Test solidarności blogerów NS24

Może Ci się również spodoba

194 komentarze

  1. rk1 napisał(a):

    Reblogged this on Kraina hej tu Erka .

  2. nohood napisał(a):

    : )) daj namiar szefowi na ns24…
    a właśnie co z projektem eski ?

  3. Lula322 napisał(a):

    @Erku

    Siadasz po turecku i mówisz tak:

    ommmmmmmmmmmm praca first ommmmmmmmm

    mmmmmm

    Robisz tak za każdy razem gdy przyjdzie ochota luknąć

    Lul. Kuzynka

  4. piko napisał(a):

    Erku, musisz być w silnym stresie bo się pogubiłeś zupełnie. Poza tym widzę silne uzależnienie na granicy psychozy. Oj, nie dobrze z Tobą.

    Poza tym objawiłeś brzydką cechę charakteru. Wymagasz ode mnie niepisania a to się wiąże z nerwowym tikiem jaki mnie wtedy dopada. Dla swoich partykularnych celów stosujesz terror emocjonalny w stosunku do innych.

    Pół biedy ja (tylko mi się ręce trzęsą i zaczynam się jąkać jak nie piszę) ale może inni na przykład zaczną się moczyć w nocy? Chcesz tego? Na pewno?

  5. Cogi napisał(a):

    Ha, ha. Na mnie już moi zleceniodawcy wynajęli snajpera. Nerwowo zerkam na dach kamienicy po przeciwnej stronie ulicy. Też przez Was :)))

  6. piko napisał(a):

    No dobra, wyglądacie na sympatycznych więc ograniczę ilość wpisów (czy do zera to się jeszcze zastanowię).
    Mieć kobietę i naukowca na sumieniu? Nigdy! Już raz miałem problemy z powodu żuczka. Nie chcę tego przeżywać ponownie – pa.

  7. lordJim napisał(a):

    COGITA..
    Ten pajpaj to raczej ślepak z mausera był 😀

  8. Lula322 napisał(a):

    @Erku

    Co się zadziało z Twoim blogiem na Salonie ?

  9. Cogi napisał(a):

    RK1: Mój troll odmawia odpowiedzi na jedno z Twoich pytań, na drugie odpowiada, że przybył z Twittera.

  10. adamkonrad napisał(a):

    też za dużo ostatnio do zrobienia
    to się nie udzielam
    🙂
    z tym urywaniem głowy i nóg – straszne!
    powinieneś pracować w bardziej cywilizowanym środowisku
    😀

  11. E.B napisał(a):

    Erku, też mam zaległości, więc może i ja się ograniczę. Potem coś Wam tu wkleję.
    Tylko napisz kiedy już będzie można.

    No to do roboty!!!

  12. rk1 napisał(a):

    @Nohood:

    „a właśnie co z projektem eski ?”

    masz szanse szybciej czegoś sie dowiedzieć.
    Eska wrzuciła tu dziś dwa komentarze:

    do Ciebie:
    „NAHOD,
    chcesz stronkę nowego blogowiska do testowania, czy już nie jesteś zainteresowany? Daj znać na maila.”

    do wszystkich starych znajomych (dawniej tez starych):
    ” Słuchajcie wszyscy starzy znajomi – poczekajcie jeszcze dwa dni z decyzją, ok?
    Jak wyjdzie to, co zapowiadałam, to nie trzeba będzie angażować kasy, ludzi itp.
    Za dwa dni wszystko się wyjaśni, portal prawie gotowy.”

  13. rk1 napisał(a):

    @LULA:

    ” ommmmmmmmmmmm praca first ommmmmmmmm ”

    nie działa. ja ommmmmmmmmmmm…. itd
    a ona leży. ani nie drgnie.

    ” Co się zadziało z Twoim blogiem na Salonie ? ”

    chyba nic. od początku roku jest zwinięty i porasta mchem.

  14. rk1 napisał(a):

    @PIKO:

    no kurde. bez przesady. to sa nieporównywalne rzeczy.
    mam XXI wiek, pieluchomajtki w kazdej aptece.
    a jak oni mi te glowe i te nogi…

    ja mam żone, dzieci, teściowe!

  15. rk1 napisał(a):

    @Cogi: zły troll.. zły snajper 🙁
    tez masz żone dzieci i teściowe?

  16. Lula322 napisał(a):

    @rk1s24

    „chyba nic. od początku roku jest zwinięty i porasta mchem.”

    Erku

    Ponoć w nowej odsłonie zwinięcia nie być miało

  17. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    jak się nie wyrobie do lutego
    to rozstane sie z tym toksycznym
    a na pewno z glową i dolnymi konczynami 🙁

    górnymi będę klepał w klawiaturę jak dotychczas 😀

  18. adamkonrad napisał(a):

    cóż
    w górę serce
    czy jakoś tak

    🙂

  19. rk1 napisał(a):

    @EB:

    „Tylko napisz kiedy już będzie można.”

    03.02.2017. od 16:00

    PS. zauważyłaś mojego nowego avatara?
    to był błysk geniuszu i 5minut w paincie.
    i prosze jakie cudeńko 🙂

  20. adamkonrad napisał(a):

    no i się wyrób
    jakoś
    głupio tak bez nóg i głowy po świecie biegać
    całkiem

  21. rk1 napisał(a):

    @Lula:

    „Ponoć w nowej odsłonie zwinięcia nie być miało”

    no to pewnie się pomylili 🙁

  22. Lula322 napisał(a):

    @AdamKonrad

    Wrzuć Doctora , wrzuć Doctora !

    🙂

  23. Lula322 napisał(a):

    @Erku

    „no to pewnie się pomylili 😦”

    No oni się zdecydowanie pomylili. Po całości

  24. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    najzabawniejsze jest to, ze jednocześnie mnie naciskaja bym wziął urlop 😀

  25. Lula322 napisał(a):

    @Erku

    „to był błysk geniuszu i 5minut w paincie.”

    to Ty zrobiłeś tego avatara?to nie jest ściągnięte z netu?:)

    uuuuuuuuuuuuuuuu

    🙂

  26. rk1 napisał(a):

    == to Ty zrobiłeś tego avatara? ==

    to już wiesz jak rwę sie do tej, co leży
    i czemu ommmmmmmm nie działa 🙁

    Chcesz, opowiem Ci jak zrobic Lule w sześcioboku 🙂

  27. adamkonrad napisał(a):

    @Lula

    ale jakiego?
    😀

  28. adamkonrad napisał(a):

    @RK

    proste
    się wyrób
    weź urlop
    nie bądź taki Rzepliński
    😉

  29. Cogi napisał(a):

    RK1:
    Dziecko mam pojedyncze i już metrykalnie dorosłe, ale jakby kto chciał zobaczyć, do jakiego stanu brudu można doprowadzić dowolne pomieszczenie, mogę na miesiąc wypożyczyć. Za darmo, tyle, że dużo je.
    Teściową mam byłą, ale odkąd się rozwiodłam, się na mnie obraziła.
    Żony nie mam… hmmm… to nawet nie takie głupie by było – ktoś oprócz mnie by sprzątał, gotował, prał, składał, prał, składał, prał, składał. Problem w tym, że ja jakaś tradycjonalna w związkach jestem, jeśli o płeć idzie ;)))).

  30. rk1 napisał(a):

    @AdamKonrad:

    mam wziąć urlop, w jego trakcie pracować i dostać nizszą pensję..
    zastanowie się 🙂

    PS Lula montuje Lule w strzałce 😀

  31. rk1 napisał(a):

    @Cogi:

    no to ja z teściową tworze zgodny związek: obrażamy sie bez rozwodzenia.
    a dzieci to chyba wszystkie jakies takie żarłoczne są… we klbach im sie poprzewracało od tego dobrobytu.

    „sprzątał, gotował, prał, składał, prał, składał, prał, składał”
    nic nie rozumiem.
    nie wiem, o czym do mnie piszesz 🙂

  32. rk1 napisał(a):

    @ALL

    no dobra.
    to był falstart.
    spróbujmy jeszcze raz:

    cisza na morzu. cisza w kościele…

  33. nohood napisał(a):

    @rk1s24

    „NAHOD,
    chcesz stronkę nowego blogowiska do testowania, czy już nie jesteś zainteresowany? Daj znać na maila.”

    do wszystkich starych znajomych (dawniej tez starych):
    ” Słuchajcie wszyscy starzy znajomi – poczekajcie jeszcze dwa dni z decyzją, ok?
    Jak wyjdzie to, co zapowiadałam, to nie trzeba będzie angażować kasy, ludzi itp.
    Za dwa dni wszystko się wyjaśni, portal prawie gotowy.”

    dzięki rk za możliwość odniesienia się do cytatu:
    biorąc pod uwagę to kim wydawała się eska nie miałbym ochoty odpowiadać, na zaczepkę w której nie jest ona w stanie utrzymać szyku i wielkości liter w wyrazie nohood .

    zatem mogę jedynie domniemać, że eska zwraca się do mnie a nie do jakiejś karykatury, którą spłodziła jej wyobraźnia aby zaspokoić własne kompleksy.

    zaproponowałem jej współdziałanie przed akcją z ns24-
    wolała siama…

    a dwa mam gdzieś testowanie stronki napisanej przez jej kolegę z pracy na kolanie-
    szkoda mi czasu na dziecinadę.
    poza tym do głowy by mi nie przyszło, żeby wbijać się do kogoś proponując gościom własne ograniczenia jako towar pierwszy pierwszy sort. ma do tego prawo.
    na co odpowiadam:
    mam gdzieś takie obyczaje…

    a jeśli chodzi o drugą część- jest skierowana jest do was- „starych znajomych”.
    każdy robi co chce.
    nie mam zamiaru niczego zmieniać tylko dlatego, że ktoś zaproponował esce i mnie tą samą bajkę o darmowym portalu…

    kasa? darmowy projekt?- pozwólcie, że się odniosę

    )))))))))…...….__ _

  34. rk1 napisał(a):

    luzik. imo: nie ma co fochować. ja bym zajrzał chocby z ciekawości.
    i zajrze – poczekam na ten produkt Eski.
    i jasne, ze dorosli ludzie sami podejmą decyzje.

    juz dotarlo do mnie wczesniej, ze te dwa projekty (ten i eskowy)
    nie dadza sie pozenic, choc poczatkowo ludzilem sie,
    ze moze bedzie jakis efekt synergiczny.

    dotarlo tez do mnie (pisze to nie widząc projektu Eski),
    że wbrew pozorom, nie będą to rozwiązania konkurencyjne
    (w sensie: wykluczające sie).
    i to mnie uspokaja 😉

  35. Lula322 napisał(a):

    @Erku

    to od kiedy wracasz do łopaty ?:)

  36. rk1 napisał(a):

    @LULA:

    == to od kiedy wracasz do łopaty ? ==

    przecież ja z łopatka sie nie rozstaję 😀

    żeby to była tylko łopatka, to byłby fajnie,
    szczególnie, że lada-moment przestanę byc pragnieniem
    i wreszice zaczne byc szprajtem 😛

  37. rk1 napisał(a):

    mam nawet okolicznościowego jutubka, ale nie chce sie powtarzać .. 😉

  38. Lula322 napisał(a):

    @AdamKonrad

    Doctorek zarąbisty. Dziewczyna 2.09 gra Królową Wiktorię ( piątek 20 pr 1):)

  39. Lula322 napisał(a):

    ERKU

    Powtarzaj się, zostaliśmy przyzwyczajeni:)

  40. rk1 napisał(a):

    == Powtarzaj się, zostaliśmy przyzwyczajeni:)=

    skoro nalegasz …

  41. nohood napisał(a):

    @rk1s24

    produkt eski… dobrze sformatowane określenie.
    właśnie- eski…
    jaka jest różnica między wycinającą eską i wycinającą bogną ?

    charakter „starych znajomych” nieczęsto się zmienia.

  42. rk1 napisał(a):

    @Lula: w sumie życzenia tez sie cyklicznie powtarza
    no bo swieta cykliczne :)))

  43. Lula322 napisał(a):

    :)))))

    Zarąbiste:)

  44. rk1 napisał(a):

    @Nohood:

    tak. kwestia moderacji będzie kluczowa. i druga sprawa: prostota, wygoda.

    nie uprzedzałbym sie z gory. takie same uprzedzenia moze budzic NS24
    (to niezalezne od Ciebie, od nas. to ocena ewentualnego odbiorcy).

    na razie mamy wersję beta NS24 i obietnice drugiego portalu.
    za wczesnie rozstrzygac.

  45. rk1 napisał(a):

    @lula:

    == Zarąbiste:) ==

    i tak co pól roku.. niby nuda, a w sumie sympatyczna tradycja 😀

  46. Cogi napisał(a):

    Naprawdę jestem jak Łokietek :). Odkryłam opcję zamykania dyskusji pod notką :))). Był troll – nie ma trolla :)))).

  47. nohood napisał(a):

    spoko.
    powiedz esce, że zrobię specjalny baner reklamujący jej produkt…
    w postaci latającej, animowanej pszczółki…
    może liczyć też na miejsce w obserwowanych… : )

  48. rk1 napisał(a):

    == powiedz esce ==

    sama zaobserwuje 🙂

  49. nohood napisał(a):

    @cogitatiolibretto:

    dzielna łokietek-libretto.
    musimy zwabić ich więcej dla trenowania ciętej riposty…

  50. rk1 napisał(a):

    @Cogi:

    zajrzałem. zauważyłem, że
    a) kolega komentator pjaj okazał się podejrzliwym metaforystą,
    czujnie baczącym, czy ktos go nie śledzi.
    b) opanowałaś niesłychanie rzadko spotykana umiejętność
    zamykania dyskusji pod notką stwierdzeniem
    „Dyskusję w tym wątku zamykam”. szacun 🙂

  51. rk1 napisał(a):

    @Nohood:

    ” musimy zwabić ich więcej dla trenowania ciętej riposty… ”

    1. a) instrumentalnemu traktowaniu komentatorów mówię moje stanowcze NIE
    2. b) zwabianiu, mówię moje stanowcze czemu NIE

    😀

  52. Lula322 napisał(a):

    @nohood

    Nohood- mógłbyś rozszerzyć listę najnowszych komentarzy do 15 ?

    Taka jest zdaje się górna granica. Te najnowsze komentarze to trochę takie nasze aktywne

    Bardzo proszę

    to chyba niezły pomysł

    🙂

  53. nohood napisał(a):
    @rk1
    ale mała potyczka na argumenty jest dobra, nie jest zła…
    ci biedni lewicowi aktywiści są potwornie omotani..
    trzeba ratować ich dusze…
    )
  54. nohood napisał(a):

    @lula322
    bardzo proszę pani lulo,
    choć jako redaktor….:)
    oczywiście dla ciebie wszystko..

  55. Lula322 napisał(a):

    @nohood
    no właśnie tego nie mogłam zrobić- nie mogę grzebać w motywie . Planowałam moją pierwszą samowolkę.

    Bardzo dziękuję 🙂

  56. rk1 napisał(a):

    @Lula

    paskudna jesteś. Nohood wpadl tutaj troche wyluzować, pogadac a ty go od razu do roboty gonisz! a potem sie dziwisz, ze nikt Cie nie lubi.

    to co proponujesz, jest rosadne, no ale jak mozna

    ja np. uwazam, ze

    a) mozna spokojnie usunąć „najczesciej czytane” – zbedne
    i jeszcze do tego z niesławnym SG sie kojarzy,

    b) mozna tam na gorze, w zakladce „lista autorów”
    dac rzeczywiscie liste autorów (i komentatorów)
    – czyli to co to teraz trcohe widac z boku

    no ale j nie jestem taki jak Ty – nie wspomnę o tym
    by Nohood nie czul sie wszędzie goniony,
    by mial tu opcje relaksu.

  57. eska napisał(a):

    Wyjaśniam uprzejmie, że:
    1. Od razu na początku poinformowałam, jeszcze na starym S24, że coś będę próbowała zorganizować > http://eska.salon24.pl/742945,badz-gotowy
    To żadna tajemnica, wszyscy wiedzieli.
    Poinformowałam również, ze kto jest zainteresowany, niech da maila na PW.
    Zgłosiło się sporo osób.
    Nahood też był zainteresowany, więc dzisiaj, kiedy już wiem sporo, po prostu przekazałam informację.
    2. Wyjaśniałam, że to potrwa, ale będzie w miarę podobne w użyciu do S24. Mam nadzieję, że tak będzie.
    3. Zwykłam dotrzymywać słowa – skoro obiecałam, to uruchomiłam wszystkie możliwe działania i kontakty.
    4. Nie ma obowiązku zadawania się z eską, ale niekoniecznie trzeba ja opluwać, kiedy staje na głowie, żeby wywiązać się z obietnicy.
    5. Mogę zapewnić tylko o jednym – że jeśli ruszy, to będzie część poważnego projektu, z zapewnionym finansowaniem i bardzo dobrą, znaną i szanowaną marką
    I to tyle. Pozdrawiam.

  58. rk1 napisał(a):

    @Nohood: bądz wyrozumiały dla Luli 🙂

  59. Lula322 napisał(a):

    @Erku

    Kocham Twoje szlachetne serduszko:)

  60. rk1 napisał(a):

    @Eska:

    witam i od razu pytam:

    a) kiedy będzie mozna zobaczyc projekt?
    b) jak planowana jest sprawa moderacji? (z jakiego poziomu)
    c) jaka będzie dostepnośc? („z ulicy”, „na zaproszenie”)
    d) co to znaczy „czesc powaznego projektu”?

    warto podac troche szczegołów.
    i powtórzę: szkoda czasu na fochy.
    proponuje zostawic ten wątek.

  61. rk1 napisał(a):

    @Lula:

    == Kocham Twoje szlachetne serduszko:) ==

    a do tego w dzióbku trzymiem gałązkię oliwne 🙂

  62. nohood napisał(a):

    @eska:
    witaj esko
    nikogo nie opluwam, nie mam też złych intencji.
    powiedzmy, że operuję kontrastem dla uwypuklenia pewnych spraw…
    dziękuję za zaproszenie do testowanie i domyślam się, że ktoś
    podjął się odtworzenia funkcji i wyglądu salonu…
    i super, tylko czy wystarczy?
    życzyłem i życzę wszystkiego najlepszego twoim zamierzeniom…
    stoję jednak na stanowisku, że tylko sieć blogów daje gwarancję niezależności…
    jankowie mogli nas załatwić właśnie dlatego, że kontrolowali wszystko…
    nie łapię się już na żadne blogowisko- tylko sieć..

    pozdrawiam

  63. Lula322 napisał(a):

    @Erku

    Mam przyssawkę nocną niestety:)

  64. rk1 napisał(a):

    @Lula:

    a ja powinienem mieć. karaluchy 🙂

  65. Lula322 napisał(a):

    „a ja powinienem mieć. karaluchy ”

    to masz ze dwa odpalę

    Nar 🙂

  66. rk1 napisał(a):

    @ESKA, @NOHOOD:

    i jeszcze jedno pytanie na dobranoc.. licze na odpowiedz:

    Czy wasze projekty mogą być połączone w jedno?

    sądzę, że Esce będzie łatwiej odpowiedzieć,
    bo projekt Nohooda jest bardziej „namacalny”.
    bo jest.

  67. Lula322 napisał(a):

    @Erku

    Te dwa projekty mogą być ewentualnie w ” pełnej uznania przyjaźni”

    przynajmniej w wersji oficjalnej:)

    Tak mi się wydaje 🙂 ale być może gadam przez sen :D)

    🙂

  68. Lula322 napisał(a):

    bo ja w ogóle taka mała gadułka jestem:)

  69. rk1 napisał(a):

    @LUla:

    „Te najnowsze komentarze to trochę takie nasze aktywne”

    dobrze, ze nie śpisz jeszcze – looknij na aktywne: ja, ja, ja, ja i ja

    😀

  70. Lula322 napisał(a):

    nieprawda 🙂

    ja, ja, ja ,ja (Erku:), ja 🙂

  71. Lula322 napisał(a):

    ajjajajajaja

    Masz dobranockę

    Spadam na drzewo naprawdę 🙂

    [youtube https://www.youtube.com/watch?v=-CsA1CcA4Z8&w=420&h=236%5D

  72. rk1 napisał(a):

    == nieprawda ==

    nie znasz sie. nie mówimy o komentattorach, offtopiarzach (fu!), trolach (fu!)
    tylko o przezacnym Gospodarzu zajebistej notki.

    pozwolisz, ze sparafrazuję Frasyniuka:
    „Lulku! Ciebie tam nie ma!”

  73. Lula322 napisał(a):

    Gospodarz przezacny chrapie już na amen

    Nie to co my – nocne wampiry i myszołowy- by do nas startować trza sił

    a nie zatroszczysz się np co z Adaskiem słodkim ?

    Otóż

    Utknął także :D)

    🙂

  74. Lula322 napisał(a):

    Dobra idę się myć

    Nie cierpię parszywych brudasów:D)

  75. Lula322 napisał(a):

    @Erku

    Gospodarz ma takie swoje fazy

    za dwie godziny się chwilowo obudzi ,coś rzeknie

    🙂

  76. nohood napisał(a):

    z mojego punktu widzenia:
    sieć blogów to początek…
    kolejny step to eksplorowanie w kierunku jak największej anonimowości i bezpieczeństwa.
    mam w planach odpowiednio skonfigurowaną płytkę, ze środowiskiem umożliwiającym
    łączenie się w sieć bez uruchamiania systemu operacyjnego..
    i kilka dodatkowych pomysłów wspierających konsolidację polską poza kontrolą systemu bezpieczeństwa…

  77. rk1 napisał(a):

    @lula: jeszcze tylko słowko do Nohooda (i Eski) i karaluchy 🙂

  78. Lula322 napisał(a):

    @Erku

    Już Ci nie ufam

  79. rk1 napisał(a):

    @Nohood: (&Eska):

    02:21 – jasność.

    Piłeczka po stronie Eski.

    dobranoc.

  80. rk1 napisał(a):

    @Lula:

    == Już Ci nie ufam ==

    podstawa!
    zaufanie jest ważne…

    karaluchy 😀

  81. rk1 napisał(a):

    @ALL:

    do lutego 🙂

  82. nohood napisał(a):

    trzym się rk..

  83. nohood napisał(a):

    @eska:
    czekamy droga esko na rezultat prac zespołu profesjonalistów…
    zamawiam możliwość dopasowania charakteru bloga do osobowości i gustu autorów…

  84. facet2017 napisał(a):

    Widzę nohood, że nie potrafisz się pozbyć uszczypliwości w stosunku do eski.
    Wracając do istoty, to rzeczywiście eska jest tajemnicza i nie zdradza jaki jest etap prac nad tym nowym blogowiskiem, ani nie określa przynajmniej w zarysach sposobu w jaki będzie działał. Opis: będzie podobny do poprzedniego salonu24 jest nieco zniechęcające, bo nie rozumie, że nie chcemy ponownie się wpuścić w kanał. Salon24 przypominał siatkę z zakupami, gdzie my byliśmy owymi artykułami i można było sobie nas wziąć i przenieść w inne miejsce, sprzedać, zmienić regulamin, naciągać regulamin do swoich potrzeb itp.
    Formuła proponowana przez WordPress jest dla nas zdecydowanie bezpieczniejsza i raczej sądzę, ze w tym kierunku powinny iść wszelkie portale „opiniotwórcze”.
    W tym układzie jaki jest w WordPress.com i w jakim działa Nasz Salon24 w sytuacji gdy admin (obecnie nohood) nie spełnia oczekiwań, zawsze można sobie wybrać innego szeryfa bez jakichkolwiek przeróbek na blogach użytkowników, bo każdy z nas może zostać adminem, o ile zaakceptują go użytkownicy. Tutaj jest 100% demokracja. Oczywiście zawsze może się zdarzyć, że ktoś będzie chciał rozbić jedność blogerów i będzie judził przeciwko adminowi pisząc jakieś prawdziwe i nieprawdziwe historie i wadach tegoż. Tak działa demokracja i takie niesie niebezpieczeństwa.

  85. facet2017 napisał(a):

    Przydałoby się to poprawić, bo zauważyłem i literówki i takie tam, ale trudno, nie mogę.

  86. Włóczęga napisał(a):

    @NAHOOD
    ci biedni lewicowi aktywiści są potwornie omotani..
    trzeba ratować ich dusze…

    Ktoś zauważył że „lewicowcy nie maja duszy tyko ciało”więc z tym ratowaniem u nich dusz chyba będzie problem.

  87. laenia napisał(a):

    @Nohood
    „stoję jednak na stanowisku, że tylko sieć blogów daje gwarancję niezależności (…)
    nie łapię się już na żadne blogowisko- tylko sieć”.

    Ja mam nieco inne zdanie. Blogowisko jest jak kamienica, gdzie każdy ma swój pokoik, urządzony niewielkim wysiłkiem. Sieć blogów jest jak osiedle domków, przy czym każdy musi swój dom zbudować sam. A co z tymi, którzy mają już swoje blogi na blogspocie i nie chcą się przenosić na wordpress, co z tymi, którzy gubią się w technikaliach (np. Beretka się do tego zawsze przyznawała bez bicia), w końcu co ze zwykłymi komentatorami, którzy nie chcą zakładać blogów?
    Jasne, że w kamienicy zwanej s24 gospodarz domu od dawna przypominał Stanisława Anioła, ale przecież nowoczesne kamienice nie mają już stróżów i takie blogowisko, gdzie każdy dba o swój pokój, miałoby sens. Dlatego będę się przyglądać projektowi eski, tak jak przyjrzałam się tekstowisku (propozycja Yassy), które spokojnie można by odświeżyć i ożywić. Choć ostatecznie wyląduję po prostu tam, gdzie będą ludzie, których lubię czytać.
    To tylko takie moje zdanie odrębne w sprawie sieci blogów, chociaż niewątpliwie ma ona swoje zalety.

  88. piko napisał(a):

    Obecne rozwiązanie widzę jako podwórko (agora, rynek), gdzie zbiegają się różne osoby chcące pogadać i podzielić się swoimi przemyśleniami, pokazać swoje „zabawki”. Nie wyklucza to posiadania swojej prywatnej sfery w postaci indywidualnego bloga.
    Przykładowo u @cogitatiolibretto zalągł się fajny troll i pobiegliśmy wespół zespół do niej aby go obejrzeć i wesprzeć ją w polemice.

    Siłą takiej platformy są blogerzy, którzy mogą swobodnie polemizować a do tego mają podobny zestaw wartości i się lubią.

    Obecna forma jest dla mnie ok, wymaga tylko dopracowania kilku szczegółów ułatwiających życie (listy komentarzy, notek, autorów, indeksowanie, wyszukiwanie, przeglądanie, itp).

    Co do propozycji eski to nie mam zdania, bo nie znam szczegółów. Na jedno tylko pragnę zwrócić uwagę – jest ona osobą z problemami emocjonalnymi i nie powinna mieć wpływu na zarządzanie blogosferą.

  89. Lula322 napisał(a):

    @pikopiko07iko

    Pozdro Piko 🙂

    Chyba tu na platformie mamy Panów co się nie szczypią przesadnie :D)

  90. robertzjamajki napisał(a):

    Nic nie uapie 🙁
    to pisać, czy nie pisać?

    RzJ

  91. adamkonrad napisał(a):

    @all
    grunt że chcemy razem tworzyć jakiś ‚salon’ blogowy
    i że liczymy na – chcemy dyskusji
    tj zróżnicowania poglądów
    a nie TWA

    reszta się jakoś doszlifuje
    wszystkim, którzy się starają tworzyć platformę należy się szacunek

  92. cisza1 napisał(a):

    @lula

    Ja też nie rozumiem.Mieli nie pisać a piszą….jaja :))))

  93. cisza1 napisał(a):

    Od dzisiaj mam kłopoty z logowaniem. Może coś zle robię?
    Też: szacunek wszystkim :))))

  94. Cogi napisał(a):

    Robert z Jamajki: Ty masz pisać, bo ja Cię uwielbiam czytać!!!

  95. Lula322 napisał(a):

    @karczmadrapeaunoir

    Roberto

    wszystko ok- rozmawiamy tu o alternatywnym projekcie Eski. Nic się nie wyklucza.

  96. robertzjamajki napisał(a):

    @cogitatiolibretto
    ok ok, to już się biorę do roboty proszę pani Czytelniczki 🙂

  97. robertzjamajki napisał(a):

    @all

    ja czujność rewolucyjną jeno sprawdzam 🙂

  98. Cogi napisał(a):

    Mówiąc szczerze, martwię się. Podoba mi się taka forma jak tutaj, z własnym blogiem, własnymi ustawieniami, własnym pomysłem graficznym. Niemniej wiele osób, z którymi rozmawiałam, boi się WordPressa i tego, że nie są w stanie złożyć własnego bloga. Tu jest fajnie, bo Wy jesteście fajni. Jeśli sobie stąd pójdziecie, to przestanie mieć sens.

  99. robertzjamajki napisał(a):

    @cogitatiolibretto
    To już drugie nasze odejście z s24..
    pierwsze załamało się (po tygodniu mniej więcej) po zniknięciu nagłym portalu (do tej pory jest to zagadka na miarę Skarbu Templariuszy)
    teraz jest zupełnie inaczej ponieważ przybywa rozbitków, mamy każde po własnym blogu, a i portal-matka jakoś krzepnie..
    Zaglądam na s24, a tam utyskiwanie na forme i treść, a obok pienia kliki Bogny na cześć..
    pal ich 6

    MY tu damy rade

    🙂

  100. piko napisał(a):

    @lula322
    No nie szczypiemy się.

    Widzę że płeć piękna jak trzeba też pazury potrafi pokazać (ładnie zrobione pazury, bo pazury powinny być ładne).

    Pozdro
    Biedny erek do lekcji zagoniony. Proszę przekazać mu wyrazy.

  101. facet2017 napisał(a):

    Logowanie się do wordpressa następuje automatycznie, chyba że ktoś czyści ciasteczka codziennie, wtedy wiadomo, nigdzie się automatycznie nie zaloguje. Oraz wystarczy wskazać przeglądarce, aby zapamiętała hasło i login do portalu.

    Tak sobie myślę, że ktoś kto jest oblatany w ustawieniach wordpressa mógłby napisać parę wskazówek dla początkujących w wordpressie jak założyć bloga. Myślę, że lula322 najlepiej z nas zna ten CMS.

  102. robertzjamajki napisał(a):

    @facet2017
    o to to, bo ja mam wszystko albo przypadkowe, albo zdefektowane..

  103. Yassa napisał(a):

    No, piękna mi Solidarność… 105 komciów, a Erek, jako opiekun grupy na studenckiej
    manifie.:))

  104. Yassa napisał(a):

    Laeniu,
    tu jest Polska! Tu jest Polska! Tu jest Polska!!

  105. ZBIGWIE napisał(a):

    @NOHOOD & @ALL
    Mam pytanie:
    Za wieloma z Was tęskni lewacki bloger ROBIN4123 i napisał, że jest nieszczęsliwy bez Was.
    Czy mogę podać mu link do tego blogowiska?

  106. Yassa napisał(a):

    „Logowanie się do wordpressa następuje automatycznie” fakt.
    Wczoraj mój synek napisał coś na wordpressowym, bardzo uczonym blogu kumpla z roku i wyszło szydło z worka: to on jest tym yassą z salonu24!
    Którego email to: palenie szkodzi@gov.pl

  107. Yassa napisał(a):

    No właśnie, nie szczypiemy się, Lul
    Jak wiesz, ja nigdy się nie szczypie. Prawdę walę prosto w oczy i poprawiam z kopa…:)))
    Dlatego, według niektórych, dawno temu upadła wspomniana przez Laenię, świetnie zapowiadająca się platforma blogowa.

  108. ZBIGWIE napisał(a):

    @ESKA
    Jestem mocno zainteresowany Twoimi działaniami prowadzącym do blogowiska podobnego do starego S24.
    Mam też pytanie:
    Wiem o innej inicjatywie utworzenia blogowiska – o mającym się odbyć wkrótce spotkaniu dyskusyjnym niektórych blogerow S24 dla omówienia tego przedsięwzięcia. Wśród założycieli jest spoza S24 twórca i szef Niepoprawnego Radia.

    Czy Ty ESKO masz na myśli to samo przedsięwzięcie, gdy mowisz o nowym blogowisku?
    zbigwie@mail.ru

  109. Yassa napisał(a):

    Hmmm… my opiniotwórczy?

    Facet2017,
    nieśmiało zwracam uwagę, ze S24, podobnie jak parówki, również ma opiniotwórcze ambicje, a idzie w przeciwnym kierunku.
    No ale on, nie jak my, dysponuje takimi tuzami felietonistyki, jak Norbert (dawniej też Norbert), czy nasza ulubiona Końkluzja…
    ERek poświadczy.:)))

  110. Yassa napisał(a):

    Zbigwie,
    po kiego nam tu jeszcze trollujacy Robin, to już ja nie wystarczam?

  111. cisza1 napisał(a):

    @Zbigwie
    Powitać 🙂
    Ja nie tęsknię za czymś innym, miałabym przechlapane :(((

  112. ZBIGWIE napisał(a):

    @YASSA
    Tak myślałem, ale postanowiłem zasiegnąć Waszej opinii.
    I dlatego linku do tego blogowiska mu nie podałem.

  113. ZBIGWIE napisał(a):

    @CISZA1
    A ja tęsknie za blogiem podobnym do starego Salonu24.
    Komentarze umożliwiajace publikowanie ilustracji, wzorów, filmików, wykresów sa ważne.
    Arkadiusz Jadczyk nie jest w stanie publikować swoich notek na NS24.
    EINE rozpoczął likwidacje swoich notek na NS24.

    Zapowiedż ESKI jest interesująca!

  114. Yassa napisał(a):

    Zbigwie,
    no przestań…
    Kto, jak kto, ale Robin doskonale zna ten adres.:))

  115. cisza1 napisał(a):

    @ Zbigwie
    Każdy jest w stanie….skoro ja jestem:)))
    Mamy wolność podobno.

  116. Yassa napisał(a):

    Erku, pilnie odezwij się na priva…
    Będę maszerował z Dziewuchami Dziewuchom… Z Wyższej Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej z Torunia
    Ustawiłem się też z dwiema napalonymi pontoniarkami z I roku naszego filromu.
    Zlituj sie, sam nie dam rady!

  117. facet2017 napisał(a):

    Nie da się tutaj pisać wzorów matematycznych?

  118. facet2017 napisał(a):

    No faktycznie, choć pośrednio można ten wzór zobaczyć po kliknięciu na ikonkę obrazka w osobnym oknie/zakładce.
    Twórcy WordPressa dbają o bezpieczeństwo.

  119. facet2017 napisał(a):

    Pontoniarki? To jakieś miłośniczki nowej dyscypliny sportowej podobnież jak wioślarki czy kajakarki lub nawet kanadyjki?

  120. adamkonrad napisał(a):

    taaaa
    a na swoim blogu RK szaleje!
    a potem będzie mówił, że to my solidarnością się nie wykazaliśmy…

  121. Yassa napisał(a):

    Jakiej nowej?
    Starej jak ludzkość
    I nie miłośniczki, bo miłośniczek jest sporo, a instruktorki, ekspertki…

    http://www.ponton.org.pl/pl/strona/o-nas

  122. facet2017 napisał(a):

    Hmm…
    Chyba jednak się da tutaj używać równań matematycznych.

    [latex]int_{a}^{oint_{b}^{csupset varepsilon }}d0 frac{partial^2 }{partial x^2}[/latex]

  123. facet2017 napisał(a):

    Używałem latexa na pewnych blogach, gdzie nie wolno było używać „wyrazów”:

    [latex]int_{a}^{oint_{b}^{csupset varepsilon }}pfrac{ier}{da} {}{}l^{ac}[/latex]

  124. Yassa napisał(a):

    Sorki Adamu, ale w tej chwili Erek szaleje na Krakowskim…
    Tam wykazuje się realną solidarnością!

    http://media.wplm.pl/pictures/825/upscale_True/path/2017/01/25/828/370/2724208b8f6e47e6a854dae57b126eed.jpeg

  125. Yassa napisał(a):

    Młodzi ruszyli!

  126. Yassa napisał(a):

    W Szczecinie protestuje Norbert (dawniej też Norbert)
    Serce rośnie!

  127. Yassa napisał(a):

    A w stolicy Sewek (dawniej też Sewek), z koleżankami i kolegami z roku…

  128. Daani napisał(a):

    PIKO 13:58 Eska ma nam organizowac portal, czy cooos? Dziekuje, postoje w przedpokoju.Eska zwyzywala mnie u Chlopkagasaibaitera per ” idiotka”, co zostalo usuniete przez Administracje, co sie im chwali, a poszlo o nazwe, ktora lansowalismy z Vitello:”Zolmierze Niezlomni” w opozycji do autora i eski, ktorzy optowali za „Wykletymi”.Nie przeszkodzilo to niskie mniemanie o moim intelekcie bywac na moim blogu najczesciej ze wszystkich wg webstatistic….

  129. adamkonrad napisał(a):

    😀

    Dbają by było się z czego śmiać

  130. Yassa napisał(a):

    TVN kłamie!
    Fakty podały, że protest studentów w największym ośrodku akademickim Polski, zgromadził tłum liczący kilkaset osób…
    Kilkaset?
    Z Sewkiem, ze słuchaczami Uniwersytetu Trzeciego Wieku, i innymi wiecznymi studentami.
    Kpina!
    Przy 243,3 tys. studiujących w naszym mieście…
    Czyżby młodzież zawiodła? Niemożliwe…;((

  131. E.B napisał(a):

    Miałam się nie odzywać, ale rozmawiacie o przyszłości, więc dodam dwa słowa od siebie.

    Nie ma co się jeżyć na Eskę. Od początku postawiła sprawę jasno, że będzie
    próbowała zainicjować powstanie portalu podobnego do starego salonu i robi to. Jednocześnie o tym informuje i zaprasza wszystkich chętnych.
    O co tu się boczyć?

    Z tego co wiem, to będzie to lepsze od starego salonu w sensie merytorycznym i misji, jaką ma pełnić. Może na razie będzie wymagało technicznych dopracowań, ale tak zawsze jest na początku.

    Zarówno inicjatywa Eski jak i Nohooda nie są ze sobą sprzeczne. Nohood nas pozbierał poobijanych i przygarnął. Nie pozwolił się rozproszyć i chcąc nie chcąc powstaje tu portal bardzo przytulny, ludzi, którzy się lubią i chcą ze sobą rozmawiać.
    I jedno drugiemu nie przeszkadza. Można uczestniczyć i tu i tam.

    Sama zastanawiam się nad założeniem bloga swojego na WP. Miałabym taki własny domek z ogródkiem, gdzie można przechować np. stare notki z salonu, rozmawiać tylko z tymi, którzy mają do nas wejściówkę itd. , publikować na zewnątrz tylko to co chcę. Możliwości jest wiele.
    I w razie czego nie gubimy się.

    Możemy więc współistnieć i współdziałać, bo inicjatywa Eski jest rozwojowa i potrzebna na teraz i na przyszłość.

    Ale więcej o tym, to już niech opowie Eska, jak przyjdzie czas.

    A my mamy być razem, razem w swojej różnorodności, bo nas więcej łączy niż dzieli.
    Osobowości są różne, ale na tym właśnie polegała atrakcyjność starego salonu.

    Tak więc spoko i patrzeć z optymizmem w przyszłość. Możemy przecież być razem zachowując swoją indywidualność.

  132. adamkonrad napisał(a):

    @YASSA

    🙂
    to chyba już zaawansowana miażdżyca tych ‚studentów’
    pewnie nieładnie się śmiać
    ale jakoś nie potrafię się powstrzymać

    ale RK jak wynika z nieobecności się nie poddaje
    o wszelkie prawa reprodukcyjne walczy i konstytucję!
    dzielnie walczy

  133. piko napisał(a):

    @ebns24
    Ale niech eska inicjuje portal, chwała jej za to.
    Ja tylko sugeruję że nie powinna uczestniczyć w żadnych gremiach związanych z moderacją (jeżeli taka będzie) nowego „salonu”.

  134. E.B napisał(a):

    Ja myślę, że ona w ogóle nie ma takich ambicji. Od tego będą admini i nie wiem jak to będzie wyglądało, ale na pewno nie tak jak na starym salonie.
    Nie o to chodzi na nowym portalu.

  135. Daani napisał(a):

    Alexx znany ziomal od Eriki ;)ideowo,rzecz jasna,twierdxil, ze Eska to moderatorka lub adminkai do niej trzeba sie zwracac z prrtensjami i do GINl.Z Alexxem,lubilismy sie, ale tez sie zawziecie klocilismy o szmalcownikow/ podawalam przyklady, ze byli nimi akurat nie Polacy wg relacji Zyda Jozefa Schleisfarba Swiatly, tylko najgorszymi byli ydowscy kounisci.On wiedzial, o czym mowil.Z MBP z samego topu.Uciekl do Berlina Zachodniego, bo obawial sie, ze go Likwiduja.

  136. Daani napisał(a):

    Nohood 00:30
    Cos wiesz o tym/ wyzej pisze, co twierdzil Alexx z druzyny Amsterna;)?

  137. Daani napisał(a):

    Robin pytl na s24 o erke,karola, kule, o mnie, gdzie jestesmy i ze s24 to teraz wielkie goo…Wczoraj to bylo.Zapewne tu dotrze i bedzie fajnie.A ze podniesie niektorym cisnienie, to na zdrowie im wyjdzie.

  138. Daani napisał(a):

    ZBIGWIE.Martw sie bardziej o Echo24, bo jak ruszy z wklejankami wspomnie, to serwery nie udzwigna tego…;) Robin krotko i w sedno, choc nie wg zyczenia prokaczyatow.Ja z nim non-stop wojny, a wycenil moje literowki na bagatela….milion baksow!

  139. Daani napisał(a):

    Zbigwie Niepoprawneradio.pl Cenna inicjatywa o opozycyjnosci w stylu kss kor.Czyli w koleczko…

  140. jaskiniowiecsalon24pl napisał(a):

    A może wogóle zrobić „naszsalon24.pl” – w 100% identyczny wizualnie, funkcjonalnie, technicznie – identyczny z tym sprzed 03.01? Oprócz, oczywiście tego, co było w nim złego. Ogólnie – jeżeli oni (pp. właściciele S24) uznali cały stary S24 w kształcie dawnym jako produkt do recyklingu – to może całe te „bebechy informatyczne” (Gb) wraz z merytoryczną zawartością (Tb) – dałoby się jakoś pozyskać albo odkupić?
    I byłby „gotowiec” i równocześnie (prawie) kontynuacja.

  141. Daani napisał(a):

    EB 19:42 A skad to rozeznanie u Ciebie, Ewo, ze ten portal ma byc „bardzo przytulny”i dla ludzi, ktorzy sie lubia, a tam to dopiero Eska zbuduje Are Noego.Noego bis?

  142. Daani napisał(a):

    Jazkiniowiec,wstydu oszczedz.

  143. Daani napisał(a):

    Nohood 24-01 23:51
    A nie „mowilam”? Pierwsze moje tu komentarze.I ostatnio, ze czujejakis problem nagly…Ten facet z darmowym serwerem…? Nohood! Coraz bardziejCi wierze, bedzie dobrze z tym wszystkim.Ole! 😉 3maj sie.
    Baba z wozu, koniom lzej.

  144. Daani napisał(a):

    EB:Inicjatywa Eski? „Rozwojowa,potrzebnamma teraz i naprzyszlosc.” Znasz te przydatnosc? Tu wpadla, odniosla sie do zarzutu, ze pisze tu i tam s24, ze czeka na kopie komentarzy i nie chce sie …wiadomo. Nagle gwaltowny zwrot akcji i portal,….

  145. Daani napisał(a):

    16:34 ZBIGWIE!?

  146. eska napisał(a):

    Nie chcę zapeszać, a przede wszystkim nie chcę publicznie podawać szczegółów z powodów oczywistych. Ogólnie plan jest taki, jaki opisała wyżej Laenia, z dodatkową możliwością/wsparciem uruchomienia prywatnych inicjatyw także w realu.
    Podobieństwo do S24 ma polegać na łatwości obsługi, a nie na układzie zarządzania.

    Brutalna prawda jest taka, że własny system dla takiej „kamienicy” to jest ok. 40 tys, zeta na początek, a potem kasa na opłaty i pensje adminów. Dlatego „kamienica” to zupełnie inne przedsięwzięcie niż sieć, tu nie ma konkurencji, to dwa różne byty.
    Nie ukrywam, że są problemy z postawieniem takiego systemu, założenia są ambitne, ale – jak zwykle – diabeł tkwi w szczegółach.
    Ponieważ jestem (niestety) perfekcjonistką, to nie zaakceptuję niczego, co nie będzie dopracowane tak (również prawnie i organizacyjnie), żeby nie zaistniały numery takie, jak na S24.
    Jak się uda i się spodoba, to wyjdzie – jak nie, to trudno. Nie ma co dzielić skóry na niedźwiedziu, skoro co prawda ruszyła nagonka, ale jeszcze nie ustrzelony :))

    Pozdrawiam wszystkich 🙂

  147. abyssdotpl napisał(a):

    Co zaś ci admini mieliby robić?
    Czy znowu mamy mieć gimbusów, lub lewaków oceniających nasze maniery i dobre wychowanie?
    Mających ulubieńców, jak Stary?
    To własnie było najobrzydliwsze na S24.

  148. Daani napisał(a):

    ABYSSDOTPL.Przeciez Eska pisze o swoim portalu, ze tam oni beda.Przeciez ma to byc s24 bis.To co sie dziwisz? Wg Alexxa / dyskusja otwarta na salonie24 z rok temu czy okolo/Eska ma doswiadczenie w administracyjnej robotce.Napisalam jej o tyn, obruszyla sie, ale nie Aprzeczyla.

  149. piko napisał(a):

    @eska
    Jak należy rozumieć to zdanie:
    „Ponieważ jestem (niestety) perfekcjonistką, to nie zaakceptuję niczego, co nie będzie dopracowane tak (również prawnie i organizacyjnie), żeby nie zaistniały numery takie, jak na S24.”

    Jest pani współtwórcą nowego projektu? Ma pani jakiś wpływ na jego końcowy kształt?

    Czy może po prostu nie będzie tam pani pisać jak się nie będzie podobać?

    ps.
    Czy o Piłsudskim będzie można się krytycznie wypowiadać bez obawy zbanowania?

  150. abyssdotpl napisał(a):

    @DAANI No to wydaje mi się, że tu jest fajnie. Mi osobiscie brakuje czerwonych świnek z S24. Muszą tu być, bo nie ma z kim się spierać. Ale już słyszałem że Robin costam ma się pojawić.

  151. abyssdotpl napisał(a):

    Najgorsze co może sie przytrafić temu miescu, to gdyby przekształciło sie w niszowe towarzystwo wzajemnej adoracji. Uważam, że gdyby taki Stary baran, albo ta durna Konkluzja pojawili się tu, to miałoby to pozytywny wpływ. Nie są szkodliwi, jesli można im uczciwie odpowiedzieć. To lewaccy, faszystowscy admini z S24 chronili ich i wzbudzali w ten sposób agresję.

  152. rk1 napisał(a):

    @abyssdotpl, 14:02

    == Uważam, że gdyby taki Stary baran, albo ta durna Konkluzja pojawili się tu, to miałoby to pozytywny wpływ. ==

    owszem, ale nie pojawia się tutaj,
    bo oni nie potrafią dyskutować w normalnych warunkach.

    matomiast na s24 bylo paru normalnych oponentów – i ci rzeczywiscie
    byliby mile widziani. mam nadzieje, ze jeszcze dotrą.

  153. abyssdotpl napisał(a):

    @RK1 Zgoda. Ja dałem ekstremalne przykłady, aby pokazać że na platformie która ma zasady takie jak ta, nastąpi proces samoregulacji i pewnego stonowania. Na jankowym S24 cała zła krew była budzona przez „moderujące” działania adminów.
    Obawiam sie tylko zbytniego stonowania i powszechnej zgody.

    Natomiast byłoby wspaniale, gdyby pisali tu :Zamki na Piaski, Pink Panther, Start Człowiek znad Rzeki, Capa. I wielu innych, których podziwiam.

  154. rk1 napisał(a):

    dlatego uwazam, ze pomysl federacji blogów i moderowania ich TYLKO z poziomu gospodarza (takowa powinna pozostać) jest wystarczająca.

  155. abyssdotpl napisał(a):

    „dlatego uwazam, ze pomysl federacji blogów i moderowania ich TYLKO z poziomu gospodarza (takowa powinna pozostać) jest wystarczająca.”

    Ja też tak uważam. Choć, gdyby zjawił się jakiś dywersant i wklejał jakieś dramatyczne bzdury, trzeba zadbać aby to szło na jego konto jesli chodzi o odpowiedzialność prawną. No bo wywalenie z grona autorów to Admin, a zatem… Trzeba przewidzieć każda możliwość. Przy dużym wolumenie to może być konieczność.

  156. rk1 napisał(a):

    @LAENIA (25 Styczeń 2017 o 13:35)

    == Ja mam nieco inne zdanie. Blogowisko jest jak kamienica, gdzie każdy ma swój pokoik, urządzony niewielkim wysiłkiem. Sieć blogów jest jak osiedle domków, przy czym każdy musi swój dom zbudować sam. A co z tymi, którzy mają już swoje blogi na blogspocie i nie chcą się przenosić na wordpress, co z tymi, którzy gubią się w technikaliach (np. Beretka się do tego zawsze przyznawała bez bicia), w końcu co ze zwykłymi komentatorami, którzy nie chcą zakładać blogów? ==

    etam. nie masz racji. nie znasz sie.
    słuchaj się tych, co sie znają. mnie się słuchaj 🙂

    na razie mamy tu wersję mniej-niz-beta NS24, a juz widac ze:
    a) komentatorzy (np. taka jedna Laenia) moga komentowac nie majac blogu
    b) da sie tak zrobic , by osoba bez blogu pisala notki (patrz notka EB)
    c) ad blogpressu itp – a jak ci biedni blogpressowicze funkcjonowali dotychczas na starym salonie? jakoś sie dalo.. (linki, ctrl c/v itp)
    d) ad. gubiących sie w technikaliach – a co z tymi co nie umieja worda, albo nie umieja uzywac klawiatury?
    no. juz sie wyzlosliwilem, a teraz powaznie: tez obawialem sie tego WP (a kiedys edytora tekstu word 😉 ). w rzeczywistosci okazalo sie ze to kwadrans wysiłku by zalozyc blog na ktorym mozna pisac notki, wrzucac komentarze (nawet bogate) itd – czyli by uzyskac minimalna funkcjonalosc do blogowania. natomiast dalej, rzeczywiscie kazdy moze swoj domek upiekszac w zaleznosci od widzimisie.. trawic godziny na avatary i inne wodotryski. bogatemu w czas żałujesz? 😉

    a w zamian masz wlasny domek ze wszystkimi tego zaletami,
    w tym z ta główną: nikt Ci go nie zabierze, ani go nie rozwali,
    nie bedzie sie w nim rzadzil itd. bo jest tfuj 😉

  157. rk1 napisał(a):

    Nie znam sie na stronie prawnej, ale wydaje mi sie ze w przypadku autonomicznych blogów, za zawartośc bloga odpowiada gospodarz, a nie admin portalu. to zreszta mozna chyba okreslic i zastrzec w jakis tam regulaminach.

  158. rk1 napisał(a):

    @abyssdotpl:

    w sumie juz o tych sprawach napisałem wczesniej:

    https://nohood.wordpress.com/2017/01/18/o-trollach-zaproszeniach-i-komentowaniu-na-ns24/

    nie chce sie powtarzac, bo przyjdzie Lula i napisze, ze sie powtarzam.

    a wiec sie nie powtarzam, tylko powtorze jedno:
    moderowanie z poziomu blogu i komentarze tylko w jednym miejscu (w blogu),
    zas portal tylko jako narzedzie wyswietlajace i komunikujace blogi – i bedzie git 😉

    wracajac do strony prawnej:
    przy takim rozwiazaniu, portal sluzy wylacznie jako narzedzie – nie mozna
    sie go czepiac z powodu tresci na blogach, bo to tak jakby sie
    czepiac monitora, ze wyswietlaja sie na nim zakazane prawnie tresci.
    tak mi sie wydaje.

    pzdr.

  159. piko napisał(a):

    RK1 dobrze mówi – dać mu wódki.

  160. abyssdotpl napisał(a):

    A tu własnie jest inaczej. Twój wpis u nohooda i dyskusja u nohooda.
    Czy wyjatek potwierdzający regułę?

    Nie – tak jest wygodnie, widać komentarze na wszystkie notki, etc.

    Niewygodnie jest skakać po blogach.

  161. rk1 napisał(a):

    PIKO (15:58) ma rację – też dać mu wódki

    szczerze mówiąc, nie przypominam sobie bym kiedyś się mylił.

  162. rk1 napisał(a):

    @abyssdotpl (16:08):

    == A tu własnie jest inaczej ==

    tu jest sytuacja przejsciowa. teraz mamy jeszcze wersje mniej-niz-beta portalu ns24.
    mam nadzieje, ze w wersji finalnej NS24 bedzie taki, ze spelni sie i moj i twoj warunek.

    Moze niezbyt jasno napisalem, sprobuje jeszcze raz:

    a) notki i komentarze ukazuja sie, sa moderowane i komentowane
    wylacznie na blogu gospodarza.

    b) rolą portalu (NS24) jest, by byly one szeroko widzialne. rola dobrego portalu jest, by uzytkownik (gospodar, komentator, czytacz) mial wrazenie ze jest na portalu tzn ze widzi notke na portalu, komentuje na portalu itd (a w rzeczywistosci jest na konkretnym blogu).

    to byłby ideał. mam nadzieje, że dający się urzeczywistnic

  163. abyssdotpl napisał(a):

    Super. Jesli tak będzie, to pozostanie załatwić sprawę finansowania in the mid term (może zbiórka co łaska na konto wystarczy) i niczego więcej nie potrzeba.

  164. rk1 napisał(a):

    == Super. Jesli tak będzie, ==

    takie jest moje wyobrazenie idealnego portalu.
    a co z tego wyjdzie pokaze czas.
    trzymam kciuki za powodzenie takiego projektu.

  165. piko napisał(a):

    RK1 – „szczerze mówiąc, nie przypominam sobie bym kiedyś się mylił.”

    Tak, szczerość to rzecz ważna.
    Po prostu skleroza już Cię dopadła.

  166. rk1 napisał(a):

    @Piko:

    == Po prostu skleroza już Cię dopadła. ==

    rozważałem i taką możliwość i doszedłem do wniosku, że jednak nie.
    z rozważań wyszło mi, że po prostu jestem nieomylny.

    masz jakiegoś haka, by udowodnić, ze nie mam racji?
    .
    .
    .

    a widzisz 😀

  167. piko napisał(a):


    No fakt. 🙁

  168. facet2017 napisał(a):

    rk1 ma rację. Nie w tym, ze jest nieomylny, czy też , że nie ma sklerozy. Ma rację co do wizji funkcjonowania idealnego portalu blogerskiego. A stwierdzam to ponieważ mówi to, co ja od kilku tygodni głoszę po internetech. A ja z kolei jestem nieomylny, no więc rk1 ma rację.

  169. piko napisał(a):

    Widzę, że znalazłem się w gronie nieomylnych, więc zrobię wam przyjemność i zdradzę – jestem omylny.

  170. rk1 napisał(a):

    @PIKO (17:47):

    to dobrze. źle gdyby wszyscy byli tacy sami. byłoby nudno, monotonnie.

    a tak jest urozmaicenie: są lepsi i gorsi.
    i ci gorsi są pożyteczni (jako odniesienie) – bez nich nie byłoby lepszych.

  171. ZBIGWIE napisał(a):

    ESKA
    Twoja inicjatywa jest bardzo cenna!
    I bardzo mnie cieszy!
    Czekam na informacje.
    I już a priori zgłaszam się.
    Pozdrawiam
    PS:
    Nie zwracaj uwagi na małostkowe pretensje DAANI!

  172. laenia napisał(a):

    @RK1
    „etam. nie masz racji. nie znasz sie.
    słuchaj się tych, co sie znają. mnie się słuchaj :)”

    Wiem, że się nie znam 🙂
    Zastanawiałam się po prostu nad obydwoma opcjami, nie tyle nad tym, która jest lepsza i bliższa ideału, ile nad tym, która będzie w stanie przyciągnąć więcej blogerów i komentatorów. Uwzględniając to, że ludzie lubią iść po linii najmniejszego oporu.
    No ale to wyjdzie w praniu.

    Przy okazji, mając na uwadze ograniczenia dla komentatorów na wp, jestem sobie w stanie wyobrazić, że wspomniany wyżej @Stary mógłby tu blogować bez problemu. Każdy komentarz typu: „Stary a głupi”, „Bzdury waść piszesz” mógłby wyedytować i zmienić na: „Masz pan świętą rację, panie Stary, szacuneczek!” 🙂 🙂

  173. rk1 napisał(a):

    .. na „Wielce Szanowny Panie Stary..”

    sama widzisz, ze WP jest świetny nawet dla tak wymagającego Blogera 😀

  174. piko napisał(a):

    @rk1s24 18:02
    Słusznie prawisz, ale w tym kontekście zastanawiam się jak to jest w Raju?

  175. rk1 napisał(a):

    jak w komunizmie: zadnych nierównosci społecznych. raj!
    co chcesz jeszcze wiedzieć?

    podobno płci i chuciów tez sie nie ma – ani chybi gender

    PS omówiłem z kilkoma ekspertami twój awatar (razem bylo nas czterech).
    jest brzydki.

  176. rk1 napisał(a):

    PS Lojalnie Cię informuję, że narobiłem Ci koło pióra.
    Po tym uświadczeniu mogę zasnąć snem sprawiedliwego.
    dobrej nocy 😀

  177. piko napisał(a):

    @rk1s24
    Lojalnie Cię informuję, że narobiłem Ci koło pióra.

    Oszukujesz. Sprawdziłem – koło pióra mam czysto i ok.

    Dobranoc.

  178. nohood napisał(a):

    @eska:

    40 000?
    trafiłaś na naciągaczy…
    to niegospodarność
    przedstawili ci specyfikację techniczną ?

  179. nohood napisał(a):

    @facet2017
    „Formuła proponowana przez WordPress jest dla nas zdecydowanie bezpieczniejsza i raczej sądzę, ze w tym kierunku powinny iść wszelkie portale „opiniotwórcze”.
    W tym układzie jaki jest w WordPress.com i w jakim działa Nasz Salon24 w sytuacji gdy admin (obecnie nohood) nie spełnia oczekiwań, zawsze można sobie wybrać innego szeryfa bez jakichkolwiek przeróbek na blogach użytkowników, bo każdy z nas może zostać adminem, o ile zaakceptują go użytkownicy. Tutaj jest 100% demokracja. Oczywiście zawsze może się zdarzyć, że ktoś będzie chciał rozbić jedność blogerów i będzie judził przeciwko adminowi pisząc jakieś prawdziwe i nieprawdziwe historie i wadach tegoż. Tak działa demokracja i takie niesie niebezpieczeństwa.”

    dokładnie o to chodzi…

  180. facet2017 napisał(a):

    40 000 (o ile w PLN) to nie jest wygórowana cena. Znam ceny za zwykłą stronę firmową za którą zapłacono 15 tys euro i do tego opartą na WordPressie.

  181. Daani napisał(a):

    Szanowni! A co z tym ” komentarz czeka na moderacje”.Czy wlasciciele blogow na wp maja co hwile moderowac u siebie, jezeli beda za te wpisy odpowiedzialni? I jak z tempem
    dyskusji wtedy? Tak bylo na stronie radiomaryja.pl Czekalo sie na nozyce ksiedza i szladyskusja jak po grudzie. Tu

    Sbole szaleja, skacze kursor i tekt,sirru.Dzis Ablokowane mialam polaczenia telef.,karte sim.Ciekawa sprawa.
    /ooze byc goraco, moze jednak jakies dyzury moderatorow na / zmiany? Nie wiem.RK1 – Jutro, sorry, dzis po poludniu wroce do
    wroce
    do tego mojego dziela – budowy blofu na wp.Dzieki 😉

  182. Daani napisał(a):

    Wroce do budowy blogu na wordpress.com.Dzieki.RK1.Robin bardzo milo was wspomina z Lula i pytal o Was tez.Obawiasie, ze go tu nie wpuscicie lub wywal
    icie.Jest to duszyczka do przekonania.Jezus z celnikami jadl;) Zaproscie go, fajny jest i nie bedzie nudno.Takze jego muze Kobiete Kule.To juz bedzie rozrywkowo na full.Dzis przerywala mi sie rozmowa z Kanada, nie dzialala do polnocy karta sim- blokada na rozmowy tel i inf.na gorze ekraniku po 00.00 ” Zmieniono ograniczenie dostepu”.Cpuny atakuja?

  183. Daani napisał(a):

    Tak to teraz wyglada, dostep do mojego adresu /mam teraz inny stary w uzyciu na wp i w ogole, ale ten jest zablokowany od dnia 26 stycznia br
    , Final-Recipient: rfc822; danidana@mail2.miracle.com
    Action: delayed
    Status: 4.4.1
    Diagnostic-Code: smtp; The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more at https://support.google.com/mail/answer/7720
    [mail2.miracle.com 98.124.245.24: generic::failed_precondition: connect error (0): error]
    Cc:
    Date: Thu,
    26 Jan 2017 15:59:27 +0000
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poslowie-zdecydowali-nie-bedzie-kontrolowanych-upraw-leczniczej-marihuany-w-Polsce,wid,18686178,wiadomosc.html?ticaid=11886a

    W czwartek
    Raczak zaproponował poprawkę do projektu, zgodnie z którą konopie mogłyby być wykorzystywane do wytwarzania preparatów farmaceutycznych, tak by lekarze mogli ordynować sporządzenie leku recepturowego w aptece. Raczak wskazał, że zgodnie z propozycją przygotowany w ten sposób lek nie będzie refundowany. – To jest kwestia przyszłości, bo to trzeba oszacować, skalkulować – dodał.
    Wskazał również, że konopie będą sprowadzane z zagranicy, a ich uprawa w Polsce nadal nie będzie możliwa. Bartosz Arłukowicz (PO) zwracał uwagę, że takie uprawy w Polsce byłyby kontrolowane i prowadzone przez państwowe instytuty; dopytywał o powody braku zgody na uprawę konopi w Polsce. /…/”
    Czyzby „ONE” myslaly,ze posel dr Raczak czyta nohood.wordpress.com i slucha piosenek posla sprawozdawcy- zgloszeniodawcy projektu ustawy o legalizacji leczniczej rzekomo marihuany? Data sie zbiega,ale to niemozliwe, bo nie jestesmy w google i tu oprocz adminow salonu24 nikt nie zaglada raczej.Tak?

  184. Daani napisał(a):

    Final-Recipient: rfc822; danidana@mail2.miracle.com
    Action: delayed
    Status: 4.4.1
    Diagnostic-Code: smtp; The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more at https://support.google.com/mail/answer/7720
    [mail2.miracle.com 98.124.245.24: generic::failed_precondition: connect error (0): error]
    Cc:
    Date: Thu, 26 Jan 2017 15:59:27 +0000
    w czwartek, to wazne…..Moze sluchali piosenek |Liroya? Nie zapisal sie tu poprzedni moj wpis

  185. Daani napisał(a):

    Czwartek…
    .http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poslowie-zdecydowali-nie-bedzie-kontrolowanych-upraw-leczniczej-marihuany-w-Polsce,wid,18686178,wiadomosc.html?ticaid=11886a

    W czwartek
    Raczak zaproponował poprawkę do projektu, zgodnie z którą konopie mogłyby być wykorzystywane do wytwarzania preparatów farmaceutycznych, tak by lekarze mogli ordynować sporządzenie leku recepturowego w aptece. Raczak wskazał, że zgodnie z propozycją przygotowany w ten sposób lek nie będzie refundowany. – To jest kwestia przyszłości, bo to trzeba oszacować, skalkulować – dodał.
    Wskazał również, że konopie będą sprowadzane z zagranicy, a ich uprawa w Polsce nadal nie będzie możliwa. Bartosz Arłukowicz (PO) zwracał uwagę, że takie uprawy w Polsce byłyby kontrolowane i prowadzone przez państwowe instytuty; dopytywał o powody braku zgody na uprawę konopi w Polsce. /…/

  186. Daani napisał(a):

    Piosenek Liroya mozna posluchac u Ciszy w temacie o ciezarowce ze zwirem i o prezydencie.Pan posel sprawozdawca Liroy ma dar rzekonywania.Przeciezjjyzjyz Jaki wyznaczal z innymi ministrami3 tereny pod uprawe rzadowych konopi! I to tez kicha ….

  187. Daani napisał(a):

    Czy ktos moze zlikwidowac te duble? Sorry.Nie widac bylo, ze zapisany zostal tekst z tymi e-mail delivery nie dostarczono..Pisza, ze serwer mail2world odmowil im przyjecia polaczenia.Ozesz wredny, a dlaczego? Dnia nastepnego blokada pelna karty si
    m do 24 00

  188. Daani napisał(a):

    Czwartek.Czarny dzien dla deprawatorow.Piosenka na pocieche.Niech zyja zdrowi, trzezwi i wolni od oszolomow oszolomionych Polacy.Czesc i chwala Ludziom Dobrej Woli.Ichjest wiecej.I micno wierzyl w to sp.Czeslaw Niemen, ze ten swiat nie zginie DZIEKI NIM.Nadszedl juz czas…NAJWYZSZY CZAS nienawisc zniszczyc w sobie, konopiarze.

    https://youtu.be/fXTQ0m8MO2I

Dodaj komentarz

Dla triumfu zła potrzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili- E. Burke.
Przejdź do paska narzędzi