Dlaczego w Polsce rządzą Kaczyński i Macierewicz, a Duda i Szydło budzą sympatię..

Może Ci się również spodoba

259 komentarzy

  1. Marek Lipski napisał(a):

    Co za bezczelny cham i rasista:Z ich tandetnymi gustami, niewybrednymi rozrywkami, Ty mutancie,parszywy,pocałuj dumnych Polaków w dupę(cytat wiersza).PiS płaci takiemu chamowi,Szarzyńskiemu.analfabecie ,który nie zna hebrejskiego tak jak ten frajer wykonujący zdjęcia.Wy plujecie na mieszkańców Polski a zboczeńców z mafii socjalnej chwalicie.Oszuści.Nawet złodzieje nie plują (sorry za trywialność)na swoich kolegów ….Dzięki za artykuł…Strzał przeciw PiS.Szkoda.
    http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kultura/wystawy/1694606,1,recenzja-wystawy-polska.read
    Nie Ciebie szlag trafi ty tchórzu,który nie protestował przeciw handlowi dzieci w Polsce.

    Autorze wpisu i cytatów.Przepraszam za emocje ale te cytaty są szokujące.

  2. lavadocerebral napisał(a):

    Cytat z recenzji Sarzyńskiego
    Świat codziennej pracy i nieodległych podróży, swojskiego wypoczynku, disco polo, biesiad, grillów, rodzimej odmiany maczyzmu. I tylko niekiedy wkrada się weń nieco poezji, zadumy, piękna. Na tyle, by go uczłowieczyć, ale za mało, by go ucywilizować.

    Piękny cytat.
    Intryguje mnie tylko to ostatnie zdanie..
    ..za mało, by go ucywilizować.

    Przecież taki świat to sama esencja cywilizacji !

    Powiedziałbym raczej: nic dodać, nic ująć.
    Jeśli rzeczywiście jest taki, jak opisany, to cieszyć się, że jest
    i nie pozwolić nikomu zbytnio przy nim majstrować,
    żeby jeszcze czego nie popsuł.
    🙂

  3. rk1 napisał(a):

    @Lavado:

    socjolodzy często wypowiadają takie różne, intrygujące twierdzenia.

  4. lavadocerebral napisał(a):

    @RK1

    Z pożytkiem dla kogo ? [ qui bono ?? ]

  5. Helena T. napisał(a):

    Zglaszam korektę. Druga część tytułu (po „a”) jest zdaniem fałszywym. Mogłaby być prawdziwa, gdyby zamiast „sympatię” wstawić inne słowo.

  6. rk1 napisał(a):

    @Lavado:

    == Z pożytkiem dla kogo ? [ qui bono ?? ] ==

    a bo ja wiem..
    dla społeczeństwa.. dla luckości… a może nawet dla Demokracji!
    nie odpowiem. nie pomoge Ci. jestem tylko Erkiem
    HeluTek to by wiedział.

  7. rk1 napisał(a):

    @HeluTku:

    nie śmiem korekcić Socjologa. Mogę go tylko cytować.

  8. piko napisał(a):

    Zastanawiam się jak to było że przez 8 lat, a nawet więcej, w Polsce nie rządzili ludzie pokroju Dudy, Macierewicza i Szydło, Kaczyńskiego?

    Pewnie porządny elektorat wyjechał i zostali tacy jak z fotografii i dlatego Duda itd…

    A reszta młodych, wykształconych, pięknych z dużych miast ze strachu przed hołotą i faszyzmem poruszają się kanałami. Tylko najodważniejsi protestujom i protestujom …

    ps.
    Czemu na wieczór dołujesz człowieka, hę?
    Dobrze że lordJim zamieścił wesołą muzyczkę

  9. lavadocerebral napisał(a):

    @RK1
    nie pomoge Ci. jestem tylko Erkiem
    HeluTek to by wiedział.

    Oki.
    Zapytam Heleny T .
    Może ona zna kogoś z Wybrzeża?
    Hel-Ustka Wejherowo. Nie wżne – by odpowiedź na moje putanie znała,
    bo jak mawiał Sławek M – najgorsza jest ta niepewność

  10. lavadocerebral napisał(a):

    @HelenaT
    gdyby zamiast „sympatię” wstawić inne słowo.

    Jakie słowo?

  11. rk1 napisał(a):

    @Piko:

    podważasz opinie Socjologa?!
    nie zejdę do tego poziomu. bawisz sie sam.

  12. piko napisał(a):

    No właśnie – jakie to słowo?

  13. rk1 napisał(a):

    @Lavado

    == Może ona zna kogoś z Wybrzeża?
    Hel-Ustka Wejherowo. ==

    Rügenwalde ?

  14. Helena T. napisał(a):

    LAVADOCEREBRAL pisze:
    28 Luty 2017 o 22:49
    „Jakie słowo?”

    Może… ‚pobłażanie’? Bo ‚politowanie’ chyba za mocne.

  15. piko napisał(a):

    Kto chce zrozumieć, dlaczego w Polsce rządzą Kaczyński i Macierewicz, a Duda i Szydło budzą sympatię tak wielu rodaków, ten powinien koniecznie obejrzeć tę wystawę. 300 zdjęć wybranych starannie z kilku tysięcy ….

    Z tego wynika ciekawy wniosek. Cały ten obecny układ został wybrany nie z sympatii tylko z pobłażania, żeby nie powiedzieć z politowania.

    Pewnie poprzedni układ nie został wybrany z powodu szacunku i wdzięczności.

  16. adamkonrad napisał(a):

    zdjęcia chyba dobre
    choć zapodany link kieruje na zdjęcie jedzenia – kolejne
    coś ciągle na takie trafiam ostatnio
    😀

    a co się tyczy socjologa – to wyraźnie Polska nie ma do nich szczęścia
    jakieś towarzystwo specjalnej troski chyba tam króluje

  17. prop napisał(a):

    się tak gupio nie bawcie: ta sztuka teraz to ma przynosić kasę, znaczy sponsora (jest dużo sponsorów indywidualnych, dużo nie trza, ot – kuciapką trochę rusać)
    – a wam Wyższe Racje po głowie chodzą…

  18. rk1 napisał(a):

    @Prop:

    ta notka nie jest o tej sztuce.
    ani o tej wystawie fotograficznej.

  19. prop napisał(a):

    a, to sorki: na hiperbolach to ja się nie znam

  20. rk1 napisał(a):

    @Prop: spoko. ja tez nie 🙂

  21. adamkonrad napisał(a):

    no Wyborcza ma swoje fascynacje
    i target – lubi mu schlebiać zdjęciami
    ale to niekoniecznie reprezentatywny wybór

  22. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    == kieruje na zdjęcie jedzenia ==

    nie narzekaj. od jutra obowiązuje podobne, ale inne:

  23. adamkonrad napisał(a):

    z fb fotografa rozmowa
    zauważyli recenzję:

    Jakub Knera Ciekawe czy według Piotra Sarzyńskiego Julka też głosowała na PiS http://www.polityka.pl/…/1694606,1,recenzja-wystawy…

    Recenzja wystawy „Polska”
    Kto chce zrozumieć, dlaczego w Polsce rządzą Kaczyński i Macierewicz, a Duda i Szydło budzą…
    POLITYKA.PL
    25 lutego o 23:30
    Michał Szlaga Fotograf
    Michał Szlaga Fotograf Na pewno !
    I słucha dicopolo
    Wczoraj o 11:30

    😀
    https://pl-pl.facebook.com/Micha%C5%82-Szlaga-Fotograf-438547636214411/

  24. piko napisał(a):

    Dla niekumaty

    Hiperbola − krzywa będąca zbiorem takich punktów, dla których wartość bezwzględna różnicy odległości tych punktów od dwóch ustalonych punktów nazywanych ogniskami hiperboli jest stała.

    ” width=”480″ />

    Prawda że ładna?

  25. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    == ale to niekoniecznie reprezentatywny wybór ==

    To nie kwestia wyboru lecz interpretacji.
    Szlaga robi ciekawe fotki.

  26. lavadocerebral napisał(a):

    @HelenaT pisze: o 22:49
    Może… ‚pobłażanie’? Bo ‚politowanie’ chyba za mocne.

    Wiesz co?
    Jakieś to wszystko trochę abstrakcyjne jest.
    Bo ja sobie tego nie bardzo potrafię w praktyce wyobrazić.

    Nie pamiętam, aby misie zdarzylo kiedykolwiek budzić pobłażanie, raczej powiedzialbym wręcz odwrotnie.
    Poli-towania też jeszcze nie budziłem chociaż kilka okazów poli-tyczek
    w pamięci mej bym odnalazł.
    Natomiast ‚sympatie’, a i owszem.
    Często misie zdarzalo różne sympatie budzić 🙂
    Raz szklanką soku pomarańczowego, innym razem ciepłym rogalikiem
    Różnie bywało.

    Dlatego slowo ‚sympatia’ przemawia wprost do mojej wyobraźni.
    Nawet w sferach rządowych.

  27. prop napisał(a):

    bawimy w się w copy/paste? Naści:
    Hiperbola (gr. hyperbola, łac. superlatio, pol. wyolbrzymienie), przesadnia – środek stylistyczny polegający na wyolbrzymieniu, przejaskrawieniu cech przedmiotów, osób, zjawisk. Może dotyczyć ilości, rozmiaru, stosunku emocjonalnego, przyczyny, znaczenia lub skutku. Stosowany dla wywarcia mocnego wrażenia, spotęgowania ekspresji.

    pies:
    ładna!

  28. adamkonrad napisał(a):

    RK
    no wybór ma w sobie element interpretacji
    😀

  29. rk1 napisał(a):

    == no wybór ma w sobie element interpretacji ==

    zgoda.
    zgoda buduje.

    ta notka jest o interpretacji.
    hiperbolo-parabolo. interpolacja. ekstrapolacja.

    PS. jak interpretujesz zdjęcie z notki? 🙂

  30. adamkonrad napisał(a):

    z tymi socjologami zastanawia mnie jedno

    • budują ciągle tą samą narrację
      która, jak powinni się już przekonać nie działa
      tzn – zrównywanie PiSu do obciachu, stwarzaniu wrażenia, że bycie anty pis daje przepustkę do bycia elitarnym, mądrym
      sugerowanie, że wady społeczeństwa powodują takie wybory jak PiS
      oraz wady charakteru

    narracja także przez zgranie, od pewnego czasu jest przeciw skuteczna
    jak obserwujemy
    no i w tak oczywisty sposób prymitywna i obrażająca wielu ludzi

    więc o co chodzi
    czy wiedzą coś o społeczeństwie, czego nie wie przeciętny obywatel
    np ze ta g – narracja zaprocentuje za X lat?
    czy są po prostu tak kiepskimi socjologami, że działają wbrew intencjom?
    czy organizują twarde jądro idiotów, łykające te bzdury które np zaakceptuje i da poparcie jakiejś formie zamachu stanu?

    na prawdę
    albo idioci albo jest to bardziej wszystko chytre niż potrafię rozwikłać

  31. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    == no wybór ma w sobie element interpretacji ==

    wreszcie mówisz jak doświadczalnik. 😛

    parabole zostawiamy Propowi i Piko 😀

  32. Helena T. napisał(a):

    PIKO pisze:
    28 Luty 2017 o 23:19
    „Z tego wynika ciekawy wniosek. Cały ten obecny układ został wybrany nie z sympatii tylko z pobłażania, żeby nie powiedzieć z politowania.”

    Wtedy ten układ budził nadzieję. Teraz – pobłażanie.

  33. adamkonrad napisał(a):

    jeżeli idioci i jako socjolodzy działają przeciwskutecznie
    to powinno się ich nauczycieli wywieźć na taczkach
    bo aż przykro patrzec jak się męczą no i można uwierzyć, że rzeczywiście w Polsce nie ma fachowców, jakby zapomnieć, że nie wszyscy są socjologami

  34. rk1 napisał(a):

    @HeluTek:

    == Wtedy ten układ budził nadzieję. Teraz – pobłażanie. ==

    cały czas masz na myśli „tych zwykłych ludzi. Z ich tandetnymi gustami, niewybrednymi rozrywkami, przaśnością, kiczem, nawet wulgarnością, ze Świata codziennej pracy i nieodległych podróży, swojskiego wypoczynku, disco polo, biesiad, grillów, rodzimej odmiany maczyzmu” – prawda?

  35. adamkonrad napisał(a):

    -jak interpretujesz-
    to z alko?
    to raczej można zapytać jakie uczucia budzi

    zapach kilkudniowego niemycia i fenoloftaleiny z tych sweterków
    potrzebę rozbicia sobie szklanki na głowie i zalania się krwią, by dowieść siły swoich emocji i szczerości intencji
    poczucie absolutu z już powoli rodzącym się bólem głowy
    wszystko g oprócz m, ale jeszcze to zmienimy
    pokażemy światu

    😀

  36. adamkonrad napisał(a):

    czy masz na myśli te sztućce
    brrrrry
    straszne

    😀

  37. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    ani slowa wincej o fenoloftaleinie 🙂

    pacze na twoj komentarz (00:01) i HeluTka.
    tak pięknie współgrają 🙂

  38. piko napisał(a):

    Helena T 23:19

    Masz jakieś wyniki badań na ten temat? (nie mówię o felietonach z gównianej i krytpola).

    Według Sarzyńskiego z Polityki ilustracją tezy że Polacy darzą sympatią obecną władzę są zdjęcia („300 zdjęć wybranych starannie z kilku tysięcy” co to znaczy dobra selekcja) przedstawiające ogólnie mówiąc syf. Wydaje się, że osobom ze zdjęć Duda bardziej kojarzy się z instrumentem a Szydło z drutem do dziergania koronek.

  39. Helena T. napisał(a):

    LAVADOCEREBRAL pisze:
    28 Luty 2017 o 23:42
    „Nie pamiętam, aby misie zdarzylo kiedykolwiek budzić pobłażanie, raczej powiedzialbym wręcz odwrotnie.”

    Znaczy, pobłażanie budziło Ciebie? Mnie czasem budzi lęk, niepewność, oczekiwanie, pragnienie, konieczność pójścia siusiu, promienie słońca, ptaki, pies, ale pobłażanie mnie jeszcze, na szczęście, nie budziło.

    „Często misie zdarzalo różne sympatie budzić 🙂
    Raz szklanką soku pomarańczowego, innym razem ciepłym rogalikiem
    Różnie bywało.”

    Ty sobie, Lava, te sympatie budź, nawet i ciepłym rogalikiem z sokiem naraz (opcja preferowana), ale gdybyś był politykiem, to inne byłyby od Ciebie oczekiwania. Wówczas fajnie by było, gdybyś budził szacunek, podziw, dumę, niechby i wdzięczność nawet. Sympatię tylko jeśli byłbyś kanadyjskim politykiem. Zachwyt – jeśli byłbyś politykiem północnokoreańskim. Pożądanie – jeśli byłbyś politykiem .Nowoczesnym.

    Dlatego slowo ‚sympatia’ przemawia wprost do mojej wyobraźni.
    Nawet w sferach rządowych.”

    W sferach rządowych przemawia do mnie szczególnie Antek M.

  40. ProvoCatio napisał(a):

    Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
    Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrow

  41. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    zdjęcie:
    a) ciepłe czy zimne?
    b) wyborca PO, PiS, Palikota..

    ad b) postawiłem pytanie socjologiczne. usp! miało być: Socjologiczne.

  42. Helena T. napisał(a):

    RK1 pisze:
    1 Marzec 2017 o 00:05
    „cały czas masz na myśli „tych zwykłych ludzi. Z ich tandetnymi gustami, niewybrednymi rozrywkami, przaśnością, kiczem, nawet wulgarnością”

    Taaa… Szczególnie z tą wulgarością.

  43. rk1 napisał(a):

    @Provo:

    zgłaszałem do Nohooda by wykupił dla nas prenumerate, GW i wysokich Obcasów
    ale zignorowal moje podanie 🙁

  44. Helena T. napisał(a):

    plus „n” pomiędzy „r” i „o”.

  45. ProvoCatio napisał(a):

    I pudelka 😊

  46. ProvoCatio napisał(a):

    HELENA T. pisze:
    1 Marzec 2017 o 00:22
    plus „n” pomiędzy „r” i „o”.

    „”””””””

    Oby plusy nie przeslonily nam minusow. Czolem HelenaT.

  47. Helena T. napisał(a):

    PIKO pisze:
    1 Marzec 2017 o 00:16
    „Wydaje się, że osobom ze zdjęć Duda bardziej kojarzy się z instrumentem a Szydło z drutem do dziergania koronek.”

    Błąd. Szydło kojarzy się z workiem.

  48. piko napisał(a):

    no i coś dla prawdziwych mężczyzn

    (np. Działkowiec)

  49. ProvoCatio napisał(a):

    @ Erek

    @Provo:

    zgłaszałem do Nohooda by wykupił dla nas prenumerate, GW i wysokich Obcasów
    ale zignorowal moje podanie 😦

    „”””””””””””
    Trzeba bedzie apelowac. Zwykle wchodzi po dogrywce😊

  50. Helena T. napisał(a):

    PROVOCATIO pisze:
    1 Marzec 2017 o 00:24
    „Oby plusy nie przeslonily nam minusow.”

    Spoko. Z dwóch minusów robimy jeden plus i jest ok. Nauczyli mnie tego w podstawówce na matematyce, ale to zasada uniwersalna. Zawsze tak robię.

  51. rk1 napisał(a):

    @HeluTek:

    == Błąd. Szydło kojarzy się z workiem. ==

    masz racje. i stąd ta pobłażliwość.

  52. piko napisał(a):

    Helena T
    Ok, nie koronki a worek.
    Dzięki za odpowiedź.

  53. rk1 napisał(a):

    @ Piko:

    ==no i coś dla prawdziwych mężczyzn (np. Działkowiec) ==

    właśnie

    PS podania o Wiadomości z RODOSa nie zignorował. odrzucił 🙁
    jak tak dalej pójdzie wszycy przeniosa sie do Eski 🙁

  54. adamkonrad napisał(a):

    @RK
    zdjęcie:
    a) ciepłe czy zimne?
    b) wyborca PO, PiS, Palikota..

    ciepłe, bo pojąc wódką sprawdza mu tętno na tętnicy szyjnej – znaczy się troszczy, by jeszcze nie zszedł

  55. adamkonrad napisał(a):

    wyborca
    bo ja wiem
    ten ze szklaneczką – pretensjonalny, ma się za lepszego, zmieszaną wódkę z kolą ciepłą, wstrząśnięte nie mieszane pije udaje ze to whiskey

    hmmmm – PO

  56. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    tez uważam, że ciepłe, przyjacielskie, opiekuńcze, nastrojowe zdjecie.

  57. adamkonrad napisał(a):

    ten pojący
    znów ciężko powiedzieć
    ale czy nie poi trunkiem wyprodukowanym przez Palikota przypadkiem?
    muszę to sprawdzić

    z drugiej strony sprawdza tętno – jeszcze zostały w nim resztki człowieczeństwa
    choć pewnie gorący zwolennik in vitro, księdzu spuszcza powietrze z kół roweru w ramach walki z ciemnogrodem

  58. rk1 napisał(a):

    @adamKonrad:

    no własnie. (a) to bylo łatwe (za 1punkt). ale (b) – za 10 pkt.
    Polska Socjologia nie ma letko.

  59. adamkonrad napisał(a):

    =Polska Socjologia nie ma letko.=

    😀
    dobre podsumowanie
    ja już wysiadam a oni muszą zinterpretowac i przypisać

  60. lavadocerebral napisał(a):

    @HelenaT pisze o 23:42
    gdybyś był politykiem,… wówczas fajnie by było, gdybyś budził szacunek, podziw, dumę, niechby i wdzięczność

    Toż kazdy polityk wie nie od dziś,
    że niewielki to kłopot – tyle co dywan wytrzepać

    Wystarczy zapłacic ile trzeba i komu trzeba
    za budzenie

  61. piko napisał(a):

    Z zamieszczonego przez erka zdjęcia

    ” width=”380″ />

    promieniuje ciepło, empatia, przyjaźń i wiara w człowieka. Cóż my widzimy? Widzimy jak dwóch mężczyzn pochyla się z troską nad trzecim, który zapewne jest w potrzebie.

    Nie zostawiają go na pastwę okrutnego losu, z matczyną troską starają się zaspokoić jego pragnienia, których sam nie jest w stanie zrealizować.

    To co przedstawił artysta fotografik jest budujące. Patrząc na jego wszystkie działa człowiek staje się lepszym. Po prostu z jego sztuki emanuje prawda, dobro i wiara.

  62. rk1 napisał(a):

    @Piko:

    == z matczyną troską ==

    Wzruszyłem się.

    TW Matka jest jedna!

    Fotograf przyłapuje swoich bohaterów w momentach, w których się tego najmniej spodziewają. Nie interesuje go jednak ośmieszenie ludzi, lecz odnalezienie w ich gestach i wyrazie ich twarzy pewnych uniwersalnych, podstawowych emocji.

    http://i.wp.pl/a/f/jpeg/35090/hadacz_komorowski.jpeg

  63. piko napisał(a):

    Ty erek jesteś zrzędliwy jak typowy Polak – wszystko ci się z polityką kojarzy.

    Matka to Matka nie ważne że TW.

  64. rk1 napisał(a):

    @Piko:

    masz rację.

    powinienem dać dłuższy cytat:

    „Nie zostawiają go na pastwę okrutnego losu, z matczyną troską starają się zaspokoić jego pragnienia, których sam nie jest w stanie zrealizować”

  65. rk1 napisał(a):

    @Piko:

    PS mój nieodżałowany HeluTek wspomniał,
    że „szydło wyszło z worka” i że „pobłażliwość”.
    ma rację. jak zawsze.

    dobranoc.

  66. piko napisał(a):

    Ide sobie zaspokoić różne potrzeby. Nara.

  67. lavadocerebral napisał(a):

    PIKO pisze: o 00:53
    To co przedstawił artysta fotografik jest budujące. Patrząc na jego wszystkie działa człowiek staje się lepszym. Po prostu z jego sztuki emanuje prawda, dobro i wiara.

    Zastanawia mnie jedno:
    Czy gdyby fotografik nie przedstawil tej scenki – nie bylo by jej?
    Nie bylo by tych przedstawionej na fotografii ludzi?
    Nie byloby zwyczaju lania ludziom w gardło na siłę?

    Byliby dookola nsa sami dobrzy i mili ludzie z których emanowałaby prawda, dobro i wiara?

    No to może:rzeczywiście. Należy zabrać fotografowi aparat, wtrącić go do lochu i promiennie podziękować opatrzności, że dzieci tego nie zdążyly obejrzeć? Nie?

  68. rk1 napisał(a):

    @Lavado:

    == Zastanawia mnie jedno:
    Czy gdyby fotografik nie przedstawil tej scenki – nie bylo by jej? ==
    .
    .

    Na to pytanie zapewne nigdy nie poznamy odpowiedzi.

    na dalsze – tym bardziej.

    .

  69. ProvoCatio napisał(a):

    @ RK1 pisze:

    osobiście mnie najbardziej podoba sie sprzet na którym pracuje nasz fotograf i to spontaniczne ułożenie się ogórków wzdłuz kabanosa na talerzu z przeszłości. facet musi mieć nieprawdobodobne szczeście w czasie tych swoich przypadkowych podrózy pekaesem. też bym tak chciał.

  70. Helena T. napisał(a):

    LAVADOCEREBRAL pisze:
    1 Marzec 2017 o 00:50
    „Wystarczy zapłacic ile trzeba i komu trzeba
    za budzenie”

    Można kupić sobie ładną żonę, ale kobiety interesującej i niezależnej to sobie nie kupisz. Możny opiekun może dowolnemu misiewiczowi kupić jeżdżenie czołgiem i stanie pod parasolem, ale lojalności generałów mu nie kupi. Można sobie kupić prezydenturę w pakiecie ze zdjęciem z tygrysem, ale szacunku nie da rady kupić.

  71. lavadocerebral napisał(a):

    @HelenaT
    Można sobie kupić prezydenturę w pakiecie ze zdjęciem z tygrysem, ale szacunku nie da rady kupić.

    Skoro można kupić pół Hellady, to można i resztę.

    A skoro mozna kupić połowę wyżej wykształconej ‚inteligencji’ w takim dużym kraju jak Polska, żeby powtarzali chórkiem za swoimi nauczycielami jak to ci Grecy są leniwi, że siebie i kraj swój tak zadłużyli.
    Skoro to można, to co sobie dalej upę za przeproszeniem zawracać pytaniami czy te Oskary som na prawde ze zuota, czy tylko im sie te jak im tam.. tak świecą.

  72. lavadocerebral napisał(a):

    @HelenaT
    Można kupić sobie ładną żonę, ale kobiety interesującej i niezależnej to sobie nie kupisz.

    Interesujaca i niezależna, to sobie mnie kupi.
    A jak jej sie znudze, to nawet po malym przebiegu
    z zyskiem sprzeda

  73. piko napisał(a):

    @lavadocerebral pisze:

    Zastanawia mnie jedno:
    Czy gdyby fotografik nie przedstawil tej scenki – nie bylo by jej?
    Nie bylo by tych przedstawionej na fotografii ludzi?
    Nie byloby zwyczaju lania ludziom w gardło na siłę?

    Byliby dookola nsa sami dobrzy i mili ludzie z których emanowałaby prawda, dobro i wiara?

    No to może:rzeczywiście. Należy zabrać fotografowi aparat, wtrącić go do lochu i promiennie podziękować opatrzności, że dzieci tego nie zdążyly obejrzeć? Nie?

    Masz człowieku problem do zastanawiania – pewnie że są tacy ludzie, różne menelskie środowiska, brzydota, syf, malaria i korniki.

    Ja się nad tym nie zastanawiam bo wiem że są. I co z tego?

    Wygląda że prowokujesz albo nie wiesz o co chodzi. Jeżeli nie wiesz to wyjaśnię.
    Proponuję zacząć od tzw. pedagogiki wstydu

    Na początek co pisze Sarzyński o zdjęciach i o Polsce i Polakach:
    Samej polityki na nich niewiele, za to nasz kraj – w pigułce. Nie ten hipsterskich knajpek i szklanych biurowców wielkich miast, ale tzw. zwykłych ludzi. Z ich tandetnymi gustami, niewybrednymi rozrywkami, przaśnością, kiczem, nawet wulgarnością. Świat codziennej pracy i nieodległych podróży, swojskiego wypoczynku, disco polo, biesiad, grillów, rodzimej odmiany maczyzmu. I tylko niekiedy wkrada się weń nieco poezji, zadumy, piękna. Na tyle, by go uczłowieczyć, ale za mało, by go ucywilizować.

    Czyli mamy przekaz z yntelektualisty z poczytnego pisemka, że jesteśmy niecywilizowanym bydłem. Fotografować każdy może co mu się podoba, udostępniać galerie również i pisać fajne recenzje tudzież. Tylko tak się składa że w tzw sztuce III PRL dominuje przekaz że jesteśmy pijani, odrażający, brudni, źli. No i antysemici, bo przecież antysemita musi odrażający brudny i zły.

    Druga sprawa to kontekst. Można panu Sarzyńskiemu zrobić zdjęcie jak ma wytrzeszczone gały bo ma obstrukcję albo jak się drapie po jajkach lub z tępą miną dłubie w nosie. I napisać – oto pan Sarzyński w pigułce.

  74. Anonim napisał(a):

    @Piko pisze: 1 Marzec 2017 o 10:57
    Masz człowieku problem do zastanawiania – pewnie że są tacy ludzie, różne menelskie środowiska, brzydota, syf, malaria i korniki.
    Ja się nad tym nie zastanawiam bo
    wiem że są. I co z tego?

    Możliwe, że nie zastanawiasz się nad tym z obawy, że prawdopodobnie nie potrafisz poza krytyką niczego konstruktywnego wymyśleć, aby to zmienić.
    Głośne ujadanie jest z reguly objawem bezsilności i strachu.

    Piszesz:
    Wygląda że prowokujesz albo nie wiesz o co chodzi.
    A mnie to wygląda tak, jak to napisałem wyżej – ujadanie to objaw strachu i bezsilności.

  75. prop napisał(a):

    Ten Piko to jednak jest Gość – mógł od razu napisać o co chodzi (skoro Erek „nie wie”), ale nie jest popsujzabawa (jak ja) i odczekał.
    Kurczę – kiedy ja się tego nauczę? Bo jak mówi Pismo: pozwólmy dziatkom błądzić, gdyż niewinność winna trwać, trwać trwać (k.m.)
    Inna wersja: nie wp..ać się między wódkę a zagrychę

  76. prop napisał(a):

    czekasz na swego Heroda, Anonim? bo ja ci nie zrobię rzezi niewiniątek – uczę się od mądrzejszych. Tobie też poleciłbym.

  77. piko napisał(a):

    anonim 11:32

    Spadaj głupku

  78. rk1 napisał(a):

    @Prop

    == Ten Piko to jednak jest Gość – mógł od razu napisać o co chodzi (skoro Erek „nie wie”), ale nie jest popsujzabawa (jak ja) i odczekał. ==

    😀

    masz rację. tu jest realizowany wielki długofalowy Projekt!

    (ale nie Inteligentny)

  79. Helena T. napisał(a):

    RK1 pisze:
    1 Marzec 2017 o 01:15
    „mój nieodżałowany HeluTek wspomniał,
    że „szydło wyszło z worka” i że „pobłażliwość”.
    ma rację. jak zawsze.”

    Dzięki! Na Ciebie zawsze można liczyć. Docenisz, pochwalisz…
    Ciężko było komentować, bo notka jakaś taka ucięta (taki jakby kadłubek notki) i nie wiadomo o czym: o recenzjach, o klątwie, o męskiej przyjaźni, czy o piciu. 🙁

  80. rk1 napisał(a):

    @Piko: @Lavado:

    słowa klucze:
    Reprezentatywność
    Interpretacja
    Wnioski (lub Końkluzje). Sarzyński wybrał Końkluzje.

  81. rk1 napisał(a):

    @HeluTek (12:09):

    Dzieła niedokończone stwarzają większe pole dla wyobraźni, do popisów, interpretacji, czasami denerwują (bo kurde nie wiadomo kto zabił)..
    no ale to akurat jest dokończone.

  82. adamkonrad napisał(a):

    Heleno T
    ale się zorientowałaś, że tutaj jest tylko początek
    i trzeba
    =View original post 378 słów więcej= klik
    ?

    tak tylko pytam
    😀

  83. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad

    a gdyby tak nieboszczka Demokracja nie została zmiażdżona pisowskim butem
    i prezydentem był nadal Brąk a premierem Kopacz..
    jak zostałyby zinterpretowane te zdjęcia?
    tak samo („oto dlaczego w Polsce rzadzi PBK i PEK..”), czy zupełnie inaczej?

    a może wowczas Polske w pigułce ilustrowałyby wyselekcjonowane zdjęcia
    „z hipsterskich knajpek i szklanych biurowców wielkich miast”
    naszpikowane poezją, zadumą i pięknem.

  84. adamkonrad napisał(a):

    😀
    Jak już napisaliśmy — ten socjolog po prostu jest głupi
    że buduje prymitywną narrację – ok, może ma takie sympatie
    w swoim przekonaniu robi z siebie idiotę w dobrej sprawie

    ale, że widzi dla niej jakieś szanse a tak naprawdę, kompromituje całą bronkowo- tuskową opcję
    to albo głupek albo kret pisowski

  85. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad

    to wyżej (16:50) to takie nieporadne podążanie
    za wątpliwościami naszego HeluTka co do treści notki.

    Przypomniało mi się jak kiedyś przy podobnej okazji ochrzanił mnie Piko:

    No jak tak mogłeś autorze! Napisałeś anegdotkę i na końcu nie zamieściłeś żadnej informacji czy jest morał, czy go nie ma. Widzisz co narobiłeś – ludzie mają jakieś rozterki, wątpliwości i się pytają. Byś napisał dwa zdania i nie byłoby problemu.

    Brutal. I do tego nieskuteczny.
    Notek nadal nie umiem kończyć,
    a od tamtego czasu mam jeszcze uraza:
    lęka mam, że zaraz ktoś znowu przyjdzie i wytknie 🙁

  86. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad (16:57)

    dokładnie to. jak widać nie wyciągnęli żadnych wniosków.

    no to mogę zamknąć notkę 🙂

  87. adamkonrad napisał(a):

    widziałeś tą nowy filmik propagujący manifę?

    bunt przeciwko temu co ładne
    aby osłabić niepokój własnej niedoskonałości
    zła strona akceptacji siebie, bez wysiłku ‚ulepszenia’

    tym co niepokojące w tym socjologu i podobnych skrzywionych elitach
    to właśnie pogarda, poczucie wyższości
    tak strasznie nieusprawiedliwione jeśli zestawione z głupotą wypowiedzi
    kolejny przeciwnik ruchu ‚pospólstwa’ na plaże

    ta głupota, brak zrozumienia (inne w obu przypadkach)
    po prostu poraża

  88. Helena T. napisał(a):

    LAVADOCEREBRAL pisze:
    1 Marzec 2017 o 08:50
    „A skoro mozna kupić połowę wyżej wykształconej ‚inteligencji’ w takim dużym kraju jak Polska, żeby powtarzali chórkiem za swoimi nauczycielami jak to ci Grecy są leniwi….”

    Tylko mi Lava teraz nie mów, że Grecy są pracowici. Byłeś, widziałeś, co się z tą Helladą porobiło? Może to w wyniku domieszki pustynnej krwi, nie wiem sama, tak czy owak nie ma chyba Greka, który dobrowolnie wstałby z łóżka przed 10:00.

    „Skoro to można, to co sobie dalej upę za przeproszeniem zawracać pytaniami czy te Oskary som na prawde ze zuota, czy tylko im sie te jak im tam.. tak świecą.”

    Z Oscarów to mi najbardziej chyba Oscar Wilde odpowiada, a podobają mi się zwykle te filmy które w ogóle nie trafiają do konkursu, lub po obrzeżach przemykają.

  89. Helena T. napisał(a):

    LAVADOCEREBRAL pisze:
    1 Marzec 2017 o 08:52
    „Interesujaca i niezależna, to sobie mnie kupi.
    A jak jej sie znudze, to nawet po malym przebiegu
    z zyskiem sprzeda”

    Wydaje mi się, że ten komentarz powinien zostać usunięty przez admina, ponieważ zawiera product placement. :P)

  90. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    ano poraża. pewnie tego podsumowania zabrakło w notce 😀

  91. piko napisał(a):

    Wiadomo że służby kręcą większością istotnych spraw.

    Ale stężenie debilizmu jest tak duże, że zaczynam się zastanawiać czy im zabrakło już jakiś normalnych kadr, czy sami są takimi samymi debilami i nie odróżniają normalnego sukinsyna od zdebilałego sukinsyna?

    Zaczynam skłaniać się do drugiej opcji.

  92. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    Ad manif – widziałem. nawet mialem cos skrobnąć, ale ten poziom zidiocenia
    jest tak olbrzymi, ze sobie odpusciłem. Towarzycho chce reanimowac
    trupa czarnoparasolkowego – ostatnią nadzieję demokracji.
    zupelnie nie ogarneli tamtej kompromitacji.
    nawet nie zagladam do mojej faworyty Xerolizy.
    Szaleństwo i bicie piany już w tokfm.
    zapnij pasy:

    https://twitter.com/nazimn0/status/836507932862910464

  93. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    Gdzies jeszcze jest rozgrzana Kazia w TOKFM, ale nie chce mi sie szukac.
    Szaleństwo. Dobrze. Niech sie spalają 😀

  94. syzyfoptymista napisał(a):

    @HelenaT.

    „Można sobie kupić prezydenturę w pakiecie ze zdjęciem z tygrysem, ale szacunku nie da rady kupić”
    A kto kupił prezydenturę? Coś wiadomo na ten temat?
    Szacunku zapewne nie da się kupić, trzeba na niego zapracować, ale nie wpadkami do „bulu” śmiesznymi.

  95. rk1 napisał(a):

    @Piko:

    == „Nie zostawiają go na pastwę okrutnego losu, z matczyną troską starają się zaspokoić jego pragnienia, których sam nie jest w stanie zrealizować” ==

    Prezydent z Matkom już był.
    do kompletu (by nie było niedopowiedzeń)
    Premier z Matkom:

    https://twitter.com/nazimn0/status/836294822596079616

    PS. Stonogi z Matkom nie będę wklejał 🙂

  96. Helena T. napisał(a):

    RK1 pisze:
    1 Marzec 2017 o 12:21
    „no ale to akurat jest dokończone”

    Dokończone… Jak na portalu GW, kiedy Ci piszą: Wyczerpałeś już limit 8 1/2 bezpłatnych artykułów w miesiącu. Zapłać, przeżegnaj się i zrób 5 pompek, żeby móc jeszcze coś przeczytać.

  97. Helena T. napisał(a):

    ADAMKONRAD pisze:
    1 Marzec 2017 o 16:11
    „ale się zorientowałaś, że tutaj jest tylko początek
    i trzeba
    =View original post 378 słów więcej= klik:

    Niby tak. Ale przecież nie będę klikać żeby przeczytać gdzie indziej, a potem wrócić tu komentować. To by było nielogiczne, nawet wedle standardów hhhholenderskiej logiki.
    Poza tym, eReK i tak chwali moje komentarze. :P)

  98. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    == Poza tym, eReK i tak chwali moje komentarze. ==

    Właśnie!

    sam sobie klikaj gwałcąc standardy holenderskiej logiki.

  99. Helena T. napisał(a):

    RK1 pisze:
    1 Marzec 2017 o 16:50
    „zdjęcia „z hipsterskich knajpek i szklanych biurowców wielkich miast”
    naszpikowane poezją, zadumą i pięknem.”

    Zdjęcia ze szklanych biurowców nie byłyby naszpikowane poezją, zadumą, ani tym bardziej pięknem. Szczególnie o tej porze. Kolega obok jeszcze coś pisze, ale podpiera się nosem. Koleżanka zdjęła szpilki i położyła nogi na koszu na śmieci. Gość pod 50-tkę na drugim końcu openu (widzę go jak się wychylę zza 2 dużych monitorów) chyba śpi. Pani z odkurzaczem weszła i rozgląda się, jakby zobaczyła plan filmu zombie-masakra.

  100. Helena T. napisał(a):

    RK1 pisze:
    1 Marzec 2017 o 17:02
    „Notek nadal nie umiem kończyć,”

    To niedobrze. Miller mówił, że to ważne.

    „a od tamtego czasu mam jeszcze uraza:
    lęka mam, że zaraz ktoś znowu przyjdzie i wytknie”

    Nie wytknie, tylko nie przeczyta. A to jest dużo gorsze: najgorsza jest obojętność. :P`

  101. Helena T. napisał(a):

    SYZYFOPTYMISTA pisze:
    1 Marzec 2017 o 17:29
    „A kto kupił prezydenturę? Coś wiadomo na ten temat?”

    Jak ktoś kupił, to pół biedy. Najgorsi są ci, którzy dostali prezydenturę w prezencie. Potem latami muszą spłacać dług.
    Dlatego pamiętaj, Syzyfoptymisto, nie przyjmuj drogich prezentów od możnych protektorów bez wcześniejszych jasnych ustaleń.

  102. syzyfoptymista napisał(a):

    @Helena T.

    „Jak ktoś kupił, to pół biedy. Najgorsi są ci, którzy dostali prezydenturę w prezencie. Potem latami muszą spłacać dług”

    W prezencie od narodu? To raczej mandat zaufania, nie prezent, dlatego warto taki długi spłacać latami….
    Co tyczy się mnie… ja z zasady nie przyjmuję drogich prezentów, nie lubię czuć wdzięczności lub czegoś podobnego. Już tak mam, że staram się szybko odwzajemnić, zatem nie do mnie takie przestrogi…

  103. syzyfoptymista napisał(a):

    @SO 19:36

    winno być: …taki dług…

  104. piko napisał(a):

    Heleno,
    to ty jesteś korpoludek, super!

    Pewnie tak długo kiblujecie bo wam się zbliżają dedlajny na kejsach no i macie presing na targety.

    Dam ci radę – musicie poprawić kołczowanie i bardziej się zfokusować. Inaczej to wam takie fakapy wyjdą że trzy drinki na lancztajmie nie pomogą.

    Proponuję tim zczelendzować, poprawić kołczowanie ewentualnie zorganizować menedżmentrip i zrobić brejnstorm. No i tim musi pamiętać, że menedżment potrzebuje ich komitmenta.

    Jak po tym wszystkim kejpiaje i performens wam się nie poprawią się to już tylko zostaje wyałtowanie full tima z openspejsa i zrobienie ałtsorsisnga.

    Jakbyś potrzebowała saporta to kolnij. Ewentualnie możemy zrobić konfkole albo telko na skajpie.

  105. piko napisał(a):

    Heleno
    rozumiem, że jesteś w łorku ale na stendbaju, bo przecież nie powinnaś zajmować się pisaniem jakiś komentów.

  106. rk1 napisał(a):

    @HeluTku (19:01):

    no strasznie jedziesz po Socjologu. jestem zaskoczony. az mi się ciałko migdali.
    co wyrośnie z takiego zdradzieckiego kaczątka?!
    (@ Piko: mówiłem: krwawy Kaczysta! zobaczysz)

    To gdzie siedzi ta poezja, zaduma, piękno, w takiej ilości
    by nie tylko uczłowieczyć, ale i ucywilizować?

    Albo: gdzie se mieszkali ta poezja, zaduma i piękno, w takiej skutecznej ilości
    za nieboszczki demokracji, gdzie się wyprowadzili i dlaczego?

  107. Arthur.King napisał(a):

    dopiero ogarniam ten portal 😛
    Trochę jestem do tyłu bo mnie trochę nie było i nie śledziłem, Widzę jakiś ruch to juz jest ok.

  108. Arthur.King napisał(a):

    Nie łapię tylko, dlaczego odrazu tutaj nie można przeczytać całego tekstu tylko zajawkę? Komentarze tutaj, a czytanie gdzie indziej?
    OK zbyt późno dziś na zakminienie….spróbuje jutro 🙂

  109. Arthur.King napisał(a):

    jak się wkleja foty do notek to nadal nie wiem

  110. wawel24 napisał(a):

    Arthur.King pisze:
    2 Marzec 2017 o 02:26

    Ostateczna forma portalu jest jeszcze „in statu nascendi”.
    To jest (tymczasowa) „strona matka” dla indywidualnych blogów założonych na WordPress (w górnej zakładce „Jak założyć bloga by Cogi & Lula” jest instrukcja jak szybko założyć.
    Dlatego tutaj, na tej „matce” często są tylko zajawki i przekierowania do osobowych blogów na WordPress. Aczkolwiek można tu dawać także całe notki (i komentować nie mając swojego bloga).
    Ale docelowa „strona matka” robi się na płatnej domenie (ponoć 8 marca ma być otwarcie) pod adresem http://naszsalon24.org/.
    Ta strona (darmowy blog nohooda) na której piszemy teraz, była utworzona na samym początku, byśmy mieli gdzie się kontaktować, póki nie stanie działający portal na http://naszsalon24.org/ (który już działa, ale nie w pełni).

    Najlepiej więc, jak założysz blog na WordPress wg instrukcji Cogi i Luli. Potem się go podłączy do „matki”.

    pzdr.

  111. wawel24 napisał(a):

    Tu są dwie instrukcje do błyskawicznego założenia indywidualnego bloga:

    https://nohood.wordpress.com/2017/02/04/jak-zalozyc-bloga-na-wordpressie-wersja-dla-bardzo-opornych/

    https://lulizmy.wordpress.com/2017/02/04/jak-zalozyc-bloga-na-wordpress-czesc-1/

    Po założeniu bloga i zamieszczeniu pierwszej notki nohood dodaje Cię do listy autorów.

  112. piko napisał(a):

    Artur King
    Fotki się tak samo wkleja jak na s24. Linki do stron prościej – wystarczy go po prostu wkleić.

  113. rk1 napisał(a):

    @ArthurKing

    cześć 🙂

    tak – dwumiejscowość komentowania notki reblogowanej myli.
    i chyba jest nie do przeskoczenia. ale da sie ogarnąć.
    Nie bądź taki HeluTek. dasz radę 🙂

  114. Arthur.King napisał(a):

    @Wawel.24 dzięki za info.

  115. Arthur.King napisał(a):

    @Piko—– to sobie wypróbuje przy okazji 🙂

  116. Arthur.King napisał(a):

    @Erek— dopiero doczytałem, ze Helcia miała podobne uwagi jak ja 🙂
    Zatem coś musi być na rzeczy 🙂
    Z tego co napisał Wawel24 domyślam się, że będą stale udoskonalane różne mankamenty i takie tam 🙂
    Pozdro.

    PS….a czy już „ulubienice” dawnego s24 znalazły ścieżkę do tego miejsca w necie? Jakoś nie trafiłem na żadną. Trochę się niepokoję 🙂

  117. adamkonrad napisał(a):

    @Artur
    niektóre były
    ale jesteśmy tutaj MY
    wiec warto przyjść

  118. rk1 napisał(a):

    @AKIng:

    reblogowania/podwojnego komentowania sie pewnie nie przeskoczy. Dowcip polega na tym
    ze notke piszesz w jednym miejscu (np. u siebie) – i ona tam jest dostepna do dyskusji, i mozesz ja reblogowac tutaj – i tez jest dostepna do komentowania, jako nowy byt.

    mozesz oczywiscie napisac ja tutaj i niereblogowac (albo u siebie i nie reblogowac).
    i wtedy tego problemu nie ma.

    skad to zamieszanie? chodzi o komfort/bezpieczenstwo

    z jednej strony notka na twoim blogu jest tylko twoja, mozesz ją dystrybuowac w rozne miejsca, ale „na miejscu” siła rzeczy masz mniej komentatorów.

    notka tutaj -(od poczatku albo reblogowana) ma wiekszy zasieg. Tu jest komentowalnia szerzej znana. ale. ale jesli adminowi/wlascicielowi obije (i Nohood poczuje w sobie Bogne), albo np. ktos zhakuje to miejsce, albo samo sie rozleci – to dupa. nie masz nic. dokladnie tak jak na salonie.

    PS. znalazły juz dawno, ale są speszone. Nie każda ulubienica jest Robinem4123

  119. Arthur.King napisał(a):

    @AdamKonrad———- no chętnie wierzę, że warto 🙂
    Pozdro.

  120. Arthur.King napisał(a):

    @Erek—- trochę to skomplikowane na moją prosto ułożoną głowę, ale skoro tam prawisz to coś w tym musi być 🙂
    A to chcesz powiedzieć, ze dziewczynki speszyły się prawdziwym salonem i poczuły respekt przed elitą? No coś podobnego.

  121. rk1 napisał(a):

    == A to chcesz powiedzieć ==

    nie śmiałbym!

    wracam do łopatki 🙂

  122. yassa napisał(a):

    Oj Erku, Erku…
    miałeś wspierać Helenę, a nie silić się na drobne uszczypliwości.

    Nie rozumiesz, ze Hela jest gorącą zwolenniczką wulgarności bezkompromisowej?
    Tej z najwyższej półki…
    Zwłaszcza w jej kwalifikowanej formie; publicznie epatującej brakiem elementarnego smaku i kultury…

    https://youtu.be/39f_6fyqGR8

    ?w=307&h=311

    Wiochy ze strony wiocha.pl

    I wcale się z tym nie kryje. („złe hasło?”; „Szczególnie z tą wulgarnością.”)

    Nasza Helena należy do tych, co są przekonane, ze robienie laski na scenie państwowego teatru, wycieranie pupy flagą, czy onanizowanie się krzyżem, to sztuka wysoka, a Czeszki na co dzień występujące w porno produkcjach są artystkami.

    Dlatego pan prezydent Duda i pani premier Szydło są dla niej godni politowania…
    Chwalić Pana, ze w Heli jest jeszcze tyle pobłażliwości.

  123. yassa napisał(a):

    @Arthur.King

    Warto przyjść Arturze, oj warto.
    Choćby tylko dlatego, aby wesprzeć Helenę…
    Erek zupełnie się nie sprawdził.

  124. Arthur.King napisał(a):

    @Yassa—— to Helenka jest fanką tego ścieku finansowanego przez bufetową? Muszę doczytać dokładniej.
    Zajmę się tym potem.
    Pozdro.

  125. rk1 napisał(a):

    @Yassa:

    Moj nieodżałowany HeluTek nosi bransoletki, ale nie powie gdzie.
    a broszki miedzy nogami nie nosi. i juz do tego nie wracajmy.
    to są delikatne, intymne sprawy.

  126. rk1 napisał(a):

    @Yassa:

    a poza tym
    ” Dzięki! Na Ciebie zawsze można liczyć. Docenisz, pochwalisz…”

    to o mnie! od najsamszego HeluTka!
    i co teraz, Końfabulancie jeden?!

  127. yassa napisał(a):

    Nasza Helena jest na wskroś .Nowoczesna.
    Więcej, według mnie jest znacznie lepsza od Joanki Wielgus – Jakiejśtam
    Precz z dyktaturą kobiet! Precz z dyktaturą kobiet!
    W następnym rozdaniu zostanę jej asystentem…

  128. veri napisał(a):

    ” Dlaczego Kaczyński ” –

    • ” Stary „, niewątpliwy znawca tematu PiS und Kaczyński i ich cenzor zawsze banował mnie za pytanie : kto wystrugał Kaczyńskich i wprowadził ich tu na polityczne salony ( przecież takim „kurduplom” + inne epitety żaden cieć nie otworzyłby drzwi a tu „paczpan” )

    … daje do myślenia ?

  129. yassa napisał(a):

    Oj Erku, to już nawet prostej ironii nie łapiesz?
    Co się tu z Ciebie zrobiło…:(

  130. veri napisał(a):

    YASSA o 12:24

    Henryk Sienkiewicz o naturaliżmie Zoli :

    „Jak chcę oglądać nawóz to idę do obory, w literaturze chcę widzieć sztukę”.

  131. yassa napisał(a):

    Oliver Jakiśtam, Emilem Zolą…
    Hmm… nawet interesujące.:))

  132. rk1 napisał(a):

    @Yassa (12:55): nie zejdę do tego poziomu. bawisz się sam.

  133. yassa napisał(a):

    Phi, łaski bez!
    Zaraz sobie ściągnę Norberta.
    U siebie nie komentuje, bo nie ma żadnego wpływu na komentarze, nie widzi więc sensu zajmowanie się czymś, co się dzieje niezależnie od niego.
    Stary, a wyposzczony…
    Z chęcią pobawi się i ze mną i Heleną, kulturalnie… a Ty będziesz nam zazdrościł…:)

  134. rk1 napisał(a):

    @Yassa:

    Stary ostatnio wzbudza zachwyt Końkluzji pisząc notki w oparciu o materiały źródłowe z AszDziennika. Sądze, ze na tym poziomie nie masz szansy pogadać. za wysokie progi. wybacz tę brutalna szczerość.

    lepiej ściagnij WujkuMa. Widze, ze sie przebudził. i od razu z przytupem. a bez zyczliwej publiki. WujkuM właśnie odkrył, ze właściwie nie wiadomo czemu (pomijając odpowiedz oczywistą: bo PiS!) Muzeum Żołnierzy Wykletych ma być w Warszawie,
    a nie gdzie indziej. No i jeszcze odkrył, że Żołnierze Wyklęci poniżają innych,
    którzy Żołnierzami Wyklętymi nie byli, bo nimi nie byli.

  135. Arthur.King napisał(a):

    końkluzja twierdzi, że stary pisze już tylko dla własnej przyjemności…no i jej oczywiście.
    I tak właściwie to jeszcze salon Jankich ciągnie dzięki trepowi staremu.

  136. Arthur.King napisał(a):

    a Sowiniec tutaj już produkuje albo chociaż komentuje czy wiernie czeka w nic nie znaczącym s24 jak to stale podkreśla?
    Tyle się namnożyło fejków, że nie łapię który Sowi jest który.

  137. rk1 napisał(a):

    @AKing:

    == I tak właściwie to jeszcze salon Jankich ciągnie dzięki trepowi starem ==

    bez przesady. jest jeszcze pare osob ktore ciekawie i nadal tam pisze.
    troche szkoda. ale to ich wybór.

  138. rk1 napisał(a):

    @AKing:

    Sowińca tu nie widzialem. I watpie by tu trafił.

    == fejków ==

    masz na mysli komentatorów na jankowym S24?
    fakt

  139. yassa napisał(a):

    Nie dbam o siebie, raczej o Helenę…
    WujkuM to leszcz.
    A Helenę kręcą rekiny…

    Takie jak racjonalny Norbert, który nie widzi sensu zajmowania się czymś, co się dzieje niezależnie od niego.
    Za to doskonale wie jak wielki wpływ na prezesa (i prezydenta Trumpa) ma jego Felietonistyka…
    Dlatego zajmuje się tylko nimi…

  140. Arthur.King napisał(a):

    „Za to doskonale wie jak wielki wpływ na prezesa (i prezydenta Trumpa) ma jego Felietonistyka…

    Dlatego zajmuje się tylko nimi…”

    Ty Yassa masz spostrzeżenia …:)

  141. Arthur.King napisał(a):

    @Erek—- no przecież Sowiniec na kilku fejkach obraca. Jeden Sowi to taki bardziej rubaszny co se „pierdoli” i nie będzie komentował…inny Sowiniec zaś doktór pełną gębom. Połap się tu człowieku.

    PS… No przecież Jankie się połapały co zrobiły i już nawet nie banują :PPP coby im resztki publiki nie wcięło

  142. rk1 napisał(a):

    @AKing:

    siejecie defetyzm. publiki jest duzo i to nowej.
    a bedzie jeszcze wiecej bo w marcu wraca stare komentowanie.
    wszyscy juz od stycznia czekają w blokach na wyszczał.

  143. Arthur.King napisał(a):

    no słyszałem słyszałem ze ma wrócić stare…tylko nie jarzę jak można pogodziś stary sposób komentwoania z fejbookiem. Bo przecież rozwodu z fejsem Jankowie nie biorą. No, ale się zobaczy. Ciekawe czy stare bany zostaną i dostęp do poprzednich komentów.
    Robinek widzę, że bardzo tęskni :))

  144. rk1 napisał(a):

    FB (i cały zwiazany z tym syf) nie zniknie, admini nie znikną, donosicielstwo nie zniknie. prawdopodobnie autorzy beda mogli komentowac/moderowac „pod sobą”.

    jakos malo mnie to interesuje. zostaje na swoim. S24 bede traktowal jak slup ogloszeniowy – znaczy pojde w slady naszego Senatora, a nawet bardziej: bede wrzucal tak jak teraz zajawki-linki. z zaproszeniem do dyskusji gdzieindziej, tam gdzie bedzie miala ona sens

  145. syzyfoptymista napisał(a):

    Cześć Arturze 🙂

    Ja też jeszcze tu błądzę 🙂

  146. yassa napisał(a):

    „jakos malo mnie to interesuje”
    Właśnie!
    Nikogo to nie interesuje…:))

  147. Arthur.King napisał(a):

    Syzyfko—hello 🙂
    Będę miał więcej czasu po sięgnę w głąb tego portalu. Już jarzę coś niecoś 🙂
    Pozdro.

  148. Arthur.King napisał(a):

    @Erek–oj jeszcze zatęsknisz do „pluralizmu” salonowego i gwiazd tegoż 🙂
    Ale jestem już zdania, że s24 został zaorany skutecznie. Wszelkie próby niby reanimacji naprawy nie dadzą tego co Janki zaorały 🙂

  149. rk1 napisał(a):

    @AKing:

    jestem na salonie czesto. tylko inaczej.
    i sie utwierdzam 😀

  150. veri napisał(a):

    ARTHUR.KING pisze: …

    … aaaaa, to Ty robisz u „Starego” za ” Raffi Stronga” … a juz myslalem, ze on w taki oryginalny sposob podnosi sobie ogon.

  151. veri napisał(a):

    ARTHUR.KING o 14:03

    „Salon konkluzja ” to chyba sam „Stary” ew. bywala na S24 (dawidowa ) gwiazda „RR-K”.

  152. yassa napisał(a):

    „końkluzja twierdzi, że stary pisze już tylko dla własnej przyjemności”

    Arturze, w kwestii formalnej, nie używamy K-worda, tego wymaga netykieta NS24.
    Poza tym to przynosi pecha i ściąga na nas (tyle niepohamowany co bełkotliwy) potop częstochowskich rymów.
    Zamiast tego stosujemy zamiennik – Perpetuła.

  153. Helena T. napisał(a):

    PIKO pisze:
    1 Marzec 2017 o 20:05
    „Heleno,
    to ty jesteś korpoludek, super!”

    Nawet nie przypuszczasz, Piko, jak dalece nie jestem korpoludkiem.

  154. Helena T. napisał(a):

    RK1 pisze:
    1 Marzec 2017 o 20:35
    „To gdzie siedzi ta poezja, zaduma, piękno, w takiej ilości
    by nie tylko uczłowieczyć, ale i ucywilizować?”

    W nas.
    Tzn. czy akurat w Tobie, to nie wiem. :P`

  155. Helena T. napisał(a):

    ARTHUR.KING pisze:
    2 Marzec 2017 o 02:26
    „Nie łapię tylko, dlaczego odrazu tutaj nie można przeczytać całego tekstu tylko zajawkę? Komentarze tutaj, a czytanie gdzie indziej?”

    No, Arthurze, lejesz miód na moje serce. Tłumaczyłam eRKowi, jak komu dobremu, że wchodzenie w notkę, potem wędrówka do niego by ją przeczytać, a potem powrót by komentować, to wygląda na jakiś niezdrowy dygot. Niestety, wszystko na nic, eReK chce nabijać sobie licznik odwiedzin, choćby kosztem powiększania ilości absurdu we wszechświecie.

  156. Helena T. napisał(a):

    YASSA pisze:
    2 Marzec 2017 o 12:24
    „Nasza Helena należy do tych, co są przekonane, ze robienie laski na scenie państwowego teatru, wycieranie pupy flagą, czy onanizowanie się krzyżem, to sztuka wysoka,”

    Pisałam już, że nie wybieram się na „Klątwę”, wyłuszczyłam nawet dlaczego.

    Tworzysz sobie obraz rzeczywistości, do którego starasz się dostosować fakty. Polecam odwrotne rozwiązanie.

    PS.
    Robienie łaski na scenie odpada. Do wycierania pupy polecam nawilżane chusteczki. Onanizowanie się krzyżem wydaje się na oko niewygodne.

  157. Helena T. napisał(a):

    YASSA pisze:
    2 Marzec 2017 o 12:29
    „Warto przyjść Arturze, oj warto.
    Choćby tylko dlatego, aby wesprzeć Helenę…
    Erek zupełnie się nie sprawdził.”

    To nie do końca tak. EReK dwoił się i troił. Zbudował tu – specjalnie dla mnie – oddzielną zagrodę dla małych nietypowych kaczuszek, zabronił używania nazwy ‚brzydkie kaczątko’ i zapewnił nietykalność cielesną.

  158. Helena T. napisał(a):

    RK1 pisze:
    2 Marzec 2017 o 12:44
    „broszki miedzy nogami nie nosi. i juz do tego nie wracajmy.”

    Wszystkie broszki leżą nieużywane od kiedy Szydło zostało premierem. Wstręt jakiś taki dziwny…

  159. Helena T. napisał(a):

    YASSA pisze:
    2 Marzec 2017 o 14:18
    „WujkuM to leszcz.
    A Helenę kręcą rekiny…”

    Mylisz się, Yasso. Raczej – delfiny.
    I to tyle, jeśli chodzi o walenie.

  160. syzyfoptymista napisał(a):

    @Helena T.

    Ale pewnie łopata zawsze w dłoni, bo kopacz trzeba….

  161. robin4123 napisał(a):

    @Helcia.
    Hi.
    Dobrze Ci tu?
    Bawisz się wyśmienicie?
    No, no, no …
    Rozumiem, że dążysz swą inteligencją do podobnych „połówek”, ale przecież na starym salonie różne Yassy i Kuzyni poniewierali Twą osobą, jak mało którzy.
    Czyżby teraz wszystko „wyszło na prostą” i wpaćkałaś się w „oblivion”?
    Gruba kreska?
    Czy raczej taka nuda i bezhołowie, że już gdzie indziej się nie da?

    Przecież niektórzy ledwo potrafią zakryć swą niechęć do Ciebie…
    A może coś napiszesz na blogu Intuicji?
    Ponoć banowanie tutaj jest dosyć trudne technicznie.
    Jest szansa, byś zdążyła napisać, jaka małostkowa była, kiedy Ci razem z Syzyfą i innymi pisowskimi babciami zarzucała męskość, albo co najmniej dziennikarstwo w GW.
    Przecież już samo to, że tu piszesz pokazuje, że w GW być nie mogłaś.
    Czyż nie?
    Zresztą…
    Kiej Ci dobrze – to okiej…
    Bądź zdrowa.

  162. Helena T. napisał(a):

    SYZYFOPTYMISTA pisze:
    2 Marzec 2017 o 21:15
    „Ale pewnie łopata zawsze w dłoni, bo kopacz trzeba….”

    Łopata nie wystarcza. Ostatnio jeźdżę koparką.

  163. piko napisał(a):

    Helena T

    Nie jesteś korpoludkiem? O jejku.

    Ale jakby cię wywalili z tego miejsca gdzie masz dwa wielkie monitory to może będziesz korpoludkiem (na początek z jednym małym monitorem). Wiesz co to openspejs więc dasz sobie radę.

    Podkreślam słowo jakby bo na pewno jesteś wzorowa, bojowa i zawsze gotowa.

  164. Helena T. napisał(a):

    ROBIN4123 pisze:
    2 Marzec 2017 o 21:20
    Gruba kreska?
    Czy raczej taka nuda i bezhołowie, że już gdzie indziej się nie da?”

    Cze Robin,

    mam swoje powody natury pozapolitycznej.
    W ogóle polityka mnie ostatnio nie rusza specjalnie. Pozmieniało mi się dużo, w tym to – również.

    „Przecież niektórzy ledwo potrafią zakryć swą niechęć do Ciebie…”

    Wiem. M.in. dlatego traktuję pobyt tu czasowo.

    A może coś napiszesz na blogu Intuicji?
    Ponoć banowanie tutaj jest dosyć trudne technicznie.”

    Nie sądzę. Tematyka mnie nie wciągnęła.

    „Jest szansa, byś zdążyła napisać, jaka małostkowa była….”

    Po co?

    „Kiej Ci dobrze – to okiej…
    Bądź zdrowa.”

    Wiesz, czym mi imponowałeś na salonie? Przede wszystkim – optymizmem, konstruktywnością, empatią i umiejętnością panowania nad emocjami. Potem miałeś jakieś przejścia, boksowałeś się z niektórymi „naszymi”. I teraz jesteś taki jakiś… zgorzkniały. Nie możesz znaleźć swojego miejsca. Wbijasz szpilki…
    Dobra, kończę. Wiem, wiem, że to bez sensu mówić facetowi, że kiedyś był inny.

    Take care!

  165. rk1 napisał(a):

    @HeluTek:

    == To nie do końca tak. EReK dwoił się i troił. Zbudował tu – specjalnie dla mnie – oddzielną zagrodę dla małych nietypowych kaczuszek, zabronił używania nazwy ‚brzydkie kaczątko’ i zapewnił nietykalność cielesną. ==

    Ostatnio Kazimiera mówiła, że myśliwi dbają o dzikie zwierzęta,
    dożywiają je itd, po to by je mordować…

    8marca sie zbliża

  166. robin4123 napisał(a):

    @Helena.
    Jestem zgorzkniały – masz rację.
    I co z tego?
    Nie wolno mi?
    Przykro mi tylko, że uzewnętrzniasz się u tych, którzy bez kozery Cię olewali w niedalekiej przeszłości…
    Jesteś tu „tymczasowo”?
    No nie mów!
    Wg mnie powinnaś pokazać Kuzynostwu „fakulca” i mieć satysfakcję, że wylądowali na portalu, gdzie oprócz kilku nawiedzeńców wiatr hula.
    Swoją niezaprzeczalną inteligencją tylko ich podniecasz, bo na starym salonie miałaś rekordowe teksty.
    Przecież nie chcę byś stąd odeszła, a jedynie pytam się „dlaczego tu? pośród pisowskiej wierchuszki, która się za szczyt intelektu sposobi?”

    Twoje insynuacje na temat moich nagłych zmian charakterologicznych – pozostawiam bez komentarza, choć wiem doskonale, że czymś trzeba się przypodobać wesołym i całkiem zabawnym Erkom, AK i innym…
    A może pogubiłaś się już całkiem, bo polityki „unikasz”?
    Well …
    Niech PIS ostanie z Tobą…
    Always.

  167. adamkonrad napisał(a):

    @takie to wszystko dramatyczne i smutne
    aż muzykę z Doctora wrzucę

    😀

  168. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    ledwo się wyrabiam z porządkowaniem…

    Ciekawe Czy HeluTek przez grzeczność, na zasadzie wzajemności
    zada pytaniem Robinowi, co On tu robi. I czy uzyska normalna odpowiedź.

  169. adamkonrad napisał(a):

    jak to co
    faka przyszedł pokazać
    przez grzeczność nie patrzyłem

    😀

  170. adamkonrad napisał(a):

    @RK
    jak Ci się podoba utwór Doomsday z Doctora?

  171. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    == faka przyszedł pokazać ==

    nie. nie sądzę. to niepodobne do Robina.

    Poza tym przeciez jest tyle innych miejsc poza ta niszą, gdzie fak ów błyszczałby w całej okazałości. a nie jakos tak..

    a poza poza tym o co innego spytałem 😉

    == jak Ci się podoba utwór Doomsday z Doctora? ==

    jaki utwór, gdzie?

  172. adamkonrad napisał(a):

    =jaki utwór, gdzie?=

    no jak
    wrzuciłem przed chwilą
    😀
    no o 22 32

  173. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    a to. strasznie daje po oczach. dźwięk nie włączałem.
    a co?

  174. adamkonrad napisał(a):

    =nie. nie sądzę. to niepodobne=
    może

  175. adamkonrad napisał(a):

    =dźwięk nie włączałem.=

    😀

  176. Helena T. napisał(a):

    RK1 pisze:
    2 Marzec 2017 o 21:55
    „Ostatnio Kazimiera mówiła, że myśliwi dbają o dzikie zwierzęta,
    dożywiają je itd, po to by je mordować…”

    No przecież pisałam, że lubisz bawić się jedzeniem.

  177. Helena T. napisał(a):

    ROBIN4123 pisze:
    2 Marzec 2017 o 22:13
    „Jestem zgorzkniały – masz rację.”
    „Twoje insynuacje na temat moich nagłych zmian charakterologicznych – pozostawiam bez komentarza,”

    No to zdecyduj się. Albo uważasz moje obserwacje za słuszne, albo pozostawiasz bez komentarza.

    „Przykro mi tylko, że uzewnętrzniasz się u tych, którzy bez kozery Cię olewali w niedalekiej przeszłości…”

    Po raz kolejny nawołujesz do wendetty. To jakieś takie PISowskie podejście, ta potrzeba zemsty. :P`
    A poważnie? Robin, to są bzdety. Nie warto. Co mnie obchodzi, że jakaś nieznana mi pani czy pan ma potrzebę odreagowania swoich frustracji i trafia w necie na mnie. Mam to latami pielęgnować w sobie? Jeśli zaglądanie tu przestanie mnie bawić, bo Yassa, czy Piko przesadzą i obrażą mnie, po prostu przestanę tu komentować. Może pogram sobie wtedy w sieci w brydża (w sieci jeszcze tego nie robiłam, a trzeba by spróbować, nie wiem tylko, czy znajdę tak niski poziom graczy jak mój). ;))

    „Wg mnie powinnaś pokazać Kuzynostwu „fakulca” i mieć satysfakcję, że wylądowali na portalu, gdzie oprócz kilku nawiedzeńców wiatr hula.”

    • powiedział Robin twardo, i poszedł pomiziać się z Lulą.

    „Swoją niezaprzeczalną inteligencją tylko ich podniecasz,”

    No nareszcie zaczynasz gadać jak człowiek. :P`

    „A może pogubiłaś się już całkiem, bo polityki „unikasz”?”

    Uwielbiam te internetowe diagnozy…
    Buziak,
    i niech Ci Lula pomasuje plecki. :*`

  178. syzyfoptymista napisał(a):

    @Robin4123

    „@Helcia: Przecież niektórzy ledwo potrafią zakryć swą niechęć do Ciebie…
    A może coś napiszesz na blogu Intuicji?
    Ponoć banowanie tutaj jest dosyć trudne technicznie.
    Jest szansa, byś zdążyła napisać, jaka małostkowa była, kiedy Ci razem z Syzyfą i innymi pisowskimi babciami zarzucała męskość, albo co najmniej dziennikarstwo w GW”

    Helka ma rację, jesteś strasznie zgorzkniały i pamiętliwy, Już nie wiem, czym Ci tak zalazłam za skórę…. To musi być okropne, tak rozpamiętywać i tak w sobie hodować niechęć do ludzi…. wnusiu. 🙂
    A tak na marginesie… masz jakiś kompleks na punkcie babć, szczególnie pisowskich?

  179. Arthur.King napisał(a):

    Hela—- Erek mnie też średnio przekonał tą techniką zamieszczania wpisów, ale z drugiej strony rozumiem Jego obawy coby się nie powtórzyła sytuacja jak u Jankich 🙂

  180. Arthur.King napisał(a):

    Veri— tak, założyłem sobie fejka aby nie dewaluować swojego stałego nicka :),

  181. Arthur.King napisał(a):

    Yassa—- ja słabiutki jestem z netykiety.,,, nie nadążam 🙂

  182. Arthur.King napisał(a):

    Syzyfko—– Nie widzisz, że człowiek cierpi i rozpacza za tym co odpłynęło?
    Może idz wzorem Luli i przygarnij, zaopiekuj się i pociesz człowieka 🙂

  183. Helena T. napisał(a):

    ARTHUR.KING pisze:
    3 Marzec 2017 o 02:15
    „Hela—- Erek mnie też średnio przekonał tą techniką zamieszczania wpisów”

    Poważnie? Na dłuższą metę nie ma szans utrzymać się i przyciągnąć użytkowników platforma blogerska, w której treść notki i komentarze znajdują się w dwóch różnych miejscach.

  184. rk1 napisał(a):

    @ArthurKing @HeluTek:

    nie przekonywałem. napisałem jak jest.
    wspomnialem o zaletach i wadach
    tez uważam , ze to slaby punkt tego rozwiazania.

    trudno pogodzic niezależnośc z korporacja.

    sa trzy warianty:

    a) wbijac notke tylko tutaj (korporacja)
    b) wbijac notke tylko u siebie (niezaleznosc)
    c) wbijac u siebie i reblogowac (licząc na ogarnietych odbiorcow)

    btw: pokazal sie ciekawy wywiad z farbowanym w pasemka mozgiem KODu:

    http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1024181,magdalena-jethon-polityka-media-wywiad-pis.html

    co zrobic gdybym chcial o tym wywiadzie z Wami podyskutowac?

    a) przepisac go tutaj?
    b) przepisac go u siebie?
    b) dac link i dyskutowac z Wami pod zrodlem (Gazeta Prawna)
    d) dac link i liczyc, ze po przeczytaniu uda Wam sie tutaj z powrotem trafic?

  185. adamkonrad napisał(a):

    @
    dlatego ja na razie tutaj nie zamieszczam
    starałem się przekonać, by wszyscy traktowali przenoszenie się poważnie
    tak naprawdę to nie rozumiem o co chodzi i dlaczego niektórzy się upierają
    że albo guziczek albo nie zamieszczają
    dziwaczne

  186. adamkonrad napisał(a):

    jestem trochę obok systemu nie mam logina na wordpress.com
    więc nie bardzo mogę pomóc – sprawdzić
    ale do diabła
    ze trzy/ cztery osoby zgłaszają kłopoty
    to nie są setki – chyba da się pomóc?

  187. yassa napisał(a):

    @Helena T.

    „na starym salonie różne Yassy i Kuzyni poniewierali Twą osobą, jak mało którzy.”???

    Heleno!
    Nie wierz frustratom czy dewiantom psychicznym, którzy swoje problemy psychiczne tu odreagowują …

  188. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    rano jest. nie rozumiem. co proponujesz?

    wiesz ze bilem piane by notki i komentarze byly w jednym miejscu (na rodzimym blogu) a portal byl narzedziem ktore dajel tylko ich (notek i komentarzy) widzialnosc/dostep (byl integratorem, rozdzielnia – komentowalnia..). wyglada na to, ze sie nie da.

  189. adamkonrad napisał(a):

    ja cały czas optuję, żeby w końcu zająć miejsce na PT
    problem – blog własny, platforma pozostaje
    ale teraz to już mamy w większości przypadków
    – PT
    – ten blog Nohooda (tutaj)
    – własne blogi

    przy czym – platforma docelowa PT jest przez większość ignorowana
    jak napisała syzyfka – tutaj jest życie

    a tam Nohood opłacił jakiś serwer
    Lord kupił jakiś jetpack
    powstają jakieś filmiki z instrukcjami

    krew w piach!
    😀

  190. rk1 napisał(a):

    problem blog wlasny – ferderacja (platforma, portal) jest caly czas nierozwiazany. ciagnąłem Hohooda do płotu, by wyjasnic co jst grane (bo zalozenia byly inne).
    ale zalozenia to jedno a finalny produkt to drugie. gdy juz okrzepnie bedzie trzeba podjac decyzje jak w tym zafunkcjonowac.

    natomiast NS24 vs PT – to imo: dosc prosta sprawa – jak przesiadanie sie z windowsów jednych na drugie – musi troche potrwac.

    NS24 powstal jako łajba ratunkowa – i znowu sie potwierdzilo
    ze prowizorki mają długi zywot, ludziska sobie chwalą 😀

  191. adamkonrad napisał(a):

    =ze prowizorki mają długi zywot, ludziska sobie chwalą =

    wrrrrrrrrrrrr

    😀

  192. yassa napisał(a):

    „Jeśli… Yassa, czy Piko przesadzą i obrażą mnie, po prostu przestanę tu komentować”

    Heleno, tylko nie to!
    Nie spytam więcej, choć ciekawość mnie zżera, dlaczego „onanizowanie się krzyżem wydaje się na oko niewygodne”?
    Słówkiem nie wspomnę, że leszcze i rekiny to nie walenie… Co mi tam…
    Wszystko bylebyś się nie obraziła

    Papatki mój Cu… moja Cudowna

  193. yassa napisał(a):

    @Arthur.King

    Trzymaj się mnie, to i z netetykiety się podciągniesz…:))
    Na początek zapamiętaj!
    1. Perpetuła nie K-word
    2. Nie pisz nic co mogłoby obrazić Helenę…

  194. veri napisał(a):

    ARTHUR.KING o 02:20

    Czyli miałem nosa co do tego Twojego „Riffi” , prawda?

  195. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    natomiast pod kilkoma notkami zauważyłem inna rzecz.
    otoz niektore notki na NS24 z wieksza liczba komentarzy mulą!
    ta tez juz troche. zupelnie jak S24! (wzruszenie).

    i dlatego w pierwszym odruchu chcialem dzis odpalic dzis nowa notke
    o wywiadzie z Jethon. Ale sie powstrzymalem. Przerazila mnie mysl,
    że wrzucenie linku spowoduje pogubienie sie komentatorów.

  196. yassa napisał(a):

    @rk1

    Mam znakomita wiadomosć, Pantryś się chwali odsłonami, a my…. tra… ta… tam…
    i tak jesteśmy dwa razy lepsi! Tak to nie żart
    Dwukrotnie lepsi!

    Tu masz ostanie EKG jego pożal się Boże portaliku: https://majestic.com/charts/backlinks-discovery/pantryjota.pl?w=308&h=170&IndexDataSource=F

  197. rk1 napisał(a):

    @Yassa:

    serdecznie walą mnie te liczby i ich porównywanie. poza tym jak mozna porówywac siedlisko ciemnogrodu z siedliskiem postępowej inteligencji?
    dobrze się tu bawię i to mi wystarczy.

  198. yassa napisał(a):

    Jejku, mnie też…
    Wkleiłem ten wykresik, by uzmysłowić niektórym gorącym głowom, z jakiego to powodu nikt tu Robkowi nie będzie ściągał rajtek przez głowę, Hela jest niedotykalska, a ja niebanowalny…:)))

  199. rk1 napisał(a):

    @Yassa:

    A poza tym dotknąłeś przykrej kwestii.
    Dobrze żarło i w polowie stycznia strasznie dupło 🙁

    https://majestic.com/charts/backlinks-discovery/rk1s24.wordpress.com

    na szczęscie powoli sie odbudowuje 🙂

  200. yassa napisał(a):

    Pewnie pozbawiony wyobraźni zabrałeś spadkobierców w góry…
    Musisz się zdecydować; albo oni, albo blog…:))

  201. rk1 napisał(a):

    == albo oni, albo blog ==

    Nie róbmy z tego zagadnienia. Nie wnikając w powody tego wahnięcia, z tych dwóch wykresów ewidentnie wynika, ze porównywanie tych dwóch miejsc nie ma sensu, a dokuczanie Pantryjocie z tego powodu jest po prostu kopaniem leżącego.

  202. yassa napisał(a):

    Jakie kopanie leżącego?
    Podlizujesz się Helenie?
    Że niby też jesteś wrażliwy…
    Falliczna świńska górka Pantrysia Ci się nie podoba?
    Nie znasz się…

  203. yassa napisał(a):

    Zresztą… Twój garb też jest niczego sobie

    Mrze garbus dosyć korzystnie, w pogodę i babie lato.
    Garbaty żywot miał istnie…

  204. rk1 napisał(a):

    @Yassa

    Jakie podlizowanie?!
    Ciebie po prostu razi moj obiektywnizm.
    A ja tu po prostu precyzyjnie analizuje te dwa wykresy.

    Dla wiekszej przejrzystości wrzuciłem dane Patrysia i moje na jeden wykres.
    Przy wspolnej skali osiągi Pantrysia po prostu idealnie kreślą oś X.
    Żadnych fallusów.

    Dorzucilem se tez salon Bogny

    https://majestic.com/charts/backlinks-discovery/salon24.pl

    • dopiero wowczas jakis zaniedbywalny szum na osi X sie pojawił

    Mówie jak jest.
    Nie wiem czy jest sens dalej dyskutowac,
    wciskac jakies dziwaczne interpretacje.
    Fakty bronia sie same.

  205. yassa napisał(a):

    Kurka wodna, łódź podwodna….a teraz S24.
    Ostrzegam, zaraz wpadnie pan Marek… z workiem faktów nie do podważenia:
    U Ptrysia dzień reklamy oceniany jest na – $ 0,4 centów, tu 0,6, a na S24.pl – $51,064.21

    Na blogu poetyckim czucie i wiara silniej mówi do mnie, niż mędrca szkiełko i oko.
    Lul! Jestem z Tobą!

    Taki, na ten przykład, Leśmian…
    Nie piękniej zinterpretował Twój wykres?

    …tym garbem żebrał i tańczył,
    tym garbem dumał i roił,
    do snu na plecach go niańczył,
    krwią własną karmił i poił…

  206. rk1 napisał(a):

    == U Ptrysia dzień reklamy oceniany jest na – $ 0,4 centów, tu 0,6, a na S24.pl – $51,064.21 ==

    martwisz mnie. tak zerkam na te wykresy – to ile u mnie..
    bedzie kogokolwiek stać?

  207. yassa napisał(a):

    Sorry, pomyłka… 88,8 $
    http://salon24.pl.hypestat.com/

  208. yassa napisał(a):

    Nie histeryzuj!
    Będzie stać, wymienię kilku:
    Bill Gates
    Amancio Ortega
    Warren Buffett
    Carlos Slim Helú
    Jeff Bezos
    Mark Zuckerberg
    Larry Ellison
    Michael Bloomberg
    David Koch
    Charles Koch…

  209. yassa napisał(a):

    Masz tu jeszcze najpopularniejszy w sieci ranking Alexa… Ku pokrzepieniu serc… Wykres S24 wygląda jak minister Siemoniak z profilu…
    http://www.alexa.com/siteinfo/salon24.pl

  210. rk1 napisał(a):

    @Yassa:

    ten Slim Helú brzmi tak jakoś ciepło i znajomo..
    dam lekki upust 😀

  211. Arthur.King napisał(a):

    Erek————- zwał jak zwał i coby nie kombinować to ten wariant jaki obecnie tu obowiązuje abyś np Ty miał swój blog do ktorego jesteś podłaczony tylko luzno z portalem ns24 jest takie sobie. lotny czytelnik ktory na podsatwie Twojej zajawki trafi bezbłednie do źródla czyli na Twój oryginalny blog i zapozna się z tekstem to ma potem do wyboru albo tam zostawić slad swojej obecności, albo po przeczytaniu wrócić w miejsce gdzie się dowiedział o tym tekscie i tu zostawić koment, albo nigdzie. To na dłuższą metę może stać się już normalne i automatycznie będą wszyscy reagowali…ale myślę, ze znaczny odsetek gości jednak zniechęcą się. Na pewno jest jakaś opcja godząca interesy wszystkich. Nie znam się , nie wiem, ale se gadam 🙂

  212. Arthur.King napisał(a):

    Yassa———- ja nigdy, przenigdy nie miałem intencji obrazić Heli. Moja wizualizacja jej jest taka ciepła futerkowo-obcasowa blond. Nie mógłbym 🙂 No i do tego Hela to korporacyjny szczur upss mysz no w każdym razie ziomalka 🙂

  213. Arthur.King napisał(a):

    Veri—– masz nosa. Wygrałeś mopa 🙂

  214. Arthur.King napisał(a):

    Erek————- ten wywiad Mazurka z tym kolorowym tłukiem jest miodzio. Dziwię się, że tak mało rozpropagowanym. Przecież to jest prawdziwa perła i cudenko. Cała kodziara w rozkwicie, a to przecież ich elita.

  215. rk1 napisał(a):

    @ArthurKing:

    jak zobaczysz tu moją notkę pod tytułem: „Jethon – mózg KODu”
    a w niej link do wywiadu z Jethonem, mózgiem KODu w Gazecie Prawnej…
    gdzie zostawisz komentarz: pod moja notką tutaj, czy pod artykułem w GP?

  216. yassa napisał(a):

    „Slim Helú brzmi tak jakoś ciepło i znajomo..
    dam lekki upust”

    Ani mi się waż!

  217. Arthur.King napisał(a):

    Erek———-Masz tutaj ruch jak u jankich ale np takie „ynteligentki” na literę k wyciągają wnioski na temat tego ruchu po wdepnięciu do Ciebie na blog prosto od Jankich wg wskazówek no i dostają orgazmu jak ci spadło. Wiem, wiem durnotami nie przejmować się, ale jednak miłoby bylo aby nawet tłuk wiedział, że jest inaczej.

    Mankamentem jest tez brak usuwania wlasnych wpisów. To duża niewygoda…trzeba by było się bardzo uwaznie nastawiać przy pisaniu aby wpisy były bez wtop…U mnie to nie do wykonania.

  218. Arthur.King napisał(a):

    Erek…no bez jaj aż tak gupi to nie jestem. Sztukę obslugiwania linków mam obcykaną. Przecież wiesz o co kaman….plizzz

  219. yassa napisał(a):

    „ja nigdy, przenigdy nie miałem intencji obrazić Heli.”

    To tak jak ja…
    Ale nie nasze intencje się liczą…
    Jeśli Helena zamierza się obrazić, to się obrazi…
    Istotne byśmy nie dali pretekstu.
    Najmniejszego

  220. yassa napisał(a):

    „„ynteligentki” na literę k wyciągają wnioski”?
    Bład…
    One nie są w stanie wyciągnąć żadnych wniosków, one perpetują…

  221. Arthur.King napisał(a):

    Yassa—- chodzą słuchy, że Hala lubi facetów z PiSu 🙂
    zatem spokojnie, nie obrazi się na zapas. Gorzej mają pisówy tzn panie z PiS :))

  222. rk1 napisał(a):

    @AKing:

    == Erek…no bez jaj aż tak gupi to nie jestem. Sztukę obslugiwania linków mam obcykaną. Przecież wiesz o co kaman….plizzz ==

    rzecz jest nie w obsludze linkow, a w inteligencji.

    zauwaz ze przyklad z linkiem do KODmozgu jest odwrotny do sytuacji gdy wrzucam notke-linke na s24. tam intencja byla dokladnie odwrotna – tam wrzucilem notkę z linkiem, a komentarze byly oczekiwane tu. i (z wyjatkiem jednego od Julki Palmer czy tam Końkluzji) sa pod linkiem, czyli tu. To jest tylko kwestia inteligencji czytelnika..

    nie przeczę, ze jest zamieszanie. ale jest ono absolutnie do ogarniecia.

  223. yassa napisał(a):

    „chodzą słuchy, że Hala lubi facetów z PiSu”
    Choć nie jestem z PiSu, mam lepiej, jestem z Żoliborza…:)

  224. yassa napisał(a):

    „rzecz jest nie w obsludze linkow, a w inteligencji”

    Każdej, byle nie emocjonalnej.
    Emocjonalną tego się nie ogarnie…

  225. rk1 napisał(a):

    @Yassa: emocjonalna za to ślicznie rymuje 😀

  226. Arthur.King napisał(a):

    Yassa——–to wymiatasz na maxa uczuciami Heli skoro masz takiego haka jak Zoliborz. Możesz teraz wszystko z Helą.

  227. Arthur.King napisał(a):

    Erek—— no dobra. Zatem jest jak jest a będzie lepiej i tego się trzymajmy 🙂

  228. rk1 napisał(a):

    @Yassa:

    ups!

    czy to nie u Ciebie została zdiagnozowana ta inteligencja emocjonalna?

  229. Arthur.King napisał(a):

    a właśnie czy nie sądzicie, że trzeba chłopakowi (Robinowi) jakoś pomóc? Przecież on woła o to i gołym okiem widać, że cierpi. Ja mówiąc szczerze mało uczuciowy jestem w stosunku do nieuleczalnych lemingów…ale ten krzyk zwątpienia i niemocy oraz żalu jaki słyszę od Robiego mnie wzrusza…..

  230. yassa napisał(a):

    „nie u Ciebie została zdiagnozowana inteligencja emocjonalna?”
    gdy mnie ktoś tak pyta,
    zakurwiam z laczka i poprawiam z kopyta

  231. yassa napisał(a):

    „Możesz teraz wszystko z Helą”

    Niby mogę, ale z Perpetułą żartów nie ma.
    Nie było Cię to nie wiesz, jakie Hanoi nam tu zrobiła, kiedy zobaczyła notkę Lula zatytułowaną Yassięńku

  232. rk1 napisał(a):

    @ArthurKing:

    Wiele osób stara sie mu pomóc: i EB i Lula i Provo i HeluTek…
    zalozylem mu bloga, by sie w nim przeglądał,
    moze nie znorachowacieje do szczętu.

  233. rk1 napisał(a):

    @Yassa:

    przepraszam.

    jesteś blogerem o setkach twarzy.

    można się pomylić 😀

  234. yassa napisał(a):

    I ja!
    Rajtek mu nie naciągam na głowę, z gumy nie strzelam…

  235. yassa napisał(a):

    Ależ Reku, proszę… przecież wiem, że nie chciałeś źle…

  236. rk1 napisał(a):

    @Yassa: ufff. kamień z serca..

  237. Arthur.King napisał(a):

    ” jakie Hanoi nam tu zrobiła, kiedy zobaczyła notkę Lula zatytułowaną Yassięńku jakie Hanoi nam tu zrobiła, kiedy zobaczyła notkę Lula zatytułowaną Yassięńku”

    to typowe…zazdrość połaczona z zaborczością. Masz branie 🙂

  238. Arthur.King napisał(a):

    „Wiele osób stara sie mu pomóc: i EB i Lula i Provo i HeluTek…”

    to dobrze…ja już nie muszę 🙂

  239. rk1 napisał(a):

    @ArthurKing:

    == jakie Hanoi nam tu zrobiła, ==

    to jeszcze nic. Końkluzja udaremniła desant!
    caly misterny plan poszedł w….

    https://nohood.wordpress.com/2017/02/23/allo-allo/

    działo się 😀

  240. yassa napisał(a):

    W rzeczy samej, nic nowego; „piekło nie zna furii, w jaka wpada odrzucona kobieta”
    .

  241. yassa napisał(a):

    Erku, dajesz koledze zły przykład, bez imion proszę – K-Word to Perpetuła

  242. rk1 napisał(a):

    wybacz Yasso – będę nazywać rzeczy po imieniu. politpoprawności na pohybel.

  243. yassa napisał(a):

    Okiej!
    Czekamy zatem na rymowane tsunami…
    Chyba, ze chop Końkli wrócił już do hałpy, i nie dżemie…:)

  244. rk1 napisał(a):

    @Yassa: nie sadzę. wierzę w inteligencje emocjonalną Końkluzji 😀

  245. Arthur.King napisał(a):

    „Chyba, ze chop Końkli wrócił już do hałpy, i nie dżemie…:)”

    on chyba lubi oglądać TV i wtedy swoją bystrzaczkę wygania do kuchni….a tam też mają prąd i zasięg saloona 🙂 Korzysta kobiecina z okazji kiedy tylko może.

  246. rk1 napisał(a):

    @AKing:

    a tak serio: wbiła tutaj pierdylion rymowanych komentarzy
    nic nie ogarniając, zupelnie bez sensu i związku, sam muł.
    dla mnie fenomen, mimo ze zdarzylo mi sie juz roznych
    kozetkowac w toku mojej błyskotliwej kariery blogerskiej.

    spuśćmy kurtynę..

  247. adamkonrad napisał(a):

    @RK 17 14

    Bingo
    tak było
    😀

  248. Arthur.King napisał(a):

    To chyba nawet Wam trochę zazdroszczę tych przeżyć na bieżąco i gorąco. Post factum to już nie to 🙂

  249. rk1 napisał(a):
    1. i juz muli.
      zamykamy 🙂

  250. adamkonrad napisał(a):

    Przesada z tym muleniem
    Może komp?

  251. adamkonrad napisał(a):

    Muli
    jak konkluzja?

    końkluduje

    😀

  252. Arthur.King napisał(a):

    Mnie nie muli.
    🙂

  253. nohood napisał(a):

    hej arturo..
    chcesz do nas dołączyć?

  254. Arthur.King napisał(a):

    Nahood————-już dołączyłem 🙂

Dodaj komentarz

Dla triumfu zła potrzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili- E. Burke.
Przejdź do paska narzędzi