Strzał w Facebooka

Może Ci się również spodoba

42 komentarze

  1. cisza1 napisał(a):

    Po notce o cenzurze Facebooka i akcji Ordo Iuris na żółtym;
    http://gocha.salon24.pl/751196,facebook-a-wolnosc-slowa
    pocztę PW mi „zapchało”

    Dziś zajrzałam….trafiłam na tekst B.Janke :))

  2. abyssdotpl napisał(a):

    Mam nadzieję, że już za późno.
    Nie ma powrotu na S24.

    Gdy pomyślę, że jakiś durny admin mógłby skasować mój artykuł z byle powodu, to pisać mi się nie chce.
    To, co się zdarzyło decyzja durnych Janków, to był dar od niebios.
    Bez tych durnych zmian na S24 wszyscy pisaliby siłą inercji. Nie byłoby sposobu, aby zabrać dużą grupę poważnych blogerów z S24.

    Teraz czujemy jak smakuje wolność.

  3. cisza1 napisał(a):

    @abyssdotpl

    Pamiętam „święte oburzenie” niektórych tuzów salonowych….a po czasie potulne podporządkowanie się.

    Nie wszystkim smakuje wolność…czas pokaże i zweryfikuje.
    ps.Przypuszczam, że pp.Janke spadły zyski i stąd taka decyzja. Tylko to.

  4. prop napisał(a):

    Powrót kogokolwiek z nas jest wykluczony: przez przyzwoitość. No chyba, że ktoś jej nie ma.

  5. abyssdotpl napisał(a):

    Natura ludzka jest niezbadana.

    Jednak patrząc na funkcjonalność naszego salonu 24 i fundamentalne zasady jego działania widzę, że to miejsce wygra.

    Stary S24 jest mi wstrętny, nie wyobrażam sobie, abym tam coś napisał, czy skomentował. Zaglądam rzadko. Po to tylko, by sycić oczy ich agonią.

  6. nohood napisał(a):

    w ciągu ostatniego tygodnia zanotowałem u nas ok 50 logowań ze stron fejsiarzy dziennie. notka bogny nie wskazuje na powrót salonu do dawnego sposobu komentowania, wręcz przeciwnie…
    fejsbuk zainstalował w salonie24 okno tekstowe, które umożliwia przesyłanie komentarzy bezpośrednio do cenzora, bez konieczności logowania na konto fb.
    oznacza to, że jankowie musieli podpisać dodatkową umowę otwierającą zukerbergowi taką możliwość.
    tym samym salon24 staje się coraz bardziej wypustką fejsa i jego polityki informacyjnej.
    rano dostałem info, że serwer już działa. za godzinkę biorę się do instalacji wordpressa.

    pozdrawiam

  7. cisza1 napisał(a):

    @ Przychodzi mi na myśl Zbigniew Herbert – aktualny zawsze.
    Zbigniew Herbert

    Potęga smaku

    To wcale nie wymagało wielkiego charakteru
    nasza odmowa niezgoda i upór
    mieliśmy odrobinę koniecznej odwagi
    lecz w gruncie rzeczy była to sprawa smaku
    Tak smaku

    w którym są włókna duszy i chrząstki sumienia
    Kto wie gdyby nas lepiej i piękniej kuszono
    słano kobiety różowe płaskie jak opłatek
    lub fantastyczne twory z obrazów Hieronima Boscha
    lecz piekło w tym czasie było jakie
    mokry dół zaułek morderców bark
    nazwany pałacem sprawiedliwości samogonny Mefisto w leninowskiej kurtce
    posyłał w teren wnuczęta Aurory
    chłopców o twarzach ziemniaczanych
    bardzo brzydkie dziewczyny o czerwonych rękach

    Zaiste ich retoryka była aż nazbyt parciana
    (Marek Tulliusz obracał się w grobie)
    łańcuchy tautologii parę pojęć jak cepy
    dialektyka oprawców żadnej dystynkcji w rozumowaniu
    składnia pozbawiona urody koniunktiwu

    Tak więc estetyka może być pomocna w życiu
    nie należy zaniedbywać nauki o pięknie
    Zanim zgłosimy akces trzeba pilnie badać
    kształt architektury rytm bębnów i piszczałek
    kolory oficjalne nikczemny rytuał pogrzebów

    Nasze oczy i uszy odmówiły posłuchu
    książęta naszych zmysłów wybrały dumne wygnanie
    To wcale nie wymagało wielkiego charakteru
    mieliśmy odrobinę niezbędnej odwagi
    lecz w gruncie rzeczy była to sprawa smaku
    Tak smaku
    który każe wyjść skrzywić się wycedzić szyderstwo choćby
    za to miał spaść bezcenny kapitel ciała
    głowa

  8. Anonim napisał(a):

    Świetna wiadomość o serwerze! Tak trzymać.

    Natomiast bogna jest żałosna.

  9. Ja-kobieta napisał(a):

    Z jednej strony, to pozytywna informacja tylko nie wiem, czy chciałabym tam wrócić. Stawianie ludzi przed faktami dokonanymi tak się kończy, więc wnioski są oczywiste. Ludzi trzeba słuchać.

  10. nohood napisał(a):

    salon24 w mojej ocenie jest stracony.
    wybrali drogę korporacji

  11. cisza1 napisał(a):

    @nohood

    Kto prowadząc biznes zwany niezależnym manipuluje czyli uzasadnia oczywiste zmiany na gorsze i poddawanie się cenzorowi „utrzymaniem niezależności” jest niewiarygodny.
    Moja notka o tym kłamstwie z 2.stycznia „ku pamięci” :
    http://gocha.salon24.pl/742858,niezalezny-nadal-niezalezny-calkowicie-niezalezny

    W dalszym ciągu niewiarygodnym pozostaje ów biznesmen, gdy z powodów czysto merkantylnych dokonuje kolejnej wolty i ukrywa powody w celu przyciągnięcia „klienteli”.

    ps.super, że tam zamieściłeś:)

  12. nohood napisał(a):

    @cisza1

    przeczytałem tekst bogny w całości..
    jej zapewnienia niewiele zmieniają…

    to ostatnia notka jaką umieściłem na salonie24.

    zamierzam w wolnej chwili zapisać bloga nohood.salon24, skasować konto
    i poszukać sposobu zaimportowania treści do nas..
    oczywiście to moja autonomiczna decyzja nikogo do tego nie namawiam.

    🙂

  13. piko napisał(a):

    Chciałem p. Janke odpowiedzieć notką ale stwierdziłem, że nie zasługuje ona na moją notkę.

  14. Lula322 napisał(a):

    A zwrociliscie uwagę na ton Pani Bogny?

    To ten ton ,który znamy i kochamy

    Ok . wracam do słuchania wykładu

    🙂

  15. cisza1 napisał(a):

    @nohood

    „zamierzam w wolnej chwili zapisać bloga nohood.salon24, ”
    Nie uważam siebie za autorkę znaczącą ale też chciałabym mieć swoje notki.
    Podasz sposób?
    Mam tylko laptopa, da radę?
    Dzięki…

  16. nohood napisał(a):

    @cisza1

    jasne, jak tylko znajdę użyteczny sposób- podam 🙂

  17. Marek Lipski napisał(a):

    Hallo,
    1.Oświadczenie Pani Janke „Salon24.pl wróci do własnego systemu komentowania notek ,tak jak przystało na właściciela domeny,jest bardzo rzetelne.Niestety to nie państwo Janke decydują o salon24.pl.

    Sorry,proszę się zapoznać z S.A.(spółka).

    Powtarzam.Przecież to nie państwo Janke decydują.Obudzcie się Panowie i Panie.
    To są inteligentni ,normalni ludzie,którym brakuje pieniędzy nawet na ssl,dla strony.
    Brakuje pieniędzy dla automatu moderatora.Kłamstwem jest potrzeba zatrudniania redakcji czy moderatora.Pracownicy służą tylko jako alibi prawne dla odpisów podatkowych i do zatrudniania pracowników. Są skrypty i to nawet darmowe,które automatycznie „ustawiają” stronę główną.Takie skrypty ale za opłatą od 25-100 Euro mają jeszcze więcej możliwości,które preferują i to automatycznie,pubłicystów i wpisy na stronie głównej.

    Powtarzam.

    Główny inwestor salon24.pl i firma dostarczająca szatę graficzną wraz z składanką darmowych skrypcików i modułów decydują. Nie państwo Janke,którzy reklamują salon24.pl. Podziwiam państwo Janke za odwagę.

    Salon24.pl ma być ,w tej chwili trochę na prawo,tak jak neon24.pl(ta sama firma dostarczająca skrypt) a natemt.pl trochę na lewo,po stronie PO-PSL-KOD.Oczywiście ta sama firma „pracuje”(dostarcza cms) dla salon24.pl,natemat.pl i salon24.pl.

    Ta sama firma dostarcza skrypt,składający się z darmowych modulów,skladanki skryptów,darmowych,które każdy może zainstalować…w Drupalu,Wordpress,w Pythonie,w WebPlatform i innych CMS,które powtarzam są darmowe.

    Dla każdego.W całym internecie.

    Założenie skryptu komentarzy to góra 15 minut nawet dla amatora.

    Po 6 miesiącach takie portale nie mają żadnych kosztów utrzymania serwera.Tylko zyski.Nie tylko z reklamy,w artykułach ale ze swoich produktów,które są pod podłączane do nazwy portalu internetowego.Plus oczywiście zyski z dotacji od państwa,EU ,sponsorów,inwestorów.

    Wtyczki Facebook, Google,Twitter,na stronie głównej w portalach internetowych w Polsce są darmową reklamą dla portali.Niestety FB cenzuruje tak jak Twitter.Google i WordPress,które współpracują za kulisami,nie zwracają uwagi na opinie,gdyż najważniejsza jest ..szkarka google a nie walki polityczne na portalach.

    Google jako „Matka” i „Ojciec” tolerują portale internetowe i śmieją się z cenzury.Reagują tylko gdy otrzymują listy od prawników z argumentami lub od prokuratury a nie od protestujących blogerów, użytkowników.

    Proszę mi pokazać portale w Polsce,w tym polityczne,które mają markę towarową ,ssl i numer polisy ubezpieczeniowej dla portalu.Salon24.pl nie posiada.Natemat.pl nie posiada.Neon24.pl,naszeblogi.pl,blogpress itd.Lista amatorskich ale dobrych portali bez ssl,marki towarowej jest w Polsce,bardzo duża,

    Nawet gazeta.pl,newsweek.pl,polityka.pl nie posiadają.

    Autor tego damowego blogu na wordpress.com ma nawet SSL

    Panie i Panowie,piszący na salon24.pl i na innych portalach,nawet nie są poinformowani o limitach dla wpisów jednego autora:dziennie 4-5.Więcej? Zakazane.

    Nie informują ,że cykliczne artykuły na blogach , na plaformach blogerskich wymagają rejestracji bloga przez autora w Sądach w Polsce.Brak rejestracji to jest przestępstwo w Polsce,karane grzywnami.Wysokimi. Oczywiście,gdy autor jest zameldowany w Polsce lub jest mieszkańcem Polski.

    Przecież właściciele mają swoje portale zarejestrowane w Sądach?To nie ma znaczenia.Blogerzy,którzy piszą,codziennie,muszą swoje blogi na salon24.pl,natemat.pl,salon24.pl,niepoprawni.pl,naszeblogi.pl ,onet.pl i na innych portalach,rejestrować w Sądach w Polsce.

    Politycy,autorzy,którzy piszą cyklicznie na portalach,na blogach,mogą być karani grzywnami?Niestety tak.

    Właściciele portali są doskonale poinformowani i akceptują „przestępstwa”autorów?Tak.
    W EU zachodniej,takie przeisy (rejestracja cyklicznych blogów) są fikcją.
    Dodam.
    Z wyjątkiem 3obieg.pl, wpolsce.biz,które chronią prawnie blogerów,autorów ale to nie jest na temat.
    Pozdrawiam autora i życzę sukcesów.

  18. Charles Corday d'Armont napisał(a):

    Nie tylko blogerzy nie wrócą do Janków. Komentatorzy, np. ja, również.

  19. nohood napisał(a):

    @Marek Lipski

    dziękuję za merytoryczny komentarz.

    nie jest tajemnicą, że rynek przejął standardy googla właśnie z uwagi na dystrybucję treści, co napędza interes całej branży it.
    w warstwie komunikacyjnej jest to do zaakceptowania. istnieją proste sposoby kiwania indeksów, które posługują się metodami statystycznymi i paradygmatem informatyki.
    do czasu gdy algorytmy nie cenzurują naszych treści publikowanych na wp- pozostają dla nas użyteczne…
    jeśli coś się zmieni- opracujemy własne standardy włącznie z szyfrowanymi, rozproszonymi kanałami wymiany, czy publikacją losowych fragmentów tekstu za pomocą bitmap- sposobów jest wiele.
    do korzystania z wp- oprogramowanie na licencji gnu ma inne umocowanie prawne, niż zasady komercyjne.
    ja rozumiem, że opensource jest solą w oku, ale jest i będzie…każdy ma prawo do definiowania zasad na jakich funkcjonuje i kij w oko chciwym korporacjom.
    moloch jest zbyt powolny aby nadążyć..
    narzucanie prawa też jest śmieszne. proszę sprawdzić jak będą rosły indeksy firm udostępniających szyfrowany przekaz.
    a facebook i google skończą jak yahoo. taka jest moja prognoza…

  20. Cogi napisał(a):

    @Marek Lipski
    Proszę wskazać podstawę prawną nakazującą autorom blogów rejestrację w Sądzie. Przegrzebałam właśnie legalisa, zadzwoniłam do Warszawy do kolegi prawnika, który z kolei zasięgnął języka u znajomych z wydziału prawa UW i ani w legalisie nie znalazłam podstawy prawnej, ani wspomniani prawicy nie potwierdzają jej istnienia.

  21. nohood napisał(a):

    kochana cogi..
    bardzo dziękuję.
    pan lipski miał zapewne na myśli amerykański system prawny.
    szczęśliwie w polsce rządzimy się jeszcze własnymi zasadami
    a prezydent trump zapowiedział wycofanie ameryki z ttip.
    umowy ttip miały wprowadzić sądy arbitrażowe potrzebne korporacjom do ignorowania prawa państwowego…

  22. Cogi napisał(a):

    Dlaczego mi tego nie powiedziałeś 2 godziny temu, zanim zaczęłam się wygłupiać z telefonami? :)))))

  23. Marek Lipski napisał(a):

    hhahaha.Pozdrawiam. Bardzo dobra analiza.

    Są już. oczywiście skrypty do szyfrowania przekazu, tekstów na portalach internetowych.Kodowanie i szyfrowanie tekstów jest ,oczywiście znane od wielu lat.

    Nawet dla blogerów dlatego koncerny tak jak google nie reagują na pojedynki medialne innych koncernów medialnych jak Facebook i na zwariowaną cenzurę.Potwierdzam Pana opinie i cytuję:”będą rosły indeksy firm udostępniających szyfrowany przekaz”.Oczywiście,że ma Pan rację.

    Wystarczy zapoznać się z gieldami na rynkach światowych.Koncerny medialne już zgrzytają swoimi ząbkami

    Base64, ROT13, CrypTool. Advanced Encryption Standard (AES),IDEA- PGP (Pretty Good Privacy) to są tylko małe przykłady.Nawet zabawne Codemoji które uczy podstaw szyfrowania wykorzystując emotikonki.Sam korzystam, przez internet z programu, którego „klucz” do odczytania … wysyłam do adresata. Powyżej 252 Bit.

    Do tematu.
    Właściciele salon24.pl ,w tym państwo Janke , oczywiście mają pieniądze dla siebie,dla rodziny i zyski z biznesu.Zażartowałem,w poprzednim komentarzu.

    Salon24.pl jako produkt jest portalem dla publicystów, blogerów,który jak każdy inny portal nie ma jakichkolwiek strat tylko zyski. Dzięki blogerom, autorom.Zakładałem podobne projekty.Zapraszałem blogerów a gdy liczba aktywnych autorów przekroczyła 5000 ,przekazywałem. Blogerzy,w ramach swoich możliwości i czasu zarabiali na swoich wpisach.

    Bez strat dla mnie i dla blogerów. Oczywiście projekty,które były nastawione na WCAG 2.0.i na czytanie,w pierwszej kolejności, na telefonach komórkowych.

    Mam nadzieję że przepisy prawne z PRL, w Polsce 2017,odnośnie prasy i rejestracji …”blogów” w Polsce, się zmienią.

    Proszę Pana o włączenie Pana RSS kanałów , o wyrażenie zgody i napisanie o.k. dla Pana „automatycznych artykułów” WPolsce.biz. Pana wpisy na Pana Blogu,
    w wordpress,będą automatycznie,przekazywane do WPolsce.biz.Pana artykuły są bardzo ciekawe.Ba nawet kontrowersyjne..Oczywiście,tylko za Pana zgodą.Po pewnym czasie, jak Pan będzie miał ochotę,przekażę Panu „shop”skrypt podobny do amazon,z którego może Pan mieć zyski.
    Pozdrawiam i życzę sukcesów.

  24. veri napisał(a):

    Nie podłączyłem się do „pejsbuka” i komentowanie na byłym S24 odpada z mojej strony.

    5 min. temu po tym tu anonsie z ciekawości „zanurkowałem” tam i już na froncie zauważyłem, że ktoś przyrównał salon do Pawlowa i jego psów reagujących na gwizdek. Rzeczywiście tak tam teraz jest, że tylko czasowo udostępniają możliwość komentowania i to punkt o 21:00 ? To byłby medialny ewenement i to na światową skalę.

    ( http://logiton.salon24.pl/751848,salon-i-pawlow )

  25. Marek Lipski napisał(a):

    Do cogitatiolibretto :i do innych odpowiadam.Bez podtekstów.Takie są realia w Polsce 2017

    Prowadzisz blog bez rejestracji? Zostaniesz oskarżony na podstawie przepisów z PRL

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/918151,prowadzisz-blog-bez-rejestracji-oskarzenie-przepisy-z-prl.html

    Autor przed sądem, bo… nie zarejestrował bloga [AKT.]

    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/autor-przed-sadem-bo-nie-zarejestrowal-bloga.html

    Prowadzisz bloga bez rejestracji? Pójdziesz pod sąd!
    Prowadzisz blog? Sprawdź, czy musisz go zarejestrować w sądzie
    http://www.interia.tv/wideo-prowadzisz-blog-sprawdz-czy-musisz-go-zarejestrowac-w-sadzie,vId,2165769
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/prawo-nakazuje-zarejestrowac-bloga-jesli-nie-mozna-zaplacic-5-tys-zl/n0m0ev0
    Ten absurdalny przepis prawny w Polsce , jest skandalem w ramach prawa internetowego w EU zachodniej.

  26. cisza1 napisał(a):

    @veri

    Punkt 21:00?
    To żart jakiś czy cuś?

  27. Marek Lipski napisał(a):

    Cytuję.
    Dodam.Sądy opierają swoje wyroki na podstawie prawa prasowego z czasów PRL. Zgodnie z nim wydawanie dziennika lub czasopisma bez rejestracji, to wykroczenie za które grozi 5 tys zł grzywny. Jeszcze dwa lata temu uznawano to za przestępstwo.USTAWA
    z dnia 26 stycznia 1984 r.
    Prawo prasowe.
    (Dziennik Ustaw z 7 lutego 1984 r.)
    Tyle że prawo prasowe w żaden sposób nie rozróżnia publikowanych treści. Nie ma więc znaczenia, czy bloger pisze o polityce, sprawach społecznych, czy rybkach akwariowych. Konsekwencją przyjęcia – z czym się nie zgadzam – że blogi podlegają rejestracji, byłaby konieczność zarejestrowania wszystkich – zauważa mec. Wiercińska-Krużewska.
    Art. 7.
    1. prasa oznacza publikacje periodyczne, które nie tworzą zamkniętej, jednorodnej całości, ukazujące się nie rzadziej niż raz do roku, opatrzone stałym tytułem albo nazwą, numerem bieżącym i datą, a w szczególności: dzienniki i czasopisma, serwisy agencyjne, stałe przekazy teleksowe, biuletyny, programy radiowe i telewizyjne oraz kroniki filmowe; prasą są także wszelkie istniejące i powstające w wyniku postępu technicznego środki masowego przekazywania, w tym także rozgłośnie oraz tele – i radiowęzły zakładowe, upowszechniające publikacje periodyczne za pomocą druku, wizji, fonii lub innej techniki rozpowszechniania; prasa obejmuje również zespoły ludzi i poszczególne osoby zajmujące się działalnością dziennikarską,
    2. dziennikiem jest ogólno informacyjny druk periodyczny lub przekaz za pomocą dźwięku oraz dźwięku i obrazu, ukazujący się częściej niż raz w tygodniu,
    3. czasopismem jest druk periodyczny ukazujący się nie częściej niż raz w tygodniu, a nie rzadziej niż raz w roku; przepis ten stosuje się odpowiednio do przekazu za pomocą dźwięku oraz dźwięku i obrazu innego niż określony w pkt 2,
    4. materiałem prasowym jest każdy opublikowany lub przekazany do opublikowania w prasie tekst albo obraz o charakterze informacyjnym, publicystycznym, dokumentalnym lub innym, niezależnie od środków przekazu, rodzaju, formy, przeznaczenia czy autorstwa,
    http://www.wypstrykando.pl/2016/01/109-blog-bez-rejestracji-droga-do.html
    Dziękuję za uwagę.Pozdrawiam autora wpisu i życzę sukcesów.

  28. veri napisał(a):

    Chyba trzeba poczekać do tej 21:00 i sprawdzić tego newsa. Teraz przy notkach, przy ikonce z komentarzami jest ZERO ( „oczko” wskazujące wejścia na blog jest opatrzone jakąś tam zawsze liczbą – więc ruch w interesie jest ).

  29. Cogi napisał(a):

    @ Marek Lipski
    Prawo prasowe, o którym Pn wspomina odnosi się do wydawnictw działających w celach zarobkowych. Hobbystyczne blogi mu nie podlegają.

  30. nohood napisał(a):

    @marek lipski

    widzę coraz ciekawsze komentarze ..
    nie chcę udawać kompetencji w pana dziedzinie.
    moje pojęcie jest natury filozoficznej 🙂
    chętnie nauczyłbym się czegoś od pana i przekazał ferajnie jak się sprawy mają
    w przystępnej formie…
    decyzję o kierunku rozwoju podejmujemy wspólnie…
    co do indeksów- włączymy je- gdy ustawimy się na wydajniejszym systemie.
    uczymy się wszystkiego od początku, będziemy budować sieć elastycznie korzystając z tego, co uda nam się sprawdzić…
    i w miarę postępu uzupełniać zasoby..
    ma pan rację co do kalkulacji- koszty są śmieszne w porównaniu z wartością publikacji, niemniej nie wszystko można przeliczać na cash.
    prędzej czy później zawsze pojawi się duży inwestor, który zaoferuje bum w rozwoju…
    problem z tym co dzieje się po podpisaniu kontraktu…

    wolność ma nieodparty urok i generuje nowości…
    czasem trudno oszacować balans..

    gdy otworzymy tamy i zaczniemy się indeksować wszystko będzie jasne.
    na pierwsze wiarygodne wnioski poczekamy z rok.

    dziękuję za życzenia.
    ja również życzę panu powodzenia w zamierzeniach
    i dziękuję za odwiedziny

    pozdrawiam

  31. Cogi napisał(a):

    Pani Janke pisze pod swoją notką komentarz:
    „Prac nad „konkurencyjnym” portalem było już w przeszłości wiele. Wszystkie zakończyły się fiaskiem. Ale życzę powodzenia”.

    Muszę powiedzieć, że teraz mnie wkurzyła.

  32. Marek Lipski napisał(a):

    hahaha.Do cogitatiolibretto .Tak napisała Pani Janke?Na serio?Przecież portal również dla blogerów z Wrocławia https://justpaste.it/ bije w Polsce,w Indiach,Krajach arabskich,UK,EU rekordy..Jest na lepszej pozycji w internecie aniżeli salon24.pl.Pomijam „dzieci” tego Pana z Wrocławia jak eioba.pl.On jest bardzo utalentowanym właścicielem i to bez pomocy finansowej jaką ma trio natemat.pl,neon24.pl i salon24.pl,pochodzące z tej samej firmy.Nie okłamujmy siebie.Powiązania są faktami.

    Pani Janke się pomyliła i gra z czytelnikami?My jesteśmy najważniejsi w Polsce,bez ssl,bez marki towarowej …? UFF.Nie wierzę aby utalentowana Pani Janke takie bzdury napisała.Sama napisała?Rozumiem.Agresywny markenting…i brutalna kanalizacja blogerów zamiast pozytywnej i skutecznej reklamy.

    Przecież do dzisiaj są ograniczenia na salon24.pl i limity wpisów.Sam otrzymałem kilka blokad i zakaz publikacji,nawet w fragmentach.Zabawne…

  33. Bieszczadnik napisał(a):

    @kogi: Dopiero teraz? To jesteś uosobieniem Łagodności.

    No bo czego się można spodziewać po kimś, kto startując w wyborach, nawet nie wie, jakie są aktualne granice obwodów wyborczych, i prowadzi agitację wyborczą w okręgu sąsiednim zamiast we własnym.

    Na a teraz to sepuku na własnym organiźmie blogowym …

    Po sepuku to już się nie wraca do żywych. Przyjaciel powinien sciąć głowę, aby skrócić cierpienia.

  34. Cogi napisał(a):

    @ Marek Lipski, Bieszczadnik
    Pani Janke obstaje również, wbrew temu, co można czarno na białym zobaczyć, że zwiększyła się od stycznia ilość komentarzy i czego sprawdzić nie można – zwielokrotniła się liczba odwiedzin. Kiedy byłam dzieckiem, w sąsiedniej wsi prowadził pieczarkarnię facet, który mawiał „Jak Cię złapią za rękę w cudzej kieszeni, mów, że to nie Twoja ręka”. Może i dobra strategia, ale mnie doprowadza do furii, bo zawsze mam wrażenie, że się ze mnie próbuje głupka robić.
    W kontaktach z moimi uczniami za elementarną zasadę przyjmuję obowiązek powiedzenia, jeśli okazuje się, że powinnam „Przepraszam, pomyliłam się”. I jeszcze nigdy nie doprowadziło to do jakiegokolwiek uszczerbku na autorytecie. Nawet mam wrażenie, że przeciwnie. Autorytet traci się, kiedy traci się wiarygodność, co właśnie Pani Janke konsekwentnie uskutecznia.

  35. veri napisał(a):

    cogitatiolibretto o 16:46

    Bastionem cywilizacji łacińskiej jest etyka, każąca odróżniać dobro od zła, prawdę od fałszu, jednaka dla swoich i obcych – ” bez światłocienia ” , jak pisał Norwid.

    … kiedyś na froncie S24 była fotkowa galeria „publicystów” a odzwierciedlała ona żydowską hierarchię ( Jakne, jako „właściciel” był dopiero na trzecim miejscu ). Po mojej, w tym temacie uwadze ten układ szybko zmienili a potem całkowicie usunęli galerię. Aaaa – i zablokowali mi wtedy konto po IP 🙂

    Wiemy z kim mieliśmy ( mamy ) tam do czynienia ?!

  36. Cogi napisał(a):

    Za krótko byłam na Salonie, żeby móc prześledzić tam jakiekolwiek zmiany – szybko zresztą trafiłam w receptę, czym ma się cechować notka, żeby wstawili ją na SG, co zresztą spowodowało szereg spekulacji dotyczących mojej skromnej osoby i mało kto chciał mi wierzyć, że jestem ubogą nauczycielką gimnazjalną z przedmieścia :)))). A żeby było zabawniej, przed początkiem czerwca ubiegłego roku polityka interesowała mnie w takim samym stopniu jak zwyczaje Papuasów, dajmy na to. W blogosferę trafiłam zupełnym przypadkiem i mówiąc szczerze, zdarzyło mi się to już niejednokrotnie przeklinać, przypominając sobie, jak pięknie mi się żyło na emigracji wewnętrznej.
    Niemniej, nie lubię nieuczciwości i manipulacji. Gdyby Jankowie na początku stycznia napisali, że weszli w nowy układ finansowy, którego warunkiem jest logowanie przez FB, uznałabym to za uczciwe postawienie sprawy. Podobnie jak to, gdyby umieli teraz napisać „przepraszamy, popełniliśmy błąd”, zamiast dalej brnąć w przekłamania.

  37. facet2017 napisał(a):

    Mam nieodparte wrażenie, że napotkałem pod tą notką na mnóstwo nieprawdziwych lub nie w pełni prawdziwych informacji, które mają nas skierować w jakimś kierunku. Tu jest mnóstwo niezrozumiałych sformułowań i osobliwości technicznych.
    Ja może tylko powiem, że szyfrowanie wiadomości (blogów) szyframi uznawanymi za trudne do złamania jest nielegalne w Polsce i w wielu krajach świata i przekonało się o tym wielu domorosłych informatyków babrzących w kryptografii. Służby całego świata nie lubią zbyt sprytnych. Przekonał się o tym Assange, Snowden i inni.

  38. Błotosmętek napisał(a):

    (…) Jest jednak coś, na co wielu z Państwa zwraca uwagę od samego początku: komentarze i dyskusje pod notkami są ważnym elementem publikowania w Salonie24. Przed zmianą autor bloga mógł nimi zarządzać według własnych reguł. Po zmianie – już nie.

    Narzędzie Facebook’a jest również dla nas nowym doświadczeniem.(…)

    Że też p. B. Janke ma czelność tak w żywe oczy….

  39. Marek Lipski napisał(a):

    Do Do.cogitatiolibretto Cytat:
    „W kontaktach z moimi uczniami za elementarną zasadę przyjmuję obowiązek powiedzenia, jeśli okazuje się, że powinnam „Przepraszam, pomyliłam się””.
    Oczywiście.Przykład ze świata Biznesu z dużej litery.

    Komercyjne wordpress.com ale dla VIP czyli Google,przepraszają , oficjalnie ,za błędy i luki w oprogramowaniu.Reagują,poprawiają gdyż wiedzą,że konkurencja nie śpi a adwokaci,zaangażowani przez konkurencję czekają.

  40. cisza1 napisał(a):

    @blotosmetekzsalonu24
    Kłamstwa „w żywe oczy”, znaczy grube są przyjmowane za prawdę, mało kto jest tam podejrzliwy

Dodaj komentarz

Dla triumfu zła potrzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili- E. Burke.
Przejdź do paska narzędzi