You may also like...

33 komentarze

  1. rk1 napisał(a):

    Izaluka zmobilizowala mnie do wykopania z odchłani notki jutubkowej.
    Zamieściłem w postaci niezmienionej (włącznie z tytułem).
    .
    Komentarz za chwilę.

    .

    PS. jutubek sie tu nie otwiera – i dobrze. ma sie nie otwierać
    Prosze nie poprawiać!

    (wszystkie jutubki otwierają sie w notce oryginalnej)

    .

  2. rk1 napisał(a):

    Komentarz (notka właściwa):

    Mam sentymenta do tej notki z różnych powodów.
    Notka poetycka, wielowątkowa – więć nie może być inaczej.
    .
    Gdy powstawała zeżarła mi cały dzień wciągając na szlak jutubkowy.
    Z Lulanki dotarłem do Bosco i Blake’a a skończyłem na czeskim horrorze (doszedłem do do Very-Valery i tygodnia cudów). A robota poszła szczekać (nie napiszę czym).
    .

    .

    W co ta notka wciągnęła i do czego doprowadziła adminów S24 do dziś nie wiem. Nie wnikam. Istotne, że mimo negocjacji nie dało się jej odwinąć.
    .
    Notka ta trafiła w epokowy moment dla rozwoju Salona 24. Powstała w lutym 2015, gdy na s24 nie pojawiał się czerwony komunikat „Tytuł zawiera niedozwolone słowa”. Gdy pare tygodni później, w marcu napisałem notkę negocjacyjną, już nie dało się jej zatytułować „Dupka zawsze z tyłu”
    .

    .

    Ta notka prócz prośby o odwiniecie zawierała apel do zacnych adminów:

    uprzejmie donoszę, że system edycji notek na S24 jest do dupy – nie wykrywa niedozwolonych słów w tekście notek. Nie może tak być! Jednocześnie w imieniu społeczności blogerskiej składam wniosek o udostępnienie bazy niedozwolonych słów, by uniknąć niepotrzebnych nieporozumień i stresów. Proponuję również uruchomienie automatu, który w takie wyrazy będzie wstawiał kropki. By blogowało się lepiej!
    .
    Wniosek pozostał bez odpowiedzi.
    .
    .
    Upomniałem się wtedy także o odwinięcie bliźniaczej notki:

    http://lula.salon24.pl/631185,obrazki-z-dupy

    Czasami jestem pytany, czemu nie wracam na s24.
    To jeden z 404 powodów.
    .
    .

  3. Lula322 napisał(a):

    O ja 🙂

    Cała jestem jednym wielkim wzruszeniem 🙂

  4. rk1 napisał(a):

    @Lula:

    🙂

    ja tez 🙂

    Juz pamieć nie ta, ale o ile sie nie myle w zalinkowanej notce
    byl Ten obrazek (z „teczowych”). moj ulubiony.

    albo fota z bratem.

    a moze cos mi sie pozajaczkowalo

  5. Lula322 napisał(a):

    O widzisz Erku

    Już nie pamiętam ( jestem po zerknięciu)

    wystrzelili w kosmos czy zwinęli ?

    Tak czy inaczej do wielu moich dawnych tekstów nie mogę już trafić- wszystko co zwinięte trafiło w kosmos ?

    Lul

    PS

    Mógł być obrazek z „tęczowych” 🙂

    Jeszcze gdzieś miałam obrazek „Kuzyn pogromca kur” ale to raczej nie w tej :D)

    :)))

  6. piko napisał(a):

    Pamiętam tę notkę. A tu moje komenty do niej

    „Żeby Boscha ocenzurować?
    Ta administracja to jakiś żeński internat. Jak się powie dupa to spadają z krzeseł i dostają drgawek?”

    „Facet [Bosch[ był genialny, do tego stopnia, że Dali zrzynał jego pomysły.
    Świetna notka mimo że do dupy…”

  7. nohood napisał(a):

    notki zwinięte przez salon- temat rzeka
    🙂

  8. Lula322 napisał(a):

    Nie no widzę jedną na pewno zwiniętą

    która jest w wersji odwiniętej:

    http://lula322.salon24.pl/553047,orgazm-pana-roberta.

    Dość fundamentalna notka ( poszły za nią sprawy fundamentalne)

    swoją drogą jak to wszystko kijowo teraz wygląda

    jeśli chodzi o czytelność to do bani też

    🙂

  9. rk1 napisał(a):

    @ktuś

    a przeciez prosilem (13:37) by nie naprawiać!

    no to teraz nie ma czego naprawiać
    i niech tak zostanie 🙂

  10. rk1 napisał(a):

    @Piko:

    wrzuciłeś tam jeszcze Kleyffa.
    to ja go tu dorzucę. i drugiego.

  11. yassa napisał(a):

    U mnie marazm, w salonie nuda, a tu do dupy…
    Trzeba wskoczyć na twitterka, albo wrócić do sudoku…:(

  12. rk1 napisał(a):

    @Yassa

    == U mnie marazm ==

    właśnie uwolnił się od nas MLipski.

    ma duze wolne moce przerobowe,
    pisze na każdy temat, duzo komentuje i na bogato ..

  13. HeluTek napisał(a):

    Fajny tytuł. Zachęcający do słuchania.

  14. HeluTek napisał(a):

    yassa 3 kwietnia 2017 o 20:51
    U mnie marazm, w salonie nuda, a tu do dupy…
    Trzeba wskoczyć na twitterka, albo wrócić do sudoku…:(

    Real polecam. Bieszczady + basen z widokiem na las, albo wieczór z ukochaną i duuużą ilością sushi, albo choć spacer po Kampinosie z psem i Bachem na słuchawkach. Lepsze od sudoku!

  15. rk1 napisał(a):

    @HeluTek

    == Fajny tytuł. Zachęcający do słuchania. ==

    tak uważasz…

    HeluTek zajrzal do notki historycznej (link), albo do obecnej (drugi komentarz)?

  16. HeluTek napisał(a):

    rk1 3 kwietnia 2017 o 21:44
    HeluTek zajrzal do notki historycznej (link), albo do obecnej (drugi komentarz)?

    Do treści bałam się zaglądać, ze względu na groźnie brzmiący tytuł.

  17. rk1 napisał(a):

    @HeluTek

    wyrabianie sobie opinii o tresci na podstawie tytułu
    to podobno przypadłość dość licznego elektoratu..

    czytajo nagłówki i jusz wiedzo.

  18. HeluTek napisał(a):

    *rk1 3 kwietnia 2017 o 21:54
    wyrabianie sobie opinii o tresci na podstawie tytułu
    to podobno przypadłość dość licznego elektoratu..

    czytajo nagłówki i jusz wiedzo.*

    No z ust mi wyjąłeś!
    Weźmy nazwę Prawo i Sprawiedliwość. Dość liczny elektorat wyrobił sobie opinię na poddstawie tytułu.
    A nie mogli się nazwać jakoś bardziej tak, jak Twoja notka?

  19. yassa napisał(a):

    Marka pożegnaliście?!
    Dupówa…
    Co to za portal bez popierdoleńców?

  20. HeluTek napisał(a):

    yassa 3 kwietnia 2017 o 22:02

    Jestem tego samego zdania, choć wyraziłabym je nieco mniej dosadnie.
    Ale jak nie ma tu antypisiorów, to z kim mają walczyć? No i padło na bogu ducha winnego pana Marka.

  21. yassa napisał(a):

    Wieczór z ukochana i sushi?
    A co to ja jestem fanem M, jak miłość?

    To już lepszy Kampinoski Park Narodowy z suką rottweilerką z cieczką i megazajebistym booboxem na fula…

  22. yassa napisał(a):

    Heleno, a kto by chciał walczyć z antypisiorami?
    Koło pana Referenta chodziłem na paluszkach, a i tak powiedział bye! i się zmył…
    Chuj strzelił parytet…
    Podobny problem mam z nawrócona Beretka, co to tylko albo Waszczu albo Misiewicz… Uśmiecham się głupio, by broń Boże nie urazić…

  23. HeluTek napisał(a):

    yassa 3 kwietnia 2017 o 22:11
    A co to ja jestem fanem M, jak miłość?

    Nie wiem, nie oglądałam. Tam jedzą sushi?

    Nie musi być sushi, może być cokolwiek w małych kawałkach. Ale jak Ty jesteś w takim stanie jak dzisiaj, to potrzebowałbyś raczej pojeździć z tą nieszczęsną ukochaną jakieś 200 km/godz. po obwodnicy, żeby się odpowiednio nastroić.

  24. HeluTek napisał(a):

    yassa 3 kwietnia 2017 o 22:19
    Podobny problem mam z nawrócona Beretka, co to tylko albo Waszczu albo Misiewicz… Uśmiecham się głupio, by broń Boże nie urazić…

    Taaa… Z tymi neofitami jest najciężej.

  25. piko napisał(a):

    @yassa

    Mówisz że rottweilerka z cieczką fajna sprawa? Szwagier ma amstafa bez cieczki ale z zajobem. Fajny piesek tylko wszystko co ma cztery łapy albo dwie i skrzydła (np kaczor, hłe, hłe) by rozerwał na strzępy. Spacery z nim są niezapomnianym przeżyciem.

  26. piko napisał(a):

    Zadam pytanie Helutkowi, może się nie obrazi.

    Czy Twoja pralka też anihiluje skarpetki? Czy to jest przypadłość tylko mojej pralki?

    Wsadzam parzystą ilość skarpetek (policzyłem nogi i mam parzystą ilość) a wyciągam nieparzystą ilość skarpetek. Po dwóch praniach jest ok. Ale jestem zmuszony kupować takie same skarpetki. Co robić?

    ps.
    Pralka po gwarancji.

  27. HeluTek napisał(a):

    piko 3 kwietnia 2017 o 22:45
    Czy Twoja pralka też anihiluje skarpetki? Czy to jest przypadłość tylko mojej pralki?

    Wszystkie pralki tak robią. Podejrzewam, że oprócz prądu, one do działania potrzebują też konsumowania skarpetek. Taka prawda.

  28. rk1 napisał(a):

    @HeluTek

    Twój komentarz o bezmyslnych wyborcach PiSu zabolal. Tak mnie zdenerwował, że musiałem odejsc od kompa. Ale już ochłonąłem. Otuchy dodała mi myśl mila, że przeciez sa jeszcze swiadome elektoraty obywatelsko glosujące na Platformę Obywatelską i nowocześnie na .Nowoczesną. A najfajniejsze sa kobiety z kongresu kobietów i obroncy demokracji integrujący się w Komitecie Obrony Demokracji. Nie jest więc tak źle. A gdyby oni tak jeszcze razem – to byłoby Razem.

  29. rk1 napisał(a):

    @Yassa:

    Referenta szkoda. Rozumiem. Zatem jeszcze raz polecę zatem blogera orkiestrę. Będziesz miał wszystko: aparthejta, ukrainskich neonazi, hebrejczyków, laski 8 do 80… i co ważne – tak jak lubisz: bez żadnych wulgaryzmów, a z perspektywą na złoty interes.

    Beretkę przestałem podglądać, gdy doszła do argumentu sałatkowego.
    Zajrzę za parę dni. Może odejdzie.

  30. piko napisał(a):

    Uff. No to się wyjaśniło. W odróżnieniu od erka uspokoiłaś mnie.

  31. rk1 napisał(a):

    @piko:

    „Zadam pytanie Helutkowi” vs „W odróżnieniu od erka..”

    ?

    juz nie ogarniam. zmeczony jestem.
    zaraz poszlem 🙂

  32. piko napisał(a):

    erku
    miałem problem i podzieliłem się nim z helutkiem – komentarz o 22:45
    Dostałem odpowiedź o 22:45 która wyjaśniła mój problem i mnie uspokoiła.

    Natomiast sam napisałeś że helutek cię wnerwił. Co tu ogarniać jak nie ma co ogarniać.

    Idę spać. Jutro kupię sobie skarpetki.

  33. rk1 napisał(a):

    @piko:

    jusz!

    no i mały sukces na koniec ciezkiego dnia. thx 🙂

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Przejdź do paska narzędzi