Słów kilka n/t alternatywnej logiki totalnej opozycji.

Może Ci się również spodoba

57 komentarzy

  1. Cogi napisał(a):

    Podpisuję się pod każdym słowem tej notki.

  2. Tadeusz_K napisał(a):

    Dzięki Cogi.
    Ale to wszystko jednak jest tragiczne
    Od paru wieków jednostajnie płacimy za to centralne położenie geopolityczne.
    A powinno być odwrotnie.
    Zawsze się znalazł jakowyś tusk.

  3. Cogi napisał(a):

    Nie jest tragicznie, myślę, że idzie ku lepszemu. Coraz większej grupie ludzi zaczynają się otwierać oczy. Wrzeszczą już tylko Ci, którym nic innego nie pozostało.

  4. Tadeusz_K napisał(a):

    Cogi
    Zastanawiam się nadal nad upartym forsowaniem Tuska przez Merkel.
    Musi za tym stać jakieś ważne zadanie/ misja dla tuska.
    Ogólnie wyobrażam sobie, że ma onże robić za stajennego i walić lagą po kratach klatki PO i od czasu do czasu (dla rozrywki) w klatkę en z kropką.
    Obawy mam jednak większe co do techniki walenia tym drągiem.
    Podejrzewam, że będzie zmiana tej techniki.

  5. Cogi napisał(a):

    Mnie się wydaje, że chodzi o to, że gdyby Tuska postawić przed sądem i zacząłby sypać, mogłoby się okazać, że Merkel w niejednym maczała paluszki. A po co skandal międzynarodowy, zwłaszcza w obliczu zmiany władz w USA.

  6. izaluka napisał(a):

    @Tadeusz2017

    Tak, to wszystko prawda, ale do listy sukcesów PIS dodam na razie jeden, ale za to b. istotny element, z którym przyznam się mam ogromny problem:
    podpisanie przez Prezydenta A.Dudę ustawy przesuwającej finansowanie szczepień z MZ do NFZ (od stycznia 2017 r) i podtrzymanie przymusu szczepień zaaplikowanego nam przez Komorowskiego w 2012 roku.

  7. Tadeusz_K napisał(a):

    Gdyby tylko o to chodziło, to merkel wynalazłaby mu coś stosowniejszego. Immunitetów to korporacja ma chyba na pęczki. Oby tak było jak mówisz.
    Ważniejszą kwestią dla „kowala” jest miec stosowne szczypce/cęgi-tak myslę.

  8. Cogi napisał(a):

    Przyznam szczerze, że nie kapuję, o co chodzi z tymi szczepieniami.

  9. Cogi napisał(a):

    O i z pewnością masz rację!

  10. Tadeusz_K napisał(a):

    Nie znam tematu, czyli nie potwierdzę, ani nie zaprzeczę. Wiem jednak, że tu wystepuje nacisk korporacji z tymi szczepieniami.

  11. Tadeusz_K napisał(a):

    Izaluka

    n/t przymusu szczepień:

    „Możecie mieć wątpliwości czy mamy naprawdę kontrolę nad waszymi dziećmi lecz prędko zorientujecie się , że naprawdę ją mamy. Możemy powiedzieć, że molestujecie wasze dzieci dając im klapsa i zabrać je wam. Jeśli nie poddadzą si e indoktrynacji szkolnej to możemy oskarżyć was o zaniedbanie i tez je zabrać. Wasze dzieci nie są wasze, są nasze.
    Musicie je szczepić w tym celu musicie przyprowadzić je do naszych szpitali. W przeciwnym razie odbierzemy je wam. Wy to wiecie i my to wiemy. Ostatnio niezmierzony geniusz Lucyfer spłodził wielką rzecz. Do tej pory produkowaliśmy leki dla ludzi chorych. Teraz na skalę globalną sprzedajemy leki dla ludzi zdrowych, które nazywamy szczepionkami pandemicznymi. Nie musimy martwić się o ich skuteczność. I tak płacą rządy z waszych podatków. Jeśli będą szkodzić zamiast leczyć tym lepiej dla nas. Dzięki naszemu handlowi elektronicznemu jesteśmy w stanie widzieć gdzie jesteście, co kupujecie i ile kupujecie.
    Jak myślicie skąd bierzemy co miesiąc informacje do naszych statystyk finansowych?
    Poprzez internet możemy dowiedzieć się co myślicie i co mówicie. Dopóki robicie to co chcemy nie interesuje nas w szczególny sposób co myślicie. Wasze myśli i tak nie mają sensu.”-D.Rockefeller

  12. izaluka napisał(a):

    @Cogi

    Nie kapujesz dlaczego przymus szczepień jest zamachem na życie i zdrowie dzieci, czy nie kapujesz dlaczego Duda taki zamach naszym dzieciom funduje?

  13. izaluka napisał(a):

    @ Tadeusz2017

    No widzisz, to już wiesz. Sam sobie odpowiedziałeś, a właściwie wyłuszczył Ci to sam D.Rockefeller.

  14. izaluka napisał(a):

    Pozostaje jednak nadal pytanie: dlaczego A. Duda nam to pod przymusem zagrożonym ogromnymi karami wciska?

  15. Cogi napisał(a):

    No ale wycofanie szczepień na niektóre choroby to chyba nierealne, bo wrócą epidemie? Chociaż przyznaje, że zupełnie nie jestem w temacie, dlatego pytam.

  16. izaluka napisał(a):

    Więcej szczegółów masz w linku do bloga Prof. M. Dakowskiego.

  17. izaluka napisał(a):

    …”Mimo apelu rodziców prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę o zmianie ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi. Pozwala ona na nieograniczone finansowanie i rozszerzanie listy szczepień obowiązkowych. Będziemy jedynym krajem na świecie, w którym wprowadzono przymusową kontrowersyjną szczepionkę przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego HPV.

    Pod apelem do prezydenta o niepodpisywanie nowelizacji podpisało się 20 tys. osób. Minister Wojciech Kolarski z Biura Dialogu i Inicjatyw Obywatelskich Kancelarii Prezydenta RP spotkał się wczoraj z przedstawicielami Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Wiedzy o Szczepieniach STOP NOP, którzy prosili o zawetowanie ustawy.”…

    http://naszdziennik.pl/polska-kraj/142811,wiecej-przymusowych-szczepien.html

  18. Tadeusz_K napisał(a):

    Szczepienia ochronne były od dawna.
    Do dzisiaj mam znamię po szczepieniu piórkiem-chyba na ospę.
    Szczepień tych było parę(ospa, odra, gruźlica, tyfus…).
    Jak to jest z tym asortymentem dzisiaj nie wiem.
    Wiadomo również, że choroby coraz to nowsze produkują.
    Chyba po to, aby intheres hulał.
    Przemysł farmaceutyczny to biznes lepszy niźli narkotykowy.
    Pod przymusem?
    Tak jak z tą tabletką ellaOne.

    „No widzisz, to już wiesz.”
    Pewnie, że mam wątpliwości, ale nie mam/nie znam argumentów Izaluko.

  19. Marek Lipski napisał(a):

    Autor popełnił taki sam błąd jak i inni,w tym żydowska ,pro ukraińska niezależna.pl,,Gazeta Polska,pełna żydpwskich agentów, prawnie nielegalne portale bez notki redakcyjnej jak niepoprawni.pl,blogpress.pl,naszeblogi.pl, i inne pseudo pro PiS , w tym u Eski.

    Korryguję i kategorycznie protestuję,w imieniu PiS ,jej wyborców,w imieniu znienawidzonego polityka na całym zachodzie Prezydenta Polski,Pana Dudy.

    PO:Punkt 12 był podobny jak za czasów Hitlera.To fakt.

    A gdzie są informacje o historycznej ustawie PiS w Polsce,tak znienawidzonej przez okupantów ze strony koncernów w Polsce?Znienawidzonej przez zachodnich polityków,którzy na rozkaz mafii przygotowują zamachy w Polsce, przeciw PiS, przeciw Szydło,przeciw Prezydentowi Polski?

    Jedna ustawa a wszyscy w Polsce,milczą .Nawet media pro PiS.
    Co zo do jasnej cholery,tchórzliwe media.Fui i hańba.

    Ustawa ,z Polski która jest popierana przez setki milionów mieszkańców w całej Europie zachodniej Historyczna ustawa PiS i Prezydenta Dudy,wzbudziła makabryczną nienawiść całego zachodu,w tym Niemiec.Ustawa zakazująca odbierania dzieci z mniej zamożnych rodzin,Ba nawet z bogatych rodzin bez książeczki partyjnej.Nie masz książeczki szpicel,sąsiad zdradził Ciebie a dzieci lądowały na rynku handlu niewolnikami dziećmi jak to miało miejsce za PO.

    Dla mnie Tusk,jest jak Zofia(Katarzyna),Vladimir(Lenin),Józef(Piłsudzki) produktem specjalistów z Niemiec,Austrii,Szwajcarii,gdyż ja nie dzielę tych państw.Proszę sprawdzić fakty.

    W Polscer będą rozruchy, walki uliczne,gdyż koncerny nie pozwolą na straty a wtedy produkt Tusk wjedzie do Polski.

    Informować o obleśnym,perwesyjnym, handlu dziećmi od 1 miesięca do 16 roku życia!!!Za czasów dyktatora Tuska,PO-PSL.Przestańcie bajki opowiadać tylko podawajcie konkretne,krwawe fakty o tym żee dzieci były maltretowane,bite,włosy były wyrywane przez pracowników socjalnych w Polsce,za czasów mutanta,pod wpływem narkotyków Tuska.

    Nie lubię Kaczyńskiego tylko Martę.podziwiam prawnika Dudę ale nie staruchów w Sejmie czy też w senacie.Tylko Wojciechowski,Mech,prof.Rybiński informowali o bestiach z PO,którzy byli i są podobni , w swoich działaniach jak SS za czasów okupacji w Polsce.

    Czego się autorze boisz?Nie ma tyle więzień w Polsce czy też w Niemczech.

    Nawet w USA,pomimo pdobnej instytucji,dzieci najpierw są przesyłane do rodziny.Pomijam,że tam również kwitnie handel dziećmi….skopiowany z systemu SS – Jugendamt.W Polsce,pomimo tej gigantycznej ustawy,pracownicy socjalni są w dalszym ciągu katami i łotrami,którym nie zależy na polskich dzieciach…..

    Państwo bez dzieci zginie.Ustawa jest znana ale jest jeszcze makabryczna, perwesjna, zboczona :”podtrzymanie przymusu szczepień zaaplikowanego nam przez Komorowskiego w 2012 roku.”O Apartheidzie w Polsce od 1989 roku , grzecznie milczę.
    Ukłony.Marek
    P.S.To była moja opinia,czytelnku.Przeanalizuj na spokojnie a jak jesteś w EU zachodniej,dbaj o swoje dzieci,bądz społecznie aktywny,zbieraj forsę,ucz swoje dzieci,dodatkowo w domu,jak nie jesteś milionerem,nauczaj matematyki,chemii,biologii bądz ostrożny i na razie nie wracaj do Polski.

    Zachowaj polski paszport,słuchaj Chopina,Wieniawskiego,,Grechuty,Młynarskiego z nadzieją że Polska będzie Polską,w której jej mieszkańcy nie będą niewolnikami a staruchy i klony polityczne,znikną z Polski lub emigrują……

    Pomagaj jak możesz domom dziecka w Polsce,pomagaj ONR,pomagaj seniorom.Jak musisz odwiedzić Polskę unikaj ze znajomi …polityki a jak odwiedzasz Polskę z dziećmi,uważaj,gdy jesteś Polakiem aby dzieci miały polskie paszporty,przy wyjezdzie,gdyż do dzisiaj gdy dziecko,pomimo że ma pass USA,UK,BRD może być zatrzymane w Polsce a załatwienie polskiego paszportu dla dziecka,bez zameldowania w Polsce,jest trudne….

  20. izaluka napisał(a):

    Fakt: Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, która zakazuje umieszczania dziecka w pieczy zastępczej, wbrew woli rodziców, wyłącznie z powodu ubóstwa.

    USTAWA
    z dnia 18 marca 2016 r.
    o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy
    Art. 1. W ustawie z dnia 25 lutego 1964 r. – Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz. U. z 2015 r. poz. 2082) art. 112 3 otrzymuje brzmienie:
    „Art. 112 3 . § 1.
    Umieszczenie dziecka w pieczy zastępczej może nastąpić jedynie wówczas, gdy uprzednio stosowane inne środki przewidziane w art. 109 § 2 pkt 1–4 oraz formy pomocy rodzicom dziecka, o których mowa w przepisach o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, nie doprowadziły do usunięcia stanu zagrożenia dobra dziecka, chyba że konieczność niezwłocznego zapewnienia dziecku pieczy zastępczej wynika z poważnego zagrożenia dobra dziecka, w szczególności zagrożenia jego życia lub zdrowia.
    § 2.
    Umieszczenie dziecka w pieczy zastępczej wbrew woli rodziców wyłącznie z powodu ubóstwa nie jest dopuszczalne.”.

    Art. 2. Ustawa wchodzi w życie po upływie 30 dni od dnia ogłoszenia.

    Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej: A. Duda

    tutaj: http://dziennikustaw.gov.pl/du/2016/406

  21. Tadeusz_K napisał(a):

    Marek Lipski.
    Witam.

    #Czego się autorze boisz?”

    A skądże ten mój strach wyziera Marku?
    Podniosłem kwestię zniewolenia dzieci wystarczająco, bo nie jest to temat wiodący.
    Przecież tu nie chodzi o napisanie ksiażki, aby wystarczająco naświetlić wszystkie tematy ze szczepieniami włącznie.
    Na temat handlu dziećmi w Polsce za PO i przydupasa Psela niejednokrotnie zabieraliśmy głos.
    Sygnalizuję ten temat również w :
    https://nohood.wordpress.com/2017/02/19/prywatne-i-tajne/
    Nikt wiele się zainteresował technologią rozbijania Rodziny.
    Rodzina to wróg neomarksistów tak samo jak katolicyzm.
    Ponadto niedopowiedzenia pozostawiam komentatorom-chyba dobrze?.

    „Autor popełnił taki sam błąd jak i inni”
    -jaki błąd-proszę bliżej zdefiniować bo nie rozumiem.

  22. Marek Lipski napisał(a):

    Dobra notka .Nie zaatakowałem .Nawet jestem przeciw mowie nienawiści w Polsce.W Notce,nie ma słowa o tej ustawie ani o metodach SS w Polsce za PO-PSL.
    Nie jestem autorem dlatego tylko komentuję dzięki JetPack.

    Polowania na dzieci w Polsce PO-PSL były faktem.O tym media PiS nie wspominają tak jak politycy z Polski w EU. Niestety polowania za aprobatą Watykanu i Lewicy w Polsce.Akcje pozytywne Fotygi i Wojciechowskiego podawały media ,ale nie z PiS.Niemieckie media,żydowskie media w Polsce,mają w 4 literach los Polaków w Polsce.To jest okupacja w Polsce.Do dzisiaj.

    Dobrze że komentujący pozytywnie zareagowali na twój wpis przedstawiony przez Ciebie.Bez rodziny Polska zniknie z mapy Europy.Przecież trwają przygotowania …do zaborów Polski i oficjalnej okupacji Polski.W tej chwili PiS jest silny gdyż ma poparcie Mosadu i Izraela ale gdy straci to sytuacja może być tragiczna dla Polski.Nawet USA i Rosja nie uratują państwa Polska.

    Dodałem Tobie odwagi a nie zaatakowałem.Nie jesteś sam ze swoimi refleksjami.Lubię Twoje teksty dlatego piszę swoje opinie.

    P.S.
    Opinie nie są indeksowane przez szukarki jak są w widgetach.Brutalny anty katolicki eioba.pl przejęta przez cwelów ze slangiem więziennym ma stronę…z komentarzami.

    Można tak na marginesie wykorzysać rss z komentarzami.Im więcej stron…nie tylko wpisów tym lepiej dla szukarek.Próbuję skryptu czatu dla każdego wpisu co ułatwi komunikację dla czytelników.W stylu Telegram lub Twitter ale to nie na temat.Tadeusz ja kocham kobiety.One mnie jako Drakulę odmładzają…Nie mogę Ciebie chwalić….Przepraszam jak mnie zle zrozumiałeś…

  23. Tadeusz_K napisał(a):

    Marek Lipski

    Nie potrzebuję chwały/chwalenia etc..
    Potrzebuję tylko rozumienia-to mnie tylko cieszy.
    Ciągle wracam do programu klasycznych neomarksistów (jeszcze w formie klasycznej-dzisiaj jest rozbudowany do 21 pkt.) na podstawie którego można zrozumieć jako-tako dzisiejszą sytuację, która nas dotyka.
    Wtedy stają się jasne:
    – działania feministek,
    -działania tęczowych,
    -sprowadzanie nachodźców,
    -konwencja o przemocy,
    -działania na rzecz wprowadzenia szariau w Europie,
    -odbieranie dzieci rodzicom,
    -dlaczego 500+ jest atakowany, kiedy 2500zł/mc dla odebranego rodzicom dzieciaka jest budżetowo gitowe,
    -itd, itd, itd.
    Łapiemy tego złodzieja za rekę, a on mówi, że to nie jego ręka, że to teoria spiskowa chociaż ten spisek dzieje się na naszych oczach.
    Zadaniem tuska jest, aby ten przerwany (jako-tako) spisek rozwijał się nadal.

    „Przepraszam jak mnie zle zrozumiałeś…”
    Ja się nie obrażam, nic nie uczyniłeś, nie ma za co przepraszać.
    Chcialem się tylko dowiedzieć definicji twoich wymienionych sformułowań-godz. 18-33..

  24. Tadeusz_K napisał(a):

    Marek Lipski

    Poruszyłem w notce kwestię reformy edukacji.
    Dzisiaj jest tak, że mamy jeno menagerów po róznych grantowych licencjatach, a nawet szkołach wyższych.
    Trudno o konkretnego technicznego fachowca.
    Reforma edukacji ma zmienić tę sytuację (dzisiaj dzieciaki mają zmarnowane 3 lata w życiorysie).
    -Kwik ogromny jest…. bo reforma uderza w cel, który króciutko zaanonsowałem.
    A ten cel w rozwinięciu brzmi:

    „Administratorzy wybierani przez nas z pośród tłumu w zależności od ich zdolności niewolniczych, nie będą osobami przygotowanymi do rządzenia, dlatego tez z łatwością staną się w grze naszej pionkami kierowanymi przez uczonych naszych i doradców genialnych, specjalistów kształconych od dzieciństwa w sztuce rządzenia sprawami całego świata.”

  25. Zolw napisał(a):

    Na usprawiedliwienie PAD-a chciałby zauważyć, że ogłoszenie ot-tak, bez wcześniejszej dyskusji, że likwidujemy szczepienia przeciw chorobom zakaźnym jest dla przecietnego zjadacza chleba tylko o rząd wielkości mniej wstrząsające, niiż ogłoszenie, ze likwidujemy eletryfikacje.

    Ja wcale nie neguje, ze szczepionki mogą być trujące. To, co można wyczytać w prasie medycznej i biologicznej wcale tych wątpiwości nie rozwiewa.

    Ale PR-owo taki krok byłby samobójczy, tym bardziej, ze przemysł farmaceutyczny to potęzny międzynarodowy moloch i na pewno nie przygladałby się temu bezczynnie.

    Więc może nie miejmy za złe PAD-owi, że nie poszedł z motyką na Słońce?

  26. Tadeusz_K napisał(a):

    Nie wiem, nie znam sprawy na tyle aby argumentować.
    Jako też nie jest to tematem.

  27. Zolw napisał(a):

    Tys prowda! Co do tematu – właściwie nic dodać, nic ująć.

    „Wojna to pokój
    Wolność to niewola
    Ignorancja to siła”

    tyle tylko, że

    „(…) ich retoryka była aż nazbyt parciana
    (Marek Tulliusz obracał się w grobie)
    łańcuchy tautologii parę pojęć jak cepy
    dialektyka oprawców żadnej dystynkcji w rozumowaniu (…)

    Komuch, to komuch – prosta konstrukcja nastawiona na dominację i eksploatacje. Gdy traci mozliwośc trzymania za morde – traci tez zęby.

  28. Tadeusz_K napisał(a):

    Super koment!

  29. izaluka napisał(a):

    Tadeusz2017 12 marca 2017 o 18:01

    Ja też mam taki ślad po szczepieniu p/ospie. I moja córka także. Pamiętam też „herbatkę” p/Heine Medina. Dałam linki do poczytania o tragicznych skutkach szczepień, których zakres i skala obecnie oraz JAKOŚĆ (zanieczyszczenie rtęcią i metalami ciężkimi) stanowią powód wielu ciężkich, nieodwracalnych chorób, a nawet zgonów, szczególnie dzieci.

    Przytoczę jedynie fragment artykułu ze strony Prof. M. Dakowskiego:

    „Prof. Maria Majewska, 1 lutego 2017

    Włoscy badacze z National Council of Reserach zbadali 44 szczepionki powszechnie stosowane w Europie i USA na obecność nieorganicznych, zwłaszcza metalicznych zanieczyszczeń. Do badań wykorzystali najbardziej zaawansowane techniki mikro i nano analityczne – mikroskopię elektronową i spektroskopię rentgenowską z dyspersją energii.

    Badanie ujawniło, że wszystkie szczepionki zawierały znaczne ilości toksycznych zanieczyszczeń, które nie były wymienione w składzie. Znajdowały się tam cząstki, kryształy, osady, agregaty, nanocząstki takich metali/ pierwiastków jak: ołów, chrom, żelazo, tytan, brom, silikon, bar, cynk, aluminium, stront, bizmut, siarka, cyrkon, złoto, wapń, miedź, nikiel, cer, wolfram, srebro, mangan, chrom, hafn.

    (To wszystko w dodatku do rtęci, która jest dodawana do niektórych szczepionek jako konserwant.) Rozmiary tych cząstek zanieczyszczeń wynosiły od 100 nanometrów do 10 mikronów.

    Zanieczyszczenia te nie są biodegradowalne i nie są biokompatybilne, gromadzą się w tkankach, wywołują chroniczne stany zapalne, zatrucia, toksyczne reakcje immunologiczne, obrzęki, ziarniaki, procesy nowotworowe, choroby neurologiczne i inne. Nanoczątki uszkadzają też DNA.

    Nie ma możliwości, żeby tak duże ilości i tak zróżnicowane zanieczyszczenia pochodziły z normalnych procesów produkcji szczepionek. Raczej wygląda, że celowo dodano do nich toksyczne odpady przemysłowe.

    Ponieważ dziś większość leków i szczepionek stosowanych w Europie i USA jest produkowana przez globalne koncerny w Chinach, Indiach, Wietnamie i Korei, prawdopodobnie tam dodano te zanieczyszczenia. Możliwe, że do produkcji szczepionek używano toksycznej wody ze ścieków przemysłowych.

    Tylko szczepionka przeznaczona dla kotów była pozbawiona tych zanieczyszczeń, co dowodzi, że można produkować czyste szczepionki.

    Szczepionki są koktajlem rozmaitych mikrobów lub ich fragmentów, połączonych różnymi toksycznymi dodatkami i zanieczyszczeniami. Nie są badane pod względem bezpieczeństwa ani skuteczności. Toksyczne efekty tych zanieczyszczeń dodają się do szkodliwego działania innych składników, czyniąc praktycznie wszystkie szczepionki preparatami groźnymi dla życia i zdrowia, zwłaszcza dla niemowląt i starszych dzieci. Prawdą jest więc maksyma wypowiedziana przez jednego z wynalazców szczepionek, że jedyna bezpieczna szczepionka to ta, której nie wzięliśmy.

    W tej sytuacji obowiązkowe czy przymusowe szczepienia wydają się celowym truciem, okaleczaniem i zabijaniem zdrowych dzieci/osób dla zysków, obywającym się pod zasłoną ochrony przed chorobami. Żadne dziecko szczepione zgodnie ze współczesnymi programami szczepień nie będzie w pełni zdrowe, a znaczny ich procent przez całe życie będzie cierpieć na poważne choroby chroniczne.

    O straconym intelektualnym potencjale ludzkim – nawet tu – ledwo wspominam. ”

    Jest tez sporo filmów na YT dających świadectwo o tragicznych skutkach szczepionek produkowanych już na skalę przemysłową. Zaraz taki jeden wkleję.

  30. Tadeusz_K napisał(a):

    Zolw

    Żle jest pan zalogowany.
    Wszędzie wiszą pana komenty w moderacji/oczekiwaniu.

  31. Zolw napisał(a):

    dziekuje.
    zauważyłęm to, ale nie przypuszczałęm, ze to zalezy od mojego logowania. Wychodze i zaloguję się jeszcze raz.

  32. Zolw napisał(a):

    Chiba zadziałało, coć nie wiem, co zrobiłem żle 🙂

  33. izaluka napisał(a):

    Obiecałam jeden film – świadectwo, ale wkleję dwa – ostrzegam – dla ludzi o mocnych nerwach:

  34. izaluka napisał(a):

    I drugi:

  35. Tadeusz_K napisał(a):

    Zadziałało!

  36. Tadeusz_K napisał(a):

    Ja już powiem Dobranoc, dziekuję, jutro doczytam.

  37. tadeusz.K napisał(a):

    Jestem zalogowany tylko na NS24-co to bedzie?

  38. tadeusz.K napisał(a):

    A więc jestem w połowie anonimem.
    Rozwinę u dołu okienka z danymi- widnieje tylko tadeusz.K.
    Skasuję i tę daną-co to bedzie?

  39. Anonim napisał(a):

    jestem pełnym anonimem.
    Wypełnię tylko rubryke z emeilem.

  40. Tadeusz2017 napisał(a):

    No tak, muszę się sam moderować.
    Uzupełnię teraz rubrykę niżej o nick-co to będzie?

  41. Tadeusz2017 napisał(a):

    Też muszę się moderować osobiście.
    No teraz wstawię w ostatniej rubryce adres http://naszsalon24.org/strona-glowna/

  42. lordJim napisał(a):

    zatwierdziłem – to tak w ramach Twoich testów

  43. Anonim napisał(a):

    No i teraz jest OK- nie muszę się moderować, mam dostęp do edycji..
    Tak to wygląda zabawa z logowaniem oraz popełniane błędy w logowaniu.
    Chociaż są jeszcze inne opcje do przećwiczenia, ale już mnie to znudziło..
    Reasumując:
    -komunikat „Twój komentarz oczekuje na moderację.” świadczy o błędnym zalogowaniu.

  44. lordJim napisał(a):

    zgadza się

  45. Tadeusz2017 napisał(a):

    Witam v-ce szefa Lorda.

    Szkoda, niechby tak wisiało.
    Ciągle są nieporozumienia w tym temacie.
    Widzę, że włączyłeś opcje, która powoduje to, że koment w moderacji jest niewidoczny na planszy.
    Nie tak dawno było tak, że moderowany koment wisiał sobie spoko na ekranie.

    Pokażę jeszcze przy okazji tą manipulację logowania, która tkwi w formancie „Zmień”.
    Tadeusz2017: Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. ( Log Out / Zmień )

    Uruchamiając „Zmień” można korzystać z paru opcji logowania.

  46. Tadeusz_K napisał(a):

    Izaluka

    Zapoznałem się.
    To jest okropieństwo- 20:18 i 2x 20:34.
    Jest to też odpowiedź skąd/dlaczego ten top i nacisk na aborcje.
    Te ostatnie służą chyba nie tylko do produkcji szczepionek, nie wiadomo do czego jeszcze.
    A te przeterminowane szczepionki (drugi YT z 20:34) to komu wlepią?

    Temat wymaga specjalnej notki podzielony na dwie części.
    I część- ukryte cele aborcji.
    II część-zainfekowane, niesprawdzone, niebezpieczne szczepionki.
    Powinnaś takie notki opracować z udokumentowaniem.
    Pozdrawiam.

  47. Zolw napisał(a):

    @ izaluka

    To są już dość dawno dostrzegane fakty, ale nie zna ich opinia publiczna. Dlatego nie można ot-tak, ze środy na czwartek i jednym pociągnięciem pióra wywrócić do góry nogami sądów powszechnie przyjętych za prawdę (to znaczy sądów, że szcepionki to bezpieczeństwo, a brak szczepionek oznacza epidemie).

    W przytoczonym artykule nie podoba mi się natomiast jedno zdanie „obowiązkowe czy przymusowe szczepienia wydają się ***celowym*** truciem, okaleczaniem i zabijaniem zdrowych dzieci/osób dla zysków”. Zmienił bym „celowym” na „mimowolnym”.

    To „celowym” implikuje istnienie mrocznego truciciela, który chce nas „zdepopulizować”. Nie sądzę, by tak było – myślę, że fatalny skłąd szczepionek wynika po prostu z braku odpowiedniej kontroli jakości, oczywiście jak najbardziej, z powodu maksymalizowania zysków, to jasne.

    Jemy byle co, ubieramy sie w byle co, słuchamy byle czego, mieszkamy byle gdzie, to i jakość ochrony zdrowia jest byle jaka tudziez jakość polityków i legislacji.

    „Kongres futurologiczny” Lema na żywo. Związki z grupy „ocykanów” (ukazujące rzeczywistość taką, jaka jest naprawdę) zaczynają nam powoli działać.

  48. Tadeusz_K napisał(a):

    -znowu niewłaściwe zalogowanie….:)

  49. Tadeusz_K napisał(a):

    Zolw
    Proponuję sprawdzić ustawienia:

    Discuss… Account
    Discuss…..Profile

  50. Tadeusz_K napisał(a):

    Zolw

    „myślę, że fatalny skłąd szczepionek wynika po prostu z braku odpowiedniej kontroli jakości, oczywiście jak najbardziej, z powodu maksymalizowania zysków, to jasne.
    Jemy byle co…”
    ====
    To jest istotna uwaga.
    Tym bardziej, że produkcja masowa odbywa się u Azjatów.
    Tam, oprócz Japonii, nie ma komu ufać jeśli chodzi o jakość-szybko, dużo i tanio.

    „Jemy byle co..”
    Tu tak samo.
    Podejrzewam, że tu już nikt nikogo nie kontroluje.
    Za komuny każdy zakład żywności obowiązkowo opłacał odpowiedniego zewnętrznego/niezależnego kontrolera, który każdego dnia bywał w z-dzie.
    Dzisiaj kontroler zjawia się chyba wtedy, gdy wybuchnie jakaś afera.
    I znowu należałoby społecznie interweniować o wprowadzenie przepisów na szczeblu centralnym.
    Dzisiaj taki SANEPID stanowi rachityczną formę jak słyszę.

  51. Zolw napisał(a):

    Przepraszam. Postaram sie. Zaczynam mieć nerwowe lęki przed komentowaniem. To jakaś masońska sprawka na pewno!

  52. Tadeusz_K napisał(a):

    Nic się nie dzieje-spokojnie do celu.
    Proszę zobaczyć moje komenty od 8:16.
    No bo istotnie tu występuje wiele powiązań, zapętlonych linków i nie wiadomo jeszcze czego. Tych ustawień co niemiara.

  53. Tadeusz_K napisał(a):

    Jeśli zwróciłem uwagę to tylko dlatego, aby pan o tym wiedział, że „wisi na czerwonym”.

    „masońska sprawka’
    Chyba tak. Mamy tu masona.
    To chyba Lord.
    🙂

Dodaj komentarz

Dla triumfu zła potrzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili- E. Burke.
Przejdź do paska narzędzi