczowo, logicznie i do bólu konsekwentnie potrafi precyzyjnie udowodnić komuś …powiedzmy niekonsekwencję lub zwyczajnie mijanie się z prawdą.
    Mnie się nigdy nie chciało udowadniać komuś, że się myli jesli ja wiedziałem ze mam na pewno rację…zwyczajnie jestem na to za leniwy i w większości przypadków wisi mi to co i kto sobei mysli o mnie jeśli zaczyna odlywać wg mojej busoli.
    Dlatego doceniam np niektórych blogerów…którym chce się bronic swojej racji….ale tak na argumenty a nie zwykłe pierdolety.

  192. rk1 napisał(a):

    @Arthurkw

    == Cogi nie jestes sama w tym zdziwieniu ==

    uwazaj! z Cogi sie nie solidaryzezujemy! bo to zła kobieta jest.
    kiedys straumatyzowała naszego Robina.
    na forever (by nie powiedziec dosadniej: na amen).

  193. ProvoCatio napisał(a):

    @ rk1

    „Provo jest lewak. no przeciez”

    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    że niby ma dwie lewe ręce ale dobrze niemi kręce? jak Ty się nie wstydzisz podstępny Erku pod prawdziwym nickiem takie szykany mnie tu uskuteczniać?
    pózniej sie taki dziwi jak go w pikowej taczce wiozą….

  194. arthurkw napisał(a):

    Robin wpade w traume? Ale chyba na krótko sądząc po tym, że nawet się chyba tutaj zalogował pod swoim nickiem 🙂
    Chyba czuje się potrzebny tutaj I dobrze 🙂

  195. ProvoCatio napisał(a):

    @ HeluTek


    zadna tam ze mnie hybryda Helutku. jestem inteligentnym, nieco tajemniczym, niezależnym i niekoniecznie samotnym facetem. A do tego dochodzi u mnie jeszcze analityczny umysł i zainteresowania naukami ścisłymi i w ogóle jestem super. na dokładke jestem bez wad bo jestem opanowanym perfekcjonistą, umiem przebaczać i nie mam wielkich skłonności do myślenia paranoicznego…ponadto podobno jestem ładniutki.

  196. arthurkw napisał(a):

    @Provo—-to teraz Hela wpadnie w traumę….,że tak późno Cię poznała 🙂

  197. rk1 napisał(a):

    @HeluTek:

    jest ładniutki – potwierdzam. widziałem go w odjechanej kiecce
    stu procentowy cekiniarz! rrrrrr.
    żadna hibryda.

  198. rk1 napisał(a):

    @HeluTek:

    jest ładniutki – potwierdzam. widziałem go w odjechanej kiecce
    stu procentowy cekiniarz! rrrrrr.
    żadna hibryda.

  199. rk1 napisał(a):

    … to juz drugi komentarz w moderacji.. ach ta Izaluka 😀

  200. Cogi napisał(a):

    @RK1
    „uwazaj! z Cogi sie nie solidaryzezujemy! bo to zła kobieta jest.
    kiedys straumatyzowała naszego Robina.
    na forever (by nie powiedziec dosadniej: na amen)”

    A co to za nietolerancja dla mojego zamordyzmu, szaleństwa i małostkowości! Wypraszam sobie i żądam solidaryzowania się! Po Wam przylizanego yutubka poślę 😀 .

  201. rk1 napisał(a):

    @Provo:

    == pózniej sie taki dziwi jak go w pikowej taczce wiozą…. ==

    fakt. troche dziwi.

  202. rk1 napisał(a):

    @Arthurkw

    == Robin wpade w traume? Ale chyba na krótko sądząc po tym, że nawet się chyba tutaj zalogował pod swoim nickiem ==

    to nie tak. zalogowali go wbrew woli. zgwałcili.
    taki portal chyba sie juz najnikczemniejszych chwytów. o!

  203. ProvoCatio napisał(a):

    @ arthurkw


    tylko przez wrodzona skromność nie dodałemże jestem też obrzydliwie bogaty, Arturze.

  204. rk1 napisał(a):

    @Cogi:

    a kysz! robinozerco!
    wpartaczyc sie przede mnie by dopiec Niewinnemu!
    okropnośc – przyznacie to sami

  205. rk1 napisał(a):

    @AKing

    i jeszcze zamienił mi „chwyta” na „chyba” !
    taki portal!

  206. ProvoCatio napisał(a):

    @ rk1


    zatkało kakało? he? 🙂

  207. rk1 napisał(a):

    @provo:

    == zatkało kakało? ==

    nie. kazdy obrzydliwie bogaty cekiniarz to lewak.
    na szczescie moj najjedynszy HeluTek czujny jest
    i wie że jestes cwanym lewakiem kreciuchem
    co poszedl na łatwizne (jak to lewak) i demokratycznie
    zwalcza se Trumpha zamiast Kaczyńskiego-samo-zuo.

    i do tego za za wieksze masozydosorosowe dolary.

    a gdzie masz ideały?!

    albo lepiej o tym nie pisz.. lewaku
    bo mi HeluTka zdołujesz 🙁

  208. ProvoCatio napisał(a):

    @ rk1

    a gdzie masz ideały?!

    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    tam gdzie więcej masozydosorosowych dolarów. po jakie „h” dałeś „h” u Trompa Erku?
    HeluTek jest za mądry żeby się dać zdołować. podejrzewam nawet że ma alergie na biednych 🙂

  209. Polel napisał(a):

    Ewcia jest tak
    Jestem w domku u siebie
    No ale hiba na ciupke…
    No tak ze bag nie rozpakowalem
    No i niewiem czy nawet warto
    :(((((
    NO-TO wiesz jak jest……
    In few days latanie
    … practice of some
    And practice i znowu
    Again & again and; look like more practice…….
    NO-Ale nie takie zwykle latanie
    NO-a tego jeszcze ..no.. nie grali Very heavy shit!!!!!!
    Ewa jest do dupy!!!!!!!!
    Jak jeszcze nie bylo
    No to wiesz jak jest do dupy!!!!!!!
    Pi-eSy ide se ciupke popiunkac no bo ciupke. ostatnio nie spalem
    Narazie Ewulka
    Pi-eSy Fajowo ze jezd:)))))))es
    Lubie to :)))))))

  210. Anonim napisał(a):

    @Polel
    Prywatną korespondencję to się na e-mail wysyła. Spijajcie sobie z dzióbków z Ewunią w innym miejscu.
    To jest notka o rejestracji, komentowaniu i zalogowaniu.

  211. rk1 napisał(a):

    @Provo

    == po jakie „h” dałeś „h” u Trompa Erku? ==

    a nie wiem.
    swiat jest pełen tajemnic.

  212. rk1 napisał(a):

    mhrocznych tajemnic, rzecz jasna 😉

  213. adamkonrad napisał(a):

    @RK1

    a kysz trolu!

    🙂

  214. Intuicja napisał(a):

    Jednak nie chcę brać udziału w szopce pt. PT.
    Nie pisałam notek, a jedynie komentarze, więc strata niewielka.

    Nie jest to miejsce uczciwe. Tutaj manipuluje się ludźmi. Swoiste kłamstwo założycielskie. Brrr…..

    Pozdrawiam

  215. rk1 napisał(a):

    == Nie jest to miejsce uczciwe. Tutaj manipuluje się ludźmi. Swoiste kłamstwo założycielskie. Brrr….. ==

    mozesz rozwinąć?

    jak nas okłamał Nohood zalożyciel?

  216. anoX napisał(a):

    znowu ten czubek tu zajrzal. Tym razem z wykrzyknikami.

  217. Intuicja napisał(a):

    RK1,

    założycielami są wszyscy tutaj piszący.
    Wybacz, nie wdam się w dalsze rozważania.
    Bez uczciwości nic tutaj nie wzejdzie.

    Do przemyślenia – lepiej rozwiązać tę kwestię, wziąć na klatę, jeśli traktujecie ten portal poważnie.

  218. rk1 napisał(a):

    dziki ogrod roznorodnosci wlacznie z „chwastami”, samosiejkami itd
    czy wyspecjalizowana monotematyczna uprawa po horyzont. oto jest pytanie.

    a moga byc tez osobne grządki. otoczone drutem kolczastym. albo nie.

  219. Polel napisał(a):

    Hi Ewciu:)
    Tak se LOOKam ciupke
    NO-CZY Ciebie tutaj niema
    NO-ALE jezdez pewnie jeszcze w laboratory setting wbijajac do lbow your students co i jak jezd :)))))
    Jak bedziesz
    NO-wtedy kiedy bedziesz
    NO-TO moze napisz na swoim blogowisku
    NO-BO tutaj hiba ciupke zaduzo nienawisci jezd!!!!!!!!
    NO-Tego hejtu w people ciupke zaduzo w ludziach jezd :(((((((
    Tutaj se bankowo Ewula nie pogadamy!!!!!!!!
    Pi-eSy Anonims jakims przeszkadzamy….
    Anoxsom to juz hiba piana z pyska leci…..

  220. ebns24 napisał(a):

    Polel.

    Właśnie zajrzałam i miałam Ci to samo zaproponować.
    Odpiszę Ci tam, gdzie zawsze.

  221. ebns24 napisał(a):

    Izaluka.

    Sorry, już nie przeszkadzamy.
    Przypadek sprawił, że rozmawialiśmy u Ciebie.

  222. Anonim napisał(a):

    @Polel
    Gadajcie sobie ile się wam podoba tylko ja nie mam zamiaru tych Waszych pogaduszek czytać. Załóż sobie bloga na PT i pisz, gadaj do woli ale u siebie a nie u kogoś i nie na temat.

  223. rk1 napisał(a):

    @EB

    == Sorry, już nie przeszkadzamy. ==

    uważam, ale tu zwykłe przepraszam raczej nie wystarczy.

    „Po prostu uczciwie oświadczam, że nie widzę tutaj dla siebie miejsca.
    Portal jest zdominowany przez kilka nicków lub osób (jedno nie musi oznaczać drugiego i sądzę, że nie oznacza), które biegają od notki do notki i powiem kolokwialnie – wszędzie zostawiają „swoją kupę”. Z notek na poważne tematy robią „burdel””

    Załóż sobie bloga na PT i pisz, gadaj do woli ale u siebie a nie u kogoś i nie na temat.

  224. izaluka napisał(a):

    @lordjim
    Czy możesz uprzejmie sprawdzić, kto napisał komentarz:

    Anonim 25 kwietnia 2017 o 15:45
    @Polel
    Gadajcie sobie ile się wam podoba tylko ja nie mam zamiaru tych Waszych pogaduszek czytać. Załóż sobie bloga na PT i pisz, gadaj do woli ale u siebie a nie u kogoś i nie na temat.
    który sugeruje moje autorstwo?

    Będę wdzięczna.

  225. ebns24 napisał(a):

    Erku?
    To co mam zrobić? Twoim zdaniem 🙂

    Izaluka pilnuje, żeby nie było offtopu. Ty, jako admin ds offtopu powinieneś to rozumieć i popierać. Przynajmniej tak należałoby się .
    I jak rozumiem, w pełni popierasz.
    No więc co mi proponujesz za karę, pospołu z Polelem?

  226. izaluka napisał(a):

    @lordjim
    Celny, czy nie, to jedna kwestia.
    To, że nie mój, a Anonim sugeruje, że mój, to druga sprawa.
    Ale dzięki za odpowiedź.
    Miłej zabawy…wszystkim.

  227. rk1 napisał(a):

    @LordJim:

    jakie to szczęście ze mam komórke w T-mobilu 🙂

    @Izaluka

    moim skromnym zdaniem anonim sie nie podszywa
    napisal „a nie u kogos” nie zas „a nie u mnie”.

    nie odnioslem wrazenia ze to twoj wpis.
    ale to pewnie dlatego ze brakuje mi pewnej empatii i wrazliwosci

    PS uroczyscie oswiadczam ze mam jedno konto rk1
    i ze czasami pisze jako anonim(rk1) co potem potwierdzam.
    innych kont ani telefonów nie posiadam.
    oswiadczam to uroczyscie bo tak lubie 🙂

  228. rk1 napisał(a):

    @EB:

    własnie rozmyślam nad jakąś sroga karą.
    wygnanie, dekapitacja… dam znac jak cos wymyśle.

    sądze, ze Izaluce nie przeszkadzały te drobne offtopy.
    to tylko wszystkim udziela sie atmosfera.
    ostatnio meteo nas nie rozpieszcza

  229. adamkonrad napisał(a):

    @Rk1
    ja się na tmobile wkurzyłem
    po wielu, wielu latach
    jak się okazało że oczywiście nie udaje się odtworzyć nagranie
    które było opnoć robione dla mojego bezpieczeństwa
    teraz jestem w Nju – czyli u para czy jak to się nazywa

    jestem paleczem
    teraz głównie elektronicznych

    logować się mogę z wielu krajów jeśli najdzie mnie chętka
    bo używam tunelowania
    by oglądać treści np ograniczone tylko do jednego kraju

    ale nas wszystkich wzięło na spowiadanie się
    😀

  230. rk1 napisał(a):

    @LordJim

    == niekoniecznie 🙂 ==

    poczułem sie nieswojo (uderzenie ciepła)
    a cala uroczysta deklaracje szlag trafil.

    😀 😀 😀

    mam w oranzu internet. i telefon stacjonarny
    – zaraz sprobuje cos z niego tu anonimowo wrzucic

    jeszcze nigdy nie pisalem komentarza z komorki.
    ani ze stacjonarnego. a wiec uzbroj sie w cierpliwosc
    to moze potrwac

  231. HeluTek napisał(a):

    O, widzę, że jest akcja terapeutyczna i oczyszczająca? W stylu: weźmy się za ręce i niech każdy powie: – Mam na imię Janusz. Jestem alkoholikiem.
    To teraz ja.
    Mam na imię Helena. Mam komórkę w T-Mobile.

  232. lordJim napisał(a):

    @erek
    mam napisać prawdę? 😀

  233. adamkonrad napisał(a):

    bo nju chyba głównie na Orange jedzie
    albo jest nawet w całości Orange

    teraz z pracki
    pracuś jestem
    wszyscy już w domu
    a ja walczę z jakimś oznaczeniem
    które w założeniach miało być proste
    a jakoś mi nie wychodzi

    nie jestem pewien czy PT pomaga

  234. Morpetka Otwierająca napisał(a):

    Ups. Pomyłka z komentem u Izaluki.

    Rejestracja, jeżeli ktoś pisze notki. Komentujący bez rejestracji.

  235. lordJim napisał(a):

    @adamkonrad
    raczej nie pomaga 😀

  236. lordJim napisał(a):

    @izaluka
    Ja tak bynajmniej nie odebrałem, że chodzi o Ciebie 😉

  237. rk1 napisał(a):

    @LordJim:

    == mam napisać prawdę? ==

    NIE. bo caluśki czar pryśnie.

    jestem erek, mam komórke tam gdzie HeluTek.

    PS. ze stacjonarnego nie umiem 🙁

  238. adamkonrad napisał(a):

    @HeluTek
    tylko sobie o łypaniu okiem lordajima żartujemy
    sądzę, że nie została wyrządzona szkoda

    taki moment zwierzeń
    😀

  239. lordJim napisał(a):

    @erek
    chodziło mi oczywiście o neta

  240. kredki wypadły z tornistra napisał(a):

    wszyscy pójdziecie do kozy

  241. lordJim napisał(a):

    @Helutek
    spoko spoko 🙂 czasami sytuacja tego wymaga 😉
    dla zdrowotności 🙂

  242. lordJim napisał(a):

    @nohood
    chłopaki chcieli, sprowokowali to mają efekt 🙂 Ja nie byłem inicjatorem.
    Mogę poddać się karze!

    pozdrawiam

  243. lordJim napisał(a):

    Za karę wymierzam sobie dymisję, którą składam na Twoje ręce.

  244. sprawiedliwości stanie się zadość napisał(a):

    @ lordjim

    a kara ma byc długa i uciążliwa

  245. nohood napisał(a):

    lordzie:
    jakiej karze? na razie nikt nas jeszcze nie pozwał… po prostu proszę o więcej rozwagi.
    a skoro już wiadomym się stało, że zbieramy dane mailowe aby niecnie wysyłać klientom naszych
    klientów dane o naszej przebogatej ofercie kulturowej, to ile udało ci się wyciągnąć adresów z telefonu helutka?
    🙂 ja od kuzynów pozyskałem operacyjnie pół uniwerku i politechniki :))

  246. adamkonrad napisał(a):

    @lordjim
    daj spokój
    jaka dymisja
    ?
    to były żarty

  247. nohood napisał(a):

    erku:
    poważnie lord trafił z siecią?
    to dopiero intuicja…:)

  248. rk1 napisał(a):

    == ja od kuzynów pozyskałem operacyjnie pół uniwerku i politechniki :)) ==

    😀

    i teraz ciagle dzwonia do rektorów z tymi promocyjnymi garnkami

  249. adamkonrad napisał(a):

    😀
    😀
    😀

  250. rk1 napisał(a):

    @Nohood

    trafil… on wiedzial!
    a potem jeszcze oszukal ze z okna sie da komentowac.
    taki wstyd przed sasiadami. szczegolnie przed tymi z III pietra 🙁
    zaraz go pozwe!

  251. nohood napisał(a):

    lordzie:
    chyba ktoś się pod ciebie podszywa i pisze coś o jakichś dymisjach…
    jeszcze czego… gdzie byśmy znaleźli takiego lorda…
    nie ma mowy
    🙂

  252. adamkonrad napisał(a):

    teraz np łączę się przez norwegię
    i tyle mniej więcej te dowody są warte
    😀

    ja wrócę do domu połączę się przez hiszpanię

  253. Tadeusz_K napisał(a):

    @lordjim
    Jaka dymisja..jaka dymysja.
    Sam chciał, a nawet żądał.
    Skasować eksperymentalne komenty i po sprawie.
    Dymisja nie przyjęta.
    Do roboty.

  254. adamkonrad napisał(a):

    tak, że to naprawdę nie są rzeczy do przejmowania się
    jakieś ip i dostawca

    phiii

    😀

  255. nohood napisał(a):

    kr1.
    poczekaj aż zacznie się sezon. w tym roku będzie do nielegalnego rozprowadzenia trochę
    nalewki z orzecha i pigwówki- produkt regionalny niechroniony prawem unijnym z odpowiednią zawartością warszawskiego smogu poprawiającego smak i aromat
    :))

  256. adamkonrad napisał(a):

    bo będę miał wyrzuty sumienia że przez moje dowcipkowanie
    daj spokój @lordjim ‚ie

  257. adamkonrad napisał(a):

    my tu sobie żartujemy o ip
    i łypaniu
    a się afera powoli robi

    nie zauważyłem aby ktoś zgłaszał pretensje
    więc po sprawie

  258. lordJim napisał(a):

    skasowałem te najgorsze 😉

  259. rk1 napisał(a):

    @Adamu

    po pierwsze: nie robi sie a znowu HeluTkiem sie robi. smutno mi Panie 🙁
    po drugie: a wiec masz oranza i jestes wielonikowcem anonimem. smutno mi Panie 🙁
    po trzecie: cos bylo o pigwówce 🙂

    @Nohood: orzechówka mnie nie wchodzi. fuj!

  260. rk1 napisał(a):

    @LordJim

    == skasowałem te najgorsze ==

    no to teraz mozna rozkrecic afere o cenzurze.

    przelogowuję sie na Robina 🙂

  261. lordJim napisał(a):

    @nohood @Tadeusz2017 @adamkonrad @erek (RK1) dzięki za wsparcie

    🙁 😀

  262. mhroczny Robin napisał(a):

    o prosze!
    adminowe nożyce.
    mówiłem. wiedziałem.
    jakie to banalne. i żałosne.
    jak Wy.

  263. lordJim napisał(a):

    Robinzpomhroczności 🙂
    mnie to nie da rady.. 😀

  264. nohood napisał(a):

    rk1:
    mam nawet dwa oranże 🙂 dla zmyłki 🙂 i klikędziesiąt spotów miejskich automatycznego logowania na wy
    wypadek gdyby tajniacy i korporacje nie byli w stanie zlokalizować położenia mojego telefonu… no co przecież nam obowiązek donosić sam na siebie, a jeśli się nie zgadzam, to mój sprzęt mnie z tego wyręczy 🙂

    @Nohood: orzechówkatomat mnie nie wchodzi. fuj!

    też wolę kwaśne produkty.
    w tej serii udał im się nalewka na śliwkach.. wszystkich nie testowałem 🙂

  265. Tadeusz_K napisał(a):

    @lordjim
    Ty to masz jakiś album na wszystkie okazje.
    Produkujesz te gify?

  266. adamkonrad napisał(a):

    No
    HeluTek
    Twoich danych bronił
    A ty?

    😀
    Ehhh
    Brak wdzięczności

    A poważnie to nie są żadne dane
    Ani nawet dowody
    Na co ntej stronie wklejona wtyczka dla rozrywki
    z twoj ip to i jesteś z dostawca to

  267. lordJim napisał(a):

    @Tadeusz2017
    różnie to bywa 😉

  268. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad

    == z twoj ip to i jesteś z dostawca to ==

    nie kumasz bazy, Kuzynie
    to ze jestes rozpoznawany to oczywiste.
    chodzi o to by np. HeluTek nie poznal
    twojego strasznie tajnego IP i dostawcy.
    i vice wersal.

  269. ProvoCatio napisał(a):

    @ adamukonradu

    Nu. HeluTka sie nie czepiac. Ma okres ochronny.

  270. ProvoCatio napisał(a):

    @ rk1

    A moze chcesz zaprzeczyc ze HeluTek jest najcnotliwszom najbytrzom I najgladszom damom polskej blogosfery?

  271. rk1 napisał(a):

    @ProvoCatio

    z anonimami i wielonikowcami nie gadam,
    AdamieKonradzie

  272. adamkonrad napisał(a):

    @RK
    Jakoś mogę z tym żyć ze ktoś pozna mojego dostawce internetu
    😀
    Tym bardziej ze kiedy tego się obawiam to bez trudu mogę te dane ukryć

    Oczywiście dzisiaj się mówi
    I słusznie
    Ze danych bezpiecznych nie ma
    Każde mogą w jakiejś sytuacji być wykorzystane przeciwko człowiekowi
    zwłaszcza zebrane do kupy

    Np spraeieniu wrażenia ze się go zna
    Lub sprzedania mu produktu

    Ale raz się żyje
    Powiem to
    mam komorke w nju

    😀

    I niech się dzieje co chce

  273. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad

    == mam komorke w nju
    I niech się dzieje co chce ==

    my hero!

    😀

    przypomniały mi sie liczne notki wystrzelone
    w kosmos bo zawierały wyraz „Wleń”. albo „Teresa”.
    Fraza „Teresa z Wlenia” paliła w palce już w momencie pisania
    Wzruszyłem się 😀

Dodaj komentarz

Dla triumfu zła potrzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili- E. Burke.
Przejdź do paska narzędzi